Die filmpjes komen bijna elk seizoen wel terug maar volgens mij is het echt heel moeilijk zo niet onmogelijk om iets af te leiden uit die beelden. Kan je alleen dieper in een tunnel brengen.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd er voor de kandidaten tussen het kijken en het spel zat. Maar in de aflevering is het interessant om te zien hoe iemand écht reageert versus hoe iemand potentieel liegt of faket in het spel erna.
Waarom zei Lynn niks daarover.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh god ja, dat lulverhaal van Bernard, echt wtf
Michaël heet hij volgens mij. Hij heeft één bal, een kind dat altijd twee zal blijven (overleden?) en was op z'n elfde al vader?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
Wel even teruggespoeld of ik nou goed begreep dat Michiel (41) een zoon van 30 heeft, maar dat was zo.
Samengesteld gezin toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Michaël heet hij volgens mij. Hij heeft één bal, een kind dat altijd twee zal blijven (overleden?) en was op z'n elfde al vader?
Jaaaaaaaaaaaa echt benieuwdquote:
Vreemd dat ze niks zei. Zij heeft de hele video gezien dus zij wist dat zijn verhaal onzin was. Zij had hem heel verdacht kunnen maken maar deed het niet. Michaël deed dat wel met Stéphanie en ze werd weggestemd.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die filmpjes komen bijna elk seizoen wel terug maar volgens mij is het echt heel moeilijk zo niet onmogelijk om iets af te leiden uit die beelden. Kan je alleen dieper in een tunnel brengen.
[..]
Waarom zei Lynn niks daarover.![]()
En dat Bernard meteen ging drukken kon je ook wel zien aankomen na zijn (logische) egoistische gedrag in de 1e opdracht.
Pluspapaquote:Op zondag 24 maart 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
Wel even teruggespoeld of ik nou goed begreep dat Michiel (41) een zoon van 30 heeft, maar dat was zo.
Ja, die Philippe is inderdaad wat apart.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vreemd dat ze niks zei. Zij heeft de hele video gezien dus zij wist dat zijn verhaal onzin was. Zij had hem heel verdacht kunnen maken maar deed het niet. Michaël deed dat wel met Stéphanie en ze werd weggestemd.
Jammer dat Gillian al eruit is maar zijn “Bernard kan het niet zijn want hij wist wat ik aanhad in de video” theorie sloeg nergens op. Gillian was juist de eerste die je in de video te zien kreeg, daar had je zelfs nog geen seconde voor nodig.
Ik vind Philippe Coronel echt een wazige kandidaat. Of hij is aan het mollen of hij overschat zichzelf enorm.
Maar als Mol zou je het zeggen toch? Werkt alleen maar verdacht als je eerst zegt dat je het filmpje helemaal hebt gezien en daarna Bernard niet corrigeert op zijn verhaal (en als Mol weet je zeker dat er geen verborgen boodschap in het filmpje zatquote:Op maandag 25 maart 2024 13:09 schreef Jane het volgende:
Of Lynn is de Mol natuurlijk.Als ik nu zou moeten stemmen, ging ik voor haar, denk ik. Maar het is op weinig gebaseerd, behalve dat ik mensen die zeggen het niet te willen zijn en slecht kunnen liegen altijd wantrouw.
Maar de Mol wil dat de groep de verkeerde kiest, zodat het te winnen bedrag gehalveerd wordt. Toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als Mol zou je het zeggen toch? Werkt alleen maar verdacht als je eerst zegt dat je het filmpje helemaal hebt gezien en daarna Bernard niet corrigeert op zijn verhaal (en als Mol weet je zeker dat er geen verborgen boodschap in het filmpje zat).
Ja, maar niet ten koste van je dekmantel. Ik zie 't voorlopig als een kandidatenfout van haar.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar de Mol wil dat de groep de verkeerde kiest, zodat het te winnen bedrag gehalveerd wordt. Toch?
Toch vond ik haar insteek 'ik ga niet voor een vrijstelling' en 'ik ga zorgen dat de groep zoveel mogelijk voor de pot kiest' best overtuigend, en het lijkt me ook een heel lastige en wat gewaagde strategie om als mol te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:09 schreef Jane het volgende:
Of Lynn is de Mol natuurlijk.Als ik nu zou moeten stemmen, ging ik voor haar, denk ik. Maar het is op weinig gebaseerd, behalve dat ik mensen die zeggen het niet te willen zijn en slecht kunnen liegen altijd wantrouw.
Ik heb wel een account aan moeten maken een aantal jaar geleden en een aantal programma’s kun je inderdaad ook alleen maar kijken vanuit België, maar de mol kan ik hier gewoon kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:47 schreef exile79 het volgende:
Hoe kijken jullie? Ik krijg online de melding dat ik moet bewijzen dat ik belg ben . Is dat ook de reden waarom ik de app niet in de google play store zie?
Wij kijken via de website (goplay.be) met een account (is gratis). Daar moet je dan wel een Vlaamse postcode invullen. Wij hebben die van Studio 100 genomen (2627 in Schelle).quote:Op maandag 25 maart 2024 14:47 schreef exile79 het volgende:
Hoe kijken jullie? Ik krijg online de melding dat ik moet bewijzen dat ik belg ben . Is dat ook de reden waarom ik de app niet in de google play store zie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |