Geen idee.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Soury het volgende:
Ohh As boos tegen Alice, het is door haar strot geduwd?? En geen dank ...
Waar gaat dit over
Niveautjequote:Op maandag 25 maart 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley probeert gewoon iedereen eruit te treiteren.. ze denkt dat ze in DGK zit.
Dus Glenn en Ty en Al en ? Mogen een spel spelen morgenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
2 mensen met een nominatie en 2 mensen gewoon zegt tom
ik snap er niks van nog hahaquote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dus Glenn en Ty en Al en ? Mogen een spel spelen morgen
Dit was absoluut niet sarcastisch, en Alice kon ook niet weten dat Ashley net had zitten huilen. Alice kwam heel gemeend over.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Maar iemand bedanken op een sarcastisch toontje terwijl je weet dat ze er net helemaal doorheen zat is nastyyyyyy
Niemand weet wat er is gebeurd. Dat komt door de SLquote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand weet wat er is gebeurd. Dat komt door de SL
Nou sorry hoor, maar ik trap niet in het spelletje van Alicequote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit was absoluut niet sarcastisch, en Alice kon ook niet weten dat Ashley net had zitten huilen. Alice kwam heel gemeend over.
Que?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:50 schreef mazaru het volgende:
Dit doet me echt denken aan een groep bully's
De queen is geen queen meer ze afgezet en dient nu onder het gewone volk te leven.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Pearlbitch het volgende: IJzige sfeer tussen Queen en Poederloeder.
![]()
Straks kan ze nog opgenomen worden als ze thuis ......dit klopt toch van geen kanten. Vindt het echt iemand die totaal niet stabiel is......quote:Op maandag 25 maart 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley probeert gewoon iedereen eruit te treiteren.. ze denkt dat ze in DGK zit.
Nopequote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Toweler het volgende:
Iemand die wel weet war ze moesten doen?
Walgelijk gedrag. Eens goed in de spiegel kijken wat een voorbeeld ze is voor haar kinderen met dit gedragquote:Op maandag 25 maart 2024 20:57 schreef happyme28 het volgende:
Ashley kan weer lekker zonder microfoon haar gal spuwen bij Karen. Ze is vindictive, mag lijen dat ik zaterdag weer door de deur ga en voor de 6e keer terugkom zegt ze en nog een zooitje lelijke woorden over Alice.
Nou dan heeft ze echt pech met dit gedrag van haar.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
De underdog krijgt de sympathie van de kijkers Ashley, komt goed.
Alice al een tijdje ja. Volgens mij kan ze het niet hebben dat iemand die 13/14 jaar jonger haar outshinet op alle gebieden. En natuurlijk haar grootste concurrent als Nederlandse vrouw.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Zoveel negatieve fixatie dat die ashley elke keer op iemand heeft. Nu Alice, daarvoor tom ariana karen glen Danny tyron. Aan wie zou het nu liggen
Maar dat heeft ze nog niet door. Ze denkt dat ze nog in de gouden toren zit en mensen haar op handen dragen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef marky het volgende:
[..]
De queen is geen queen meer ze afgezet en dient nu onder het gewone volk te leven.
Napoleon kwam ook terug nadat hij naar Elba was verbannen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:58 schreef marky het volgende:
[..]
De queen is geen queen meer ze afgezet en dient nu onder het gewone volk te leven.
🤣quote:Op maandag 25 maart 2024 21:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zal aardig zijn
Ik gun Ashley wat
Zaterdag enkeltje Schagen
Kut wijf
Ze is alles behalve de underdog. Meer een bulldog. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:59 schreef Roxiebb het volgende:
De underdog krijgt de sympathie van de kijkers Ashley, komt goed.
Manifesterenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef ledn81 het volgende:
oh god ze morgen gaan weer kaarsjes branden voor degene die moeten winnen
Wie???quote:Op maandag 25 maart 2024 21:04 schreef ledn81 het volgende:
oh god ze morgen gaan weer kaarsjes branden voor degene die moeten winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |