Het langdurig samen zijn opgesloten brengt irritaties met zich mee, gelukkig leidt het niet tot haat en worden de verhoudingen keer op keer genormaliseerd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij loopt ook als een hondje achter hem aan als Tom weer eens kwaad op hem is. Totaal geen zelfrespect. Hij vernedert zichzelf iedere keer weer om het maar weer goed te maken.
Wie is Joost?quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy zeurt weer om een feestjuh.. JOOST hoor je het?
hij heeft het weer tegen je..
Een goede vriend van hem daar heeft hij het al eerder over gehad.. net dus weer.quote:
Joost MOET het wetenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:58 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee iedereen zit met zijn mond open naar Tom te kijken.
Is alleen maar medelij kweken,zijn zus is de volgende tranentrekker.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:04 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb wel op Tom gestemd, single vader
Maar kweet t ook niet
Neeeeeeee dat is een griezel!!quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:04 schreef Sestra666 het volgende:
Maar kweet t ook niet
Die gun ik het ook het meest. Is ook de meest echte daar. Laat elke emotie zien. Hoogte en diepte punten. Eigen spel gespeeld. Actief. Empatisch. Interessante persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:04 schreef Sestra666 het volgende:
Maar kweet t ook niet
ze hebben Amsterdam door beplakt met posters om te stemmenquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zijn toch redelijk aan elkaar gewaagd.En als de fans van Randy net zo sloom easygoing zijn als Randy komen daar nog wel wat stemmen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |