Huilen is voor jou te laat het hoeft niet meerquote:
Ja iddquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Grote mensen broek ligt in de was
hier in de Cos bedoel je?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
Jeetje wat een haat richting sommige bewoners.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Glenn is nu de enige Belg... dus doe ik even hardnekkig mee met de "draaiboekregels" geruchten.
Tom komt terug, dan zijn er weer 2 Belgen![]()
* Ireth doet schietgebedje en brandt gezinsverpakking waxinelichtjes..
ik twijfelquote:
dat mag, we hoeven niet allemaal hetzelfde te denken gelukkigquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is jouw mening
ik zie dat anders
ja echt wel..quote:
Het gaat hier over de bewoners, niet over wat users vinden of doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
Jeetje wat een haat richting sommige bewoners.
Volgens de polls staat/stond Tom voor , maar jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik twijfel
maar dat is meer door de liveshow dan door de polls
en hij staat op de poll ook gewoon op nummer 2quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want.dan is Glenn al 1 van de 3 laatste bewoners
Ach geen maatje van haar en glenn is van slag dus snap het wel. Alice zeker op toilet of zo die zag je niet meerquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Ashley nu niet bij de draaideur te wachten?
Laat dit nu eensquote:
Dat duurt nog wel even he?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Ashley nu niet bij de draaideur te wachten?
Welnee die gaat nog steeds zijn eigen gangetjequote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik hoop zo dat Tom terug komt, Randy begon oké te worden maar is inmiddels ook slaafje van Ash..
zou ook wel eens keer tijd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik hoop wel op een feestje vanavond hoor!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Bb er zijn nog meer bewoners daar dan alleen ashley en glenn
nou echt he, is toch niet normaal meer ditquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Bb er zijn nog meer bewoners daar dan alleen ashley en glenn
Daar moet je van piesse hè 😂quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
zitten ze weer bij die irritante fonteintjes
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Die fonteintjes hebben wel iets kalmerends, maar dan moet Ashley er niet doorheen praten.
Notaris kennen zie niet op de FEBOquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Plot twist, notaris heeft ontdekt dat Ash hulp heeft gehad vanuit de FEBO en ze is per direct gediskwalificeerd...
notaris kijkt alleen of er geen stembots zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Plot twist, notaris heeft ontdekt dat Ash hulp heeft gehad vanuit de FEBO en ze is per direct gediskwalificeerd...
Hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
BB heeft zijn ware aard laten zien vanavond
Die krijgt ze al vanaf het beginquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mot er van pissenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Die fonteintjes hebben wel iets kalmerends, maar dan moet Ashley er niet doorheen praten.
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Is hier toch altijd vooral jegens Ashley.
Zegt degene die geen goed woord over heeft voor Tomquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Is hier toch altijd vooral jegens Ashley.
Eensquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef Verida het volgende:
het is niet zo dat de productie vreselijk moeilijk heeft moeten zoeken om Tom een keer wat minder positief te laten zin en de recaps.
hij heeft het er de afgelopen week zelf naar gemaakt, was echt bij tijd en wijle niet te genieten en trok zich inderdaad de hele tijd terug met Alice (zoals Jimmy zei) En Alice heeft dat ook wel heel erg gevoerd bij Tom.
my two cents
We kijken er allemaal er anders naarquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ashley krijgt veel aandacht in de live
Tom zo negatief mogelijk neergezet
Ze horen de auto vertrekken. Ik denk zelfs dat degene die blijft daar bij het huis blijft staan en dat er maar 1 iemand met de auto naar de studio wordt gebrachtquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:57 schreef tassie127 het volgende:
Ik hoorde Ash zeggen: hij is nu weg, de lijnen zijn gesloten. En paar minuten later zegt ze hij is opgehaald. Vraagt aan Alice de tijd en was 20.49 en toen begon de uitzending terug. Met het tijdsverschil tussen de live en de stream kan het kloppen wat ze zegt. Dan kunnen ze het dus horen wat er gebeurt in de live
Ik ben benieuwd of de bewoners daar ook nog wat over te horen krijgenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geraldine heeft een zwarte Joost Klein jas aan
Ik stem nog even op Alice volgende week, maar ik hoef het verder niet te zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:59 schreef Ireth het volgende:
Nou dan mag wat mij betreft Alice nu met de pot naar huis gaan....
De rest gun ik het niet...
ja dat kennen we nou wel van jequote:
Uitzending was gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is toch wel enigszins op het conto van de uitzending van vanavond te schrijven.
Ik ook had nooit verwacht blij te zijn voor Randyquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:59 schreef PinkLow het volgende:
Ik dacht dat ik niet voor Randy was.. maar ik stond heel hard te juichen...
corrupter kan niet. dit hele seizoen sturen ze..als dit nog niet duidelijk is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. klaar met BB ... zal nog even stemmen om te zorgen dat de BB lievelingen niet winnen .. maar verder kan het me gestolen worden.
Dat helpt niet zie je welquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. klaar met BB ... zal nog even stemmen om te zorgen dat de BB lievelingen niet winnen .. maar verder kan het me gestolen worden.
Ben er ook klaar mee maar dat hele stemmen geloof ik niet in (via de site)quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
heel heel duidelijk is dat vanavond geworden. zoals BB altijd zegt. mijn huis. mijn regelsquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben er ook klaar mee maar dat hele stemmen geloof ik niet in (via de site)
denk echt dat het doorgestoken kaart is.
Ja precies ! BB heeft duidelijk zijn voorkeur laten zien ,quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk wel dat die klopt.. bb wil het anders
Montage kan je maken of breken, en zo geschiede. Wie dat nu nog niet geloofd is nog niet wakker.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:01 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja maar je zag de tendens al heel de dag draaien7
Randy for the win!!!quote:
Ga er maar van uit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
4 tegen 1
Het zal toch niet zijn dat Ashley met de winst er vandoor gaat
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee met de drammerigste en luidruchtigste fans.
Nou volgende keer alle Tyron en Tom volgers op Alice en Randy voor de winnaar......quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
heel heel duidelijk is dat vanavond geworden. zoals BB altijd zegt. mijn huis. mijn regels
kan met jimmy geen medelijden hebben. Hij heeft hem een zetje gegeven.quote:
Het is een spelquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef kiki2024 het volgende:
Ik kook echt van woede. zoveel onrecht. wauw
Wow echt?quote:
in Belgiëquote:
Geloof je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Vaarwel Tom![]()
Arme JimmyGelukkig nog maar een weekje
gaat niet gebeuren. ashley of glenn wint 100%. mark my wordsquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou volgende keer alle Tyron en Tom volgers op Alice en Randy voor de winnaar......
Jimmy heeft zelf op Tom gestemdquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Vaarwel Tom![]()
Arme JimmyGelukkig nog maar een weekje
In België wel. Hebben ze 2 weken vakantie ofzo met Pasen. Wij hebben dat in Mei ivm met bevrijdingsdag dag en koningsdag enzo.quote:
Gaan we schelden?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:04 schreef kiki2024 het volgende:
die **** Jimmy mag maandag als eerste weg
Het is nu gewoon een afvalrace, niet echt nog leuk om naar te kijken wmbquote:
100% van welquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
4 tegen 1
Het zal toch niet zijn dat Ashley met de winst er vandoor gaat
Wat had hij dan moeten doen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan met jimmy geen medelijden hebben. Hij heeft hem een zetje gegeven.
Zal hij zelf de consequentie van moeten dragen.
Nou die kan je ook beter niet naast je hebben. Die is mij de afgelopen weken echt tegen gevallen.quote:
Kinderachtige kleuter gedrag van 'fans'quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Randy heeft de stemmen van de Ash en Ty aanhang, moge duidelijk zijn. Dubbel leger powerrrr!
Ze zeiden tot maandagquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef freaky40 het volgende:
Geen live moment dus komende week met een tussentijds vertrek.
Glenn geen moeite mee wel ashleyquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren. ashley of glenn wint 100%. mark my words
Hebben ze ook al een lift...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef Dotteke het volgende:
WIe zit er nu niet bij de lift te wachten![]()
Ik zie alleen Alice zitten
Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kinderachtige kleuter gedrag van 'fans'
maar dit is dus BB 4.0
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef Dotteke het volgende:
WIe zit er nu niet bij de lift te wachten![]()
Ik zie alleen Alice zitten
ik zou op zo een manier niet eens willen winnen. je eigenwaarde verliezen door te gaan slijmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef woxxel2 het volgende:
Randy heeft een hele slimme move gemaakt na de preek van bb en is ook bij t groepje van ash gekropen
Ik vind er al 3 weken niks aan. Steeds saaierquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is nu gewoon een afvalrace, niet echt nog leuk om naar te kijken wmb
Denk ook dat hij niet zo van gedoe houdt. Is een aardige man. Maar geen winnaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef woxxel2 het volgende:
Randy heeft een hele slimme move gemaakt na de preek van bb en is ook bij t groepje van ash gekropen
O de klapdeuren dan of hoe noemen ze dat ding de draaideurquote:
Tyron fans hebben ook last minute gestemd op Randy, ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef kiki2024 het volgende:
eerste keer dat de poll van salar niet klopte in 12 weken. goh vreemd he
Mensen die op het laatste moment nog moeten stemmen zagen natuurlijk geen leuke Tom in de live, terecht.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef Frummelie het volgende:
Hmmm vaag, voor het eerst dat de poll van Salar en andere uitslag heeft...
Denk dat tijdens de live nog heel veel gestemd heeftquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dit was het meest onverwacht aan exits. Shocked. Voor mij onterecht.
ik benoem wat ik op de stream zie en ik vind jimmy dik. is dat schelden?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over.
Je mag hier bewoners gewoon uitschelden voor rat, dikzak etc.
Ach, ik zal wel een softie zijn ofzo.
Meest onverwachte van alle laatste drie seizoenen voor mijquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dit was het meest onverwacht aan exits. Shocked. Voor mij onterecht.
Nou het lag heeel dicht bij elkaar. Scheelde 3 procent. Dus de Glenn fans hebben wellicht nu tactisch op Randy gestemd..quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef Frummelie het volgende:
Wel horen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:09 schreef freaky40 het volgende:
Jammer voor Randy, die kan morgen niet Ajax zien verliezen van Feyenoord...misschien maar goed ook...
Vond de live opvallend anti tom. 11 weken op 1 staan en randy als laatste en dan deze uitslag. Ach wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als dan volgende week ook maar een wonder gebeurt en ashley en maandag of woensdag uit vertrektquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:09 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Denk dat tijdens de live nog heel veel gestemd heeft
Heel vreemd idd , ik had nog gekeken .quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef Frummelie het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet de wind uit de richting Rotterdam komen....
Jimmy moest zichzelf redden en dacht dat op deze manier te kunnen doen. Medelijden is ook wel een groot woordquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan met jimmy geen medelijden hebben. Hij heeft hem een zetje gegeven.
Zal hij zelf de consequentie van moeten dragen.
En voor Alice.quote:
niet alle mensen die de popupolls invullen, gaan ook stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond de live opvallend anti tom. 11 weken op 1 staan en randy als laatste en dan deze uitslag. Ach wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als dan volgende week ook maar een wonder gebeurt en ashley en maandag of woensdag uit vertrekt
En lippenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef Frummelie het volgende:
Ashley met d'r Katrien Duck schoentjes...
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Ash al de winnaar gaat zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond de live opvallend anti tom. 11 weken op 1 staan en randy als laatste en dan deze uitslag. Ach wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als dan volgende week ook maar een wonder gebeurt en ashley en maandag of woensdag uit vertrekt
ze zullen Alice ook wel in een kwaad daglicht zetten als haar tijd gekomen is. wat ze vanavond met Tom hebben gedaan in de uitzending is echt not done. 1 kant van het verhaal laten zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
Hoop echt dat het Alice is die er van doorgaat met de poet.
Mag ook wel weer een keertjequote:
Kan ik mij in vindenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:09 schreef superniger het volgende:
Mijn voorspelling:
1 Alice
2 Ashley
3 Glenn
4 Jimmy
5 Randy
🤣🤣quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef kiki2024 het volgende:
Ik kook echt van woede. zoveel onrecht. wauw
Kan maar 11 weken juist bij salar en toevallig nu niet de laatste van deze bb reeksquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
niet alle mensen die de popupolls invullen, gaan ook stemmen.
het klopte wel al 11 weken lang, dan is dit hooguit vreemd te noemen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
niet alle mensen die de popupolls invullen, gaan ook stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |