Geen idee.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Soury het volgende:
Ohh As boos tegen Alice, het is door haar strot geduwd?? En geen dank ...
Waar gaat dit over
Niveautjequote:Op maandag 25 maart 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley probeert gewoon iedereen eruit te treiteren.. ze denkt dat ze in DGK zit.
Dus Glenn en Ty en Al en ? Mogen een spel spelen morgenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
2 mensen met een nominatie en 2 mensen gewoon zegt tom
ik snap er niks van nog hahaquote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dus Glenn en Ty en Al en ? Mogen een spel spelen morgen
Dit was absoluut niet sarcastisch, en Alice kon ook niet weten dat Ashley net had zitten huilen. Alice kwam heel gemeend over.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Maar iemand bedanken op een sarcastisch toontje terwijl je weet dat ze er net helemaal doorheen zat is nastyyyyyy
Niemand weet wat er is gebeurd. Dat komt door de SLquote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand weet wat er is gebeurd. Dat komt door de SL
Nou sorry hoor, maar ik trap niet in het spelletje van Alicequote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit was absoluut niet sarcastisch, en Alice kon ook niet weten dat Ashley net had zitten huilen. Alice kwam heel gemeend over.
Que?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:50 schreef mazaru het volgende:
Dit doet me echt denken aan een groep bully's
De queen is geen queen meer ze afgezet en dient nu onder het gewone volk te leven.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Pearlbitch het volgende: IJzige sfeer tussen Queen en Poederloeder.
![]()
Straks kan ze nog opgenomen worden als ze thuis ......dit klopt toch van geen kanten. Vindt het echt iemand die totaal niet stabiel is......quote:Op maandag 25 maart 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley probeert gewoon iedereen eruit te treiteren.. ze denkt dat ze in DGK zit.
Nopequote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Toweler het volgende:
Iemand die wel weet war ze moesten doen?
Walgelijk gedrag. Eens goed in de spiegel kijken wat een voorbeeld ze is voor haar kinderen met dit gedragquote:Op maandag 25 maart 2024 20:57 schreef happyme28 het volgende:
Ashley kan weer lekker zonder microfoon haar gal spuwen bij Karen. Ze is vindictive, mag lijen dat ik zaterdag weer door de deur ga en voor de 6e keer terugkom zegt ze en nog een zooitje lelijke woorden over Alice.
Nou dan heeft ze echt pech met dit gedrag van haar.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
De underdog krijgt de sympathie van de kijkers Ashley, komt goed.
Alice al een tijdje ja. Volgens mij kan ze het niet hebben dat iemand die 13/14 jaar jonger haar outshinet op alle gebieden. En natuurlijk haar grootste concurrent als Nederlandse vrouw.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Zoveel negatieve fixatie dat die ashley elke keer op iemand heeft. Nu Alice, daarvoor tom ariana karen glen Danny tyron. Aan wie zou het nu liggen
Maar dat heeft ze nog niet door. Ze denkt dat ze nog in de gouden toren zit en mensen haar op handen dragen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef marky het volgende:
[..]
De queen is geen queen meer ze afgezet en dient nu onder het gewone volk te leven.
Napoleon kwam ook terug nadat hij naar Elba was verbannen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef marky het volgende:
[..]
De queen is geen queen meer ze afgezet en dient nu onder het gewone volk te leven.
🤣quote:Op maandag 25 maart 2024 21:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zal aardig zijn
Ik gun Ashley wat
Zaterdag enkeltje Schagen
Kut wijf
Ze is alles behalve de underdog. Meer een bulldog. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
De underdog krijgt de sympathie van de kijkers Ashley, komt goed.
Manifesterenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef ledn81 het volgende:
oh god ze morgen gaan weer kaarsjes branden voor degene die moeten winnen
Wie???quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef ledn81 het volgende:
oh god ze morgen gaan weer kaarsjes branden voor degene die moeten winnen
Ze is Nappie niet maar Rappie das een verschil.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Napoleon kwam ook terug nadat hij naar Elba was verbannen.
Alleen moet Ashley ervoor zorgen dat zij haar Slag bij Waterloo wél wint.
je zit in de cosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
I know ... maar vond dat hier ook behoefte was aan een samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zit in de cos![]()
Of was het niet voor het SV![]()
![]()
![]()
Is dat niet Ashley zelf of gaat het niet om de genomineerde. Want Glenn en Tyron zijn dat wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt het kan alle kanten op gaan. Ze gaat gewoon haar best doen en als het niet lukt dan ziet ze het wel en ze is blij dat ze mag spelen. Ze zegt wordt wel lastig tegen deze 3. Zullen wel Glenn, tyron en nog een man zijn
Invullingquote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
I know ... maar vond dat hier ook behoefte was aan een samenvatting![]()
Waarvoor dank.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
I know ... maar vond dat hier ook behoefte was aan een samenvatting![]()
Gewoon niet over fans praten.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef Willewa het volgende:
Nou @:dotteke nu lijkt het net alsof ik daar iets heel lelijks zei wat helemaal niet zo was
Oh, ik dacht haar fans......quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 in die hut die dat zouden gaan doen![]()
je mag 1x raden
Ze huilde niet voor niets. Ik denk dat het juist de bedoeling van de meerderheid is dat zij haar nominatie niet kan wegspelen en die andere twee wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat niet Ashley zelf of gaat het niet om de genomineerde. Want Glenn en Tyron zijn dat wel.
klopt maar dat wilde ze nietquote:Op maandag 25 maart 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Op tv zie je dat Karen haar glas wijn aan Ash aanbied. Die trouwens evenveel in haar glas had zitten als de anderen.
Kan dat tv gelul niet in het topic wat daar voor is. De aflevering staat nog niet op videoland. Dank uquote:Op maandag 25 maart 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Op tv zie je dat Karen haar glas wijn aan Ash aanbied. Die trouwens evenveel in haar glas had zitten als de anderen.
Niet alleen Alice, ook in ieder geval Ty en Glenn ... en vooral Ashley niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Er is dus weer zo een ronde tafel geweest waar gegund moest worden ?
En Alice heeft weer iets ?
Dit is wat ik eruit haal van wat ik hier heb gelezen.
Allangquote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dat tv gelul niet in het topic wat daar voor is. De aflevering staat nog niet op videoland. Dank u
Dat weet ik wel zeker, aan de andere kant is ze niet voor niets genomineerd. Ze willen haar gewoon weg hebbenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze huilde niet voor niets. Ik denk dat het juist de bedoeling van de meerderheid is dat zij haar nominatie niet kan wegspelen en die andere twee wel.
He collegaquote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dat tv gelul niet in het topic wat daar voor is. De aflevering staat nog niet op videoland. Dank u
Als er een is bij wie herhaaldelijk wordt gepoogd om haar weg te treiteren, dan is het Ashley wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze huilde niet voor niets. Ik denk dat het juist de bedoeling van de meerderheid is dat zij haar nominatie niet kan wegspelen en die andere twee wel.
Oh net dan thanks.quote:
Ja doeg he...quote:
nomineren != treiteren PBquote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als er een is bij wie herhaaldelijk wordt gepoogd om haar weg te treiteren, dan is het Ashley wel.
Speculaasquote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Luna68 het volgende:
Als er nou eentje zijn nominatie weg speelt, zijn er nog maar 2 genomineerd en moet er opnieuw genomineerd worden voor een derde?
Dan zetten ze Glenn er terug op of Karen
Ik zal blij zijn als ze naar huis mag. Dit is niet gewoon meer.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, aan de andere kant is ze niet voor niets genomineerd. Ze willen haar gewoon weg hebben
Ty en Glenn oké dat snap ik dan nog wel maar Alice snap ik niet echt…..zij heeft ondertussen best veel gekregen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet alleen Alice, ook in ieder geval Ty en Glenn ... en vooral Ashley niet.
Tis geen lingo hequote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als er een is bij wie herhaaldelijk wordt gepoogd om haar weg te treiteren, dan is het Ashley wel.
Wat heeft ze dan precies gekregen ?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ty en Glenn oké dat snap ik dan nog wel maar Alice snap ik niet echt…..zij heeft ondertussen best veel gekregen.
Gelukkig treitert Ashley zelf nooitquote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan ook moeten doen toen er vier genomineerd waren....Danny en Ashley hadden weg gemoeten....waarom zou de uitzending en stemming totaal anders worden en dan precies wat elke keer gebeurt hetzelfde was......1tje eruit.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, aan de andere kant is ze niet voor niets genomineerd. Ze willen haar gewoon weg hebben
Volgens mij is Alice ook vaak genomineerd geweest toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ty en Glenn oké dat snap ik dan nog wel maar Alice snap ik niet echt…..zij heeft ondertussen best veel gekregen.
omdat BBquote:Op maandag 25 maart 2024 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan ook moeten doen toen er vier genomineerd waren....Danny en Ashley hadden weg gemoeten....waarom zou de uitzending en stemming totaal anders worden en dan precies wat elke keer gebeurt hetzelfde was......1tje eruit.
Ja 4x al.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Alice ook vaak genomineerd geweest toch?
Treiteren nogwel.....omdat de rest hun armen niet in haar kont hebben zitten.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
dank!quote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
Oh de 4e is jimmy dus Alice tyron Glenn en jimmy mogen morgen spel spelen.
Jimmy is de 4e toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De 'samenvatting', samengesteld uit de CoS:
21:00
Achter een SL hebben de bewoners iets moeten doen in de Gameroom. Het is erg speculeren wat daar gebeurd is, maar hier gaan we : het lijkt erop dat 4 bewoners morgen een spel mogen spelen. De bewoners hebben zelf moeten bepalen wie, en het ging dus om gunnen.
Tom zegt : 2 mensen met een nominatie en 2 mensen gewoon.
In ieder geval Alice, Glenn en Ty lijken morgen een spel te mogen gaan spelen. De 4e persoon is nog onzeker. Het is in ieder geval niet Ashley, want die is pislink dat het haar niet gegund is.
In de badkamer met Alice en Ashley.
Alice: ash je hoeft niet te zeggen waarom je het hebt gedaan maar bedankt.
Ashley geeft wat snauwerig antwoord..
Ashley: de keus is me door de strot geduwd he.
Alice loopt naar buiten, waar Tom ook is.
Alice: Hoorde je wat Ash zei tegen mij?? ik zei je hoeft niet uit te leggen waarom maar ik wil je gewoon bedanken voor de keus die je hebt gemaakt. ik zei zolang je je er maar goed bij voelt en achter je keus staat.
Alice : Toen zei ze het wordt door m'n strot heen geduwd he. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
Tom: Ik heb er goed contact mee gehad, maar in sommige dingen denk ik soms wow heftig, altijd de bovenhand nemen, altijd denken dat ze het beter weet en zo.
En inde badkamer gaat Ashley helemaal los op Alice tegen Karen.
Brief, telefoon en grote verjaardagskaart kaart en een tijd geleden ook wat aan die ronde tafel.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan precies gekregen ?
Aan die vorige ronde tafel was ze samen met lenie genomineerd. Verjaardagstaart hebben alle bewoners die daar jarig waren/zijn gehad. Wel gekocht dat telefoontje en die brief was kaart kopen uit de wall.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Brief, telefoon en grote verjaardagskaart kaart en een tijd geleden ook wat aan die ronde tafel.
En ze schijnt heel erg populair te zijn dus haar kan toch niks gebeuren, het staat al vast dat zij bij de laatste 3 zit.
Vrijstelling aan de ronde tafelquote:Op maandag 25 maart 2024 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Brief, telefoon en grote verjaardagskaart kaart en een tijd geleden ook wat aan die ronde tafel.
En ze schijnt heel erg populair te zijn dus haar kan toch niks gebeuren, het staat al vast dat zij bij de laatste 3 zit.
Dat was om iemand anders weg te krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Alice ook vaak genomineerd geweest toch?
Ook door haar eigen ‘groepje’quote:Op maandag 25 maart 2024 21:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat was om iemand anders weg te krijgen.
Gaat niet alleen om nomineren, maar vooral ook het misgunnen. En dat was vanaf Week 1 al het geval.quote:
Want zij is 20,wat denkt ze wel niet?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zie toch randy, Karen en tom ook niet boos reageren. Waarom moet ashley dan zo vals worden. Vooral achter Alice haar rug om.
DBK dan waarschijnlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Glenn was aan het zoeken, maar ze is nergons
Verre van. Je zag het net ook al in dat gesprekje met Alice, ze liet zich zelfs andermans keuze door de strot douwen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig treitert Ashley zelf nooit
Haha zo grappig mooi die loyaliteit van je. Maar doet ze zelf toch kiezenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verre van. Je zag het net ook al in dat gesprekje met Alice, ze liet zich zelfs andermans keuze door de strot douwen.
Dus zelfs als ze grondig de pest in heeft, gaat ze nog mee met het belang van een ander.![]()
Dan ben je een groot persoon, heel groot.
IK weet in het begin dat Tom haar iets gegund had!quote:Op maandag 25 maart 2024 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt hoe is het met haar. Ze zegt is jammer dat ashley nooit iets gegunt is. Jimmy zegt dat is niet waar. Ze moet wel vechten he.
Er is er ook maar eentje die zoveel akkefietjes heeft gehad met de bewoners, dat zegt toch eigenlijk al genoeg.....quote:Op maandag 25 maart 2024 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zie toch randy, Karen en tom ook niet boos reageren. Waarom moet ashley dan zo vals worden. Vooral achter Alice haar rug om.
Als mensen anderen het meer gunnen, moet je bij jezelf te rade gaan.. en niet zeiken. Doet de rest ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om nomineren, maar vooral ook het misgunnen. En dat was vanaf Week 1 al het geval.
Blijft gokken van stukjes van gesprekken.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:27 schreef marky het volgende:
Als ik het goed begrijp kunnen de genomineerde alleen hun nominatie wegspelen. Kan zijn dat ze opnieuw genomineerd worden. Misschien komt er nog een pon game woensdag. Dan mag die persoon er nog 1 nomineren.
En zo fietsen die drie met weinig inspanning richting de (halve) finalequote:Op maandag 25 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Haha jimmy zegt ik ga het niet weggeven. We hebben 20% kans om erop te komen he.karen zegt ik geef ashley gelijk en jimmy ook. En randy snapt het meer van jimmy.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als mensen anderen het meer gunnen, moet je bij jezelf te rade gaan.. en niet zeiken. Doet de rest ook niet.
Kwam nog iets achteraan je.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
Tyron snapt de reactie van Ashley wel zegt hij.
Daar moet je rechtop zitten.quote:
Er werd heel veel gezegd maar ik kon niet alles verstaan door de galm en geen microfoon. Maar dat was wat ik eruit haalde. Dat Tyron ook wel snapte dat het voor Ashley niet makkelijk was en dat ze ook net door die deur was gegaan. Hij wist ook niet hoe hij zou hebben gereageerd in haar plaats.quote:
Klopt en dat hij het sterke aktie van Alice vondquote:Op maandag 25 maart 2024 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd heel veel gezegd maar ik kon niet alles verstaan door de galm en geen microfoon. Maar dat was wat ik eruit haalde. Dat Tyron ook wel snapte dat het voor Ashley niet makkelijk was en dat ze ook net door die deur was gegaan. Hij wist ook niet hoe hij zou hebben gereageerd in haar plaats.
Dat natrappen in de badkamer?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt en dat hij het sterke aktie van Alice vond
Goed gekeken naar haarquote:Op maandag 25 maart 2024 21:38 schreef engine het volgende:
"zij is echt zo met zichzelf bezig....alleen maar"
Ja As bedoelt zequote:Op maandag 25 maart 2024 21:38 schreef engine het volgende:
"zij is echt zo met zichzelf bezig....alleen maar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |