quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een beetje mazzel heeft ze er 1 met een label erin waarop help me, save me staat
Jimmy zei het ookquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ingredienten staan waarschijnlijk ergens heel klein op de diepvriesverpakking van den Aldi ofzo... heeft ze nog nooit gelezen gok ik..
Dat is inderdaad beterquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, ken hem niet en dat wil ik graag zo houden
Collectors itemquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een beetje mazzel heeft ze er 1 met een label erin waarop help me, save me staat
Ze hebben allemaal goedkope kleding gekocht en meegenomen. Merkleding of merken op kleden mogen nietquote:
Gewoon humorquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef Luna68 het volgende:
Omg een banner gemaakt door Tom; ‘ik weet hoe jou(w) Scheet klinkt’, hoe kinderachtig
Ik kon er wel om lachen en Ash zelf ookquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef Luna68 het volgende:
Omg een banner gemaakt door Tom; ‘ik weet hoe jou(w) Scheet klinkt’, hoe kinderachtig
Tom?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1 handenvol naar binnen stouwen.
Holy shit! Alice nog steeds bezig? Ze begint op den Jim te lijken!quote:
Tussen merk kleding en SHEIN zit nog een heel stukquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal goedkope kleding gekocht en meegenomen. Merkleding of merken op kleden mogen niet
dus dan is shein een logisch iets
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Holy shit! Alice nog steeds bezig? Ze begint op den Jim te lijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
tussen zeeman en SHEIN zit zelfs nog een heel stukquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tussen merk kleding en SHEIN zit nog een heel stuk
Niet mijn soort humor blijkbaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon humoren ze kunnen er (nu) allemaal om lachen
Idd en dan zou ik nog eerder voor Zeeman gaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen zeeman en SHEIN zit zelfs nog een heel stuk
ach, het is allemaal goedkoopquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen zeeman en SHEIN zit zelfs nog een heel stuk
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:51 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Champignons en andere paddenstoelen zoals shii-takes en enoki kun je het beste verhitten voordat je ze eet. We raden aan om ze niet rauw te eten omdat op rauwe paddenstoelen ziekmakende bacteriën kunnen zitten. Bovendien zit in rauwe paddenstoelen de gifstof agaritine. Door verhitten breekt die stof deels af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |