Op Randy?quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben Amsterdam door beplakt met posters om te stemmen
net bij Hans anders geweestquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ik was laatste hoor en ik was bezig, leuk de tijd krijgen
nou ik had het gecheckt en ik stond laatste op moment dat ik keek serieusquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
net bij Hans anders geweest
mijn bril is nog goed
ja kijk dan komt het daardoorquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:15 schreef Snoozey het volgende:
waren iets van 22 postings opgezogen joyce
ga maar kijken in het topicquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik had het gecheckt en ik stond laatste op moment dat ik keek serieus
Dat gebeurt ook wel eens hoor. Soms is Fok! ook van slagquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik had het gecheckt en ik stond laatste op moment dat ik keek serieus
gohquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
ik hoorde niemand zeggen dat Ash niet moest
dank je wel en ook door te zeggen dat @Dotteke aan het opruimen wasquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:19 schreef Snoozey het volgende:
[..]
lees haar edit even ipv steeds zo kortaf
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:18 schreef keesjedestamper het volgende:
Ashley is aan de beurtvoor het coins spel en heeft hem goed?
bij de andere bewoners mochten we op het scherm zien wat ze aantikte bij Ashely zoomt de camera niet in op het scherm
vreemd dit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:30 schreef Jockari het volgende:
Randy is alvast gestart met de sportnamiddagIk maakte om 12.09 precies dezelfde capSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ja manquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik maakte om 12.09 precies dezelfde cap![]()
[ afbeelding ]
Da's echt hè !quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik maakte om 12.09 precies dezelfde cap![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Je moet Randy niet onderschatten hoor, hij zit daar ontzettend de rocken...
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:30 schreef mazaru het volgende:
Alice vraagt of je mag slapen als je in de gevangenis zit op je cel
Nawal?quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:42 schreef lonneberga het volgende:
Randy is een figurant,soort van behang,had er eigenlijk al veel eerder uit moeten gaan.
Was vorig jaar ook met dat vreselijke mens,waarvan ik de naam niet meer weet
Zat zelfs in de finale
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:42 schreef lonneberga het volgende:
Randy is een figurant,soort van behang,had er eigenlijk al veel eerder uit moeten gaan.
Zat zelfs in de finale
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ash is zoooooo benieuwd wat Bart tegen Glenn zou zeggen als ze elkaar zien...
Hoe kan iemand zichzelf zo belangrijk vinden...
Lindsey?quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nee die zat er een jaar eerder in,die ik bedoel die ging nooit onder de douche
Toch ben ik Randy wel gaan waarderen, maar het blijft opvullingquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:42 schreef lonneberga het volgende:
Zat zelfs in de finale
1 grote egotrip, helaas werkt BB er aan mee ook nogquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:53 schreef xdiashalizx het volgende:
zou geheel bij deze editie passen: Randy als winnaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch ben ik Randy wel gaan waarderen, maar het blijft opvulling
Mja in die zin kijk ik nergens meer van opquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou geheel bij deze editie passen: Randy als winnaar![]()
![]()
Ja was 4e of 5e geworden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ,twijfel nu alleen of ze in de finale zat
Geweldig..quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben Amsterdam door beplakt met posters om te stemmen
Die ging er voor Charlotte uit dus 5e.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ,twijfel nu alleen of ze in de finale zat
Is toch erg?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:12 schreef Jockari het volgende:
Iemand heeft Randy verplaatst ???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Tom nog aan het strijken, doet hij ook de was van BB en de stagiaires?
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zo'n venijnig bekkie gekregen als je het vergelijkt met de vrolijke Tom die binnenkwamquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Je hebt toch een account nodig om te kunnen stemmen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Met QR codes om meteen te stemmen?
Geniaal![]()
Als Randy morgen als 1e wordt vrijgesteld weten we waarom
Waarschijnlijk jaloers als hij echt zo dominant is. Dan duld hij geen andere kerelquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt toch een account nodig om te kunnen stemmen?
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ligt Ash te bevallen of moeten al die kontenkuipers eruit? 😂
Gewoon Tom.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Zat mensen die niet willen stemmen of het teveel moeite vinden om h e l e ma a l naar die site te gaan na de uitzending.
Of vergeten het.
Nu kunnen ze dan meteen ff stemmen. Zijn ze daar ook weer vanaf.
Ik denk ook dat veel mensen niet zo goed weten op wie want hun favo is er al uit...
Ik wil wel op Tom stemmen maar op Randy stemmen is ook wel grappig.
ik zou het niet weten hoe sorryquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Met QR codes om meteen te stemmen?
Geniaal![]()
Als Randy morgen als 1e wordt vrijgesteld weten we waarom
Ze wil rode wijn! En stoepkrijtjes. Ze denkt dat ze zout te kort heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Ash zit in de klaagmodus haar gezicht staat er ook naar![]()
Ze zat weer in haar cyclus zei ze net.
Is bij Ash wekelijks ?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Ash zit in de klaagmodus haar gezicht staat er ook naar![]()
Ze zat weer in haar cyclus zei ze net.
Ik hoor haar er wel heel vaak over inderdaad.quote:
geen euros @Dotteke hahaquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Welkom in de BB shop zegt de stem, de enige shop waar je met coins kan betalen.
Glenn zegt niets
Hij ziet iets voor 5 coins, hij m oet het gewoon pakken zegt hij, volgens mij is het snoep of zo? Of iets om cheescake van de maken
Ze zouden voor die 5 euro eens goed groente kopen
Kan het niet goed zien, hij had het over cheescake, maar ik zie ook b oter, dus denk iets om zelf te maken?quote:
ja maar ze voelt ook der eiersprong he hahaquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor haar er wel heel vaak over inderdaad.
ja cheesecakequote:Op vrijdag 5 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien, hij had het over cheescake, maar ik zie ook b oter, dus denk iets om zelf te maken?
Oeps heb het aangepastquote:
ja dat denk ik ook danquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien, hij had het over cheescake, maar ik zie ook b oter, dus denk iets om zelf te maken?
keek ik ook al na hij had wel wat wittere mogen pakkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Champignons en paprika
Champignons zien er niet lekker fris uit
Bloemkool is 1 coin en een aubergine en rijst
Wederom geen stukje vlees
Ja dat staat er natuurlijk al twee wekenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
keek ik ook al na hij had wel wat wittere mogen pakken
Oops nu krijgt Glenn strafquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ohoh geen krijgtjes en geen rode wijn en geen appel ohoh
denk het wel hij heeft niets voor haar hahaquote:
Complot tegen ashquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
O nu je het zegt, hij is het gewoon vergeten volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Recht in dr gezichtquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ja gewoon zeggen dat het er niet is haha![]()
Ook Jimmy staat te smikkelen, snap ik wel hoor, ze hebben weinig extra's en een keer een andere smaak is wel fijnquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Ash en Glenn zijn er als eerste bij om te snoepen. Ash stopt er niet één, nee propt een handvol naar binnen
Ze neemt ook een koekje en wil ook nog een bastogne, maar ze mag niet![]()
Lekker streng allemaal zegt ze
Ze wil zoet, komt omdat ze in der periode zit
Ze is nog aan het snaaien, wat voor de taart bedoeld is verdwijnt in haar mond
Ik zie er maar 1 handenvol naar binnen stouwen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie? Er zitten er meer te snoepen, dus wie bedoel je
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1 handenvol naar binnen stouwen.
Dat is Ash, Glenn snoept ook maar niet zo gulzigquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat zei hij nu precies, zij gijt altijd in u periode :quote:
net stond alice ook uit die pot met kleurtjes te snoepen waren allemaal bezig,Ash bleef wel langst doorgaan dat welquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Onbeschoft van Glenn en Ash om zoveel te snaaien van de dingen die bij de cake horen
hij had ook al gezegd tegen der dat ze op der lijn moest lettenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei hij nu precies, zij gijt altijd in u periode :
Ja en dat ze dan alleen maar wil snoepen en chips wil ofniet zoets of iets zoutstel en dat het niet te doen is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei hij nu precies, zij gijt altijd in u periode :
Oh jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had ook al gezegd tegen der dat ze op der lijn moest letten![]()
Ik zou echt zeggen:commandeer je hond en blaf zelfquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Ashley die op de bank zit zegt tegen Glenn die op de bank zit, Glenn kan je even kijken hoe laat het is
Vooral Randy doet hard zijn best, is gwoon op een matje gaan liggenquote:
Mindfullnes denk ikquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral Randy doet hard zijn best, is gwoon op een matje gaan liggen
Het is toch niet te geloven,quote:
goiquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef Ireth het volgende:
Ik goi de streams aan en zie Tom in korte broek/boxer kaarten met Ashley! Strippoker??
1 x in de week 1 a 2 uurtjes op wat aparaatjes harkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
BB bouwt een hele sportarena om ze te vermaken en wat doen ze?
Zonnen.
Alice heeft last van haar rug dus die gaat niet sporten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zonnen.
zou ze juist wat moeten bewegenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alice heeft last van haar rug dus die gaat niet sporten.
Straks een dubbele sl, en daarna zien we ze richting sportzaal gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zonnen.
Verstandig van haarquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alice heeft last van haar rug dus die gaat niet sporten.
Enig in z'n soort alleszinsquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:59 schreef Ireth het volgende:
Duopresentatie??
Ash weer in die vreselijke jurk..
Vragen aan Tom "vind je dit geen eeeeeeenige jurk???"
Enfant terrible van het belgisch voetbal.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef Ireth het volgende:
Geeeeeeen idee wie het is, maar vind helemaal mooi![]()
[ afbeelding ]
Tom ging douchenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef Jockari het volgende:
Deze drie liggen buiten. Jim en Ash in de keuken, en waa is Tom ? Nog steeds bezig met de was van BB en de stagiaires ?
[ afbeelding ]
Een Ash-ke??quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is niet slapen maar een "Ash-ke" doen.
Ik vind het zo aso en egoïstisch dat ze dit altijd doen. Zeker omdat ze dit soort dingen eigenlijk nooit hebben.quote:
En ook zo makkelijk om te maken. Ik maak vaak een Nutella of een Biscoff cheesecakequote:
je hebt koude en gebakkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef Luna68 het volgende:
Cheesecake hoor je te bakken in de oven
En de beste bakkers proeven hun ingrediënten voor
Die ik maak hoeven echt niet in de ovenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef Luna68 het volgende:
En deze moet in de oven , lekker hoorquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ook zo makkelijk om te maken. Ik maak vaak een Nutella of een Biscoff cheesecake
Klopt, maar de gebakken cheesecake is de originele en persoonlijk vind ik die het lekkerstquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt koude en gebakken
niet alles hoef je te bakken
ja anders zouden die eieren erin niet heel verstandig zijnquote:
Klopt ik vind beide lekkerquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt koude en gebakken
niet alles hoef je te bakken
Ik weet niet of het Monchou of een andere roomkaas is wat ze gebruiken.. dat zie je daar nooit want ze doen in potten voor ze iets naar binnen brengen.quote:
nope die is koudquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een monchoutaart hoort toch niet in de oven??
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope die is koud
met room en mochou
En bastognekoeken met mandarijntjes of mariakaakjes met kersenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope die is koud
met room en mochou
gebakken is iets wat in veel andere landen gedaan wordtquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt, maar de gebakken cheesecake is de originele en persoonlijk vind ik die het lekkerst
en daarna opstijven in de koelkast. Ik heb er toevallig gisteren 1 gebakkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef Luna68 het volgende:
no fruitquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En bastognekoeken met mandarijntjes of mariakaakjes met kersen
Cheesecake, gekocht in de shop voor 5 coinsquote:
Dat is ook erg lekker.. smaakt heel anders.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt, maar de gebakken cheesecake is de originele en persoonlijk vind ik die het lekkerst
Ze vertelde net dat ze het thuis ook altijd maaktequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef Ireth het volgende:
"Eieren moeten er nog in"
"Hierin?"
"Ja"
Ashley breekt een ei en gooit het er in..
"Met geel??
"Ja!"
Had je dat dan niet beter eerst kunnen vragen
Routebeschrijving graagquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
en daarna opstijven in de koelkast. Ik heb er toevallig gisteren 1 gebakken
Bij kersen idd er opquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
no fruit![]()
( is echt mijn allergie, een jam laagje op de bodem)
wel kersen op de taart![]()
Haar bedoeling was natuurlijk m mee te kunnen “helpen” maar vooral snaaienquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze het thuis ook altijd maakteen dan niet weten over er eigeel bij moet of niet
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
uche uchequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
Daar is meer schijtpapier gebruikt om er op te schrijven dan hun reet mee af te vegen.
Ja is echt heerlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Met Philadelphia roomkaas en Bastognekoeken als bodem
Waarschijnlijk maakt ze thuis altijd de verpakking van de bakker openquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze het thuis ook altijd maakteen dan niet weten over er eigeel bij moet of niet
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Routebeschrijving graag
Luna68 springt in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
Daar is meer schijtpapier gebruikt om er op te schrijven dan hun reet mee af te vegen.
Wat een gedoe, het ligt gewoon in een vriesvak van de supermarkt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef Luna68 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Met Philadelphia roomkaas en Bastognekoeken als bodem
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:25 schreef greysbones het volgende:
Ash is bang voor sallamonellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:27 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik ga zo lekker broodjes hamburger speciaal makenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:27 schreef KinKiJan het volgende:
Blij dat ik niet meer naar de winkel hoeft, een cos om van te watertanden
Staat goed op de TV-uitzendingenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:29 schreef chufi het volgende:
3 maanden nooit gekookt en nu opeens wel ...
Oh ook zo lekker.. ik begin water in mijn mond te krijgen van alles wat ik hier leesquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker broodjes hamburger speciaal maken
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:30 schreef greysbones het volgende:
Glenn laagt zijn zaakje nog maar even goed
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oh ook zo lekker.. ik begin water in mijn mond te krijgen van alles wat ik hier lees
Zij is zo bezig met tv momentjesquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet voor niets haar "mooie" jurkje aan gedaan hé...
vind dat ding zo lelijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet voor niets haar "mooie" jurkje aan gedaan hé...
Lekker ordiequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat ding zo lelijk
van die cheap ass stof
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:29 schreef chufi het volgende:
3 maanden nooit gekookt en nu opeens wel ...
is dat die jurk waar ze uitgescheurd was of is het andere uit Temu/Alie-express collectie?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat ding zo lelijk
van die cheap ass stof
letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat ding zo lelijk
van die cheap ass stof
zal wel een SHEIN ding zijnquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
is dat die jurk waar ze uitgescheurd was of is het andere uit Temu/Alie-express collectie?
hij zei gisteren alles daar te latenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:34 schreef lojanda het volgende:
Tom is weer bezig met het schrijven van boodschappen voor op de slaapkamer.. als hij het laat binden na BB heeft hij een heel boek.
Shein geloof ik..quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
is dat die jurk waar ze uitgescheurd was of is het andere uit Temu/Alie-express collectie?
Ik dacht dat ik het niet goed hoordequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:34 schreef Ireth het volgende:
Worteltaart heeft niets met wortel te maken??
Daar hoef je nou niet bepaald trots op te zijn als dat je supporter is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef Ireth het volgende:
Geeeeeeen idee wie het is, maar vind helemaal mooi![]()
[ afbeelding ]
zie daar wel die hartjes pyama staan voor maar liefst ¤ 5,95quote:
Zou het wel meenemen.. zijn toch allemaal herinneringen en momentjes.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei gisteren alles daar te laten![]()
Ingredienten staan waarschijnlijk ergens heel klein op de diepvriesverpakking van den Aldi ofzo... heeft ze nog nooit gelezen gok ik..quote:
met een beetje mazzel heeft ze er 1 met een label erin waarop help me, save me staatquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
zie daar wel die hartjes pyama staan voor maar liefst ¤ 5,95
kinderarbeidzooi dus
Geen idee, ken hem niet en dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar hoef je nou niet bepaald trots op te zijn als dat je supporter is.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een beetje mazzel heeft ze er 1 met een label erin waarop help me, save me staat
Jimmy zei het ookquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ingredienten staan waarschijnlijk ergens heel klein op de diepvriesverpakking van den Aldi ofzo... heeft ze nog nooit gelezen gok ik..
Dat is inderdaad beterquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, ken hem niet en dat wil ik graag zo houden
Collectors itemquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een beetje mazzel heeft ze er 1 met een label erin waarop help me, save me staat
Ze hebben allemaal goedkope kleding gekocht en meegenomen. Merkleding of merken op kleden mogen nietquote:
Gewoon humorquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef Luna68 het volgende:
Omg een banner gemaakt door Tom; ‘ik weet hoe jou(w) Scheet klinkt’, hoe kinderachtig
Ik kon er wel om lachen en Ash zelf ookquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef Luna68 het volgende:
Omg een banner gemaakt door Tom; ‘ik weet hoe jou(w) Scheet klinkt’, hoe kinderachtig
Tom?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Holy shit! Alice nog steeds bezig? Ze begint op den Jim te lijken!quote:
Tussen merk kleding en SHEIN zit nog een heel stukquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal goedkope kleding gekocht en meegenomen. Merkleding of merken op kleden mogen niet
dus dan is shein een logisch iets
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Holy shit! Alice nog steeds bezig? Ze begint op den Jim te lijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
tussen zeeman en SHEIN zit zelfs nog een heel stukquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tussen merk kleding en SHEIN zit nog een heel stuk
Niet mijn soort humor blijkbaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon humoren ze kunnen er (nu) allemaal om lachen
Idd en dan zou ik nog eerder voor Zeeman gaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen zeeman en SHEIN zit zelfs nog een heel stuk
ach, het is allemaal goedkoopquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen zeeman en SHEIN zit zelfs nog een heel stuk
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:51 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Champignons en andere paddenstoelen zoals shii-takes en enoki kun je het beste verhitten voordat je ze eet. We raden aan om ze niet rauw te eten omdat op rauwe paddenstoelen ziekmakende bacteriën kunnen zitten. Bovendien zit in rauwe paddenstoelen de gifstof agaritine. Door verhitten breekt die stof deels af.
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar hoef je nou niet bepaald trots op te zijn als dat je supporter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |