Is idd niet speciaal meer die vliegtuigjes. Liever een onverwachte lancering van Drones, zonder BB te verwittigen !quote:Op maandag 1 april 2024 12:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben die vliegtuigjes wel beu
Het wordt tijd voor een drone show!!
Gewoon 1 show, voor alle deelnemers in week 1 en daarna klaar met al die vliegmachines.quote:
Die herrie trekt iedereen wel.naar buitenquote:Op maandag 1 april 2024 12:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is idd niet speciaal meer die vliegtuigjes. Liever een onverwachte lancering van Drones, zonder BB te verwittigen !
Het finale spel weet niet of dat al de finale isquote:
Ash koopt zich deze week naar de finale waarschijnlijk. Mag wel een kleine 68 K kosten van mij.quote:Op maandag 1 april 2024 13:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nope. Ze spelen en finale spel. Wie dat wint. Zit in De finale.
ja alice had het er van te voren al over tegen tom, jij bent goed met wanneer wat gebeurde.quote:Op maandag 1 april 2024 13:11 schreef OmaJacky het volgende:
10 herinneringen en die op de juiste volgorde zetten als ik het goed begrijp.
Had ze gisteren al kunnen doen en ze heeft het niet gedaanquote:Op maandag 1 april 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash koopt zich deze week naar de finale waarschijnlijk.
quote:Op maandag 1 april 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash koopt zich deze week naar de finale waarschijnlijk.
quote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ze gisteren al kunnen doen en ze heeft het niet gedaan
Karen kan niet.quote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef schizolientje het volgende:
wie tettert er toch weer overal doorheen??
Tomquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef schizolientje het volgende:
wie tettert er toch weer overal doorheen??
Er was geen mogelijkheid om een ticket voor het finalespel te kopen gisterenquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond geen plek naar finale er stondquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt..!!quote:Op maandag 1 april 2024 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er was geen mogelijkheid om een ticket voor het finalespel te kopen gisteren
Het finalespel mogen ze spelen (waarschijnlijk om een ticket voor de finaleweek)quote:
Er stond toch een vrijstelling tussen?quote:Op maandag 1 april 2024 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er een vrijstelling tussen stondquote:Op maandag 1 april 2024 13:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Stond geen plek naar finale er stond
Persoonlijk voorwerp
Telefoon gesprek
Bbq pakket
Wat een onzin weer, ze zijn allemaal enthousiast over de beelden en vertellen wat ze gezien hebben en wat ze is opgevallenquote:Op maandag 1 april 2024 13:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het finalespel mogen ze spelen (waarschijnlijk om een ticket voor de finaleweek)
Ik hoor weer iemand tetteren: zag je het koningshuis, leuk he dat koningshuis, zag je ons…. 🙄
quote:Op maandag 1 april 2024 13:18 schreef zodeju het volgende:
Ty die zo eerlijk was om het echt toe te geven dat hij tot nu steeds dacht dat het per ongeluk was en nu zegt je zag het zelfs aan zijn gezicht.....
En zonder pardon geeft hij het toe en bracht het zelf naar voren.
quote:Op maandag 1 april 2024 13:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het finalespel mogen ze spelen (waarschijnlijk om een ticket voor de finaleweek)
Ik hoor weer iemand tetteren: zag je het koningshuis, leuk he dat koningshuis, zag je ons…. 🙄
Zijn eerste ruzie met Ash, wel mooi dat hij zijn fout toegeeft, ik hou d'r vanquote:Op maandag 1 april 2024 13:18 schreef zodeju het volgende:
Ty die zo eerlijk was om het echt toe te geven dat hij tot nu steeds dat het per ongeluk was en nu zegt je zag het zelfs aan zijn gezicht.....
En zonder pardon geeft hij het toe en bracht het zelf naar voren.
Dat mag jij vinden. Ik hoor alleen maar ik ik ik ik tussen de verhalen van anderen door.quote:Op maandag 1 april 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, ze zijn allemaal enthousiast over de beelden en vertellen wat ze gezien hebben en wat ze is opgevallen
Klopt en van wat er wel stond zei ze dat ze het leuk vond, maar dat nooit ging redden (met eigen coins)quote:Op maandag 1 april 2024 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2024 13:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik hoor alleen maar ik ik ik ik tussen de verhalen van anderen door.
Voglens mij stond dat er gisteren niet alleen dingen die je voor coins kon komen zoals een brief of bellenquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die spraakbericht was ik effe vergetenquote:Op maandag 1 april 2024 13:22 schreef ledn81 het volgende:
De winkel gister
iets met een spraakbericht ofzo vermoed ik ?
Persoonlijk voorwerp
Bellen met ?
[ afbeelding ]
Ik had het inderdaad ook al geschreven in de vorige cos dat Tom een grote kans maakte om dit te winnen.quote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja alice had het er van te voren al over tegen tom, jij bent goed met wanneer wat gebeurde.
Ik strijd er toch niet over? Ik geloofde het zo ook wel hoor. Zo erg heb ik er niet op geletquote:Op maandag 1 april 2024 13:22 schreef ledn81 het volgende:
De winkel gister
iets met een spraakbericht ofzo vermoed ik ?
Persoonlijk voorwerp
Bellen met ?
[ afbeelding ]
Noushka verteldquote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef zodeju het volgende:
Hahaha....Tyron kan er niet overuit .....
\Hoe weet Ashley dat er over gesproken is in SM.....en daardoor dat hij moest vertrekken????
Volgens mij hoorde ik haar net zeggen dat Nouska dat verteld heeftquote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef zodeju het volgende:
\Hoe weet Ashley dat er over gesproken is in SM.....en daardoor dat hij moest vertrekken????
Van Nouschkaquote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef zodeju het volgende:
Dat was toch die nacht dat ze thuis wasquote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef zodeju het volgende:
Vreemd he, dacht precies hetzelfde......quote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef basicsaint het volgende:
Ashley: het ging er op social media echt om dat ie er over loog.
Heeft dus toch iets meer gezien dan ze vertelde.
quote:Op maandag 1 april 2024 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik strijd er toch niet over? Ik geloofde het zo ook wel hoor. Zo erg heb ik er niet op gelet
Oh stond er al hahaquote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef basicsaint het volgende:
Joepiedepoepiequote:Op maandag 1 april 2024 13:33 schreef Snoozey het volgende:
vandaag doen we niet zo moeilijk over coins
Dit is zo'n muziekje dat ge opzet, voor je de strop omdoet, en je van het krukje stapt. Ik vind het wel mooi😉quote:
BB zou een beetje moeten hinten dat ze er naast kunnen zitten. Dan komt de klap wat minder aan. Zitten ze straks weer 2 dagen met mensen waar geen fut in zitquote:Op maandag 1 april 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
En weer zeggen ze dat dit de laatste week is
dat denkt alleen glennquote:Op maandag 1 april 2024 13:42 schreef mazaru het volgende:
Ze denken dat er familie komt omdat het de laatste week is. Wat gaan die met zijn allen een domper krijgen
dat zou het mooiste wezen hahaquote:Op maandag 1 april 2024 13:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
En toen moesten ze inplaats van spel nomineren![]()
Dat heeft Nouch haar verteld Dat meisje dat samen met Sabo binnen kwam.quote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef basicsaint het volgende:
Volgens mij zijn ze met z'n allen aan het speculeren....Niet alleen Glenn.quote:Op maandag 1 april 2024 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
hij bedenkt het leuk Glenn, Febo gaat even overleggen![]()
Dan liggen ze allemaal in een hoekje te mokken of in bed met de dekens over zich heenquote:Op maandag 1 april 2024 13:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En dan gaat het kwartje eindelijk vallen dat ze nog week moeten
jaaaa dat weet ik maar hij geef net een heel verhaal dus vandaarquote:Op maandag 1 april 2024 13:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze met z'n allen aan het speculeren....Niet alleen Glenn.
Dat zagt Alice net. Ze gelooft niet dat het zaterdag is.quote:Op maandag 1 april 2024 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoor nou niemand zeggen met alles wat ze bedenken dat het wel een drukke week word om alles in te proppen
Alicequote:Op maandag 1 april 2024 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
Duidelijk is dat er geen heldere lichten overgebleven zijn in die 'semi final week'
Alice oppert wel dat er nog een week is maar niemand wilt eraanquote:Op maandag 1 april 2024 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
Duidelijk is dat er geen heldere lichten overgebleven zijn in die 'semi final week'
Ja die zegt het steeds maar dan zegt Glenn weer andere argumenten om dat te ontkennen. Alice zegt weer we krijgen vast dat we nog moeten nomineren en zaterdag nog een live showquote:Op maandag 1 april 2024 13:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zagt Alice net. Ze gelooft niet dat het zaterdag is.
Alice zegt dit steeds,maar het is maar een blaag van net 20.quote:Op maandag 1 april 2024 13:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zagt Alice net. Ze gelooft niet dat het zaterdag is.
Ja jimmy en Alice hebben het allebei goedquote:Op maandag 1 april 2024 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy legt uit waarom hij denkt dat er volgende week ook nog BB is. Maar zij blijven speculazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Excuus voor mijn uitval vanochtend, was niet gepast.quote:Op maandag 1 april 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
spel loopt op zijn einde dat kan dat toch ook 2 weken zijn nog Glenn wilt niet zeggen dat het 2 dagen of 3 dagen of 1 week is al die dagen loopt ht spel op het einde
Zeer vermoeiend mens ook...quote:Op maandag 1 april 2024 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is echt gigantisch dom ashley. Finaleweek is nooit een week.
Denk dat ze uitgepraat zijn en allemaal naar huis verlangen, de 1 na de ander krijgt een dipjequote:Op maandag 1 april 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat gespeculeer over wanneer de finale is mag ook wel eens stoppen
Gooi er een waarschuwing in!quote:Op maandag 1 april 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat gespeculeer over wanneer de finale is mag ook wel eens stoppen
Snap het wel en ze hebben ook helemaal niets meer te doenquote:Op maandag 1 april 2024 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze uitgepraat zijn en allemaal naar huis verlangen, de 1 na de ander krijgt een dipje
Ik ben BB niet,quote:
quote:Op maandag 1 april 2024 14:00 schreef Koos1958 het volgende:
Oke ashley jij je zin, jij mag zaterdag naar huis toe.
Geef ze maar een leuke week opdracht. Boven op die symbolen. Want dat slaat ook nergens op.quote:Op maandag 1 april 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het wel en ze hebben ook helemaal niets meer te doen
Ze moeten die finale week ook eerder spelen, nu nog eeen week is veel voor hun daar
17 augustus 2018quote:Op maandag 1 april 2024 14:05 schreef BigBreg83 het volgende:
Ash had het over rivierkreeften. Als het hoog water is dat de rivierkreeften dan in Amsterdam uit de grachten lopen.
Hier hebben we dat ook gehad bij een watertje in het park. Heel de straten vol met 1000de rivier kreeften. Omroep brabant kwam filmen. Mensen gingen ze vangen voor op de bbq![]()
Tyron en Alice snapten niet waarom Randy vriendschappelijk met Ashley om bleef gaan.quote:Op maandag 1 april 2024 14:07 schreef maryo55 het volgende:
Valt het op dat Ran en Ty minder met elkaar zijn Weinig Bro
quote:Op maandag 1 april 2024 13:25 schreef basicsaint het volgende:
Zeer ongemakkelijk.quote:Op maandag 1 april 2024 14:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Stomme vraag ash. Tom kan ook makkelijk in de Freeze.
10 minuten! niet 15quote:Op maandag 1 april 2024 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ashley vraagt of Tom met zijn ADHD in staat is om een kwartier doodstil te zitten als dat moet.
Tom zegt als het gevraagd wordt dan kan hij dat maar als het niet moet dan is hij zichzelf en beweegt hij.
quote:Op maandag 1 april 2024 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
Hey Ash,kan jij je lippen en tong een keer niet bewegen?
Ze brengt het een beetje raar. Maar volgens mij zit ze zich dat echt af te vragen. Hoe moeilijk is het om doodstil te zitten als je ADHD hebt.quote:
BB wordt er ook doodmoe van, even omgeschakeldquote:Op maandag 1 april 2024 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2024 14:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet...Nou deze is op het randje
dank je wel en geeft verder nietquote:Op maandag 1 april 2024 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Excuus voor mijn uitval vanochtend, was niet gepast.
heb helaas niet z'n dingquote:Op maandag 1 april 2024 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. wie gaat er met een megafoon staan en roept even dat de finale op 13 april is.
Totaal niet in deze Moes.quote:Op maandag 1 april 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het juist mooi als iemand een persoon met ADHD probeert te begrijpen, maar het is Ashley die de vragen stelt, dus afzeiken maar weer.
Ik had dat gesprek ook wel willen volgen. Een inzicht over ADHD van iemand die het heeft. Tom was ook niet boos over de vraag.quote:Op maandag 1 april 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het juist mooi als iemand een persoon met ADHD probeert te begrijpen, maar het is Ashley die de vragen stelt, dus afzeiken maar weer.
`Voor niet ADHDers is het ook soms moeilijk om stil te zitten.....Mijn dochter wiebelt altijd met haar benen [Voet op haar tenen en steeds haar hiel naar beneden]..soms zo erg dat ik gewoon mee zit te schudden op de bank of zo.quote:Op maandag 1 april 2024 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze brengt het een beetje raar. Maar volgens mij zit ze zich dat echt af te vragen. Hoe moeilijk is het om doodstil te zitten als je ADHD hebt.
•
Ik zie dat ook vaak bij mensen met die diagnose en had dit gesprek graag gevolgd.quote:Op maandag 1 april 2024 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
`Voor niet ADHDers is het ook soms moeilijk om stil te zitten.....Mijn dochter wiebelt altijd met haar benen [Voet op haar tenen en steeds haar hiel naar beneden]..soms zo erg dat ik gewoon mee zit te schudden op de bank of zo.
Duurt nog geen minuut of ze begint weer......quote:Op maandag 1 april 2024 14:18 schreef Snoozey het volgende:
ik zou op dat been slaan. en nu stilzitten verdomme
quote:Op maandag 1 april 2024 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
Soul doet dat in haar slaap.quote:
Mijn zoon kreeg op zeer jonge leeftijd de diagnose ADHD, ik heb dat soort vragen ook van de kinderarts gehad. En het boek Zit stil van Dr Theo Compernolle moeten lezenquote:Op maandag 1 april 2024 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had dat gesprek ook wel willen volgen. Een inzicht over ADHD van iemand die het heeft. Tom was ook niet boos over de vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ze ziet bij Tom dat hij altijd beweegt. Toch een normale vraag als je dan vraagt als hij zich daarop constateertquote:Op maandag 1 april 2024 14:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze dacht er al 15 minuten over na. Over die vraag.
denk ook best dat het heel moeilijk zal wezen voor Tom en dat hij er echt bij moet nadenken om niet te bewegenquote:Op maandag 1 april 2024 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
`Voor niet ADHDers is het ook soms moeilijk om stil te zitten.....Mijn dochter wiebelt altijd met haar benen [Voet op haar tenen en steeds haar hiel naar beneden]..soms zo erg dat ik gewoon mee zit te schudden op de bank of zo.
Wat vreselijk enig,had liever Lenie gezien.quote:
Als je er over moet denken des te moeilijker.quote:Op maandag 1 april 2024 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk ook best dat het heel moeilijk zal wezen voor Tom en dat hij er echt bij moet nadenken om niet te bewegen
is een 1 april grapske van den Nick vermoed ik. lachen gieren brullenquote:Op maandag 1 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vreselijk enig,had liever Lenie gezien.
Gemiste kans weer.
is een liedje van ''oh konijntje doe maar wiebelen wiebelen''quote:
Waar zijn ze dan ingetrapt ?quote:Op maandag 1 april 2024 14:24 schreef ledn81 het volgende:
Er staat zo iets in de draaideur hadden ze het al over.
Ik vermoed dat BB vandaag iets met 1 april doet en zo bekend maakt dat de finale volgende week pas is en dat ze erin zijn getrapt ofzo. tenminste zoiets hoop ik
dat ze denken dat het deze week finale is.quote:
oh Matt vraagt hij ookquote:
Deduceren kunnen ze geen van allen dus daar ga ik dan maar van uitquote:Op maandag 1 april 2024 14:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat ze denken dat het deze week finale is.
Ze baseren het allemaal op gesprekken in de DBK enz zeggen ze steeds.
die sturen aan op finale deze week hebben ze het idee
WTF denkt hij?quote:Op maandag 1 april 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
We hebben echt een verhaal neergezet
dat dus wat ik bedoelquote:Op maandag 1 april 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
We hebben echt een verhaal neergezet
In Het land van ooit?quote:
In de dbk zeggen ze volgens mij alleen elke keer dat het niet zo lang meer duurt en dat het bijna klaar is. Vergeleken met 3 maanden is 2 weken inderdaad niet langquote:Op maandag 1 april 2024 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ze maken ze in die DBK ook wel gek volgens mij.
Vorig jaar. Die ene met die lange haren. Jolien ofzo?quote:Op maandag 1 april 2024 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
over wie hebben ze het mt haren wassen enzo
Jolienquote:Op maandag 1 april 2024 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2024 14:34 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Die ene met die lange haren. Jolien ofzo?
Na 11 weken zien ze nog niet dat ze er 9 van de 10 x naast zittenquote:
Jolien van vorig jaar. Die had net zo’n lange haren als Ashley.. alleen die waren echt en gezond mooi.quote:Op maandag 1 april 2024 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
nou vond ik ook dun en piekerigquote:Op maandag 1 april 2024 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolien van vorig jaar. Die had net zo’n lange haren als Ashley.. alleen die waren echt en gezond mooi.
Jij zoekt ook wel weer een goede foto uitquote:
Hebben ze dat uur al vooruit gezet????quote:Op maandag 1 april 2024 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na 11 weken zien ze nog niet dat ze er 9 van de 10 x naast zitten
Geen ideequote:Op maandag 1 april 2024 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze dat uur al vooruit gezet????
Ja.quote:
Alice zei even terug bijna 2 uur toen liepen ze ongeveer 8 minuten achterquote:Op maandag 1 april 2024 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mag toch....quote:Op maandag 1 april 2024 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley kan niet wachten totdat ze weer parfum mag dragen
Ja joh allangquote:Op maandag 1 april 2024 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja erg mooi hahaquote:Op maandag 1 april 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij zoekt ook wel weer een goede foto uit
Dat snap ik ook niet, vreet energie en niet om aan te horen op de lange duurquote:
Echt een nikszeggend parfum.quote:Op maandag 1 april 2024 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy heeft uniseks parfum mag Ashley ook
One van CK
Snap hem ook nietquote:
Daar wordt je toch echt niet goed van.. hele dag dat gezever over hoe lang het nog gaat duren. Ik vind het ongekend hoe ondankbaar ze al die weken zijn geweest. Nog nooit in een BB zo’n stelletje liggers hangers en klagers en zure mensen gezien.quote:
Hoe dan is het hun vertelt wat lijkt me stug dat ze het bijna drie maanden onthouden hebben welke dat is....?quote:
Ik vind BB zelf vooral erg tegenvallenquote:Op maandag 1 april 2024 14:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar wordt je toch echt niet goed van.. hele dag dat gezever over hoe lang het nog gaat duren. Ik vind het ongekend hoe ondankbaar ze al die weken zijn geweest. Nog nooit in een BB zo’n stelletje liggers hangers en klagers en zure mensen gezien.
Misschien een verontschuldiging naar Ashley zou wel op zijn plaats zijn hiervoor.quote:Op maandag 1 april 2024 13:04 schreef zodeju het volgende:
Ty heeft gezien dat Leny het dus wel expres deed....Tom doet een trap na en ty zegt ja dat heb ik gezien. Dus ik denk dat Ty het nu van dichtbij heeft gezien maar dat is wat ik denk,,,,,
quote:Op maandag 1 april 2024 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap hem ook niet
Zie ze allemaal met parfum in de weer
Ze zal het wel weer op hebben
quote:
Ze weten ook elke dag welke datum het is. En als je weet dat de laatste zaterdag van maart de tijd verzet word is dst niet zo moeilijk te onthouden.quote:Op maandag 1 april 2024 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe dan is het hun vertelt wat lijkt me stug dat ze het bijna drie maanden onthouden hebben welke dat is....?
Tuurlijk en die andere zijn allemaal whizzkids.quote:Op maandag 1 april 2024 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is echt gigantisch dom ashley. Finaleweek is nooit een week.
Of wat zich wel regulier heeft opgegeven niet interessant genoegquote:Op maandag 1 april 2024 14:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Geeft wel aan hoe groot de vijver was om in te vissen qua kandidaten
quote:Op maandag 1 april 2024 14:43 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Tuurlijk en die andere zijn allemaal whizzkids.
Eens, maar zijn humor vind ik dit jaar geweldigquote:Op maandag 1 april 2024 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind BB zelf vooral erg tegenvallen
Qua games
Veel te weinig
De stem is topquote:Op maandag 1 april 2024 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar zijn humor vind ik dit jaar geweldig
Ik ook hoor.. ben er eigenlijk klaar mee en daarom ook een aantal dagen niet gekeken. BB hoort neutraal te zijn maar dat is het dus duidelijk niet. Ik stem ook nooit want dat heeft weinig zin want uiteindelijk gaat het toch precies zoals BB het voor zich heeft. Meestal valt het nog niet zo op dat er zoveel gestuurd en gemanipuleerd wordt maar dit seizoen mogen we het blijkbaar gewoon zien wie zijn voorkeur heeft en hoe het verder gaat verlopen. Imo is het echt een heel grote faalquote:Op maandag 1 april 2024 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind BB zelf vooral erg tegenvallen
Qua games
Veel te weinig
Dat is zo ongeveer wat hij zei netquote:Op maandag 1 april 2024 14:46 schreef OmaJacky het volgende:
Die Jimmy is echt een soort van charme offensief begonnen nadat hij zaterdag door die deur moest.
Mijn speculaas is dat hij had verwacht de favoriet te zijn en toen Randy die heel 'gewoon' tegen Ash deed hij dat nu overdreven aan t slijmen bij haar dat hij haar onfatsoenlijk heeft behandeld.
Doriana heeft het ook pas zo laat gehoord.quote:Op maandag 1 april 2024 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
12 december is Glenn pas gebeld voor zijn deelname aan BB
Beter draagt hij lange mouwen zodat die afschuwelijke inktvlekken niet te zien zijn..quote:Op maandag 1 april 2024 14:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn draagt geen strakke shirts thuis liever oversized
Oke....dus B.B. kan ze niet in de maling nemen met 1 april.quote:Op maandag 1 april 2024 14:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze weten ook elke dag welke datum het is. En als je weet dat de laatste zaterdag van maart de tijd verzet word is dst niet zo moeilijk te onthouden.
Aangezien die van Jimmy pas donderdag kanquote:Op maandag 1 april 2024 14:49 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god er is ook alweer geld voor een vliegtuig voor Ty en Randy samen![]()
Ze mogen wel een verkeerstoren naast de hut zetten om ze de laatste dagen nog allemaal over te laten vliegen
quote:Op maandag 1 april 2024 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley mensen denk vaak dat ik arrogant ben, maar dat ben ik toch helemaal niet?
Kan toch dat hij dat niet had verwacht? Hij was de week er voor als eerste gesaved.. dat valt dan toch tegen denk ik.quote:Op maandag 1 april 2024 14:46 schreef OmaJacky het volgende:
Die Jimmy is echt een soort van charme offensief begonnen nadat hij zaterdag door die deur moest.
Mijn speculaas is dat hij had verwacht de favoriet te zijn en toen Randy die heel 'gewoon' tegen Ash deed hij dat nu overdreven aan t slijmen bij haar dat hij haar onfatsoenlijk heeft behandeld.
Zelfkennis heeft ze niet..quote:Op maandag 1 april 2024 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley mensen denk vaak dat ik arrogant ben, maar dat ben ik toch helemaal niet?
Zelfreflectie is niet iets dat zij bezit.quote:Op maandag 1 april 2024 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet van mezelf, wel van jou..quote:
Vind ik ook. Ik heb me enorm vergist in Tyron en vond het altijd een verwend kind en vaak stampvoetend daar rondliep. Nu hij zich gewoon ook echt op een normale manier uitspreekt en zijn frustratie heeft uitgelegd snap ik hem veel beter..quote:Op maandag 1 april 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
Tom is 0
Keer door de groep genomineerd
Besef dat
Zegt ty
Vertrek van do en ro is voor hem een blessing in disguisequote:Op maandag 1 april 2024 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb me enorm vergist in Tyron en vond het altijd een verwend kind en vaak stampvoetend daar rondliep. Nu hij zich gewoon ook echt op een normale manier uitspreekt en zijn frustratie heeft uitgelegd snap ik hem veel beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |