Is idd niet speciaal meer die vliegtuigjes. Liever een onverwachte lancering van Drones, zonder BB te verwittigen !quote:Op maandag 1 april 2024 12:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben die vliegtuigjes wel beu
Het wordt tijd voor een drone show!!
Gewoon 1 show, voor alle deelnemers in week 1 en daarna klaar met al die vliegmachines.quote:
Die herrie trekt iedereen wel.naar buitenquote:Op maandag 1 april 2024 12:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is idd niet speciaal meer die vliegtuigjes. Liever een onverwachte lancering van Drones, zonder BB te verwittigen !
Het finale spel weet niet of dat al de finale isquote:
Ash koopt zich deze week naar de finale waarschijnlijk. Mag wel een kleine 68 K kosten van mij.quote:Op maandag 1 april 2024 13:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nope. Ze spelen en finale spel. Wie dat wint. Zit in De finale.
ja alice had het er van te voren al over tegen tom, jij bent goed met wanneer wat gebeurde.quote:Op maandag 1 april 2024 13:11 schreef OmaJacky het volgende:
10 herinneringen en die op de juiste volgorde zetten als ik het goed begrijp.
Had ze gisteren al kunnen doen en ze heeft het niet gedaanquote:Op maandag 1 april 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash koopt zich deze week naar de finale waarschijnlijk.
quote:Op maandag 1 april 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash koopt zich deze week naar de finale waarschijnlijk.
quote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ze gisteren al kunnen doen en ze heeft het niet gedaan
Karen kan niet.quote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef schizolientje het volgende:
wie tettert er toch weer overal doorheen??
Tomquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef schizolientje het volgende:
wie tettert er toch weer overal doorheen??
Er was geen mogelijkheid om een ticket voor het finalespel te kopen gisterenquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond geen plek naar finale er stondquote:Op maandag 1 april 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt..!!quote:Op maandag 1 april 2024 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er was geen mogelijkheid om een ticket voor het finalespel te kopen gisteren
Het finalespel mogen ze spelen (waarschijnlijk om een ticket voor de finaleweek)quote:
Er stond toch een vrijstelling tussen?quote:Op maandag 1 april 2024 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er was geen mogelijkheid om een ticket voor het finalespel te kopen gisteren
Oh ik dacht dat er een vrijstelling tussen stondquote:Op maandag 1 april 2024 13:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Stond geen plek naar finale er stond
Persoonlijk voorwerp
Telefoon gesprek
Bbq pakket
Wat een onzin weer, ze zijn allemaal enthousiast over de beelden en vertellen wat ze gezien hebben en wat ze is opgevallenquote:Op maandag 1 april 2024 13:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het finalespel mogen ze spelen (waarschijnlijk om een ticket voor de finaleweek)
Ik hoor weer iemand tetteren: zag je het koningshuis, leuk he dat koningshuis, zag je ons…. 🙄
quote:Op maandag 1 april 2024 13:18 schreef zodeju het volgende:
Ty die zo eerlijk was om het echt toe te geven dat hij tot nu steeds dacht dat het per ongeluk was en nu zegt je zag het zelfs aan zijn gezicht.....
En zonder pardon geeft hij het toe en bracht het zelf naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |