Ik zie er maar 1 handenvol naar binnen stouwen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie? Er zitten er meer te snoepen, dus wie bedoel je
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1 handenvol naar binnen stouwen.
Dat is Ash, Glenn snoept ook maar niet zo gulzigquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1 handenvol naar binnen stouwen.
Wat zei hij nu precies, zij gijt altijd in u periode :quote:
net stond alice ook uit die pot met kleurtjes te snoepen waren allemaal bezig,Ash bleef wel langst doorgaan dat welquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Onbeschoft van Glenn en Ash om zoveel te snaaien van de dingen die bij de cake horen
hij had ook al gezegd tegen der dat ze op der lijn moest lettenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei hij nu precies, zij gijt altijd in u periode :
Ja en dat ze dan alleen maar wil snoepen en chips wil ofniet zoets of iets zoutstel en dat het niet te doen is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei hij nu precies, zij gijt altijd in u periode :
Oh jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had ook al gezegd tegen der dat ze op der lijn moest letten![]()
Ik zou echt zeggen:commandeer je hond en blaf zelfquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Ashley die op de bank zit zegt tegen Glenn die op de bank zit, Glenn kan je even kijken hoe laat het is
Vooral Randy doet hard zijn best, is gwoon op een matje gaan liggenquote:
Mindfullnes denk ikquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral Randy doet hard zijn best, is gwoon op een matje gaan liggen
Het is toch niet te geloven,quote:
goiquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef Ireth het volgende:
Ik goi de streams aan en zie Tom in korte broek/boxer kaarten met Ashley! Strippoker??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |