Ik denk niet dat Max er enige last van heeft, hoor. Die haalt lekker z'n prijzen op elk weekend en kruipt daarna achter z'n stuurtje om iRacing te spelen.quote:Op zondag 7 april 2024 13:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Normaalgesproken niet, maar de sfeer binnen RB lijkt me momenteel niet geweldig.
Ach we hebben dit jaar toevallig een paar keer een dominante winnaar gehad maar dat zal snel afgelopen zijn aangezien het een unicum is sinds het bestaan van de autosport.quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst in 28 jaar geen F1 meer. Vind het zo saai geworden, niet doorheen te komen. Vroeger gingen we zelfs nog twee keer per jaar naar een raceweekend. Nu liever naar de MotoGP.
en het scheelt enorm dat hij zo goed als geen socials leestquote:Op zondag 7 april 2024 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max er enige last van heeft, hoor. Die haalt lekker z'n prijzen op elk weekend en kruipt daarna achter z'n stuurtje om iRacing te spelen.
Tijd van z'n leven, die gozer.
Kijk even naar wie het gepost heeft, en besef dan dat het beter is het niet te voerenquote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is een hele, hele rare redenatie.
Daar geeft ie niks omquote:Op zondag 7 april 2024 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het scheelt enorm dat hij zo goed als geen socials leest
quote:
Newey gaat net als Max nergens heen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Tenzij hij met Newey mee kan, maar dan moet het wel gebeuren op een moment dat Newey nog wat kan doen aan de 2025 auto van het nieuwe team.
nee. ik typ gewoon wat ik zie, jij haalt er allemaal onwaarheden bij.quote:Op zondag 7 april 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jemig zeg. Wat lees ik allemaal weer voor bagger en haat hier. Helemaal salty en woedend op Leclerc voor welke reden eigenlijk?
En nog onwaarheden ook, Leclerc had natuurlijk veel oudere banden want hij heeft gewoon een hele andere strategie gehad en een nette race gereden. Maar op een of andere manier moet Leclerc hier met alle macht door het slijk worden gehaald. Heel bijzonder.
Klopt, die gaan weer titels bijschrijven en Newey gaat de RB 17 afmaken.quote:Op zondag 7 april 2024 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. En zeker niet na dit jaar.
Bitch please. Dit was een topwedstrijd.quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst in 28 jaar geen F1 meer. Vind het zo saai geworden, niet doorheen te komen. Vroeger gingen we zelfs nog twee keer per jaar naar een raceweekend. Nu liever naar de MotoGP.
Je zegt dat Leclerc is “gedestroyd” op dezelfde band. Dat kan niet want leclerc reed met 10 ronden oudere banden.quote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee. ik typ gewoon wat ik zie, jij haalt er allemaal onwaarheden bij.
gast, zelfde kleur banden, ingehaald en weggereden. de rest moet je met de engineer van LEC oppakken!quote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt dat Leclerc is “gedestroyd” op dezelfde band. Dat kan niet want leclerc reed met 10 ronden oudere banden.
Ik dacht dat jij al wat langer F1 keek, maar je snapt er nog steeds geen drol van.quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, zelfde kleur banden, ingehaald en weggereden. de rest moet je met de engineer van LEC oppakken!
mijn bewering over de banden overleefd het in elke rechtbank ter wereld.quote:Op zondag 7 april 2024 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al wat langer F1 keek, maar je snapt er nog steeds geen drol van.
Misschien toch maar bij pijltjes gooien gaan kijken.
Overleefdquote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn bewering over de banden overleefd het in elke rechtbank ter wereld.
nee, ga zelf maar pijltjes kijken ofzo....
Ja. Gewoon.quote:Op zondag 7 april 2024 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het volgend jaar anders zijn? Dan haalt-ie gewoon WK nummer 5 op, lijkt me.
Zelfde kleur band betekent niet dezelfde performance als ze andere slijtage hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, zelfde kleur banden, ingehaald en weggereden. de rest moet je met de engineer van LEC oppakken!
Het kan vriezen en het kan dooien. Als Ferrari zo door blijft gaan kunnen ze wellicht een bedreiging gaan worden volgend jaar.quote:Op zondag 7 april 2024 18:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja. Gewoon.
Ik zie dan liever een ongewoon kampioenschap.
En die mag Max gerust winnen, maar wat mij betreft ook iemand anders.
Hoe dat dan zou moeten, geen idee. Ferrari die sneller wordt of Jos die RBR opblaast? Een maand geleden leek alles mogelijk.
stond de slijtage in beeld?quote:Op zondag 7 april 2024 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfde kleur band betekent niet dezelfde performance als ze andere slijtage hebben
Nee staat nooit in beeld. Maar goed, jij denkt dus zelfde kleur band zelfde performance?quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc rijdt goed.
Sainz rijdt beter.
Eh?quote:
Ik vind Leclerc eigenlijk niks (meer)quote:
Zijn grootste zwakte is dat hij niet met druk om kan gaan. Dan maakt hij snel een fout. Dus ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat als hij straks Hamilton als teamgenoot heeft.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn grootste zwakte is dat hij niet met druk om kan gaan. Dan maakt hij snel een fout. Dus ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat als hij straks Hamilton als teamgenoot heeft.
Eensquote:Maar een slechte rijder wil ik hem niet noemen; er zijn slechtere.
Tuurlijk. Maar dat is het verschil tussen een kijker en een sporter. De kijker wil spanning. De sporter wil gewoon winnen, liefst zo makkelijk mogelijk.quote:Op zondag 7 april 2024 18:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zie dan liever een ongewoon kampioenschap.
Ik deck niet dat Leclerc met Hamilton naast zich meer druk heeft dan met Sainz naast zichquote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn grootste zwakte is dat hij niet met druk om kan gaan. Dan maakt hij snel een fout. Dus ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat als hij straks Hamilton als teamgenoot heeft.
Maar een slechte rijder wil ik hem niet noemen; er zijn slechtere.
Het was om Leclerc af te dekken, zodat-ie niet undercut werd.quote:Op zondag 7 april 2024 18:55 schreef Gremen het volgende:
Waarom was Norris 2de pitstop eigenlijk op zelfde moment als Leclerc 1ste. Had hij niet iets langer door moeten rijden?
Ik denk ook niet dat Hamilton het nu echt beter gaat doen dan Sainz, maar Lewis is wel veel meer van de mindgames. En insinuerende opmerkingen in de Britse pers, waardoor z'n cultvolgers weer helemaal los gaan op social media, enzo. Charles doet er goed aan om het voorbeeld van Max te volgen en social media voorlopig maar te laten voor wat het is.quote:Op zondag 7 april 2024 18:54 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik deck niet dat Leclerc met Hamilton naast zich meer druk heeft dan met Sainz naast zich
is niet hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2024 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De bandenleeftijd komt regelmatig in beeld ja.
Ik hoorde op de teamradio van LEC dat het was om RUS te coveren. Achteraf hadden ze zich niet zo druk om RUS moeten maken en hun eigen race moeten rijden. Ik zie dat echt wel als een strategisch foutje van het team.quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was om Leclerc af te dekken, zodat-ie niet undercut werd.
Ah ja, dat was het. En ja, ik vond het ook wat vroeg. Norris ookquote:Op zondag 7 april 2024 19:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik hoorde op de teamradio van LEC dat het was om RUS te coveren. Achteraf hadden ze zich niet zo druk om RUS moeten maken en hun eigen race moeten rijden. Ik zie dat echt wel als een strategisch foutje van het team.
Denk meer psychologisch, als in 7-vouding WK als teamgenoot.quote:Op zondag 7 april 2024 18:54 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik deck niet dat Leclerc met Hamilton naast zich meer druk heeft dan met Sainz naast zich
En het verlies van z'n duidelijke #1 positie.quote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk meer psychologisch, als in 7-vouding WK als teamgenoot.
Dat moeten we nog maar afwachten. Zoals Hamilton nu rijd is Leclerc volgend jaar onbedreigd #1 bij Ferrari.quote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
En het verlies van z'n duidelijke #1 positie.
Daar ben ik niet heel zeker van.quote:Op zondag 7 april 2024 19:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten. Zoals Hamilton nu rijd is Leclerc volgend jaar onbedreigd #1 bij Ferrari.
Dat is waar, maar je kunt moeilijk om de stats van Hamilton heen. Vergeleken daarmee is Leclerc duidelijk niet meer de grote man binnen het team.quote:Op zondag 7 april 2024 19:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten. Zoals Hamilton nu rijd is Leclerc volgend jaar onbedreigd #1 bij Ferrari.
Dit bedoelde ik idd.quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt moeilijk om de stats van Hamilton heen. Vergeleken daarmee is Leclerc duidelijk niet meer de grote man binnen het team.
Misschien is het heel goed voor zijn zelfvertrouwen als hij niet meer de grote man is, maar wel de snelste blijkt.quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt moeilijk om de stats van Hamilton heen. Vergeleken daarmee is Leclerc duidelijk niet meer de grote man binnen het team.
Hij deed dat al in bocht 5 of 6 in sector 1. Misschien 15 sec achter Russell gezeten.quote:Op zondag 7 april 2024 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja matig, dat Verstappen Russell voorbij ging hebben ook niet in een herhaling gezien toch? Kan het gemist hebben hoor.
Ja, dat LECLERC CUCKK!!!!! roepen is heel gemoedelijk. Helemaal eens.quote:Op zondag 7 april 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Het werd hier iets te gemoedelijk volgens mij
Als Hamilton het niet kan in een Ferrari, dan Leclerc ook niet denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien is het heel goed voor zijn zelfvertrouwen als hij niet meer de grote man is, maar wel de snelste blijkt.
Al zou dat voor Ferrari betekenen dat ze nog steeds geen coureur hebben die kampioen kan worden.
Bedankt dat je even balans komt brengenquote:Op zondag 7 april 2024 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, dat LECLERC CUCKK!!!!! roepen is heel gemoedelijk. Helemaal eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |