quote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook googlen dus dat had ik wel gezien maar dat is natuurlijk dikke vette onzin, om die definitie zomaar anders te stellen dan hoe hij bedoeld is. Ze kunnen alles wel beweren daar, dat maakt het nog geen feit. EN BOVENDIEN SNAPT IEDEREEN WEL WAT JE BEDOELT MET ROOKIE DAN HOEF JE NIET TE ZEGGEN: "HAHA OFFICIEEL IS HIJ GEEN ROOKIE HOOR, KIJK MAAR OP F1.COM HAHAHA"
Dan geil je gewoon op reacties willen uitlokken en ben je een beetje een aandachtshoertje.
Dat neemt niet weg dat er 'in de volksmond' meestal een andere definitie word bedoeld.quote:Op maandag 8 april 2024 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze nu regels hebben over het moeten introduceren van rookies in het team. Dan moet je logischerwijs ook een definitie van een rookie hebben.
Daarom des te interessanter om het even te hebben over het feit dat er tegenwoordig regels verbonden zijn aan deze term, zou je denken, op nota bene het F1-forum. Al ben je dan volgens sommigen blijkbaar een 'aandachtshoer'.quote:Op maandag 8 april 2024 15:12 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er 'in de volksmond' meestal een andere definitie word bedoeld.
Ja, hallo. Ik kan er niks aan doen dat jij niet zit op te letten als er nieuwe regels/definities worden geďntroduceerd.quote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook googlen dus dat had ik wel gezien maar dat is natuurlijk dikke vette onzin, om die definitie zomaar anders te stellen dan hoe hij bedoeld is. Ze kunnen alles wel beweren daar, dat maakt het nog geen feit. EN BOVENDIEN SNAPT IEDEREEN WEL WAT JE BEDOELT MET ROOKIE DAN HOEF JE NIET TE ZEGGEN: "HAHA OFFICIEEL IS HIJ GEEN ROOKIE HOOR, KIJK MAAR OP F1.COM HAHAHA"
Dan geil je gewoon op reacties willen uitlokken en ben je een beetje een aandachtshoertje.
quote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan iemand deze kutnewbie door een bushokje tiefen?quote:Op maandag 8 april 2024 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]Het kan ook wel wat minder hoor, groetjes, Tarado
Je kunt toch als een organisatie niet de betekenis van een algemeen woord claimen? Kan de RDW wel roepen dat een fiestbel midden op het stuur van een auto zit en een toet geluid maakt, dat neemt niet weg dat iedereen er een bel voor op de fiets mee bedoeld.quote:Op maandag 8 april 2024 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom des te interessanter om het even te hebben over het feit dat er tegenwoordig regels verbonden zijn aan deze term, zou je denken, op nota bene het F1-forum. Al ben je dan volgens sommigen blijkbaar een 'aandachtshoer'.
Kijk ik snap ook wel dat je nou eenmaalquote:Op maandag 8 april 2024 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Tevens is het stam+t, vriend.quote:Op maandag 8 april 2024 15:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Je kunt toch als een organisatie niet de betekenis van een algemeen woord claimen?
Je hebt wel een punt hoor, in principe gaat dit om wat een rookie is die in aanmerking kan komen voor een rookie test.quote:Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan iemand deze kutnewbie door een bushokje tiefen?
Groetjes,
De enige échte formule 1 fan.
Nou ja, Alonso kwam ook in aanmerking voor een rookietest...quote:Op maandag 8 april 2024 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, in principe gaat dit om wat een rookie is die in aanmerking kan komen voor een rookie test.
Daarna is die regel bedacht.quote:Op maandag 8 april 2024 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, Alonso kwam ook in aanmerking voor een rookietest...
Daarom.quote:Op maandag 8 april 2024 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, Alonso kwam ook in aanmerking voor een rookietest...
Tja... dat kunnen ze dus welquote:Op maandag 8 april 2024 15:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Je kunt toch als een organisatie niet de betekenis van een algemeen woord claimen? Kan de RDW wel roepen dat een fiestbel midden op het stuur van een auto zit en een toet geluid maakt, dat neemt niet weg dat iedereen er een bel voor op de fiets mee bedoeld.
quote:Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef Kreator het volgende:
Vroeger, toen formule 1 nog voor mensen met testikels was, werd de f1 race op Nurburgring nog gesponsord door een stripclub en kenden de vrouwen hun plaats nog, als pitspoes op de grid. De enige vrouwen op de tribune waren schoonmaaksters. Zoals het hoorde zeg maar.
Anyway, mijn dag zit er weer op. Prettige avond, fans.
Bijna allemaal waar trouwens. Ik was ergens begin 2000 op de ring voor f1 en echt gesponsord door 1 of andere hoerentent oid. Er was verder geen vrouw te bekennen daar. Was wel bijzonder. Pitspoezen waren ook een echt ding destijds.quote:
Niet anders dan in de IndyCar inderdaad, waar een rookie ook iemand is die minder dan 5 races gereden heeft in een seizoen of minder dan 9 in zijn/haar carričre.quote:Op maandag 8 april 2024 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze nu regels hebben over het moeten introduceren van rookies in het team. Dan moet je logischerwijs ook een definitie van een rookie hebben.
Lewis Hamilton is marketing technisch van veel grotere waarde dan beide samen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom gaat überhaupt één van de twee weg?
Proost hč?quote:Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef Kreator het volgende:
Vroeger, toen formule 1 nog voor mensen met testikels was, werd de f1 race op Nurburgring nog gesponsord door een stripclub en kenden de vrouwen hun plaats nog, als pitspoes op de grid. De enige vrouwen op de tribune waren schoonmaaksters. Zoals het hoorde zeg maar.
Anyway, mijn dag zit er weer op. Prettige avond, fans.
Wat zijn eigenlijk de regels om een newbie genoemd te worden op Fok!?quote:[..]
Kan iemand deze kutnewbie door een bushokje tiefen?
Groetjes,
De enige échte formule 1 fan.
Minder dan twee keer door een bushokje te zijn getieft.quote:Op maandag 8 april 2024 17:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de regels om een newbie genoemd te worden op Fok!?
Het is Ferrari... die hebben LH echt niet nodig om merch te verkopen. Alles waar dat steigerende paardje op staat verkoopt als een malle.quote:Op maandag 8 april 2024 16:27 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Lewis Hamilton is marketing technisch van veel grotere waarde dan beide samen.
Dat Ferrari/Stellantis/John Elkann dat nodig acht te hebben is bijzonder.
Ja want dat zou interessant zijnquote:Op maandag 8 april 2024 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna allemaal waar trouwens. Ik was ergens begin 2000 op de ring voor f1 en echt gesponsord door 1 of andere hoerentent oid. Er was verder geen vrouw te bekennen daar. Was wel bijzonder. Pitspoezen waren ook een echt ding destijds.
De rest was een grapje, voordat iemand me weer doxt.
Gelukkig had lawson er 5quote:Op maandag 8 april 2024 16:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het houdt de gemoederen bezig. Voor mij is een rookie iemand die relatief nieuw is in wat hij doet zoals dat in vrijwel elke sport of zelfs breder in allerlei vakgebieden wordt gezien. Een rookie politieagent is ook niet rookie af na twee diensten.
Dat ze daar in de F1 twee races voor hanteren is een leuk afwijkend weetje, maar verder totaal irrelevant voor hoe ik de term gebruik.
Ik snap dat gedonder tegen pitspoezen niet. Die dames vonden het zelf dikke prima daar te zijn,maar er zullen wel weer van die niet uitziende schepsels met kort pittig blauw haar achter zitten die het niet konden hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna allemaal waar trouwens. Ik was ergens begin 2000 op de ring voor f1 en echt gesponsord door 1 of andere hoerentent oid. Er was verder geen vrouw te bekennen daar. Was wel bijzonder. Pitspoezen waren ook een echt ding destijds.
De rest was een grapje, voordat iemand me weer doxt.
De vraag stellen is hem beantwoorden. Zie sticky topic in feedback.quote:Op maandag 8 april 2024 17:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de regels om een newbie genoemd te worden op Fok!?
-w.quote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want dat zou interessant zijn
Jouw doxen![]()
Liberty heeft de vrijheid om gewoon te zeggen dat ze dat niet willen hebben. Prima tochquote:Op maandag 8 april 2024 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik snap dat gedonder tegen pitspoezen niet. Die dames vonden het zelf dikke prima daar te zijn,maar er zullen wel weer van die niet uitziende schepsels met kort pittig blauw haar achter zitten die het niet konden hebben.
Ik word soms echt moe van hoe kleinzerig de wereld allemaal is geworden. Jesus fucking christ, grow some backbone and let people have their fun.
Als ze er nu eens wat lekkere mannen bij zettenquote:Op maandag 8 april 2024 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik snap dat gedonder tegen pitspoezen niet. Die dames vonden het zelf dikke prima daar te zijn,maar er zullen wel weer van die niet uitziende schepsels met kort pittig blauw haar achter zitten die het niet konden hebben.
Ik word soms echt moe van hoe kleinzerig de wereld allemaal is geworden. Jesus fucking christ, grow some backbone and let people have their fun.
Nee dat is het niet als je begrijpt waar het uit voort komt. Pure angst om als vrouwonvriendelijk te worden gezien. We kunnen nergens meer tegen, zie het gezeik met Horner bv. Ze kunnen niks want de appjes zijn een beetje onhandig maar niet meer dan dat, maar toch is er een hele witch hunt aan de gang. Dat is deze tijdsgeest, niks mag meer, niks kan meer. Totaal geen ruggegraat, maar wel zeuren om alles wat ze niet aanstaat.quote:Op maandag 8 april 2024 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liberty heeft de vrijheid om gewoon te zeggen dat ze dat niet willen hebben. Prima toch
F1 heeft wel relatief veel vrouwelijke fans, wie weet. Misschien is het praktischer om de coureurs in brandwerende lingerie te laten rijdenquote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze er nu eens wat lekkere mannen bij zetten
Die willen gewoon allemaal een piemel erin. Of twee.quote:Op maandag 8 april 2024 19:35 schreef zalkc het volgende:
[..]
F1 heeft wel relatief veel vrouwelijke fans,
De primaten die dat roepen op een tribune verdienen een gratis lifetime circuitverbod.quote:Op maandag 8 april 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Die willen gewoon allemaal een piemel erin. Of twee.
Komt gewoon omdat F1 er een familie evenement van wil makenquote:Op maandag 8 april 2024 19:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee dat is het niet als je begrijpt waar het uit voort komt. Pure angst om als vrouwonvriendelijk te worden gezien. We kunnen nergens meer tegen, zie het gezeik met Horner bv. Ze kunnen niks want de appjes zijn een beetje onhandig maar niet meer dan dat, maar toch is er een hele witch hunt aan de gang. Dat is deze tijdsgeest, niks mag meer, niks kan meer. Totaal geen ruggegraat, maar wel zeuren om alles wat ze niet aanstaat.
Serieus tegen een dame zeggen dat ze er goed uitziet kan je al problemen geven tegenwoordig. We zijn totaal doorgeschoten in die idioterie.
Beetje natte broekjes van Leclerc, Russels abs aflebberen en hopen op eye candy Lawson volgend jaar.quote:Op maandag 8 april 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat nadat een discussie over de term rookie volledig escaleertquote:Op maandag 8 april 2024 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een discussie over Pitspoezen anno 2024
Maar das ook echt zo.quote:Op maandag 8 april 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch hebben ze hem daarvoor gecontracteerd.quote:Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is Ferrari... die hebben LH echt niet nodig om merch te verkopen. Alles waar dat steigerende paardje op staat verkoopt als een malle.
Gelukkig zijn de coureurs de eye candy's voor de vrouwelijk F1 fansquote:Op maandag 8 april 2024 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje natte broekjes van Leclerc, Russels abs aflebberen en hopen op eye candy Lawson volgend jaar.
Het is allemaal zo voorspelbaar.
Nog steeds denken dat de kwestie Horner om appjes gaatquote:Op maandag 8 april 2024 19:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee dat is het niet als je begrijpt waar het uit voort komt. Pure angst om als vrouwonvriendelijk te worden gezien. We kunnen nergens meer tegen, zie het gezeik met Horner bv. Ze kunnen niks want de appjes zijn een beetje onhandig maar niet meer dan dat, maar toch is er een hele witch hunt aan de gang. Dat is deze tijdsgeest, niks mag meer, niks kan meer. Totaal geen ruggegraat, maar wel zeuren om alles wat ze niet aanstaat.
Serieus tegen een dame zeggen dat ze er goed uitziet kan je al problemen geven tegenwoordig. We zijn totaal doorgeschoten in die idioterie.
Nee ik weet ook wel van de machtsstrijd binnen RB, maar het is begonnen met appjes die geen ruk voorstellen. Daarom ook trial bij media, in een rechtszaak maken ze zo goed als 0 kans, en dat weten ze best.quote:Op maandag 8 april 2024 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat de kwestie Horner om appjes gaat
quote:Op maandag 8 april 2024 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje natte broekjes van Leclerc, Russels abs aflebberen en hopen op eye candy Lawson volgend jaar.
Het is allemaal zo voorspelbaar.
zolang mensen op die clickbait verhalen blijven clicken en reageren gaat de media doorquote:Op maandag 8 april 2024 23:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee ik weet ook wel van de machtsstrijd binnen RB, maar het is begonnen met appjes die geen ruk voorstellen. Daarom ook trial bij media, in een rechtszaak maken ze zo goed als 0 kans, en dat weten ze best.
Nee daar is het niet mee begonnen, het is begonnen met de dood van Mateschitz sr.quote:Op maandag 8 april 2024 23:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee ik weet ook wel van de machtsstrijd binnen RB, maar het is begonnen met appjes die geen ruk voorstellen. Daarom ook trial bij media, in een rechtszaak maken ze zo goed als 0 kans, en dat weten ze best.
Ik krijg niet de indruk dat het met die appjes begonnen is. Die strijd is al veel langer aan de gang. Die appjes waren de stok die het kamp Oostenrijk vond om hem mee te slaan. Als die er niet geweest waren hadden ze iets anders moeten zoeken. Vanaf het moment dat Horner probeerde de macht naar zich toe te trekken en Marko te lozen stond dit in de sterren geschreven..quote:Op maandag 8 april 2024 23:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Schmidt van AMuS zei dat er nog steeds wel spanning is bij Red Bull tussen kamp Horner en kamp Marko om het maar eenvoudig te zeggen. Newey zit daar een beetje tussenin, niet qua politiek maar die vindt de sfeer vervelend om in te werken, maar die gaat zeker niet weg voor de RB17 is geintroduceerd en dat schijnt pas in het laatste kwartaal 25 te gebeuren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat het met die appjes begonnen is. Die strijd is al veel langer aan de gang. Die appjes waren de stok die het kamp Oostenrijk vond om hem mee te slaan. Als die er niet geweest waren hadden ze iets anders moeten zoeken. Vanaf het moment dat Horner probeerde de macht naar zich toe te trekken en Marko te lozen stond dit in de sterren geschreven..
Ja, wat is het nu?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schmidt van AMuS zei dat er nog steeds wel spanning is bij Red Bull tussen kamp Horner en kamp Marko om het maar eenvoudig te zeggen. Newey zit daar een beetje tussenin, niet qua politiek maar die vindt de sfeer vervelend om in te werken, maar die gaat zeker niet weg voor de RB17 is geintroduceerd en dat schijnt pas in het laatste kwartaal 25 te gebeuren.
Verstappen heeft natuurlijk ook contractuele verplichten t/m 28 die kan ook niet zomaar weg, dus als Horner gewoon blijft zitten zal er weinig veranderen bij Red Bull in 25, behalve misschien de 2e rijder.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:56 schreef THEFXR het volgende:
Doornbos in "crashen in de keuken", Max heeft toestemming van Helmut om te praten met Merc.
Newey gaat weg bij RBR
Schmidt was in Suzuka en Doornbos in Hilversum of weet ik waar ziggo in NL zit, Doornbos zei ook nog dat Marko niet in Japan was, ook dat klopte niet.quote:
The only two drivers in history to win 3 times in a row in Suzuka.quote:
Toch best schattigquote:
Wanneer Max zo door gaat zijn het de enige coureurs die 5x op rij kampioen zijn geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |