Dat is ook erg lekker.. smaakt heel anders.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt, maar de gebakken cheesecake is de originele en persoonlijk vind ik die het lekkerst
Ze vertelde net dat ze het thuis ook altijd maaktequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef Ireth het volgende:
"Eieren moeten er nog in"
"Hierin?"
"Ja"
Ashley breekt een ei en gooit het er in..
"Met geel??
"Ja!"
Had je dat dan niet beter eerst kunnen vragen
Routebeschrijving graagquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
en daarna opstijven in de koelkast. Ik heb er toevallig gisteren 1 gebakken
Bij kersen idd er opquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
no fruit![]()
( is echt mijn allergie, een jam laagje op de bodem)
wel kersen op de taart![]()
Haar bedoeling was natuurlijk m mee te kunnen “helpen” maar vooral snaaienquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze het thuis ook altijd maakteen dan niet weten over er eigeel bij moet of niet
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt, maar de gebakken cheesecake is de originele en persoonlijk vind ik die het lekkerst
uche uchequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
Daar is meer schijtpapier gebruikt om er op te schrijven dan hun reet mee af te vegen.
Ja is echt heerlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Met Philadelphia roomkaas en Bastognekoeken als bodem
Waarschijnlijk maakt ze thuis altijd de verpakking van de bakker openquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze het thuis ook altijd maakteen dan niet weten over er eigeel bij moet of niet
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Routebeschrijving graag
Luna68 springt in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
Daar is meer schijtpapier gebruikt om er op te schrijven dan hun reet mee af te vegen.
Wat een gedoe, het ligt gewoon in een vriesvak van de supermarkt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:18 schreef Luna68 het volgende:
Cheesecake hoor je te bakken in de oven
En de beste bakkers proeven hun ingrediënten voor
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Met Philadelphia roomkaas en Bastognekoeken als bodem
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:25 schreef greysbones het volgende:
Ash is bang voor sallamonellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:27 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ik ga zo lekker broodjes hamburger speciaal makenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:27 schreef KinKiJan het volgende:
Blij dat ik niet meer naar de winkel hoeft, een cos om van te watertanden
Staat goed op de TV-uitzendingenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:29 schreef chufi het volgende:
3 maanden nooit gekookt en nu opeens wel ...
Oh ook zo lekker.. ik begin water in mijn mond te krijgen van alles wat ik hier leesquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker broodjes hamburger speciaal maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |