quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:30 schreef greysbones het volgende:
Glenn laagt zijn zaakje nog maar even goed
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oh ook zo lekker.. ik begin water in mijn mond te krijgen van alles wat ik hier lees
Zij is zo bezig met tv momentjesquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet voor niets haar "mooie" jurkje aan gedaan hé...
vind dat ding zo lelijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet voor niets haar "mooie" jurkje aan gedaan hé...
Lekker ordiequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat ding zo lelijk
van die cheap ass stof
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:29 schreef chufi het volgende:
3 maanden nooit gekookt en nu opeens wel ...
is dat die jurk waar ze uitgescheurd was of is het andere uit Temu/Alie-express collectie?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat ding zo lelijk
van die cheap ass stof
letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat ding zo lelijk
van die cheap ass stof
zal wel een SHEIN ding zijnquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
is dat die jurk waar ze uitgescheurd was of is het andere uit Temu/Alie-express collectie?
hij zei gisteren alles daar te latenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:34 schreef lojanda het volgende:
Tom is weer bezig met het schrijven van boodschappen voor op de slaapkamer.. als hij het laat binden na BB heeft hij een heel boek.
Shein geloof ik..quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
is dat die jurk waar ze uitgescheurd was of is het andere uit Temu/Alie-express collectie?
Ik dacht dat ik het niet goed hoordequote:Op vrijdag 5 april 2024 16:34 schreef Ireth het volgende:
Worteltaart heeft niets met wortel te maken??
Daar hoef je nou niet bepaald trots op te zijn als dat je supporter is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef Ireth het volgende:
Geeeeeeen idee wie het is, maar vind helemaal mooi![]()
[ afbeelding ]
zie daar wel die hartjes pyama staan voor maar liefst ¤ 5,95quote:
Zou het wel meenemen.. zijn toch allemaal herinneringen en momentjes.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei gisteren alles daar te laten![]()
Ingredienten staan waarschijnlijk ergens heel klein op de diepvriesverpakking van den Aldi ofzo... heeft ze nog nooit gelezen gok ik..quote:
met een beetje mazzel heeft ze er 1 met een label erin waarop help me, save me staatquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
zie daar wel die hartjes pyama staan voor maar liefst ¤ 5,95
kinderarbeidzooi dus
Geen idee, ken hem niet en dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar hoef je nou niet bepaald trots op te zijn als dat je supporter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |