Beste tip van de dagquote:Op zondag 24 maart 2024 16:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn. Ben het geklaag en gezaag zo zat. Ik ga wel naar de cocoon
De queen heeft een abdicatie gedaan. In het kader van de continuiteit van de monarchie... lang leven de koningin hoera hoera hoera!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:44 schreef Dutchgirl23 het volgende: Zelfs de koninklijke cocoon wordt overgenomen door de nieuwe Queen.
Ik vind het sowieso Bizar dat BB toestaat dat er uberhaupt geschreven wordt met die oogpotloden en zo.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:58 schreef rinardo het volgende:
Ashley: hij heeft het gewoon al voor elkaar gekregen om 2 dingen van MIJ stuk te maken , is toch niet normaal?
Over wie heeft ze het.....quote:Op zondag 24 maart 2024 16:58 schreef rinardo het volgende:
Ashley: hij heeft het gewoon al voor elkaar gekregen om 2 dingen van MIJ stuk te maken , is toch niet normaal?
Ja is het over Jimmy of Tom?quote:
Dat is zo onterecht....quote:
BB zei, ik ben niet iedere 24 uur openquote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat nog wel een dingetje worden wie morgen mag ....![]()
![]()
![]()
WE zouden het eens moeten turvenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef schizolientje het volgende:
Hoe vaak zegt Ashley IK op een dag?
Dat wordt nog wat als de volgende mag gaan.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zei, ik ben niet iedere 24 uur open
Ik wijs je er op dat mijn winkel niet 24u per dag, dagelijks geopend is zei iequote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zei, ik ben niet iedere 24 uur open
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik wijs je er op dat mijn winkel niet 24u per dag, dagelijks geopend is zei ie
IK heb een breipatronen teller zal eens beginnen maar IK moet ook nog even eten bereidenquote:
Hoe vaak moet ik haar nog aanhoren waar ze Alice te kust en te keur zwart maakt. Het maakt niet uit hoe of wat als het maar gebeurd bij haarquote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Ashley: in al die weken heeft Alice niet schoongemaakt en nu is ze ineens de keukenprinses
Nog heel vaak...Dit is COSquote:Op zondag 24 maart 2024 17:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik haar nog aanhoren waar ze Alice te kust en te keur zwart maakt. Het maakt niet uit hoe of wat als het maar gebeurd bij haar
Alice heeft altijd haar taken gedaan. Zoals de meeste bewoners daar. Weet dat tyron wel eens overslaat. Maar ashley ging vanmorgen ineens koelkast doen. En Alice heeft alles gestofzuigd in dat huis vandaag. Waarom moet ze altijd negatief praten over mensen zo zonde.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Ashley: in al die weken heeft Alice niet schoongemaakt en nu is ze ineens de keukenprinses
Daar is een reden voor, en ik ben het hier mee eens...quote:Op zondag 24 maart 2024 17:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik haar nog aanhoren waar ze Alice te kust en te keur zwart maakt. Het maakt niet uit hoe of wat als het maar gebeurd bij haar
En bij gebrek aan papiertje pak wat van die slierten uit je nekquote:Op zondag 24 maart 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Pak een papiertje en maak het schoon en was je handen erna
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:12 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Lieve Bart, mijn penseeltje is stukgemaakt door Tom en hij heb ook op de bril geplast"
Nog zo een met Tunnelvisie. Ze denkt vast dat als ze het maar vaak en hard genoeg zegt, wordt het vast waar.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Hier zal ik maar niet zeggen wat ik er over dacht. Op de de hoeveelheid hogere machten die ik hiervoor wilde aanroepen zou een kerkvorst jaloers wordenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Die vertelde enige tijd geleden al dat hij thuis heeft geleerd zittend te plassen.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind Ty een notoire brilplasser...
Ja natuurlijk om haar slecht te maken om haar eruit te krijgen Duh ben niet van gisteren.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is een reden voor, en ik ben het hier mee eens...
Ja alleen brood, pindakaas, soja melk en kwark. en het fruitquote:Op zondag 24 maart 2024 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dus, Jimmie heeft nix gekocht in de winkel, dikke vinger naar dappere BB , ze gaan nu op rantsoen ?
De troepen dienen gesterkt de oorlog in te gaan, dus moet er getraind worden in opereren onder spartaanse omstandighedenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat wordt een weekje lijnen, de generaal bd gunt niemand iets
En al zouden ze dat doen, dat is toch hun goed recht?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ik wel hij vult in voor ashley, Glenn en Tyron dat ze dat gaan doen.
Toch denk ik dat de Marktplaatswaarde van een coin hoger ligt dan een euro.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat de stem al vertelde, buiten BB heb je helemaal niets aan die coins.
je kan in zo een huis ook moeilijk gebied verboden opleggenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:18 schreef Hoempah het volgende:
Alice: Ik ga op de slaapkamer dus kom daar niet.
Tom:
[ afbeelding ]
MOD edit, hou hier nu eens mee op heb je nu vaak genoeg gewaarschuwdquote:Op zondag 24 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
Is het goed te zien dat ik er een traan uit heb kunnen persen?? Moet ik mijn hoofd iets schever houden zodat het licht erop valt???
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 24 maart 2024 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En al zouden ze dat doen, dat is toch hun goed recht?
Bij de volgende editie van BB kunnen ze beter gewoon hun smartphone meenemenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:19 schreef Pearlbitch het volgende:
G*dverd*mme, alweer contact met de buitenwereld.
Dit gaat toch helemaal nergens meer over??
denk het wel, denk dat ze laaggeschoold is, ze kan ook niet rekenenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:21 schreef chufi het volgende:
Of heeft Ka een probleem met lezen en schrijven ?
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:12 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Lieve Bart, mijn penseeltje is stukgemaakt door Tom en hij heb ook op de bril geplast"
er is niet echt contact, ze krijgen geen brief van de buitenwereld terug.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:19 schreef Pearlbitch het volgende:
G*dverd*mme, alweer contact met de buitenwereld.
Dit gaat toch helemaal nergens meer over??
Mag een wonder heten.quote:
Glenn toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag een wonder heten.
Maar Danny werd Duracelkonijn genoemd, o ironie!
omg, mijn zoon zei, ik ging tussen de bedden liggen want de cameras smullen hiervanquote:Op zondag 24 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En hier is de andere kant
[ afbeelding ]
Weet hij niet dat hij de brief straks voor moet lezen in de dbk?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En hier is de andere kant
[ afbeelding ]
Eenzijdig contact is ook contact.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er is niet echt contact, ze krijgen geen brief van de buitenwereld terug.Kan ook een manier van BB zijn om informatie te verzamelen
O nou ja, whoever. Maar die bijnaam paste vooral bij Alice.quote:
als je het zo bekijkt wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eenzijdig contact is ook contact.
De hele opzet van BB was juist 3 maanden afgezonderd van de buitenwereld. Ook dit onderdeel van het concept is ook alweer vakkundig vernacheld.
MOd Edit ******Niet doenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
Is het goed te zien dat ik er een traan uit heb kunnen persen?? Moet ik mijn hoofd iets schever houden zodat het licht erop valt???
[ afbeelding ]
Mod edit *** niet doenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het wordt een beetje flauw nu. Nu weten we het wel.
Ze hebben wel eens bericht terug gekregen.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er is niet echt contact, ze krijgen geen brief van de buitenwereld terug.Kan ook een manier van BB zijn om informatie te verzamelen
Wat een fouten en alles zonder . en hoofdlettersquote:
Zoooooo irritant dat camera checken van hem, zo bewust ervan elke keer ( zegt een Tom fan)quote:Op zondag 24 maart 2024 17:41 schreef mazaru het volgende:
Nou kom ik toch wel in de uitzending he?? Zie je mij? Zie je mij??
[ afbeelding ]
En wie negeerd wie nu vandaag tot dit brief momentquote:Op zondag 24 maart 2024 17:43 schreef mijntjexx het volgende:
Ashley was boos om de wijn van Karen gisteren maar ook omdat Karen eerst helemaal in zak en as zat en boos was dat ze zaten te kaarten en ze konden lachen en toen Ashly terugkwam van de gameroom Karen van de 1 op de andere minuut totaal van stemming was veranderd en nu zelf zo zat te lachen en te kaarten met Tom en de jongens.Dit vertelde ze vanmiddag aan Glenn. Geen Ashley fan maar ik snap haar wel. Die Karen eerst boos ( en bang om genomineerd te worden?) en dan even later toch maar zieltjes aan winnen bij de rest van de groep.
Karen moet er naast Ashley ook zeker uit!!
Schrijffouten valt reuze mee, maar qua interpunctie is het inderdaad bedroevend.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een fouten en alles zonder . en hoofdletters
lolquote:Op zondag 24 maart 2024 17:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schrijffouten valt reuze mee, maar qua interpunctie is het inderdaad bedroevend.
En de stijl is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:30 schreef marky het volgende:
Lieve Bart,
Ik weet dat die andere vrouw je nu dingen geeft die ik je niet kan geven maar onthoudt dat als ik thuis kom we al de lades van de speeltjes kast af gaan werken. Met een beetje mazzel kan ik van cup D naar cup E als ik hieruit kom. Ik heb ook heel goed geoefend met het balanseren van kwark op mijn onderlip.
Hou nog even vol ik ben bijna thuis
Liefs
Eslie
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Hier zoek maar uit kan je daar op gaan zuigen dan kan je het in de COS laten
[ afbeelding ]
No pun intended.quote:
Ik niet, je bent op TV, er staan camera's op je gericht...als je dat niet trekt: opdonderen!quote:Op zondag 24 maart 2024 17:52 schreef rinardo het volgende:
Ik snap dit, als 1 van de weinigen denk ik
[ link | afbeelding ]
Voor hem misschien al wel, voor de andere nog niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Over 2 weken zit ik Chinees te eten in mijn woonkamerhet zou kunnen natuurlijk
Inderdaad, die gast loert constant in de camera's.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En je dan toch verstoppen....aansteller..quote:Op zondag 24 maart 2024 17:55 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast loert constant in de camera's.
Zoekt het licht op.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:52 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat had ze dan moeten doen? Een uur lang janken op bed alleen tot Ashley uit de gameroom kwam?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:43 schreef mijntjexx het volgende:
Ashley was boos om de wijn van Karen gisteren maar ook omdat Karen eerst helemaal in zak en as zat en boos was dat ze zaten te kaarten en ze konden lachen en toen Ashly terugkwam van de gameroom Karen van de 1 op de andere minuut totaal van stemming was veranderd en nu zelf zo zat te lachen en te kaarten met Tom en de jongens.Dit vertelde ze vanmiddag aan Glenn. Geen Ashley fan maar ik snap haar wel. Die Karen eerst boos ( en bang om genomineerd te worden?) en dan even later toch maar zieltjes aan winnen bij de rest van de groep.
Karen moet er naast Ashley ook zeker uit!!
Mod Edit: Niet zo zuigen pak een speentjequote:Op zondag 24 maart 2024 17:55 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast loert constant in de camera's.
Ik zou dit ook doen, gewoon om me even beter te kunnen concentreren.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:52 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat kan je wel zien hoe schrijft, ik dacht net dat doet hij niet vaak. Tegenwoordig is alles met het toetsenbord natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2024 17:58 schreef Ebinas het volgende:
Ty schrijft eik nooit brieven
Jimmy: ik ben beter in praten
Ik schrijf ook zelden ietsquote:Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je wel zien hoe schrijft, ik dacht net dat doet hij niet vaak. Tegenwoordig is alles met het toetsenbord natuurlijk
Ja, dat zal echt wel schelen. Heb je ook nog autocorrectiequote:Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je wel zien hoe schrijft, ik dacht net dat doet hij niet vaak. Tegenwoordig is alles met het toetsenbord natuurlijk
Ja maar dat kan ook nog een nadeel zijn heb ik gemerktquote:Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt wel schelen. Heb je ook nog autocorrectie
Ze leren amper nog netjes schrijven op school.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook nog een nadeel zijn heb ik gemerkt
Het is in ieder geval heel rustig nu in het BB huis
Hij mag straks die hele bijbel voorlezen in de dbkquote:Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom schrijft veel van zich af vertelde hij. Kan zich beter uiten op papier.
Denk dat hij hier heel blij mee is.
Fijne motoriek van de kids is abominabel tegenwoordig.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze leren amper nog netjes schrijven op school.
Leer ze typen hebben ze tegenwoordig veel meer aan.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Fijne motoriek van de kids is abominabel tegenwoordig.
Je hebt je fijne motoriek ook bij veel dingen nodig.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:06 schreef marky het volgende:
[..]
Leer ze typen hebben ze tegenwoordig veel meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bij alles wat die kwijl doet moet ie recht in de camera kijken,zo verschrikkelijk fake.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze nemen er ook echt de tijd voor ... vind ik knap.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:23 schreef marky het volgende:
Randy en Ty schrijven wel netjes... kijkt naar eigen doktershandschrift🙄
Ik ben nog de legopoppetjes hoofden aan het verwisselen voor mijn zoon van 14...quote:Op zondag 24 maart 2024 18:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je hebt je fijne motoriek ook bij veel dingen nodig.
Lang met peuters en kleuters gewerkt. Er is echt een groot verschil met 10 jaar terug.
wow ... mooi handschrift.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:26 schreef rinardo het volgende:
Randy woow wat een handschrift , en elke letter die die schrijft gaat heel langzaam
[ link | afbeelding ]
Doe ik hem niet na.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:26 schreef rinardo het volgende:
Randy woow wat een handschrift , en elke letter die die schrijft gaat heel langzaam
[ link | afbeelding ]afbeeldngen
gewoon ff uit de losse hand alsof ze het dagelijks doet ... ben benieuwdquote:Op zondag 24 maart 2024 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley gaat er voor de zekerheid een brood bijmaken.
Ze had Ash niet lastig moeten vallen toen ze terug kwam en meteen mee nam huilend naar de cocoon.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten doen? Een uur lang janken op bed alleen tot Ashley uit de gameroom kwam?
Niet te ver springen ik zoek al naar ringen.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:37 schreef rinardo het volgende:
karen ziet het gelijk als een leuk grapje, en Ashley heeft bergen commentaar
Glenn wil schrijven , Niet te veel rouwen ,Binnenkort gaan we trouwen , hij weet dat zn vriendin dit leuk vind
Ze blijft ordinairquote:Op zondag 24 maart 2024 18:42 schreef mazaru het volgende:
Ashley: Niet te veel rouwen binnenkort ga ik je douwen
nou dat he, en Glenn laat zich om pratenquote:Op zondag 24 maart 2024 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zeggen dat het niet kan ... wat raar is, want ze kennen Glenn's vriendin en de humor tussen hun 2 niet...
Dit beeld heb ik al vaker voorbij zien komen. Vooral toen Ashley naar het geheim van het huis aan het zoeken was. Misschien heeft dat er wel mee te makenquote:
Geen rem..En vinden dat soort praat grappig....quote:Op zondag 24 maart 2024 18:54 schreef kiki2024 het volgende:
ene dag is ashley een volwassen vrouw en kijken haar kinderen mee
maar andere dag kan ze wel praten over flink douwen en soortgelijke praat. beetje dubbele standaard
quote:Op zondag 24 maart 2024 18:59 schreef mazaru het volgende:
Glenn: Binnenkort kom ik naar huis en dan speel ik met de muis
[ afbeelding ]
Aan jou vraagstelling te zien, denk ik dat je verwacht dat wij nee zeggenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Vraagje he.
Ik zit de afleveringen en streams ff terug te zoeken.
Maar heeft Karen ooit echt sorry gezegd voor het feit dat ze heeft gezegd dat ze op Danny hadden gestemd en dat zij dus zei dat Tom het was en dat ze tegen Tom beweerde dat ze had gezegd dat ze dat samen beslist hadden?
Heeft Karen überhaupt ooit sorry gezegd over iets tegen Tom?
quote:Op zondag 24 maart 2024 19:05 schreef ledn81 het volgende:
Dat bericht van Danny na zijn exit![]()
Heb je je in iemand vergist en zo ja wie dan : "In Tom, Tom heeft het spelletje lelijk gespeeld"![]()
Die zit nu nog tot zijn elleboog in de reet van den Eslie, vond haar al wat moeilijk lopen, maar snap het nu
Nee. Ik kan het gewoon oprecht niet vinden en kan het me niet voorstellen!quote:Op zondag 24 maart 2024 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Aan jou vraagstelling te zien, denk ik dat je verwacht dat wij nee zeggen
ze hebben het geloof nog ieder jaar gedaan en verders ben ik het wel met je eens hoor hahaquote:Op zondag 24 maart 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft dit schrijven voor zin? Ze willen wat horen lijkt mij
walgelijk!quote:Op zondag 24 maart 2024 17:30 schreef marky het volgende:
Lieve Bart,
Ik weet dat die andere vrouw je nu dingen geeft die ik je niet kan geven maar onthoudt dat als ik thuis kom we al de lades van de speeltjes kast af gaan werken. Met een beetje mazzel kan ik van cup D naar cup E als ik hieruit kom. Ik heb ook heel goed geoefend met het balanseren van kwark op mijn onderlip.
Hou nog even vol ik ben bijna thuis
Liefs
Eslie
Uiteindelijk wel. Ik geloof in het laatste gesprek buiten toen ze naar binnen moesten voor die coin game.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Vraagje he.
Ik zit de afleveringen en streams ff terug te zoeken.
Maar heeft Karen ooit echt sorry gezegd voor het feit dat ze heeft gezegd dat ze op Danny hadden gestemd en dat zij dus zei dat Tom het was en dat ze tegen Tom beweerde dat ze had gezegd dat ze dat samen beslist hadden?
Heeft Karen überhaupt ooit sorry gezegd over iets tegen Tom?
Ja ik heb het gezien, ze zaten buiten, maar vraag me niet wanneer.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik kan het gewoon oprecht niet vinden en kan het me niet voorstellen!
Aflevering van afgelopen donderdag of vrijdag denk ik dan he?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Ik geloof in het laatste gesprek buiten toen ze naar binnen moesten voor die coin game.
Dinsdag was dat denk ik.
It'll be quicker to train a monkey.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Context, ik zit in wat Tom fanclub groepen op facebook, net als wat andere bewoners fanclubs.
En daar zijn veel vrouwen vet butthurt op alle andere bewoners zo ongeveer en beweren van alles maar onderbouwen niks
Dus ik probeer zaken te ontkrachten...
Zo gaat het echt de hele dag door.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zelfs tijdens zijn moeilijke momentje checkt ie nog even de camera's
Whaha truequote:Op zondag 24 maart 2024 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
It'll be quicker to train a monkey.
Het is wat, als je altijd alles ziet, alles wat beweegt of geluid maakt je aandacht trekt.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zelfs tijdens zijn moeilijke momentje checkt ie nog even de camera's
Heeft weinig zin joh. Bespaar je de moeite in dat soort groepen. Die geloven wat ze willen geloven en als je een filmpje of iets geeft geven ze er alsnog een draai aanquote:Op zondag 24 maart 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Context, ik zit in wat Tom fanclub groepen op facebook, net als wat andere bewoners fanclubs.
En daar zijn veel vrouwen vet butthurt op alle andere bewoners zo ongeveer en beweren van alles maar onderbouwen niks
dat is niet alleen daarquote:Op zondag 24 maart 2024 19:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin joh. Bespaar je de moeite in dat soort groepen. Die geloven wat ze willen geloven en als je een filmpje of iets geeft geven ze er alsnog een draai aan
ik ben net zo erg vermoed ik, ik schrijf ook zonder komma's en enzo en hoofdletters ja begin wel maar erna is ook vaak 1. en de fouten haal ik er helaas niet uit wat dat betreft ben ik echt net zo erg.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een fouten en alles zonder . en hoofdletters
was het gister of eergisteren, ze zaten buiten hun ruzie uit te spreken, even later stem BB bewoners kom naar de gameroom, Karen zegt tegen Tom, straks verder praten, Tom zegt ja oke , even daarvoor was hetquote:Op zondag 24 maart 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik denk niet dat ze daarop zit te wachten.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie ik ben van je gaan houwen, zal ik je ff douwen..
van dat niveau denk?
hoe komt ze aan dat kleur papier?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice nu al voor de 2e keer in klad aan het scrhijven om zeker te weten dat het past.
Denk het wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Aflevering van afgelopen donderdag of vrijdag denk ik dan he?
denk dat we dat allemaal tegenwoordig wel hebben ik heb ook zelden nog pen en brief schrijven zeg maarquote:Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, vroeger had ik nog penvriendinnen maar nu is dat volgens mij helemaal niet meer inquote:Op zondag 24 maart 2024 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat we dat allemaal tegenwoordig wel hebben ik heb ook zelden nog pen en brief schrijven zeg maar
In de SV zondag 17 maart 2024quote:Op zondag 24 maart 2024 19:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
was het gister of eergisteren, ze zaten buiten hun ruzie uit te spreken, even later stem BB bewoners kom naar de gameroom, Karen zegt tegen Tom, straks verder praten, Tom zegt ja oke , even daarvoor was het
quote:Op zondag 24 maart 2024 19:22 schreef mazaru het volgende:
Er is toch niks aan de hand tussen Karen en Ashley? Ze doen gewoon normaal tegen elkaar zoals ze al die weken doen. Het wordt hier ook altijd zo lekker uit zijn verband getrokken als het over haar gaat.
dat zou heel goed kunnen, want ik lees hier op 16 maart ookquote:
die 2 hij en Ty schrijven mooier als mijnquote:Op zondag 24 maart 2024 18:26 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]afbeeldngen
Er is wat gaande in de dagboekkamer. Ik denk dat ze personeelsgebrek hebbenquote:
Tom zit in de dbk vandaar twinstreamquote:Op zondag 24 maart 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is wat gaande in de dagboekkamer. Ik denk dat ze personeelsgebrek hebben
Tom is nu in de dagboekkamerquote:Op zondag 24 maart 2024 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Maarrrreeeee ze hadden 2 uur de tijd voor die brieven.
Om 17:10 is het opgenomen in SV.
Hallo BB dingdongdel tijd is om.
Of zijn ze al aan het voorlezen in de DBK?
ja Tom alquote:Op zondag 24 maart 2024 19:31 schreef Ebinas het volgende:
ja zijn ze nu aan het voorlezenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Misschien moeten ze dat inleveren als ze de brief in de dagboekkamer moeten voorlezenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:34 schreef zodeju het volgende:
Heeft Ashley al haar brief ingeleverd met pen.....????
Ik denk niet dat ze daar problemen mee hebben als je sommige verhalen hoor die ze voor de camera vertellenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh het is moeilijk.. iets persoonlijks in je brief. en dan voor 500.000 kijkers.. shit he'?
Dat bedoel ik eigenlijk is ze al geweest.....quote:Op zondag 24 maart 2024 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat inleveren als ze de brief in de dagboekkamer moeten voorlezen
Nee Tom en Randyquote:Op zondag 24 maart 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk is ze al geweest.....
Nee, alleen Tom en nu is Randy, of ik moet het gemist hebben toen ik de hond uitlietquote:Op zondag 24 maart 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk is ze al geweest.....
Jahh... doen alsof is daar een 2e natuur gewordenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar problemen mee hebben als je sommige verhalen hoor die ze voor de camera vertellen
Dat hoort in Media topicquote:Op zondag 24 maart 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
Onze lieverd sabeau is live met DilanoGod
[ afbeelding ]
niet het echte verhaal geloof ik, ze heeft alles afgeschoven op Tom maar dat heeft ze Tom niet laten weten ze heeft hem gezegd dat ze gewoon gezegd heeft dat ze samen op heb gestemt hebbenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Ik geloof in het laatste gesprek buiten toen ze naar binnen moesten voor die coin game.
Dinsdag was dat denk ik.
Nee maar echt? Suikerspinnetje? Wat schattig! (alhoewel ik er wat nare associaties bij krijg van onze achtpotige vriendjes maar dat is persoonlijk)quote:Op zondag 24 maart 2024 19:29 schreef mazaru het volgende:
Schat, suikerspinnetje ik kan niet wachten om weer samen weekendjes weg te gaan![]()
[ afbeelding ]
Je kan ook wat aardiger zijn en mij bedanken dat ik je attendeerquote:
Ik vind het ook wel schattigquote:Op zondag 24 maart 2024 19:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee maar echt? Suikerspinnetje? Wat schattig! (alhoewel ik er wat nare associaties bij krijg van onze achtpotige vriendjes maar dat is persoonlijk)
Ik geloof niet dat daar iemand echt op zit te wachten.. en al helemaal niet op het zogenaamde meesterbrein die er ook bij zitquote:Op zondag 24 maart 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Sabeau en Dilano hebben veel fansquote:Op zondag 24 maart 2024 19:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat daar iemand echt op zit te wachten.. en al helemaal niet op het zogenaamde meesterbrein die er ook bij zit
Gadver, zijn ook geen bewoners, geen cosquote:Op zondag 24 maart 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
ok sorryquote:Op zondag 24 maart 2024 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan ook wat aardiger zijn en mij bedanken dat ik je attendeer
En dat vrouwtje gedoe altijd ook.. wat een afknapperquote:Op zondag 24 maart 2024 19:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee maar echt? Suikerspinnetje? Wat schattig! (alhoewel ik er wat nare associaties bij krijg van onze achtpotige vriendjes maar dat is persoonlijk)
Je kan me ook bedanken dat ik je er even op attendeer, maar neeeeeeeeequote:Op zondag 24 maart 2024 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gadver, zijn ook geen bewoners, geen cos
Suikerspin is dat watachtige suiker goed op een stokje. Meestal rose. En kan je kopen bij een kraam op de kermis.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezienquote:
Sabeau is echt een lieverd, een schat, een snoezie! Haar fans weten dit!quote:
Nahhh.. imo spoort ze niet helemaalquote:Op zondag 24 maart 2024 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Sabeau is echt een lieverd, een schat, een snoezie! Haar fans weten dit!
Alletweequote:Op zondag 24 maart 2024 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
@Dotteke kan je hem even meenemen naar SC?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe maar ONZquote:Op zondag 24 maart 2024 19:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Dotteke kan je hem even meenemen naar SC?
Dat zal wel meevallen..quote:Op zondag 24 maart 2024 19:45 schreef mazaru het volgende:
Die maken zich weer ergens kwaad over. Hebben ze straks weer wat te klagen. Karen zoekt naar ontsmettingsmiddel. Geen idee wat ze daar verkeerd mee doet.
[ afbeelding ]
Denk dat dat per stel verschillend is. Als hij z'n vriendin zo noemt en zij vindt dat lief, wie zijn wij dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat vrouwtje gedoe altijd ook.. wat een afknapper
Ik krijg er altijd een naar gevoel bij als iemand vrouwtje zegt.. ik vind het zo neerbuigend en kleinerend.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat dat per stel verschillend is. Als hij z'n vriendin zo noemt en zij vindt dat lief, wie zijn wij dan?
Had lang geleden, toen men nog met houweel op steen schreef een vriendin uit Limburg en ik vond het grappig dat ze daar 'mechje' voor 'meisje' of 'jonge dame' gebruikte. Dat werd bij ons al snel een koosnaampje. Belachelijk voor een buitenstaander misschien, maar voor ons werkte dat prima
Omdat het allemaal vet sjaken zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 19:55 schreef mazaru het volgende:
Waarom wast niemand zijn handen voordat ze aan het eten gaan beginnen?
Ligt eraan hoe het gezegd wordt.....dit is vol liefde een heeft niks met kleinerend te maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een naar gevoel bij als iemand vrouwtje zegt.. ik vind het zo neerbuigend en kleinerend.
Snap ik! Vind het ook raar klinken! Ik zou een random dame ook geen 'vrouwtje' noemen (of 'mechje' zoals uit mijn voorbeeld), maar als dat iets is tussen hun, vind ik dat ook wel weer iets grappigs hebbenquote:Op zondag 24 maart 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een naar gevoel bij als iemand vrouwtje zegt.. ik vind het zo neerbuigend en kleinerend.
Echt zo goor. Randy zat net nog te vertellen dat hij aan zijn ballen krabde via zijn broekzakken. En nou met diezelfde ongewassen handen pannenkoeken bakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |