Die filmpjes komen bijna elk seizoen wel terug maar volgens mij is het echt heel moeilijk zo niet onmogelijk om iets af te leiden uit die beelden. Kan je alleen dieper in een tunnel brengen.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd er voor de kandidaten tussen het kijken en het spel zat. Maar in de aflevering is het interessant om te zien hoe iemand écht reageert versus hoe iemand potentieel liegt of faket in het spel erna.
Waarom zei Lynn niks daarover.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh god ja, dat lulverhaal van Bernard, echt wtf
Michaël heet hij volgens mij. Hij heeft één bal, een kind dat altijd twee zal blijven (overleden?) en was op z'n elfde al vader?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
Wel even teruggespoeld of ik nou goed begreep dat Michiel (41) een zoon van 30 heeft, maar dat was zo.
Samengesteld gezin toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Michaël heet hij volgens mij. Hij heeft één bal, een kind dat altijd twee zal blijven (overleden?) en was op z'n elfde al vader?
Jaaaaaaaaaaaa echt benieuwdquote:
Vreemd dat ze niks zei. Zij heeft de hele video gezien dus zij wist dat zijn verhaal onzin was. Zij had hem heel verdacht kunnen maken maar deed het niet. Michaël deed dat wel met Stéphanie en ze werd weggestemd.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die filmpjes komen bijna elk seizoen wel terug maar volgens mij is het echt heel moeilijk zo niet onmogelijk om iets af te leiden uit die beelden. Kan je alleen dieper in een tunnel brengen.
[..]
Waarom zei Lynn niks daarover.![]()
En dat Bernard meteen ging drukken kon je ook wel zien aankomen na zijn (logische) egoistische gedrag in de 1e opdracht.
Pluspapaquote:Op zondag 24 maart 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
Wel even teruggespoeld of ik nou goed begreep dat Michiel (41) een zoon van 30 heeft, maar dat was zo.
Ja, die Philippe is inderdaad wat apart.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vreemd dat ze niks zei. Zij heeft de hele video gezien dus zij wist dat zijn verhaal onzin was. Zij had hem heel verdacht kunnen maken maar deed het niet. Michaël deed dat wel met Stéphanie en ze werd weggestemd.
Jammer dat Gillian al eruit is maar zijn “Bernard kan het niet zijn want hij wist wat ik aanhad in de video” theorie sloeg nergens op. Gillian was juist de eerste die je in de video te zien kreeg, daar had je zelfs nog geen seconde voor nodig.
Ik vind Philippe Coronel echt een wazige kandidaat. Of hij is aan het mollen of hij overschat zichzelf enorm.
Maar als Mol zou je het zeggen toch? Werkt alleen maar verdacht als je eerst zegt dat je het filmpje helemaal hebt gezien en daarna Bernard niet corrigeert op zijn verhaal (en als Mol weet je zeker dat er geen verborgen boodschap in het filmpje zatquote:Op maandag 25 maart 2024 13:09 schreef Jane het volgende:
Of Lynn is de Mol natuurlijk.Als ik nu zou moeten stemmen, ging ik voor haar, denk ik. Maar het is op weinig gebaseerd, behalve dat ik mensen die zeggen het niet te willen zijn en slecht kunnen liegen altijd wantrouw.
Maar de Mol wil dat de groep de verkeerde kiest, zodat het te winnen bedrag gehalveerd wordt. Toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als Mol zou je het zeggen toch? Werkt alleen maar verdacht als je eerst zegt dat je het filmpje helemaal hebt gezien en daarna Bernard niet corrigeert op zijn verhaal (en als Mol weet je zeker dat er geen verborgen boodschap in het filmpje zat).
Ja, maar niet ten koste van je dekmantel. Ik zie 't voorlopig als een kandidatenfout van haar.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar de Mol wil dat de groep de verkeerde kiest, zodat het te winnen bedrag gehalveerd wordt. Toch?
Toch vond ik haar insteek 'ik ga niet voor een vrijstelling' en 'ik ga zorgen dat de groep zoveel mogelijk voor de pot kiest' best overtuigend, en het lijkt me ook een heel lastige en wat gewaagde strategie om als mol te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:09 schreef Jane het volgende:
Of Lynn is de Mol natuurlijk.Als ik nu zou moeten stemmen, ging ik voor haar, denk ik. Maar het is op weinig gebaseerd, behalve dat ik mensen die zeggen het niet te willen zijn en slecht kunnen liegen altijd wantrouw.
Ik heb wel een account aan moeten maken een aantal jaar geleden en een aantal programma’s kun je inderdaad ook alleen maar kijken vanuit België, maar de mol kan ik hier gewoon kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:47 schreef exile79 het volgende:
Hoe kijken jullie? Ik krijg online de melding dat ik moet bewijzen dat ik belg ben . Is dat ook de reden waarom ik de app niet in de google play store zie?
Wij kijken via de website (goplay.be) met een account (is gratis). Daar moet je dan wel een Vlaamse postcode invullen. Wij hebben die van Studio 100 genomen (2627 in Schelle).quote:Op maandag 25 maart 2024 14:47 schreef exile79 het volgende:
Hoe kijken jullie? Ik krijg online de melding dat ik moet bewijzen dat ik belg ben . Is dat ook de reden waarom ik de app niet in de google play store zie?
Wat een gedoe. Dat heb ik niet hoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:32 schreef Djeez het volgende:
Hier ook de eerste aflevering gezien via GoPlay. Mijn schoonouders wonen in Antwerpen, dus postcode was geen probleem. In de app moet je iedere 3 maand een bevestigingscode invoeren die naaar een Belgisch mobiel telefoonnummer wordt gestuurd. Dus mijn schoonmoeder stuurt ons telkens de code door
Ditquote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wij kijken via de website (goplay.be) met een account (is gratis). Daar moet je dan wel een Vlaamse postcode invullen. Wij hebben die van Studio 100 genomen (2627 in Schelle).
Daarna inloggen en kijken maar. Geen VPN of niks nodig verder.
Ik kan ook via mijn al jaren geleden aangemaakte account nog kijken maar gebruik wel VPN om het programma direct te kijken (en ook Café de Mol). Weet niet of dat ook toegankelijk is zonder VPN. Eerder kon ik de aflevering wel pas wat later bekijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wij kijken via de website (goplay.be) met een account (is gratis). Daar moet je dan wel een Vlaamse postcode invullen. Wij hebben die van Studio 100 genomen (2627 in Schelle).
Je kunt gewoon zonder vpn de aflevering direct live kijken hoor. Had gisteren alleen het probleem dat we pas om 21.10 thuis waren en maar een uur terug konden streamen. Dus toen moesten we wel wachten tot het was afgelopen en het er helemaal op stond (dan is het wel zonder reclame dus dat scheelt weer).quote:Op maandag 25 maart 2024 16:54 schreef trui het volgende:
[..]
Ik kan ook via mijn al jaren geleden aangemaakte account nog kijken maar gebruik wel VPN om het programma direct te kijken (en ook Café de Mol). Weet niet of dat ook toegankelijk is zonder VPN. Eerder kon ik de aflevering wel pas wat later bekijken.
Komt Café De Mol eigenlijk ook via NPO start beschikbaar? Of alleen de afleveringen zelf?
Dat dus. Makkie.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef Tijn het volgende:
Bij Bernard was het alleen een fout antwoord. Dus daarmee deed ie eigenlijk iets goed.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:37 schreef golfer het volgende:
2 verdachten die allebei 'per ongeluk' tijdens het dansen 2 tonnen tegelijkertijd omver gooiden.
wat slim, dat simkaartje!quote:Op maandag 25 maart 2024 17:19 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zonder vpn de aflevering direct live kijken hoor. Had gisteren alleen het probleem dat we pas om 21.10 thuis waren en maar een uur terug konden streamen. Dus toen moesten we wel wachten tot het was afgelopen en het er helemaal op stond (dan is het wel zonder reclame dus dat scheelt weer).
Juist diverse programma’s kun je niet kijken met vpn op goplay. Maar alleen als je daadwerkelijk in België bent. (Hebt het overigens niet geprobeerd met vpn maar staat er uitdrukkelijk bij).
Als je toch de andere programma’s vanuit het buitenland wil bekijken moet je met een of ander digitaal id (heb niet onthouden hoe dat in België heet) inloggen om dat te identificeren.
(Bij de andere Belgische kanalen werkt het met een Belgisch telefoonnummer dat je alles kan kijken, dus via via een simkaartje geregeld in België)
Vond Coco wel heel overdreven daarna doenquote:Op maandag 25 maart 2024 17:37 schreef golfer het volgende:
2 verdachten die allebei 'per ongeluk' tijdens het dansen 2 tonnen tegelijkertijd omver gooiden.
Verrek ja, ik had zelfs nog een account én de app. Dus kan gewoon via de chromecast op tv kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar die wist niet wat een goed of fout antwoord was en wist dus niet wat hij wel of niet per ongeluk mocht omstoten.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bij Bernard was het alleen een fout antwoord. Dus daarmee deed ie eigenlijk iets goed.
Neigt meer naar nepmollen dus.
Zouden ze, in het geval dat Bernard de mol is, hem niet doorgeven welke kleur het goede antwoord is?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar die wist niet wat een goed of fout antwoord was en wist dus niet wat hij wel of niet per ongeluk mocht omstoten.
Toch leuk dat mensen met een beperking ook mee kunnen doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder vond ik Gillian de vervelendste kandidaat met de hele tijd dat geouwehoer over Gullegem.
Het is toch niet zo heel moeilijk te begrijpen dat mensen in bijzondere situaties onder druk niet goed logisch na kunnen denken?quote:Op maandag 25 maart 2024 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima aflevering. Geen al te gek gedoe met dat 2, je las al de wildste speculaties die ik allemaal niks vond maar dit is prima. Zo'n psychologisch spel rondom het verkrijgen van de vrijstelling vind ik altijd erg leuk dus daar heb ik erg van genoten.
Verder vond ik Gillian de vervelendste kandidaat met de hele tijd dat geouwehoer over Gullegem. Verder opvallend: Philip die Real Madrid zegt als Italiaanse voetbalclub
En dat de letters X en Q niet genoemd werden bij dat woord snapte ik ook niet.
Ze vroegen niet naar "Italiaanse voetbalclubs", ze vroegen naar "clubs in Serie A". Dat dat op Italië slaat moest je als kandidaat dus zelf uitvogelen. Ik vind het niet zo raar dat je dat niet precies weet, hoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder opvallend: Philip die Real Madrid zegt als Italiaanse voetbalclub
Nee, maar ja, als je zo gaat redeneren dan hoef je het programma niet meer te kijken en/of te analyseren op gekke dingen. Dan kan je altijd komen met deze dooddoener. Voor nu vond ik het iets opvallends.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch niet zo heel moeilijk te begrijpen dat mensen in bijzondere situaties onder druk niet goed logisch na kunnen denken?
Op zich eens, maar waarom zouden ze ineens met een vraag over Spanje komen als je in Italië bent en de vraag die je ervoor hebt gehad ook Italië-gerelateerd was?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze vroegen niet naar "Italiaanse voetbalclubs", ze vroegen naar "clubs in Serie A". Dat dat op Italië slaat moest je als kandidaat dus zelf uitvogelen. Ik vind het niet zo raar dat je dat niet precies weet, hoor.
Ja tuurlijk, thuis vanaf de bank is dat allemaal goed te doen, maar als je uren aan een mast hangt is het denk ik wat lastiger om je gedachten te ordenen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich eens, maar waarom zouden ze ineens met een vraag over Spanje komen als je in Italië bent en de vraag die je ervoor hebt gehad ook Italië-gerelateerd was?
Het is niet één persoon die rare antwoorden geeft he, ze doen het allebei. Tenzij er twee mollen zijn gaat er dus in ieder geval eentje gewoon gebukt onder de druk van het moment.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ja, als je zo gaat redeneren dan hoef je het programma niet meer te kijken en/of te analyseren op gekke dingen. Dan kan je altijd komen met deze dooddoener. Voor nu vond ik het iets opvallends.
Heel logisch allemaal als je thuis op de bank zit.quote:[..]
Op zich eens, maar waarom zouden ze ineens met een vraag over Spanje komen als je in Italië bent en de vraag die je ervoor hebt gehad ook Italië-gerelateerd was?
Tsja er was ook een vraag over Belgische kustplaatsjes tochquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ja, als je zo gaat redeneren dan hoef je het programma niet meer te kijken en/of te analyseren op gekke dingen. Dan kan je altijd komen met deze dooddoener. Voor nu vond ik het iets opvallends.
[..]
Ja, goed punt. De mol wil die opdracht helemaal niet slecht doen, de mol wil die opdracht juist goed doen zodat-ie snel op de knop kan drukken. Dat heeft de groep in dit geval 6000 euro gekost, veel meer dan je in de vooropdracht kan weggooien.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:28 schreef Evangelion het volgende:
Denk dat mollen in die subopdrachten in opdracht 1 ook niet per se het doel was. Als je op de boot bent kan je nog beinvloeden hoe lang er gewacht wordt en treuzelen bij het duiken.
Niet alleen dat, ook naar opdrachten die én haalbaar zijn én gelaagd zijn. Eigenlijk alles wat mist bij de NL versie. Bijvoorbeeld in NL dat ze dat achterlijke dansje moesten leren en er vervolgens niks mee deden, hoe voor schut was dat!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef exile79 het volgende:
Aflevering 1 al leuker dan het hele npo-seizoen bij elkaar. En wat een verademing om weer naar 10 normale mensen te kijken.
volledig mee eens. dit is het derde seizoen de mol belgie dat ik kijk en het is ZOveel beter dan de Nederlandsequote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef exile79 het volgende:
Aflevering 1 al leuker dan het hele npo-seizoen bij elkaar. En wat een verademing om weer naar 10 normale mensen te kijken.
Ik las:quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook naar opdrachten die én haalbaar zijn én gelaagd zijn. Eigenlijk alles wat mist bij de NL versie. Bijvoorbeeld in NL dat ze dat achterlijke dansje moesten leren en er vervolgens niks mee deden, hoe voor schut was dat!
Ben ook heel benieuwd hoe die verdubbelaar gaat uitpakken, dat kan echt wel een klapper worden qua geld. Maar ongetwijfeld gaat de Mol er ook iets mee kunnen doen op een of andere manier, ik neem aan dat bijvoorbeeld mingeld óók verdubbeld wordt.
Dat zou eerder voor die andere bekende John gelden toch..?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Charlotte die echt "De Mol" heet Zou wel een stunt zijn gelijk aan John van Eerd ooit in Nederland!
Helder, dank!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik las:
Nee, de verdubbelaars werken niet bij min-waarde blijkbaar. Gilles heeft dat bevestigd in De Tafel van Gert. Om hem te quoten: "we zijn sadisten, maar nu ook weer niet zo sadistisch"
Ook. Maar John van Eerd zei letterlijk tegen iedereen: "ik ben de Mol". Net als nuquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:36 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat zou eerder voor die andere bekende John gelden toch..?
Ja, ik denk ook niet dat het per se gunstig is als mol om de verdubbelaars heeft. Liever een kandidaat ze laten inzetten en er dan voor zorgen dat de opdracht mislukt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er overigens nog niet over uit of ik als Mol wel of niet snel zou hebben afgedrukt voor de verdubbelaar. Ik begreep dat de verantwoordelijke per aflevering wisselt, dus ik neig ernaar om te denken dat de Mol zich hier nog gedeisd heeft gehouden en probeert verantwoordelijke te worden op het moment dat er echte knallers van prijzengelden aan komen.
Als ik de Mol zou zijn zou ik er geen interesse in hebben. De Mol heeft ze denk ik liever niet en de kans dat iemand ze in bezit heeft en naar huis moet (dit keer kwam Bernard daar goed mee weg) is straks groot. Dan zijn ze ineens uit het spel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er overigens nog niet over uit of ik als Mol wel of niet snel zou hebben afgedrukt voor de verdubbelaar. Ik begreep dat de verantwoordelijke per aflevering wisselt, dus ik neig ernaar om te denken dat de Mol zich hier nog gedeisd heeft gehouden en probeert verantwoordelijke te worden op het moment dat er echte knallers van prijzengelden aan komen.
Dat kan nog wel een goede dynamiek geven in het spel. Als er steeds gestemd moet worden, kan dat dus ook een schijn van (niet) verdacht zijn opleveren. Zo moeten de kandidaten mogelijk een beetje in hun kaarten laten kijken, of de verdubbelaar het spel uit laten gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als ik de Mol zou zijn zou ik er geen interesse in hebben. De Mol heeft ze denk ik liever niet en de kans dat iemand ze in bezit heeft en naar huis moet (dit keer kwam Bernard daar goed mee weg) is straks groot. Dan zijn ze ineens uit het spel.
Dit he.. die hele eerste boot opdracht was ook weer fantastisch bedachtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef exile79 het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef exile79 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst de Vlaamse mol. Ik hoorde wel dat het beter was maar dat het zoveel beter is had ik niet verwacht. Dit is hoe het programma moet zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit!
Gisteren gekeken en de introductie, de beelden, de opdrachten, de presentator en de kandidaten zijn een verademing vergeleken met de inmiddels saaie en voorspelbare NL versie...
Dan raad ik je aan die van (ik dacht) vorig jaar te kijken, in Amerika. Kudo's voor de regie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik kijk nu voor het eerst de Vlaamse mol. Ik hoorde wel dat het beter was maar dat het zoveel beter is had ik niet verwacht. Dit is hoe het programma moet zijn.
-Opdrachten die uitdagend zijn maar WEL te halen door de kandidaten.
-Opdrachten die te volgen zijn voor de kijker ipv rare chaos opdrachten die matig in beeld worden gebracht
-Kandidaten die echt het spel spelen, er zal vast genep molt worden, maar je merkt dat ze echt het spel willen spelen
-Er kan en wordt echt geld verdient
-Rustig tempo en de tijd voor opdrachten
-Algehele sfeer is veel rustiger ipv schreeuwende BN’ers die camera bewust lopen te acteren
-Deelnemers die elkaar niet kennen, dus de groepsvorming is heel belangrijk
-Psychologisch spel speelt meer mee
-Mooier en beter in beeld gebracht
-Geen hysterie
Ik ga eerst dit seizoen afkijken en dan is dit wel een idee voor daarna.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan die van (ik dacht) vorig jaar te kijken, in Amerika. Kudo's voor de regie.
Ik zie NL altijd maar als opwarmertje voor Belgiëquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ga eerst dit seizoen afkijken en dan is dit wel een idee voor daarna.
Enig nadeel nu, de Nederlandse Mol is alleen maar nog vervelender om naar te kijken nu ik dit heb gezien
Zo kan je het ook zien ja.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik zie NL altijd maar als opwarmertje voor België
Alles van dit idd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik kijk nu voor het eerst de Vlaamse mol. Ik hoorde wel dat het beter was maar dat het zoveel beter is had ik niet verwacht. Dit is hoe het programma moet zijn.
-Opdrachten die uitdagend zijn maar WEL te halen door de kandidaten.
-Opdrachten die te volgen zijn voor de kijker ipv rare chaos opdrachten die matig in beeld worden gebracht
-Kandidaten die echt het spel spelen, er zal vast genep molt worden, maar je merkt dat ze echt het spel willen spelen
-Er kan en wordt echt geld verdient
-Rustig tempo en de tijd voor opdrachten
-Algehele sfeer is veel rustiger ipv schreeuwende BN’ers die camera bewust lopen te acteren
-Deelnemers die elkaar niet kennen, dus de groepsvorming is heel belangrijk
-Psychologisch spel speelt meer mee
-Mooier en beter in beeld gebracht
-Geen hysterie
Hij staat bij mij gewoon bij NPO Start.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:53 schreef trui het volgende:
Zie hier weer een leuke tekening over de aflevering van Johan Amssoms (Vliegerke).
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo kijk je vanavond ook live mee?
Ik heb die zender niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom niet! Jij woont in een soort-van-België
Wij allemaal ook niet maar een account is zo aangemaakt. We mogen live meekijken.quote:
Bij mij ook niet. Niet in Edge en niet in Chromequote:
Welke browser?quote:
Ja, zeker. En dan kan je de reclames skippen.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Kan je de stream terugspoelen naar het begin als je later start?
Chrome werkt hier.quote:
In Firefox werkt het nu wel voor mij.quote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Kan je de stream terugspoelen naar het begin als je later start?
Niet mee eens. Karolien is toch best een sterke vrouw nu bij die kist.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat het meest waardeloze duo de "finale" speelde bij dit spel. En zichzelf wel bovenaan kon hangen.
Deze hele aflevering was briljant. Op de grond gelegen van het lachen, spannende opdrachten, drama in de groep, hectische twists, het hele spectrum is langsgekomenquote:
@Coco hier roddelen wij nietquote:Op zondag 31 maart 2024 22:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Heerlijke aflevering. Hier zit al meer spanning en drama in dan in onze trieste versie. Coco werkt soms wel echt op m’n zenuwen. Die kan echt niet tegen stress.![]()
Blijf Philippe maar wazig vinden. Hij doet eigenlijk heel weinig goed en blijft tijdens de laatste opdracht nog even lekker in bed liggen. Hij wilde ook de kist open maken en negeerde compleet wat Senne zei over de ventilator.
Had verwacht dat Bernard de verdubbelaars aan Michaël of Senne zou geven aangezien hun wel vrij veilig waren voor de volgende aflevering. Lynn kiezen was toch een groot risico.
Vond ik dus ook!quote:Op zondag 31 maart 2024 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Coco doet wel raar met die kasteelopdracht.
Terechte vraag, maar misschien hebben Karolien en Philippe het wel gewoon uitgelegd aan Senne wat er allemaal op dat bord stond, maar is dat stukje in postproductie gesneuveld wegens geen meerwaarde voor de kijker (de kijker kan het immers met eigen ogen ook wel zien)quote:Op zondag 31 maart 2024 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom weet Senne dat er iemand op 0 staat
Lynn kan het inderdaad niet zijn in mijn ogen. Net als met de eerste opdracht. Daar zat ze echt op een waardeloze plek zonder invloedquote:Op zondag 31 maart 2024 22:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vond ik dus ook!
Ze reageert heel gefrustreerd dat Lynn touwtjes trekt en het 3x na elkaar meteen goed heeft en dan zelf vragen een gokje te mogen wagen en natuurlijk fout trekken (de mol weet natuurlijk welke goed/fout zijn).
En dan meermaals haar kaarsje dat zomaar uitgaat zonder dat duidelijk in beeld gebracht wordt hoe. Er wordt met postproductie wel gesuggereerd dat het 1x kwam door Lynn die aan het touw trok, maar hoe dan? (Ik denk: de mol moet maar even met zijn/haar hand nabij de kaars wapperen op een moment dat de duo-partner even andere richting opkijkt).
Om bovenstaande schrap ik Lynn ook gewoon van de verdachten-lijst. Een mol zou toch nooit als 1e binnengaan én dan meteen zonder aarzelen 3 juiste koorden trekken? De mol gaat hier stilletjes mee in de chaos en moet zelf maar klein beetje vertragen.
Mwah, 3200 euro eruit. Dat is toch wel serieus geld.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:00 schreef Legoblokje het volgende:
Wel moet ik zeggen dat ik de 'enorme consequenties' van de doos nog wel mee vond vallen.
Ik stream van iPad naar Apple TV, maar dat moet wel op een speciale manier ja omdat het anders ook niet luktquote:Op zondag 31 maart 2024 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Fijne aflevering weer!![]()
Zijn er meer mensen die via een browser kijken waarbij na het op full screen zetten van de videostream het beeld op zwart gaat en alleen het geluid te horen is? Op klein formaat had ik wel beeld.
Dit deed zich voor in zowel Chrome als Safari op een iPad.
Ik stream via de optie 'Synchrone weergave' vanaf de iPad naar de TV.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik stream van iPad naar Apple TV, maar dat moet wel op een speciale manier ja omdat het anders ook niet lukt
Jij alleen op iPad zonder streamen?
Ah ja, dat werkt bij mij dus ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stream via de optie 'Synchrone weergave' vanaf de iPad naar de TV.
Maar ook zonde te streamen krijg ik een zwart beeld bij full screen video…
Ook dat werkt niet, dan zie ik op de TV alleen maar een draaiend zonnetje tegen een zwarte achtergrond, alsof er iets aan het laden is, maar niet getoond wordt…quote:Op zondag 31 maart 2024 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah ja, dat werkt bij mij dus ook niet.
Je moet dat icoontje rechtsboven hebben in je bedieningspaneel, bij 'Speelt niets af', dat bolletje. Daar je (Apple) TV kiezen en dan speelt ie de video's daar af
Ohja, dan een kleine correctie op mijn vorige post: dat werkt bij mij echt alleen met een Apple TV, niet met Airplay op een Android TV. Dan komt er idd ook die melding.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat werkt niet, dan zie ik op de TV alleen maar een draaiend zonnetje tegen een zwarte achtergrond, alsof er iets aan het laden is, maar niet getoond wordt…
Wel een error op de iPad dan:
[ afbeelding ]
Oh dat laatste is een goed punt (ik had ook zo mijn twijfels of hij er écht niet bij kon).quote:Op maandag 1 april 2024 08:55 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een prachtige uitzending!!
En brilliant ook weer dat de naam van de Mol gewoon weer aanwezig was!!
![]()
![]()
Senne heeft zich in mijn ogen heel verdacht gemaakt . Vond hem ook wel slecht acteren eigenlijk naar de kandidaten toe om de volgorde te veranderen. En waarom wist hij direct dat de tablet was neergezet voor de tijd?
Dood paardquote:Op maandag 1 april 2024 03:30 schreef Moira het volgende:
Wat een toffe opdrachten weer
Ik heb niet aandachtig genoeg teruggelezen om te zien of het al benoemd is, maar er is dit jaar ook een 'behind the scenes' van 10 minuten voor elke aflevering! > https://www.goplay.be/de-mol-behind-the-scenes
WIDM slaagt er op 1 of andere manier niet in de opdrachten mooi gelaagd te maken waardoor ze rommelige montage en onduidelijkheid over regels gebruiken om de mol verborgen te houden lijkt hetquote:Op maandag 1 april 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
Als ik even reflecteer op de voorgaande aflevering (en De Mol BE überhaupt), is het kwaliteitsverschil wat betreft de opdrachten, de "gelaagdheid" binnen de opdrachten, spanning en het competitieve gedrag van de deelnemers met de nederlandse variant dusdanig groot, dat het gewoon geen eerlijke vergelijking meer is.
Het is de zondagmiddag amateurs tov de Eredivisie imo.
Hoe is dit mogelijk? Durft de AVROTROS niet af te stappen van het BN'er geneuzel omdat ze toch wel 3 miljoen kijkers trekken? Daarbij vraag ik mij af waarom de opdrachten zo verschrikkelijk lastig zijn om te volgen voor de kijker. Ze moeten toch ergens een les trekken uit De Mol BE?
Heerlijke aflevering weer.Ik vind Phillipe ook verdacht vooral in deze opdracht. Voorlopig nog even mijn hoofdverdachte.quote:Op maandag 1 april 2024 09:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh dat laatste is een goed punt (ik had ook zo mijn twijfels of hij er écht niet bij kon).
Iemand meldde elders dat de opdracht deels wel moest lukken om 2 kandidaten bij dat bord te krijgen ivm opdracht 3 en Senne zat absoluut in de positie waar hij het meeste invloed had op 'het laten lukken maar net niet op tijd'
Edit; bij terugkijken is er wel een knip en roept volgens mij Phillip 'oja, de ipad!'
Dat verschil qua competitieve gedrag zul je houden aangezien onze versie elke keer maar weer een blik derderangs BN’ers opentrekt. Die zijn te druk bezig met zichzelf, bondjes maken en ze mollen er vaak flink op los. Als Mol hoef je vaak weinig te doen. WIDM gaat helaas meer over de kandidaten dan over de opdrachten en spel.quote:Op maandag 1 april 2024 09:54 schreef Rnie het volgende:
Als ik even reflecteer op de voorgaande aflevering (en De Mol BE überhaupt), is het kwaliteitsverschil wat betreft de opdrachten, de "gelaagdheid" binnen de opdrachten, spanning en het competitieve gedrag van de deelnemers met de nederlandse variant dusdanig groot, dat het gewoon geen eerlijke vergelijking meer is.
Het is de zondagmiddag amateurs tov de Eredivisie imo.
Hoe is dit mogelijk? Durft de AVROTROS niet af te stappen van het BN'er geneuzel omdat ze toch wel 3 miljoen kijkers trekken? Daarbij vraag ik mij af waarom de opdrachten zo verschrikkelijk lastig zijn om te volgen voor de kijker. Ze moeten toch ergens een les trekken uit De Mol BE?
Probleem bij WIDM is dat ze met die chaotische montage juist verbloemen dat de opdrachten nergens op slaan. Als ze dat beter in beeld zouden brengen, was het nog duidelijker dat het programma geen inhoud heeft.quote:Op maandag 1 april 2024 10:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het vooral prettig dat ze de opdrachten echt perfect uitleggen voor de kijker. Dat is in NL echt chaos elke keer
Voor zover ik weet stond bij de kist in Griekenland geen scherm.quote:Op maandag 1 april 2024 17:07 schreef Japepk het volgende:
Heerlijke aflevering weer! Ik merk dat ik de serie beter waardeer als ik geen grote twists verwacht. Dat was toch iets van eerdere seizoenen. Want eerlijk, de truc met de doos van Pandora leverde een prachtige scène op, maar qua consequentie vond ik dit niet vrij heftig. Toen het in Griekenland werd geïntroduceerd was er elk seizoen al een smerige bom ontploft, hadden er kandidaten in een slachthuis geslapen of met een slang op de kamer. Dan ben je wel 'bang' voor consequenties die veroorzaakt zullen worden door hebzucht en de moeder aller leed; Pandora. Ben benieuwd of dit in Griekenland ook de consequentie was geweest, ik denk het niet eigenlijk. Dit had op elke manier gedaan kunnen worden, de doos is er eigenlijk maar voor effectbejag bijgehaald.
Mijne ookquote:Op maandag 1 april 2024 20:45 schreef Felagund het volgende:
Leuke aflevering weer!![]()
Alleen is mijn mol eruit.
Het was behoorlijk dom dat ze niet meteen doorhadden dat ze er met 9 moesten staan.quote:Op maandag 1 april 2024 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Héle fijne aflevering, weer helemaal De Mol-niveau.
Vond de doos van Pandora zo wel prima, toch wel de hel voor de kandidaten als je groepspot zo leeg loopt. En dan pas als iedereen op z'n plek staat tot de conclusie komen dat je er nog eentje. Nee, dit was goud.
Half 4 's nachts, he.quote:Op maandag 1 april 2024 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was behoorlijk dom dat ze niet meteen doorhadden dat ze er met 9 moesten staan.
Mwah het is half vier 's nachts en ook nu weer zitten zij niet op de bank tv te kijken.quote:Op maandag 1 april 2024 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was behoorlijk dom dat ze niet meteen doorhadden dat ze er met 9 moesten staan.
quote:Op maandag 1 april 2024 21:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah het is half vier 's nachts en ook nu weer zitten zij niet op de bank tv te kijken.
Dat is waar, maar dat ook niemand eerder het opmerkt dat Lynn er niet is. Senne en Michael stonden er al wel een hele tijd, het zou een mollenstreek kunnen zijn.quote:
Philipe wilde er ook niet direct uitquote:Op maandag 1 april 2024 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar dat ook niemand eerder het opmerkt dat Lynn er niet is. Senne en Michael stonden er al wel een hele tijd, het zou een mollenstreek kunnen zijn.
Echt mooi met die kandidaten nog op de achtergrondquote:Op maandag 1 april 2024 22:39 schreef Blues het volgende:
Eindelijk gekeken en wat was het leuk en spannend![]()
Wel m'n molleke eruit.
En Gilles die na het blacklighten zo even in de camera kijkt![]()
Zou ik dan een tunnelvisie op hem hebben.quote:
Denk niet dat de naam van de Mol er echt in stond. Stel je voor dat twee kandidaten er in deze aflevering zo achter komen. Dat risico is veel te grootquote:Op dinsdag 2 april 2024 06:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Echt mooi met die kandidaten nog op de achtergrond
Waarschijnlijk iets cryptisch waardoor ze er uiteindelijk wel achter hadden kunnen komen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat de naam van de Mol er echt in stond. Stel je voor dat twee kandidaten er in deze aflevering zo achter komen. Dat risico is veel te groot
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Of misschien hebben ze het wel gezien en is dat niet uitgezonden.
Mensen die het hardste en voortdurend roepen NOOIT voor een vrijstelling te gaan zou ik ook niet mogen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lynn missen kan ik in paniek me wel voorstellen, haar kamer lag ook wel relatief apart. Wel het idee dat Lynn niet zo goed in groep ligt eigenlijk.
Het is wel een andere groep dan de afgelopen jaren ja (in negatieve zin).quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef drakin het volgende:
Ze liggen elkaar allemaal niet, krijgen snel mot met elkaar.
Vooral die Spaanse heeft een erg kort lontje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef drakin het volgende:
Hopelijk valt ze z.s.m. afquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral die Spaanse heeft een erg kort lontje.
En daarom ging de kist niet direct open om nog meer spanning te voorkomenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is wel een andere groep dan de afgelopen jaren ja (in negatieve zin).
Bij de ijsjes ging het mis, maar ook meteen weer goedmaken want het is maar een spel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral die Spaanse heeft een erg kort lontje.
Zij hadden het eerder door dan ik met mijn uitgeslapen kop op de bank...quote:Op maandag 1 april 2024 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk tochquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef drakin het volgende:
Ik zou het eerder in positieve zin zien, ze gaan er allemaal vol voor. Allemaal zeer fanatiek. Zei het gisteren nog bij het kijken, wát een felle groep!quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is wel een andere groep dan de afgelopen jaren ja (in negatieve zin).
Wat mij betreft ook precies hoe het hoort. Het is ook een eigenschap die ik waardeer bij sporters. Tijdens het moment moet je er vol voor gaan en mag het wat mij betreft echt op het scherpst van de snede. Maar na de game (of dat nu bij de Mol of dus op een sportveld is) ga je gewoon als vrienden verder. Ik vind dat echt 2 werelden die je in je hoofd moet kunnen scheiden als kandidaat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij de ijsjes ging het mis, maar ook meteen weer goedmaken want het is maar een spel.
De toon is er ook mee gezetquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook precies hoe het hoort. Het is ook een eigenschap die ik waardeer bij sporters. Tijdens het moment moet je er vol voor gaan en mag het wat mij betreft echt op het scherpst van de snede. Maar na de game (of dat nu bij de Mol of dus op een sportveld is) ga je gewoon als vrienden verder. Ik vind dat echt 2 werelden die je in je hoofd moet kunnen scheiden als kandidaat.
En zo kwam het ook gewoon over wat mij betreft, niet als haat en nijd maar gewoon als lekker fel en er voor 200% voor willen gaan.
Zeker dat die er wel in stond. In België durven ze dit soort dingen gewoon, omdat ze heel goed doorhebben dat kandidaten hier echt niet aan gaan denken. “Deze dekselse doos” verwijst natuurlijk al naar de plek waar iets gezien kon worden. Maar de kandidaten worden afgeleid door de mooi uitgestalde pasvragen en daarna door het scherm wat ineens aanspringt. De makers snappen het zo goed daarquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat de naam van de Mol er echt in stond. Stel je voor dat twee kandidaten er in deze aflevering zo achter komen. Dat risico is veel te groot
Uiteraard stond dat er gewoon in, en dat zullen we in de onthulling aflevering ongetwijfeld te zien krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zeker dat die er wel in stond. In België durven ze dit soort dingen gewoon, omdat ze heel goed doorhebben dat kandidaten hier echt niet aan gaan denken. “Deze dekselse doos” verwijst natuurlijk al naar de plek waar iets gezien kon worden. Maar de kandidaten worden afgeleid door de mooi uitgestalde pasvragen en daarna door het scherm wat ineens aanspringt. De makers snappen het zo goed daar
Belgen zijn slimmere programmamakersquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zeker dat die er wel in stond. In België durven ze dit soort dingen gewoon, omdat ze heel goed doorhebben dat kandidaten hier echt niet aan gaan denken. “Deze dekselse doos” verwijst natuurlijk al naar de plek waar iets gezien kon worden. Maar de kandidaten worden afgeleid door de mooi uitgestalde pasvragen en daarna door het scherm wat ineens aanspringt. De makers snappen het zo goed daar
Er werd gedaan alsof die blacklight te vinden was door de kandidaten (verborgen in/naast de doos). Maar het blijft tv, dus ik geloof ook niet dat alles is zoals ze het laten lijken. Ook al is de kans 0.1% dat iemand daar zoekt, is wel meteen het seizoen verpest als 2 kandidaten in aflevering 2 al de mol weten daardoor.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Uiteraard stond dat er gewoon in, en dat zullen we in de onthulling aflevering ongetwijfeld te zien krijgen.
Het was voor de kandidaten niet te zien zonder blacklight. En die hebben de meeste mensen niet standaard bij zich.
Nee, die hing onder de tafel. Ik ben benieuwd of die er ook hing toen de kandidaten er stonden. Heb gisteravond wel terug gekeken, maar daar niet op gelet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Uiteraard stond dat er gewoon in, en dat zullen we in de onthulling aflevering ongetwijfeld te zien krijgen.
Het was voor de kandidaten niet te zien zonder blacklight. En die hebben de meeste mensen niet standaard bij zich.
Lijkt me wel, anders doen de makers dit alleen voor de kijkers en heeft het geen enkele meerwaarde voor de deelnemers.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben benieuwd of die er ook hing toen de kandidaten er stonden.
Nee, dan Coco die er nog half slapend stond en totaal niet doorhad waarom er zo'n heisa wasquote:Op maandag 1 april 2024 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso zitten er deze editie wel wat dominante karakters in, zoals een Charlotte, Coco, Senne, Bernard... Dan valt de lieve, zachtaardige Lynn er wel heel snel buiten. Al vond ik de redenatie van Karolien en Philippe over waarom zij van hun de 0% voordeel kreeg nogal raar, want ze wisten op het moment zelf totaal niet wat er achter stak, en nu kwamen ze met "ja, eigenlijk heb je nog weinig bijgedragen"quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lynn missen kan ik in paniek me wel voorstellen, haar kamer lag ook wel relatief apart. Wel het idee dat Lynn niet zo goed in groep ligt eigenlijk.
Paasvragenquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:25 schreef trui het volgende:
Haha hebben jullie 't Molletje ook alweer gezien?
Ik kom hier nog even op terug. Mijn moeder heeft gekeken en ze is helemaal om. Ze vindt het echt een verademing na WIDMquote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn moeder nu ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken via NPO Start. Ik probeer haar al jaren te overtuigen en nu gaat ze eindelijk overstag
Er zijn er die inderdaad niet echt goed tegen de stress kunnen. Maar een beetje drama hoort er wel bij. Ik vond de confrontaties tussen Philip en Jasmien altijd wel vermakelijk om te zien. Kandidaten die het spel keihard spelen zoals Cathy het deed zorgen ook wel voor mooie televisie. Van mij hoeft het niet één grote vriendengroep te zijn die allemaal goed met elkaar omgaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef drakin het volgende:
Chill De Costerquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:25 schreef trui het volgende:
Haha hebben jullie 't Molletje ook alweer gezien?
De pipi van gillesquote:Op woensdag 3 april 2024 15:06 schreef trui het volgende:
die van vorige week was ook leuk.
(ik heb ook nog een paar afleveringen van vorige seizoenen bekeken, had ze volgens mij toen niet allemaal gezien. heel flauw maar ook echt heel grappig.)
Ik vond van de 2e aflevering leuker gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:29 schreef trui het volgende:
[..]
ja, hahaha echt geweldig gevonden toch he.
En ook echt haalbaar zijn. Itt de NL versie waar veel opdrachten ook zonder mollen al totaal onhaalbaar zijn. En ook weer met dat mingeld door die kist te openen. In Nederland kan je gewoon met geld strooien door vrijstellingen of jokers te kopen en zo de pot leegtrekken zonder dat iemand weet dat jij (en vaak meerdere kandidaten) het was. Nu is het gewoon duidelijk, jullie pakken pasvragen, en iedereen weet dat direct. Midden in de nacht, veel meer spanning onderling (want geen blije BN’ers)quote:Op maandag 1 april 2024 10:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het vooral prettig dat ze de opdrachten echt perfect uitleggen voor de kijker. Dat is in NL echt chaos elke keer
Maar tegelijkertijd is de uitvoering dan weer groots.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
De opdrachten zijn ook zo simpel maar origineel bedacht.
Ga een kasteel in met een klein kaarsje. Maar pas op, want de kaars kan uitgeblazen worden door grote ventilators.
Win ijsjes met een pacman spelletje en breng ze naar de nieuwe locatie. Zorg ervoor dat ze niet gesmolten zijn.
Gewoon zo simpel. Maar bij WIDM verzinnen ze dit niet.
Ik moest enorm aan Fort Boyard denken bij de opdracht met de kaarsen. Behendigheid en puzzelen, god wat was dat toch altijd een prachtig programmaquote:Op woensdag 3 april 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
De opdrachten zijn ook zo simpel maar origineel bedacht.
Ga een kasteel in met een klein kaarsje. Maar pas op, want de kaars kan uitgeblazen worden door grote ventilators.
Win ijsjes met een pacman spelletje en breng ze naar de nieuwe locatie. Zorg ervoor dat ze niet gesmolten zijn.
Gewoon zo simpel. Maar bij WIDM verzinnen ze dit niet.
Voor wat is het nog meer een feest der herkenning dan?quote:Op maandag 1 april 2024 22:55 schreef golfer het volgende:
Alleen al voor het eiland Sicilië een feest der herkenning.
Ik gok dat je hier niet perse keek voor de opdrachtenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik moest enorm aan Fort Boyard denken bij de opdracht met de kaarsen. Behendigheid en puzzelen, god wat was dat toch altijd een prachtig programma
[ afbeelding ]
Dat water is gewoon leuk voor tv. Verkeerde touw = beurt voorbij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Opdracht in het kasteel, met die wetten: als je aan het verkeerde touwtje trekt krijg je een plens water over je heen en is je kaars uit....na één of twee keer weet iedereen dat. Waarom niet aan een touwtje trekken en dan gelijk een stap naar achteren doen, of je hand boven de kaars houden ofzo?
Nou ja, dat soort dingen mogen soms wel duidelijker uitgelegd worden. Sommige dingen zijn logisch (je mag niet de stekker uit de speelapparatuur halen), maar het enige dat wij horen is 'de kaars mag niet uit' en we zien dat er makkelijk ontwijkbaar water op de kaars valt bij een fout antwoord. Zeg dan gewoon 'bij een fout antwoord ben je af' (visueel ondersteund door het waterquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat water is gewoon leuk voor tv. Verkeerde touw = beurt voorbij.
De kandidaten krijgen een langere uitleg van de opdrachten dan wat wij zien.
Denk dat de stekker uit de ventilatoren trekken ook niet mag.
Dat kan ik als niet-Belg ook wel bevestigenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:22 schreef Cirilico het volgende:
Mooie aflevering.![]()
Zijn er Belgen hier die kunnen vertellen of 'waaier' een gebruikelijke term is voor ventilator?
Haha ok, tnx.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:12 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat kan ik als niet-Belg ook wel bevestigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Nee, maar Bernard deed ook vreemd.quote:Op zondag 7 april 2024 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond ze eigenlijk niet overtuigend liegen
Truequote:Op zondag 7 april 2024 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Zou wel raar zijn als de mol het duel zou spelen. Oneerlijk als die zich hierop kan voorbereiden
Dat is dan ook de molquote:
Dat denk ik dus ook.quote:
Dat dacht ik ook, maar ik vind hem teveel op Lennart lijken en denk niet dat ze dat zo kort achter elkaar zouden doen.quote:
Is mijn tweede verdachte, ze blijft wat onder de radar maar lijkt de groep subtiel te willen sturen.quote:
Oh, ik dacht dat die Karolien dat hadquote:Op zondag 7 april 2024 21:43 schreef Yesse het volgende:
Het is maar goed dat Stephanie niet in de bom auto zatmet haar allergie voor tomaten. Ben ook benieuwd hoe ze dat volgende week gaan doen met dingen proeven :p
Je bedoelt Stéphanie en Lynn?quote:Op zondag 7 april 2024 23:15 schreef Evangelion het volgende:
Al die betweterige wijven bij dat liegspel (Charlotte en Lynn vooral, maar ook die andere 2)![]()
Kwaad, ziedend.quote:Op zondag 7 april 2024 23:15 schreef Evangelion het volgende:
Al die betweterige wijven bij dat liegspel (Charlotte en Lynn vooral, maar ook die andere 2)![]()
Deja vu naar elke discussie met mijn zusje ooit
Hopelijk gaat 1 van die eruit
Ik denk het ook. Je hebt daar imho veel meer invloed op de uitslag dan vanuit zo'n Piaggio-karretje.quote:Op zondag 7 april 2024 23:08 schreef hilliebillie het volgende:
Ik denk echt dat de mol in de BMW zat.
Nee, Lynn en Charlotte waren daar het irritantste. Charlotte speelt het natuurlijk als enige goed maar dat toontje (terwijl ze ongelijk heeft / liegt) was te herkenbaar.quote:
Heeft Gilles het goede antwoord gehint dan?quote:Op zondag 7 april 2024 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Je hebt daar imho veel meer invloed op de uitslag dan vanuit zo'n Piaggio-karretje.
Ja, dat is de vraag: weet de mol de uitslag? Zo ja, dan zit je liever in de BMW-groep. Zo nee, dan heeft het niet zoveel zin om daar te staan idd.quote:Op zondag 7 april 2024 23:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heeft Gilles het goede antwoord gehint dan?
Ja, beetje jammer is dat.quote:Op zondag 7 april 2024 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Net gekeken. Ga hem nog een keer kijken nu.
God wat houd ik toch van dit programma, de sfeer, de beelden, de muziek, de opdrachten. Echt alles klopt gewoon. Maar ook zo warm, zo lief en zo respectvol. Voor mij het ultieme feelgood programma.
Dan is het een beetje een anticlimax om hier van users over de kandidaten termen te lezen als vaccinatiekut en betweterige wijven.
Serieus, dat is toch nergens voor nodig?
Als ik echt, echt, echt iemand zou moeten aanwijzen dan zou het Charlotte zijn denk ik. Maar wat ook zo super fijn is, is dat ik helemaal niemand aan hoef te wijzen. Want het maakt me echt helemaal niet uit wie de mol is. Ik let op iedereen een beetje. En dan denk ik, hmmmz dat is verdacht en dan denk ik OMFG DIE SCHAPEN OP DE WEG!quote:Op maandag 8 april 2024 00:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer is dat.
Verder geniet ik ook enorm van de Mol. Mijn Mol Philippe is er uit..Ben nu weer helemaal de weg kwijt en verdenk iedereen
Ik ga er vanuit dat Gilles een teken heeft gegeven waardoor de Mol wist waar de bom zat. Bijvoorbeeld door de volgorde waarop hij dingen zei, of met een subtiele beweging. Iets wat van tevoren is afgesproken.quote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is de vraag: weet de mol de uitslag? Zo ja, dan zit je liever in de BMW-groep. Zo nee, dan heeft het niet zoveel zin om daar te staan idd.
Of misschien was het wel sowieso als de wagentjes links van het midden staan het rechter wagentje en als de wagentjes recht van het midden staan het linker wagentje. De wagentjes zijn dichter bij elkaar gezet na de pasta opdracht namelijkquote:Op maandag 8 april 2024 06:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Gilles een teken heeft gegeven waardoor de Mol wist waar de bom zat. Bijvoorbeeld door de volgorde waarop hij dingen zei, of met een subtiele beweging. Iets wat van tevoren is afgesproken.
Helemaal mee eens. Zegt meer over degene die dat zegt. Brrr.quote:Op zondag 7 april 2024 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Net gekeken. Ga hem nog een keer kijken nu.
God wat houd ik toch van dit programma, de sfeer, de beelden, de muziek, de opdrachten. Echt alles klopt gewoon. Maar ook zo warm, zo lief en zo respectvol. Voor mij het ultieme feelgood programma.
Dan is het een beetje een anticlimax om hier van users over de kandidaten termen te lezen als vaccinatiekut en betweterige wijven.
Serieus, dat is toch nergens voor nodig?
détectievesquote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef Grumpey het volgende:
Ik vind dat het vlaamse accent ook altijd bijdraagt aan de fijne sfeer:)
Zou het er zo dik bovenop liggen? Ik dacht er ook even aan.quote:Op maandag 8 april 2024 08:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ja ik blijf toch lekker bij Stephanie. Zit altijd op de juiste plek. Plus die tattoo is een dikke hint.
Ben jij de Mol? 'Si!'
Ja, ik ga er ook van uit dat zoiets heeft plaatsgevonden. In principe denk ik dat de mol altijd van alles op de hoogte is. Anders kun je ook niet echt mollen.quote:Op maandag 8 april 2024 06:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Gilles een teken heeft gegeven waardoor de Mol wist waar de bom zat. Bijvoorbeeld door de volgorde waarop hij dingen zei, of met een subtiele beweging. Iets wat van tevoren is afgesproken.
Maar dan had ze zelf ook een bloem kunnen tekenen ipv een roos. De persoon die hier de fout in ging is Phillippe.quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Maartel het volgende:
Stephanie zei wel dat ze in haar 'ja-jaar' zit dus die Si-tattoo komt wel heel mooi uit
De mol is niet altijd op de hoogte. De makers vinden in veel gevallen dat het eerlijk moet zijn en de mol evenveel kans moet hebben als de andere kandidaten. Hoeft hier niet het geval te zijn maar het is niet zo dat de mol per definitie alles weet.quote:Op maandag 8 april 2024 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga er ook van uit dat zoiets heeft plaatsgevonden. In principe denk ik dat de mol altijd van alles op de hoogte is. Anders kun je ook niet echt mollen.
Tenzij het Molletje Lolo is die natuurlijk in een wagentje zat. Dat hele dramatische "ah ja, taglia-fucking-telle", vervolgens zelf iets noemen wat geen pastasoort is en daarop nog ijskoud kunnen liegen tegen de overige vier waardoor er 2800 euro verloren ging én alle anderen (minus Philippe) met een negatieve pasvraag zaten is wat dat betreft wel erg verdacht. Daar heb je wel een lading pastasaus op je giechel voor over als Mol.quote:Op maandag 8 april 2024 06:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, maar als kijker en mollenvanger is het denk ik wel goed om daarvan uit te gaan, is wat ik bedoel. Hoe het allemaal precies zit, weten we pas op het eind natuurlijkquote:Op maandag 8 april 2024 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
De mol is niet altijd op de hoogte. De makers vinden in veel gevallen dat het eerlijk moet zijn en de mol evenveel kans moet hebben als de andere kandidaten. Hoeft hier niet het geval te zijn maar het is niet zo dat de mol per definitie alles weet.
Bij dit soort informatie over een opdracht wordt de mol volgens mij altijd ingeseind door Gilles.quote:Op maandag 8 april 2024 14:19 schreef Yesse het volgende:
De mol is niet altijd op de hoogte. De makers vinden in veel gevallen dat het eerlijk moet zijn en de mol evenveel kans moet hebben als de andere kandidaten. Hoeft hier niet het geval te zijn maar het is niet zo dat de mol per definitie alles weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |