Misschien was zijn laatste staaltje wangedrag net de druppel die de emmer deed overlopen?quote:
Idd en begrijp ook niet zo goed dat hij daar hier op wordt afgerekend.. net of de andere bewoners niet voor zichzelf zouden hebben gekozen. Als er iemand is die zijn eigen positie op het spel heeft gezet is het Jimmy wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy moest zichzelf redden en dacht dat op deze manier te kunnen doen. Medelijden is ook wel een groot woord
Niet alleen zijquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze waren echt vet enthousiast allemaal
Beetje ongemakkelijk voor Randy......quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:15 schreef kater1 het volgende:
Nou, het onthaal van Randy is stilletjes. Alice stort in zoals verwacht.
Kan Alice maandag mooi vertrekkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:15 schreef kiki2024 het volgende:
arme Alice heeft niemand meer daar. Randy zit ook sinds kort in de reet van Ashley
Ik zou het ook ongemakkelijk vinden, 86 dagen horizontaal en dan in de finale.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje ongemakkelijk voor Randy......
Met niet te opvallend aanwezig zijn kom je vaak best ver.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zou het ook ongemakkelijk vinden, 86 dagen horizontaal en dan in de finale.
van mij mag hetquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan Alice maandag mooi vertrekken![]()
Ik sta er niet van te kijken als Randy dit gewoon helemaal wint.
Wie niet daar.....vlak die kalkoen niet uit .......quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zou het ook ongemakkelijk vinden, 86 dagen horizontaal en dan in de finale.
Ja ik was echt verbijsterd, ik was er 100% van overtuigd dat rocking Randy het pand zou verlaten...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel vreemd idd , ik had nog gekeken .
Maar als het zo werkt als dat ik hier lees , dan zijn het best wel ziekelijk fanatieke 'fans' die alles voor hun idool doen.
Voor de bloemetjesjurken of de pittige korte kapsels is BB hun alles ?
Zou zo het zusje kunnen zijn van onze koning.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Die Nederlanders zijn niet uit te roeien volgens Ashley
Een heel verschil.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Luna68 het volgende:
Voordeel is wel dat op Glenn na nu iedereen gewoon te verstaan is op de streams
Nee die meid is gewoon sterk hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Alice heeft*******....ehh opgesloten in de WC...
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:21 schreef Witborst het volgende:
[..]
Nee die meid is gewoon sterk hoor.
Naast randy
Ben ik helemaal met je eens. Als er één iemand is die anderen veel heeft gegund, dan is het Jimmy wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en begrijp ook niet zo goed dat hij daar hier op wordt afgerekend.. net of de andere bewoners niet voor zichzelf zouden hebben gekozen. Als er iemand is die zijn eigen positie op het spel heeft gezet is het Jimmy wel.
Hier is goed aan te zien dat jimmy en tom geen echte vrienden zijn. Bij dilano helemaal huilen en van streek en nu niets aan de hand. Net zoals ashley met karen vorige weekquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Tom was vooral Alice haar maatje en niet die van Jimmy.
Maakte Ashley nu een 'koptelefoon opdoen' gebaar?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden daar opgehaald door een stagiaire om naar de studio toe te gaan.
Jimmy heeft geen maatjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
ik word ook belgquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
Nu, de Belgen hebben niet veel keuzes meer, gunstig voor Glenn.
ja morgen kun je tot maandag 10 uur je stem uitbrengen op 2 genomineerden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
Geraldine zei toch dat ze meer zou vertellen over het stemmen morgen
Wat een onzin.. Jimmy en Tom zijn echt wel maatjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Die gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
Nu, de Belgen hebben niet veel keuzes meer, gunstig voor Glenn.
Randy was samen met Tyron en Alice de meest eerlijke personen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe kan die Randy er nog zijn zeg
Wat een flopshow
De headset die ze op krijgenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Maakte Ashley nu een 'koptelefoon opdoen' gebaar?
Tot maandagochtend kan je stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
Geraldine zei toch dat ze meer zou vertellen over het stemmen morgen
Klopt, ze worden bezendertquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Maakte Ashley nu een 'koptelefoon opdoen' gebaar?
Ah ok niet meegekregen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja morgen kun je tot maandag 10 uur je stem uitbrengen op 2 genomineerden.
En het camera kijken zal nu ook wel minder zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Luna68 het volgende:
Voordeel is wel dat op Glenn na nu iedereen gewoon te verstaan is op de streams
Precies ik stem wel maar niet op de polls.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Verida het volgende:
Randy zal heel veel stemmen erbij gekregen hebben van de fans van Ty.
Ty had ook nog een oproep gedaan om op Randy te stemmen. Dat zal net het zetje hebben gegeven om Randy erin te houden.
Het was de afgelopen dagen in de polls al duidelijk dat Randy en Tom erg dicht bij elkaar lagen en dat Glenn aan kop ging
En niet alle stemmers vullen ook de polls in de socials in
Eens behalve laatste 2 weken draaide randy ineens om. Maar wel slim geweestquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Randy was samen met Tyron en Alice de meest eerlijke personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |