Huilen is voor jou te laat het hoeft niet meerquote:
Ja iddquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Grote mensen broek ligt in de was
hier in de Cos bedoel je?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
Jeetje wat een haat richting sommige bewoners.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Glenn is nu de enige Belg... dus doe ik even hardnekkig mee met de "draaiboekregels" geruchten.
Tom komt terug, dan zijn er weer 2 Belgen![]()
* Ireth doet schietgebedje en brandt gezinsverpakking waxinelichtjes..
ik twijfelquote:
dat mag, we hoeven niet allemaal hetzelfde te denken gelukkigquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is jouw mening
ik zie dat anders
ja echt wel..quote:
Het gaat hier over de bewoners, niet over wat users vinden of doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
Jeetje wat een haat richting sommige bewoners.
Volgens de polls staat/stond Tom voor , maar jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik twijfel
maar dat is meer door de liveshow dan door de polls
en hij staat op de poll ook gewoon op nummer 2quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want.dan is Glenn al 1 van de 3 laatste bewoners
Ach geen maatje van haar en glenn is van slag dus snap het wel. Alice zeker op toilet of zo die zag je niet meerquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Ashley nu niet bij de draaideur te wachten?
Laat dit nu eensquote:
Dat duurt nog wel even he?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit Ashley nu niet bij de draaideur te wachten?
Welnee die gaat nog steeds zijn eigen gangetjequote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik hoop zo dat Tom terug komt, Randy begon oké te worden maar is inmiddels ook slaafje van Ash..
zou ook wel eens keer tijd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik hoop wel op een feestje vanavond hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |