Misschien was zijn laatste staaltje wangedrag net de druppel die de emmer deed overlopen?quote:
Idd en begrijp ook niet zo goed dat hij daar hier op wordt afgerekend.. net of de andere bewoners niet voor zichzelf zouden hebben gekozen. Als er iemand is die zijn eigen positie op het spel heeft gezet is het Jimmy wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy moest zichzelf redden en dacht dat op deze manier te kunnen doen. Medelijden is ook wel een groot woord
Niet alleen zijquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze waren echt vet enthousiast allemaal
Beetje ongemakkelijk voor Randy......quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:15 schreef kater1 het volgende:
Nou, het onthaal van Randy is stilletjes. Alice stort in zoals verwacht.
Kan Alice maandag mooi vertrekkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:15 schreef kiki2024 het volgende:
arme Alice heeft niemand meer daar. Randy zit ook sinds kort in de reet van Ashley
Ik zou het ook ongemakkelijk vinden, 86 dagen horizontaal en dan in de finale.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk voor Randy......
Met niet te opvallend aanwezig zijn kom je vaak best ver.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zou het ook ongemakkelijk vinden, 86 dagen horizontaal en dan in de finale.
van mij mag hetquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan Alice maandag mooi vertrekken![]()
Ik sta er niet van te kijken als Randy dit gewoon helemaal wint.
Wie niet daar.....vlak die kalkoen niet uit .......quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zou het ook ongemakkelijk vinden, 86 dagen horizontaal en dan in de finale.
Ja ik was echt verbijsterd, ik was er 100% van overtuigd dat rocking Randy het pand zou verlaten...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel vreemd idd , ik had nog gekeken .
Maar als het zo werkt als dat ik hier lees , dan zijn het best wel ziekelijk fanatieke 'fans' die alles voor hun idool doen.
Voor de bloemetjesjurken of de pittige korte kapsels is BB hun alles ?
Zou zo het zusje kunnen zijn van onze koning.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Die Nederlanders zijn niet uit te roeien volgens Ashley
Een heel verschil.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Luna68 het volgende:
Voordeel is wel dat op Glenn na nu iedereen gewoon te verstaan is op de streams
Nee die meid is gewoon sterk hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Alice heeft*******....ehh opgesloten in de WC...
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:21 schreef Witborst het volgende:
[..]
Nee die meid is gewoon sterk hoor.
Naast randy
Ben ik helemaal met je eens. Als er één iemand is die anderen veel heeft gegund, dan is het Jimmy wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en begrijp ook niet zo goed dat hij daar hier op wordt afgerekend.. net of de andere bewoners niet voor zichzelf zouden hebben gekozen. Als er iemand is die zijn eigen positie op het spel heeft gezet is het Jimmy wel.
Hier is goed aan te zien dat jimmy en tom geen echte vrienden zijn. Bij dilano helemaal huilen en van streek en nu niets aan de hand. Net zoals ashley met karen vorige weekquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Tom was vooral Alice haar maatje en niet die van Jimmy.
Maakte Ashley nu een 'koptelefoon opdoen' gebaar?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden daar opgehaald door een stagiaire om naar de studio toe te gaan.
Jimmy heeft geen maatjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
ik word ook belgquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
Nu, de Belgen hebben niet veel keuzes meer, gunstig voor Glenn.
ja morgen kun je tot maandag 10 uur je stem uitbrengen op 2 genomineerden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
Geraldine zei toch dat ze meer zou vertellen over het stemmen morgen
Wat een onzin.. Jimmy en Tom zijn echt wel maatjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Die gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
Nu, de Belgen hebben niet veel keuzes meer, gunstig voor Glenn.
Randy was samen met Tyron en Alice de meest eerlijke personen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe kan die Randy er nog zijn zeg
Wat een flopshow
De headset die ze op krijgenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Maakte Ashley nu een 'koptelefoon opdoen' gebaar?
Tot maandagochtend kan je stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
Klopt, ze worden bezendertquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Maakte Ashley nu een 'koptelefoon opdoen' gebaar?
Ah ok niet meegekregen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja morgen kun je tot maandag 10 uur je stem uitbrengen op 2 genomineerden.
En het camera kijken zal nu ook wel minder zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Luna68 het volgende:
Voordeel is wel dat op Glenn na nu iedereen gewoon te verstaan is op de streams
Precies ik stem wel maar niet op de polls.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Verida het volgende:
Randy zal heel veel stemmen erbij gekregen hebben van de fans van Ty.
Ty had ook nog een oproep gedaan om op Randy te stemmen. Dat zal net het zetje hebben gegeven om Randy erin te houden.
Het was de afgelopen dagen in de polls al duidelijk dat Randy en Tom erg dicht bij elkaar lagen en dat Glenn aan kop ging
En niet alle stemmers vullen ook de polls in de socials in
Eens behalve laatste 2 weken draaide randy ineens om. Maar wel slim geweestquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Randy was samen met Tyron en Alice de meest eerlijke personen.
moeten ze toch nomineren?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja morgen kun je tot maandag 10 uur je stem uitbrengen op 2 genomineerden.
Precies dat.. tuurlijk is hij ook een aantal keren boos en teleurgesteld geweest en heeft ook gesneerd naar zijn maatjes maar hij gaat er wel voor door het vuur.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Als er één iemand is die anderen veel heeft gegund, dan is het Jimmy wel.
Die is van het bureau @Deweycheatumnhowequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef MacDeMarco het volgende:
De notaris is zeker een a.i. bot met bepaalde filters voor de gewenste uitkomst van BB
En Glenn dan?...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Randy was samen met Tyron en Alice de meest eerlijke personen.
Een spel gaat eerlijk en bij dit twijfel ik af en toe wat het ashley betreftquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef B00STER het volgende:
Wat zal je een rustige week tegemoet gaan @:Dotteke als iedereen die nu boos roept 'dat was het voor mij' dat ook echt doet
We hebben eenS
We hebben eenP
We hebben eenE
We hebben eenL
Al moet ik zeggen, ik zag deze ook niet aankomen.
Eens, door vorige week niet tactisch te stemmen had Jimmy een nominatie gepakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Als er één iemand is die anderen veel heeft gegund, dan is het Jimmy wel.
zal wel weer 1tje uitgaan woensdag ofzo ergens in de ochtend met matige showtjequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
Daar hebben ze het niet over gehad, dus het zal wel anders gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
zal wel weer 1tje uitgaan woensdag ofzo ergens in de ochtend met matige showtje
Als die gene toch gaat posten krijgt die een banquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef B00STER het volgende:
Wat zal je een rustige week tegemoet gaan @:Dotteke als iedereen die nu boos roept 'dat was het voor mij' dat ook echt doet
We hebben eenS
We hebben eenP
We hebben eenE
We hebben eenL
ja maar ze hebben niet gezegd of ze dat vandaag doen, of morgen. enkel dat wij kunnen stemmenquote:
Ik zag het ook niet aankomen had de foto met exit van Randy al onder de knop zittenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef B00STER het volgende:
We hebben eenS
We hebben eenP
We hebben eenE
We hebben eenL
Allemaal fomo dus hangen gewoon nog rond.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef B00STER het volgende:
We hebben eenS
We hebben eenP
We hebben eenE
We hebben eenL
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
beter eerst wat drank en eten en dan nomineren
Tom surfte vooral mee met Alice en Jimmy om hun vermeende populariteit. Is fout uitgepakt, had bij Ashley moeten blijven. Hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hier is goed aan te zien dat jimmy en tom geen echte vrienden zijn. Bij dilano helemaal huilen en van streek en nu niets aan de hand. Net zoals ashley met karen vorige week
oké zet Glenn maar tegen As danquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar ze hebben niet gezegd of ze dat vandaag doen, of morgen. enkel dat wij kunnen stemmen
Omdat je favoriet eruit gaat? Althans dat neem ik aan. Anders zou je er geen twijfels bij zetten. Maar even inhoudelijk; Waarom zou BB de serieus populairste bewoner er onterecht uitgooien en daarmee een hoop kijkers verliezen vlak voor de finale?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een spel gaat eerlijk en bij dit twijfel ik af en toe wat het ashley betreft
Tom was geen favoriet van mij. Ik gun het jimmy en ashley niet meer en van de andere 3 maakt me niet uit wie er wintquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Omdat je favoriet eruit gaat? Althans dat neem ik aan. Anders zou je er geen twijfels bij zetten. Maar even inhoudelijk; Waarom zou BB de serieus populairste bewoner er onterecht uitgooien en daarmee een hoop kijkers verliezen vlak voor de finale?
Vanaf morgen 12:00 uur kunnen we stemmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar ze hebben niet gezegd of ze dat vandaag doen, of morgen. enkel dat wij kunnen stemmen
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy moest zichzelf redden en dacht dat op deze manier te kunnen doen. Medelijden is ook wel een groot woord
Dit idd . Slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en begrijp ook niet zo goed dat hij daar hier op wordt afgerekend.. net of de andere bewoners niet voor zichzelf zouden hebben gekozen. Als er iemand is die zijn eigen positie op het spel heeft gezet is het Jimmy wel.
Dus kunnen er enkel Nederlanders genomineerd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:29 schreef tassie127 het volgende:
Als Glen nu de enige Belg is en dus in de finale MOET staan, hoe gaan ze dit dan draaien bij het nomineren? Want hij kan dan niet genomineerd worden
Ik ben Belg en nog geen enkele keer voor Belgen gekozen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik word ook belg
alles om de wannabiekwien te trashen
Ik bedoel te zeggen in dit geval zou het marketingtechnisch niet logisch zijn om hem eruit te gooien. Als ze, wat ik hier veel lees, Ashley willen laten winnen, kan dat ook prima volgende week.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom was geen favoriet van mij. Ik gun het jimmy en ashley niet meer en van de andere 3 maakt me niet uit wie er wint
Mss hebben ze dat hele concept losgelatenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:29 schreef tassie127 het volgende:
Als Glen nu de enige Belg is en dus in de finale MOET staan, hoe gaan ze dit dan draaien bij het nomineren? Want hij kan dan niet genomineerd worden
Ze hebben zich ook vergist met Tyron.....niemand die voor geld weg gegaan is heeft toch nog zo'n aardige en waardig afscheids praatje gekregen....quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Omdat je favoriet eruit gaat? Althans dat neem ik aan. Anders zou je er geen twijfels bij zetten. Maar even inhoudelijk; Waarom zou BB de serieus populairste bewoner er onterecht uitgooien en daarmee een hoop kijkers verliezen vlak voor de finale?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:32 schreef Jockari het volgende:
Luid motorgeluid naast het huis. Volgens Randy een vriend op een transformer (wat dat ook mag wezen??? )
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aub nietquote:
zou belachelijk zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze morten toch niet nomineren?
Moeten wij niet gewoon stemmen op de 4 overgebleven Nederlanders? Met de minste stemmen vertrekt maandag?
Naar mijn mening heeft hij het op zichzelf afgeroepen door zo ontzettend kinderachtig te doen tegen Jimmy. Kijk naar Ashley die tig keer op de bank heeft gezeten, Alice, hebben het allemaal waardig gedragen. Hij zit er 1 keertje op en gedraagt zich als een klein kind (vind ik). Tja dan gaan kijkers zich ergeren, ik was er eentje van en heb daarom ook niet op hem gestemd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben zich ook vergist met Tyron.....niemand die voor geld weg gegaan is heeft toch nog zo'n aardige en waardig afscheids praatje gekregen....
Die moet blijven......laat Jimmy er maar uit gaan.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice is denk ik de volgende die eruit gaat denk ik
1 april is al geweest hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja alles loopt op zijn laatste benen reken maar dat ze achter de schermen blij zijn als het 1 april 21:00 uur is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 06-04-2024 21:42:04 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:32 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij beweegt !!!SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja alles loopt op zijn laatste benen reken maar dat ze achter de schermen blij zijn als het 13 april 21:00 uur is
Dat vind ik een beetje vergezocht. Je kunt Jimmy's vriendschappen met Dilano en Tom niet met elkaar vergelijken: die met Dilano was inniger en zat wederzijds veel meer gevoel bij. Daarnaast hoeven Tom en Jimmy nu nog maar een weekje zonder elkaar, dat is aanzienlijk korter dan met Dilano.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hier is goed aan te zien dat jimmy en tom geen echte vrienden zijn. Bij dilano helemaal huilen en van streek en nu niets aan de hand. Net zoals ashley met karen vorige week
Nee de bewoners laten nomineren zou belachelijk zijn.quote:
Alice gaat niet winnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die moet blijven......laat Jimmy er maar uit gaan.....
Tsja, jij geloofde enkel de polls van BB de Volder natuurlijk. Grootste eikel die er is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:33 schreef freaky40 het volgende:
2e keer dit seizoen dat de polls er naast zaten. Ik denk dat het alleen in de eerste weken klopt maar naar mate het naar het einde gaat het onvoorspelbaarder gaat worden.
Ash heeft vanaf het begin een voorkeursbehandeling gehad , Ik heb ook mijn twijfels wat haar betreft en zeker na wat er in de afgelopen weken is gebeurt. Prima dat iemand het spel speelt maar ik heb minder begrip voor hoe BB zelf de mensen neerzetquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
waarom - hij zit in de finale week en dan kan iedereen er nog uitquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee de bewoners laten nomineren zou belachelijk zijn.
Glenn mort als enige Belg toch zeker tot zaterdag er in blijven?
Die worden voor Alice !quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Oh ja, Tom heeft een hele berg coins meegenomen
Woestboos die het woord en begrip naar een hoger doel heeft gebracht.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:34 schreef Paul het volgende:
Kitty draait door
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was de beste styling tot nu toe. Degene die het normaal gesproken doen waren een dagje ziek of met vakantie of zo. Daarvoor stond Geraldine er altijd in een hobbezak of oma jurk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
De kleding van Tatyana van Geraldine wordt even besproken
Het is goedgekeurd
Voor de vorm.... Zijn er twee genomineerd, dan weet de ander al dat die gaat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:29 schreef tassie127 het volgende:
Als ze maar niet BB wintquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
OoowMaiKotquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:34 schreef Paul het volgende:
Kitty draait door
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glenn kan niet meer genomineerd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor de vorm.... Zijn er twee genomineerd, dan weet de ander al dat die gaat.
Maar ik vermoed, dat ze vanaf heden niet meer Glenn kunnen nomineren.
ha ha haquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef MacDeMarco het volgende:
De notaris is zeker een a.i. bot met bepaalde filters voor de gewenste uitkomst van BB
Vermoeiend rubriek. Oud-bewoners die rullevant proberen te blijven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:34 schreef Paul het volgende:
Kitty draait door
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe ik ook een **** is geen bewoner en kom ik hier niet meer dit seizoenquote:
Heeft die vrouw geen eigen leven buiten BB?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:34 schreef Paul het volgende:
Kitty draait door
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kitty is legend, ze moet nog een nachtje komen slape in het huisquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft die vrouw geen eigen leven dan BB?
ben het met je eens als je nu ook hoort over dat ochtendlopen wat tom dus ook 2 dagen niet deed ook zo vaag ietsquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft hij het op zichzelf afgeroepen door zo ontzettend kinderachtig te doen tegen Jimmy. Kijk naar Ashley die tig keer op de bank heeft gezeten, Alice, hebben het allemaal waardig gedragen. Hij zit er 1 keertje op en gedraagt zich als een klein kind (vind ik). Tja dan gaan kijkers zich ergeren, ik was er eentje van en heb daarom ook niet op hem gestemd.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Kitty is legend, ze moet nog een nachtje komen slape in het huis
Inderdaad: al die oud-reality-sterretjes die er ook hun plasje over willen doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Vermoeiend rubriek. Oud-bewoners die rullevant proberen te blijven.
Zijn ze allemaal buiten dan?quote:
Dat is nou precies een voorbeeld van een Tom fan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Woestboos die het woord en begrip naar een hoger doel heeft gebracht.
Jimmy en Tom gaan elkaar sowieso zien , Tom gaat een fiets voor Jimmy kopen zodat Jimmy daar ook zijn ding kan doen als hij bij hem is . Die twee hadden een meer volwassen vriendschap met elkaar en ook een heel andere vriendschap dan wat Jimmy met Dillie had, maar ook dat was wel een oprechte vriendschapquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vergezocht. Je kunt Jimmy's vriendschappen met Dilano en Tom niet met elkaar vergelijken: die met Dilano was inniger en zat wederzijds veel meer gevoel bij. Daarnaast hoeven Tom en Jimmy nu nog maar een weekje zonder elkaar, dat is aanzienlijk korter dan met Dilano.
Tis eindelijk lekker weer voor even. Dus ze blijven hoe dan ook buiten zitten!quote:
Doet me denken aan de Thomas Berge fan...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:42 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat is nou precies een voorbeeld van een Tom fan.
Alles zo fanatiek is echt niet normaal ook op de socials.
quote:
Nee toch, is vvtquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy en Tom gaan elkaar sowieso zien , Tom gaat een fiets voor Jimmy kopen zodat Jimmy daar ook zijn ding kan doen als hij bij hem is . Die twee hadden een meer volwassen vriendschap met elkaar en ook een heel andere vriendschap dan wat Jimmy met Dillie had, maar ook dat was wel een oprechte vriendschap
Ik denk wel dat Tom en Jim elkaar regelmatig gaan zien na BB
Dit vind ik altijd zó’n onzinquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja en zeker oud bewoners die denken dat ze er toe doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Nou precies. En dan is dit de prijs die je betaalt. Niets manipulatie, ik geloof daar echt niets van. Het maakt namelijk serieus niets uit wat BB doet (of de FEBO zoals ze het noemen). Er zijn altijd hordes die het er niet mee eens zijn en 'nu stop ik met kijken!!'. Dus het heeft geen zin om te manipuleren. Enige manipulatie in mijn ogen zijn de spelletjes en zoals de aanbieding die Tyron kreeg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben het met je eens als je nu ook hoort over dat ochtendlopen wat tom dus ook 2 dagen niet deed ook zo vaag iets
Ik hoop dat Tom een beetje opgevangen wordt. Zo stabiel is die jongen ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
Ik vond Tom eigenlijk wel een vaag figuur... altijd die open mond en dan soms ook nog zn tongetje met pierce... de rest boeit nog minder volgens mij ...
Alleen in de hottub.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat dat betreft werpt de beter-ten-halve-gekeerd-dan-ten-hele-gedwaald-U-turn van Randy zoetere vruchten af.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:27 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Tom surfte vooral mee met Alice en Jimmy om hun vermeende populariteit. Is fout uitgepakt, had bij Ashley moeten blijven. Hahaha
In de eerste week was er echt geen voorkeursbehandeling. Als Sonja zich niet had teruggetrokken was Ash gewoon in de eerste week verdwenen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash heeft vanaf het begin een voorkeursbehandeling gehad , Ik heb ook mijn twijfels wat haar betreft en zeker na wat er in de afgelopen weken is gebeurt. Prima dat iemand het spel speelt maar ik heb minder begrip voor hoe BB zelf de mensen neerzet
Idd en dan zou de vriendschap van Alice met Tom ook niet echt zijn want zij heeft op dit moment al de grootste lol..quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vergezocht. Je kunt Jimmy's vriendschappen met Dilano en Tom niet met elkaar vergelijken: die met Dilano was inniger en zat wederzijds veel meer gevoel bij. Daarnaast hoeven Tom en Jimmy nu nog maar een weekje zonder elkaar, dat is aanzienlijk korter dan met Dilano.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan Alice maandag mooi vertrekken![]()
Ik sta er niet van te kijken als Randy dit gewoon helemaal wint.
BB heeft duidelijk voorkeuren en dat is heel goed te zien geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash heeft vanaf het begin een voorkeursbehandeling gehad , Ik heb ook mijn twijfels wat haar betreft en zeker na wat er in de afgelopen weken is gebeurt. Prima dat iemand het spel speelt maar ik heb minder begrip voor hoe BB zelf de mensen neerzet
Dat is een schaap, wat die tegen Danny zei toen die over Ashley nomineren had. Die heeft geen ballen.quote:
Echt wel , en daar heb ik wel wat moeite mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB heeft duidelijk voorkeuren en dat is heel goed te zien geweest.
Ze hebben er ook dit seizoen nog niet zo goed uitgezien als vanavond.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
De kleding van Tatyana van Geraldine wordt even besproken
Het is goedgekeurd
Gezellig daarquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
randy aan het rocken op zijn stoel
[ afbeelding ]
Op wie?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vanaf morgen 12:00 uur kunnen we stemmen
Ik hoop ook dat ze na dit avontuur elkaar ook weer zullen vinden. Ik vond het mooi om te zien hoe twee totaal verschillende mensen zo naar elkaar toetrokken. Jammer van deze laatste week waar ze elkaar een beetje kwijt waren maar gelukkig hebben ze het nog op tijd op kunnen lossen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy en Tom gaan elkaar sowieso zien , Tom gaat een fiets voor Jimmy kopen zodat Jimmy daar ook zijn ding kan doen als hij bij hem is . Die twee hadden een meer volwassen vriendschap met elkaar en ook een heel andere vriendschap dan wat Jimmy met Dillie had, maar ook dat was wel een oprechte vriendschap
Ik denk wel dat Tom en Jim elkaar regelmatig gaan zien na BB
LOLquote:
Oh?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze morten toch niet nomineren?
Moeten wij niet gewoon stemmen op de 4 overgebleven Nederlanders? Met de minste stemmen vertrekt maandag?
Nee johquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk mag zij winnen. Geen commentaar voorlopig
[ afbeelding ]
Ik vond het echt zo’n vreselijke mens.. die ernaast zit trouwens ook..quote:
Denk idd de plottwistquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef tassie127 het volgende:
Oh dus Glen. Is ook nog niet zeker van een plaats in de finale?
Ooh nog niemand maar dan ook niemand is nog veilig. Zei BBquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?
Dus iedereen stemmen op Alice, Randy en Jimmy...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |