Die knop zit nergens op aangesloten Is al die keren al zo geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:39 schreef Snoozey het volgende: [..] maar ik hoorde geen zoemer bij al die keren dat ze drukte. klopt dat. want dan druk je idd nog meerdere keren tot je dat hoort, voor een ander je voor is
maar ze had het nooit verwacht te gaan doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die knop zit nergens op aangesloten Is al die keren al zo geweest Ze bleef maar drukken omdat ze bang was mis te grijpen (en dat is mijn nivea
Dan maar hopen dat Karen blijftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar betwijfel ik ten zeerste. Zeker als Karen eruit gaat vanavond gaat dat de sfeer niet ten goede komen.
Wat heb ik haar gemist vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Karen blijft![]()
Een halve week van dit gedoe en de bijbehorende berichten hier in de COS is meer dan genoeg
Uhuquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze had het nooit verwacht te gaan doen![]()
en al helemaal niet zo snel
dus geen zoemer. de eerste keer sloeg ze ernaast.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die knop zit nergens op aangesloten Is al die keren al zo geweest
Ze bleef maar drukken omdat ze bang was mis te grijpen (en dat is mijn nivea)
Ze stond letterlijk klaar om te drukkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dus geen zoemer. de eerste keer sloeg ze ernaast.
dan komt paniek, ojee nu gaan andere ook drukken. snel nog wat meppen erop
stom dat ze geen zwaailichten en zoemer erop zetten dan toch.
Paniek...Ze stond als een malle te rammen op die knop...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Ja en dat niet iedereen een Amber alert krijgtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Het was ook alle frustratie van de laatste dagen die eruit kwamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik denk dat de adrenaline op zo'n moment door je lijf jaagtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat ze door BB gedwongen zou zijn is onzin.
BB zal ze alle 4 een beetje gepushed hebben in de DBK.
Ze was niet standvastig genoeg en dacht een middelvinger uit te delen aan de groep.
Echt wel. Zeker als je al voor de zesde keer genomineerd bent en dit de laatste kans was op een vrijstelling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat de adrenaline op zo'n moment door je lijf jaagtKan me het extra rammen op die knop en de huilbui erachteraan goed voorstellen hoor
Of ze dacht gewoon dat ze op deze manier in ieder geval een ronde verder zou komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze was niet standvastig genoeg en dacht een middelvinger uit te delen aan de groep.
Nou ik nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat de adrenaline op zo'n moment door je lijf jaagtKan me het extra rammen op die knop en de huilbui erachteraan goed voorstellen hoor
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Karen blijft![]()
Een halve week van dit gedoe en de bijbehorende berichten hier in de COS is meer dan genoeg
Verguist zijn zequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:47 schreef Bazart het volgende:
[..]
Nou ik niet
Zeker niet na al haar uitspraken als een ander wat uit de pot pakte
We hebben Jimmy nog nodigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]![]()
Karen mag van mij alleen blijven als Jimmy ook mag blijven, anders ben ik er klaar mee.
uitspraken zijn gedaan in andere weken, met een hele andere achtergrond en op een heel ander moment in het spel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:47 schreef Bazart het volgende:
[..]
Nou ik niet
Ja en de druk....Kwam vast door de andere..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Zeker als je al voor de zesde keer genomineerd bent en dit de laatste kans was op een vrijstelling.
Zo is dat, wie zijn wij maar raar dat niemand Ashley te jong vond die zat nog op school toen ze haar eerste kind kreeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar dan nog is het haar beslissing haar leven en hebben we met wat ze buiten BB doet geen moer te maken.
Ja dat is ook mijn mening, gewoon een hypocriete vrouw is hetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:47 schreef Bazart het volgende:
[..]
Nou ik niet
Jimmy heeft mijn stem gekregen. Maar ik ben bang dat hij het veld moet ruimen vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]![]()
Karen mag van mij alleen blijven als Jimmy ook mag blijven, anders ben ik er klaar mee.
Maakt niet uit zijn en blijven haar uitsprakenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef Verida het volgende:
[..]
uitspraken zijn gedaan in andere weken, met een hele andere achtergrond en op een heel ander moment in het spel.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy heeft mijn stem gekregen. Maar ik ben bang dat hij het veld moet ruimen vanavond
Kan je Fred van Leer niet inschakelen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]![]()
Toen was ze geen 12 toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo is dat, wie zijn wij maar raar dat niemand Ashley te jong vond die zat nog op school toen ze haar eerste kind kreeg.
Vanaf groep 8 in relaties…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft zij gezegd dat ze sex had op haar twaalfde???
Eén van de twee gaat. Slimpies hebben allemaal op de spraakmakende tv makende levenslustige Randy gestemdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]![]()
Pff ja zo kun je je er zelf er altijd uitkletsenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef Verida het volgende:
[..]
uitspraken zijn gedaan in andere weken, met een hele andere achtergrond en op een heel ander moment in het spel.
Dat weten we dus niet, is dus aannamequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley vertelde woensdag dat ze lang in de DBK heeft gesproken met the big boss himself, Big Brother dus. Dat is blijkbaar bijzonder, want ze noemde het speciaal. Meestal zullen de gesprekjes met iemand van de productie zijn.
De gesprekken met BB zijn voor de uitzending, vandaar altijd een SL. Bij deze uur/anderhalf uur was geen SL.
Dus erg a-typisch. Een gesprek met BB, niet voor de uitzending. En de volgende dag doet ze iets waarvan ze altijd zei dat ze dat niet zou doen. Geld uit de pot.
Oordeel zelf.
Net zoals we Ashley ook nodig hebben.quote:
En terecht. De hele week was haar niets gegund. Vechten voor de halve finale ticket werd alleen gegund aan Glenn Ty vervolgens aan Alice en ? Winkelen werd haar ook niet gegund ze waren bang dat er een ticket was voor zich vrij te kopen. Hun allen vertrouwde haar niet. en het niet blij zijn dat ze terug kwam vorige week met de nominatie s Dat Ka haar meteen meetrok om haar te vertellen dat ze allemaal gingen kaarten of dat ze blij waren dat Dan en Ash naar huis moesten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was een 'powermove'quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze stond letterlijk klaar om te drukken
Wachtte op het start schot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Randy zie ik niet vertrekken. Die staat bovenaan in alle pollsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Net zoals we Ashley ook nodig hebben.![]()
Of Randy gaat eruit of Karen, vermoed ik. Als Karen eruit gaat zijn wél direct de Vlaamse finalisten bekend...
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy heeft mijn stem gekregen. Maar ik ben bang dat hij het veld moet ruimen vanavond
Best wel gek. Ik vermoed dat de kijkers toch anders gaan beslissen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén van de twee gaat. Slimpies hebben allemaal op de spraakmakende tv makende levenslustige Randy gestemd
Wat een gelulquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En terecht. De hele week was haar niets gegund. Vechten voor de halve finale ticket werd alleen gegund aan Glenn Ty vervolgens aan Alice en ? Winkelen werd haar ook niet gegund ze waren bang dat er een ticket was voor zich vrij te kopen. Hun allen vertrouwde haar niet. en het niet blij zijn dat ze terug kwam vorige week met de nominatie s Dat Ka haar meteen meetrok om haar te vertellen dat ze allemaal gingen kaarten of dat ze blij waren dat Dan en Ash naar huis moesten.
Ashley was al exit maar kon terugkomenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En terecht. De hele week was haar niets gegund. Vechten voor de halve finale ticket werd alleen gegund aan Glenn Ty vervolgens aan Alice en ? Winkelen werd haar ook niet gegund ze waren bang dat er een ticket was voor zich vrij te kopen. Hun allen vertrouwde haar niet. en het niet blij zijn dat ze terug kwam vorige week met de nominatie s Dat Ka haar meteen meetrok om haar te vertellen dat ze allemaal gingen kaarten of dat ze blij waren dat Dan en Ash naar huis moesten.
Dat gesprek was wel in de uitzending, maar niet alles was te horen. Dat was woensdag inderdaad. Ze ging na dat gesprek weer terug de hottub in.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley vertelde woensdag dat ze lang in de DBK heeft gesproken met the big boss himself, Big Brother dus. Dat is blijkbaar bijzonder, want ze noemde het speciaal. Meestal zullen de gesprekjes met iemand van de productie zijn.
De gesprekken met BB zijn voor de uitzending, vandaar altijd een SL. Bij deze uur/anderhalf uur was geen SL.
Dus erg a-typisch. Een gesprek met BB, niet voor de uitzending. En de volgende dag doet ze iets waarvan ze altijd zei dat ze dat niet zou doen. Geld uit de pot.
Oordeel zelf.
EIgenlijk is het wel klaar met deze discussiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Oordeel zelf.
Nee ik denk dat ze op die leeftijd nog vingerverven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
En een relatie is ook meteen sex hebben??
Niet helemaal waar, vanmiddag onder het pannenkoeken bakken praten ze ook al met Ashquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
En opeens kan Alice weer praten met Ashley
Omdat ze dat krul ding wil lenen van haar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was een 'powermove' [ afbeelding ]Wat een drama ook meteen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ja het is mooi geweest, ieder zijn mening is hier al meerdere malen voorbij gekomenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EIgenlijk is het wel klaar met deze discussie
Het gaat over en weer voor en tegenstanders en de sfeer wordt er niet beter op.
Daar hebben ze lol, bijna allemaal praten weer tegen haar en hier blijft het maar doorgaan.
Dikke streep er onder
Oh niet gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, vanmiddag onder het pannenkoeken bakken praten ze ook al met Ash
Wacht maar tot er vanavond 1 weggestemd wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh niet gezien![]()
ik zie ze nu ook opeens weer praten.
De storm lijkt te gaan liggen daar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh niet gezien![]()
Ashley vroeg vanmorgen al aan Alice of ze haar blanke nagellak mocht lenen.. net of ze het later terug zou geven.. en dat mocht van Alice.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Alice heeft elke keer gepraat. Ashley heeft Alice 3 dagen genegeerd van de week iets wat Alice dus niet doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Vingervervenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze op die leeftijd nog vingerverven.
Het maakt me niet uit wat ze gedaan heeft op die leeftijd net als het me niet uitmaakt wat Ash op die leeftijd deed
Gister ook al gewoon gepraat. Maar afstandelijk dat wel en is ook te begrijpenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh niet gezien![]()
Ze mocht queen worden kon spelletjes bekijken voordat ze deze moest doen met Glenn. kreeg lekker etenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley was al exit maar kon terugkomen
Maar er wordt haar niks gegund, ze had al thuis in Schagen moeten zitten
Ze was queen en kon spelletjes bekijken voordat ze die moest doen samen met Glenn kreeg lekker eten. Totaal vergeten . en kan alleen maar zeggen dat haar niks gegund is....ontevreden iemand dat is ze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley was al exit maar kon terugkomen
Maar er wordt haar niks gegund, ze had al thuis in Schagen moeten zitten
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat ze gedaan heeft op die leeftijd net als het me niet uitmaakt wat Ash op die leeftijd deed
Geef me zijn nummer ffquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan je Fred van Leer niet inschakelen?
gelukkig denk er net zo over.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Laatst zei ze nog tegen Karen dat ze daar alles heeft meegemaakt behalve de kaasfondue.. dus ze hoeft echt niet zielig te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze mocht queen worden kon spelletjes bekijken voordat ze deze moest doen met Glenn. kreeg lekker eten
... ze heeft zoveel voordeel gekregen en allemaal vergeten.
[..]
Ze was queen en kon spelletjes bekijken voordat ze die moest doen samen met Glenn kreeg lekker eten. Totaal vergeten . en kan alleen maar zeggen dat haar niks gegund is....ontevreden iemand dat is ze.
die meid staat stijf van de testosteronquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
Karen legt even uit met wijde gespreide ogen hoe goed de serie Spartacus is.. met mannen en heel veel sex en alles erop en eraan zegt ze..
Ja, na ruim 11 weken heeft ze wel lentekriebels denk ik..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
Karen legt even uit met wijde gespreide ogen hoe goed de serie Spartacus is.. met mannen en heel veel sex en alles erop en eraan zegt ze..
Euh testosteron???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
die meid staat stijf van de testosteron
Ik denk als zij een man was geweest dat ze de hele dag met een strakke piemel rond zou lopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
die meid staat stijf van de testosteron
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk als zij een man was geweest dat ze de hele dag met een strakke piemel rond zou lopen
Gelijk heeft ze.. als ik Karen was dan deed ik het ook niet voor de uitzending. Mocht ze de live overleven kan dat altijd nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef Luna68 het volgende:
Zie ze kaarten, maar moeten ze onderhand niet eten? Er moet nog gedoucht, geschminkt worden. En Ka moet nog met Ash praten, al lijkt het dat ze dat niet goed durft ofzo?
Ze kijkt het zo lang mogelijk uit te stellen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Probeer het zachte gesprek tussen Tyron en Glenn op de achtergrond te volgen zet het geluid net harder
Karen : "JAAAAA DAS GOE HEE" op vol Karen volume![]()
Ja Karen lust er volgens mij wel pap vanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk als zij een man was geweest dat ze de hele dag met een strakke piemel rond zou lopen
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Karen lust er volgens mij wel pap van
Je mag 'm hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Tyron schattig met al zijn dierenweetjes en dierenpraatjes
wat wil je nog meer als je zit te streamenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Probeer het zachte gesprek tussen Tyron en Glenn op de achtergrond te volgen zet het geluid net harder
Karen : "JAAAAA DAS GOE HEE" op vol Karen volume![]()
Nooit boos (met ruzie) gaan slapen heb ik altijd geleerd 😇quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.. als ik Karen was dan deed ik het ook niet voor de uitzending. Mocht ze de live overleven kan dat altijd nog.
Ik vrees een beetje, had niet verwacht dat Rockende Randy opeens zo populair wasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 gouden stemmen op haar uitgebracht, het komt goed.
Raar idd die lui die om hem stemmenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje, had niet verwacht dat Rockende Randy opeens zo populair was
ja denk dat veel mensen random gestemd hebben dit keer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje, had niet verwacht dat Rockende Randy opeens zo populair was
Daar ligt denk ik zijn interesse.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Tyron schattig met al zijn dierenweetjes en dierenpraatjes
Dat klopt maar ik sla nu toch even overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nooit boos (met ruzie) gaan slapen heb ik altijd geleerd 😇
De spontane traantjes tijdens dat freeze moment kwamen niet ongelegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja denk dat veel mensen random gestemd hebben dit keer.
Ze hebben er over gesproken en Jimmy begrijpt en accepteert zijn beslissing maar heeft aangegeven het niet leuk te vinden en zeker niet had verwacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Zijn Jimmy en Tom trouwens nog een beetje ok samen of heeft Tom's nominatie en zijn toenadering tot Ashley schade toegebracht?
"Ja edelachtbare, ik heb hem idd vermoord, maar dat is al een paar weken geleden en de situatie was toen ook heel anders...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pff ja zo kun je je er zelf er altijd uitkletsen
Leuk wel deze seriepraatquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze het al vaker over gehad.
Frustratie dat ze haar zin niet krijgt ja 😅 Frustratie dat anderen ook bestaansrecht hebben en daarvoor voor zichzelf hebben moeten vechten, omdat ze anders kapotgedomineerd worden door een dominantiegeile ikikik’er die het denkvermogen niet heeft om in te zien dat je oogst wat je zaait. Ze walgt van mensen die zogenaamd gedrag vertonen wat niet diegenen maar juist zijzelf vertoont. Echt een professionele alles-omdraaier.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was ook alle frustratie van de laatste dagen die eruit kwamen.
Ash heeft aandacht nodig. Krijgt ze die niet dan wordt het een slang. Niet mijn vrouw.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gesprek was wel in de uitzending, maar niet alles was te horen. Dat was woensdag inderdaad. Ze ging na dat gesprek weer terug de hottub in.
Volgens mij zijn ze wel oke, allen Tom is de laatste dagen ( vbehalve vandaag) meer bij Ash dan bij Jimmy voor zover ik weetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Zijn Jimmy en Tom trouwens nog een beetje ok samen of heeft Tom's nominatie en zijn toenadering tot Ashley schade toegebracht?
Vind Randy aparter dan een dragqueen die Jimmy is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar idd die lui die om hem stemmenPrima vent hoor maar is oer saai voor BB
Ben ook overtuigd dat Jimmy in de draaideur zal staan, De tweede weet ik niet. Maar Jimmy is weg (vrees ik).quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef Ireth het volgende:
Maar ik geloof dat we nav de polls wel kunnen concluderen dat Kaar en Jimmy de draaideur in gaan?
Stel dat het toch nog eindelijk eens misschien een keer een dubbele exit gaat wordenNet als dat er nog teveel in de pot zat, zitten er ook nog teveel in het huis voor krap 14 dagen...
Nu nog 8, na vanavond 6, volgende zaterdag weer dubbel, dan nog 4 en dan de laatste week. Halverwege 1 afserveren via de gameroom en zaterdagavond bij de finale nog 3 in het huis...
Nee. Die zijn wel oké. Jimmy zit nu veel met Karen. Gedeeldr smart en zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Doet ze dat zelf niet ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:33 schreef kiki2024 het volgende:
eten ze nu met zijn allen behalve ashley ? die is echt compleet buitengesloten lol
Die pakte net wat te eten en liep er zelf mee weg...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:33 schreef kiki2024 het volgende:
eten ze nu met zijn allen behalve ashley ? die is echt compleet buitengesloten lol
In het begin wel. Duurde te lang en werd steeds ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:23 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het nog steeds over Spartacus en hoe goed die wel niet moet zijn. Nah het is mij te bloederig.. wel heel mooi gefilmd allemaal.
Tyron zegt dat The 100 ook zo’n goede serie is.. ik vond dat toch echt een B serie en slecht geacteerd.
Ashley nam van te voren al brood.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:33 schreef kiki2024 het volgende:
met mannen en heel veel sex en alles erop en eraanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
Laatste jaren op de laatste zaterdag 5 over, op maandag 1 eruit en op woensdag. Dan de laatste 3 dagen met 3 inwonersquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef Ireth het volgende:
Maar ik geloof dat we nav de polls wel kunnen concluderen dat Kaar en Jimmy de draaideur in gaan?
Stel dat het toch nog eindelijk eens misschien een keer een dubbele exit gaat wordenNet als dat er nog teveel in de pot zat, zitten er ook nog teveel in het huis voor krap 14 dagen...
Nu nog 8, na vanavond 6, volgende zaterdag weer dubbel, dan nog 4 en dan de laatste week. Halverwege 1 afserveren via de gameroom en zaterdagavond bij de finale nog 3 in het huis...
Nee. Karen plakt aan Jimmy.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel oke, allen Tom is de laatste dagen ( vbehalve vandaag) meer bij Ash dan bij Jimmy voor zover ik weet
Ze kunnen ook met 6 naar de laatste week. Maandag, dinsdag en woensdag gaan er drie weg. Dan hou je er drie over voor zaterdag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef Ireth het volgende:
Ja zou weer eens anders zjjnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen ook met 6 naar de laatste week. Maandag, dinsdag en woensdag gaan er drie weg.dan hou jecer drie over voor zaterdag.
Ze sluit zichzelf buiten.. ze wil geen coins bijleggen voor eten. Alle bewoners kopen gezamenlijk boodschappen behalve Ashley. Zij heeft voldoende aan brood met pindakaas zegt ze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:33 schreef kiki2024 het volgende:
Het gaat mij om de reuring in het huis. Wie wat en hoe maakt me niet uit. Zonder een As of een Jim is het niet om aan te gluren. Als ik kaartende mensen wil zien kan ik ook door het raam van een bejaardenhuis kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind Randy aparter dan een dragqueen die Jimmy is.
ja dat is ook wel zo. ze doet het zelf iddquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze sluit zichzelf buiten.. ze wil geen coins bijleggen voor eten. Alle bewoners kopen gezamenlijk boodschappen behalve Ashley. Zij heeft voldoende aan brood met pindakaas zegt ze.
Strafbank.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waar moet Ashley plaatsnemen tijdens de live vanavond.
Frieten uit de oven en een schotel met gebakken prei courgette uien en kip.. en Jimmy heeft er ook weer een lekker sausje bijgemaakt van kwark met allerlei kruidenquote:
Wat mij betreft in de draaideurquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gewoon in haar groene kerker??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Frieten met prei ??? Neverquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Frieten uit de oven en een schotel met gebakken prei courgette uien en kip.. en Jimmy heeft er ook weer een lekker sausje bijgemaakt van kwark met allerlei kruiden
Buiten op een stoeltje met haar peperduren jas aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Doet ze zelf ook toch , ze gaat er zelf niet bij zitten,zondert zichzelf af.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ze hoopt volgens mij wel dat er iemand is die haar dan toch wat aanbied.. zo kreeg ze gisteren ook weer een paar stukken pizza.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo. ze doet het zelf idd
Buiten beeldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die is vandaag heel goed opgevangen door de mannen in het huis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:40 schreef Jockari het volgende:
Karen erg rustig. Denk dat ze er vrede mee neemt. Kan het allemaal relativeren, er in blijven of naar huis...
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, een kleuter eet nog netterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:40 schreef Jockari het volgende:
Karen erg rustig. Denk dat ze er vrede mee neemt. Kan het allemaal relativeren, er in blijven of naar huis...
[ afbeelding ]
Ik zou het ook geen combinatie vinden maar voor daar is het prima eten en ze roepen allemaal dat het lekker is. Ik vind dat Jimmy het toch echt wel goed doet in de keuken met het beperkte eten wat ze er hebbenquote:
Ze zou zomaar is niet in het midden zitten dus denk ergens tussen in.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dan zal er zo het gesprekje komen want Ashley zit nog steeds in de badkamer..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:44 schreef kiki2024 het volgende:
karin: ik ga me klaarmaken en dan iedereen mijn zeg doen
weer in een kastje verstopt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zal er zo het gesprekje komen want Ashley zit nog steeds in de badkamer..
Dat is toch niet beschaafd eten, maar gewoon vreten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:40 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
De Alice die Randy en Karen verbood om met Ashley te praten??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh niet gezien![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een geluid die tandenborstel van Karen. Lijkt wel een didgeridoo
Zielig voor de spiegel in een hoekjequote:
Had ze meteen moeten doen dat was pas stoer geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kijkt uit naar het diepte-interview met Ashley vanavond over haar beweegredenen. Ze zal wel weer geen blad voor de mond nemen en niemand sparen, waardoor een aantal weer op hun tenen getrapt zullen zijn.
Eerder dat ze begint te huilen en dat ze er onmiddellijk uit wil.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kijkt uit naar het diepte-interview met Ashley vanavond over haar beweegredenen. Ze zal wel weer geen blad voor de mond nemen en niemand sparen, waardoor een aantal weer op hun tenen getrapt zullen zijn.
Eensch!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:49 schreef Bazart het volgende:
Als
[..]
Had ze meteen moeten doen dat was pas stoer geweest
Ik zei ook al benieuwd te zijn of ze het stoer gaat doen of dat ze haar krokodillentranen weer tevoorschijn haalt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerder dat ze begint te huilen en dat ze er onmiddellijk uit wil.
Beter dan bloedzuigenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:51 schreef kiki2024 het volgende:
nog ruim een uurtje. spannend !
Ashley is aan het stofzuigen
Ja kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar een elektrische tandenborstel doet toch zelf het werk. Moet je toch niet zelf mee heen en weer liggen schrobben ?
[ afbeelding ]
Als Bridget daar had gestaan hadden we een goed interview gekregen. Van Gerrie en Tat verwacht ik niet veel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Yeah zet hem op, laat ze een poepie ruiken, waar Randy niet tegenop kanquote:
Nee, wel frunniken.quote:
Nooit,.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerder dat ze begint te huilen en dat ze er onmiddellijk uit wil.
Houden zich aan het script en vragen of antwoorden niet verder.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als Bridget daar had gestaan hadden we een goed interview gekregen. Van Gerrie en Tat verwacht ik niet veel.
Vindt dat echt erg, ook voor zijn fans en fam.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:54 schreef Adat231 het volgende:
zou het wel sneu vinden als jimmy zonder zijn vliegtuigje gezien te hebben moet vertrekken
Dat doet ze al ruim 10 wekenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:56 schreef spapaars het volgende:
Stream 2 terug, Ashley aan het zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |