Die knop zit nergens op aangesloten Is al die keren al zo geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:39 schreef Snoozey het volgende: [..] maar ik hoorde geen zoemer bij al die keren dat ze drukte. klopt dat. want dan druk je idd nog meerdere keren tot je dat hoort, voor een ander je voor is
maar ze had het nooit verwacht te gaan doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die knop zit nergens op aangesloten Is al die keren al zo geweest Ze bleef maar drukken omdat ze bang was mis te grijpen (en dat is mijn nivea
Dan maar hopen dat Karen blijftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar betwijfel ik ten zeerste. Zeker als Karen eruit gaat vanavond gaat dat de sfeer niet ten goede komen.
Wat heb ik haar gemist vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Karen blijft![]()
Een halve week van dit gedoe en de bijbehorende berichten hier in de COS is meer dan genoeg
Uhuquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze had het nooit verwacht te gaan doen![]()
en al helemaal niet zo snel
dus geen zoemer. de eerste keer sloeg ze ernaast.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die knop zit nergens op aangesloten Is al die keren al zo geweest
Ze bleef maar drukken omdat ze bang was mis te grijpen (en dat is mijn nivea)
Ze stond letterlijk klaar om te drukkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dus geen zoemer. de eerste keer sloeg ze ernaast.
dan komt paniek, ojee nu gaan andere ook drukken. snel nog wat meppen erop
stom dat ze geen zwaailichten en zoemer erop zetten dan toch.
Paniek...Ze stond als een malle te rammen op die knop...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Ja en dat niet iedereen een Amber alert krijgtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Het was ook alle frustratie van de laatste dagen die eruit kwamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik denk dat de adrenaline op zo'n moment door je lijf jaagtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat ze door BB gedwongen zou zijn is onzin.
BB zal ze alle 4 een beetje gepushed hebben in de DBK.
Ze was niet standvastig genoeg en dacht een middelvinger uit te delen aan de groep.
Echt wel. Zeker als je al voor de zesde keer genomineerd bent en dit de laatste kans was op een vrijstelling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat de adrenaline op zo'n moment door je lijf jaagtKan me het extra rammen op die knop en de huilbui erachteraan goed voorstellen hoor
Of ze dacht gewoon dat ze op deze manier in ieder geval een ronde verder zou komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat ze door BB gedwongen zou zijn is onzin.
BB zal ze alle 4 een beetje gepushed hebben in de DBK.
Ze was niet standvastig genoeg en dacht een middelvinger uit te delen aan de groep.
Nou ik nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat de adrenaline op zo'n moment door je lijf jaagtKan me het extra rammen op die knop en de huilbui erachteraan goed voorstellen hoor
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Karen blijft![]()
Een halve week van dit gedoe en de bijbehorende berichten hier in de COS is meer dan genoeg
Verguist zijn zequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:47 schreef Bazart het volgende:
[..]
Nou ik niet
Zeker niet na al haar uitspraken als een ander wat uit de pot pakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |