quote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook googlen dus dat had ik wel gezien maar dat is natuurlijk dikke vette onzin, om die definitie zomaar anders te stellen dan hoe hij bedoeld is. Ze kunnen alles wel beweren daar, dat maakt het nog geen feit. EN BOVENDIEN SNAPT IEDEREEN WEL WAT JE BEDOELT MET ROOKIE DAN HOEF JE NIET TE ZEGGEN: "HAHA OFFICIEEL IS HIJ GEEN ROOKIE HOOR, KIJK MAAR OP F1.COM HAHAHA"
Dan geil je gewoon op reacties willen uitlokken en ben je een beetje een aandachtshoertje.
Dat neemt niet weg dat er 'in de volksmond' meestal een andere definitie word bedoeld.quote:Op maandag 8 april 2024 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze nu regels hebben over het moeten introduceren van rookies in het team. Dan moet je logischerwijs ook een definitie van een rookie hebben.
Daarom des te interessanter om het even te hebben over het feit dat er tegenwoordig regels verbonden zijn aan deze term, zou je denken, op nota bene het F1-forum. Al ben je dan volgens sommigen blijkbaar een 'aandachtshoer'.quote:Op maandag 8 april 2024 15:12 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er 'in de volksmond' meestal een andere definitie word bedoeld.
Ja, hallo. Ik kan er niks aan doen dat jij niet zit op te letten als er nieuwe regels/definities worden geïntroduceerd.quote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook googlen dus dat had ik wel gezien maar dat is natuurlijk dikke vette onzin, om die definitie zomaar anders te stellen dan hoe hij bedoeld is. Ze kunnen alles wel beweren daar, dat maakt het nog geen feit. EN BOVENDIEN SNAPT IEDEREEN WEL WAT JE BEDOELT MET ROOKIE DAN HOEF JE NIET TE ZEGGEN: "HAHA OFFICIEEL IS HIJ GEEN ROOKIE HOOR, KIJK MAAR OP F1.COM HAHAHA"
Dan geil je gewoon op reacties willen uitlokken en ben je een beetje een aandachtshoertje.
quote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan iemand deze kutnewbie door een bushokje tiefen?quote:Op maandag 8 april 2024 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]Het kan ook wel wat minder hoor, groetjes, Tarado
Je kunt toch als een organisatie niet de betekenis van een algemeen woord claimen? Kan de RDW wel roepen dat een fiestbel midden op het stuur van een auto zit en een toet geluid maakt, dat neemt niet weg dat iedereen er een bel voor op de fiets mee bedoeld.quote:Op maandag 8 april 2024 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom des te interessanter om het even te hebben over het feit dat er tegenwoordig regels verbonden zijn aan deze term, zou je denken, op nota bene het F1-forum. Al ben je dan volgens sommigen blijkbaar een 'aandachtshoer'.
Kijk ik snap ook wel dat je nou eenmaalquote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Tevens is het stam+t, vriend.quote:Op maandag 8 april 2024 15:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Je kunt toch als een organisatie niet de betekenis van een algemeen woord claimen?
Je hebt wel een punt hoor, in principe gaat dit om wat een rookie is die in aanmerking kan komen voor een rookie test.quote:Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan iemand deze kutnewbie door een bushokje tiefen?
Groetjes,
De enige échte formule 1 fan.
Nou ja, Alonso kwam ook in aanmerking voor een rookietest...quote:Op maandag 8 april 2024 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, in principe gaat dit om wat een rookie is die in aanmerking kan komen voor een rookie test.
Daarna is die regel bedacht.quote:Op maandag 8 april 2024 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, Alonso kwam ook in aanmerking voor een rookietest...
Daarom.quote:Op maandag 8 april 2024 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, Alonso kwam ook in aanmerking voor een rookietest...
Tja... dat kunnen ze dus welquote:Op maandag 8 april 2024 15:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Je kunt toch als een organisatie niet de betekenis van een algemeen woord claimen? Kan de RDW wel roepen dat een fiestbel midden op het stuur van een auto zit en een toet geluid maakt, dat neemt niet weg dat iedereen er een bel voor op de fiets mee bedoeld.
quote:Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef Kreator het volgende:
Vroeger, toen formule 1 nog voor mensen met testikels was, werd de f1 race op Nurburgring nog gesponsord door een stripclub en kenden de vrouwen hun plaats nog, als pitspoes op de grid. De enige vrouwen op de tribune waren schoonmaaksters. Zoals het hoorde zeg maar.
Anyway, mijn dag zit er weer op. Prettige avond, fans.
Bijna allemaal waar trouwens. Ik was ergens begin 2000 op de ring voor f1 en echt gesponsord door 1 of andere hoerentent oid. Er was verder geen vrouw te bekennen daar. Was wel bijzonder. Pitspoezen waren ook een echt ding destijds.quote:
Niet anders dan in de IndyCar inderdaad, waar een rookie ook iemand is die minder dan 5 races gereden heeft in een seizoen of minder dan 9 in zijn/haar carrière.quote:Op maandag 8 april 2024 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze nu regels hebben over het moeten introduceren van rookies in het team. Dan moet je logischerwijs ook een definitie van een rookie hebben.
Lewis Hamilton is marketing technisch van veel grotere waarde dan beide samen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom gaat überhaupt één van de twee weg?
Proost hè?quote:Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef Kreator het volgende:
Vroeger, toen formule 1 nog voor mensen met testikels was, werd de f1 race op Nurburgring nog gesponsord door een stripclub en kenden de vrouwen hun plaats nog, als pitspoes op de grid. De enige vrouwen op de tribune waren schoonmaaksters. Zoals het hoorde zeg maar.
Anyway, mijn dag zit er weer op. Prettige avond, fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |