Beste tip van de dagquote:Op zondag 24 maart 2024 16:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn. Ben het geklaag en gezaag zo zat. Ik ga wel naar de cocoon
De queen heeft een abdicatie gedaan. In het kader van de continuiteit van de monarchie... lang leven de koningin hoera hoera hoera!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:44 schreef Dutchgirl23 het volgende: Zelfs de koninklijke cocoon wordt overgenomen door de nieuwe Queen.
Ik vind het sowieso Bizar dat BB toestaat dat er uberhaupt geschreven wordt met die oogpotloden en zo.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:58 schreef rinardo het volgende:
Ashley: hij heeft het gewoon al voor elkaar gekregen om 2 dingen van MIJ stuk te maken , is toch niet normaal?
Over wie heeft ze het.....quote:Op zondag 24 maart 2024 16:58 schreef rinardo het volgende:
Ashley: hij heeft het gewoon al voor elkaar gekregen om 2 dingen van MIJ stuk te maken , is toch niet normaal?
Ja is het over Jimmy of Tom?quote:
Dat is zo onterecht....quote:
BB zei, ik ben niet iedere 24 uur openquote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat nog wel een dingetje worden wie morgen mag ....![]()
![]()
![]()
WE zouden het eens moeten turvenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef schizolientje het volgende:
Hoe vaak zegt Ashley IK op een dag?
Dat wordt nog wat als de volgende mag gaan.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zei, ik ben niet iedere 24 uur open
Ik wijs je er op dat mijn winkel niet 24u per dag, dagelijks geopend is zei iequote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zei, ik ben niet iedere 24 uur open
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik wijs je er op dat mijn winkel niet 24u per dag, dagelijks geopend is zei ie
IK heb een breipatronen teller zal eens beginnen maar IK moet ook nog even eten bereidenquote:
Hoe vaak moet ik haar nog aanhoren waar ze Alice te kust en te keur zwart maakt. Het maakt niet uit hoe of wat als het maar gebeurd bij haarquote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Ashley: in al die weken heeft Alice niet schoongemaakt en nu is ze ineens de keukenprinses
Nog heel vaak...Dit is COSquote:Op zondag 24 maart 2024 17:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik haar nog aanhoren waar ze Alice te kust en te keur zwart maakt. Het maakt niet uit hoe of wat als het maar gebeurd bij haar
Alice heeft altijd haar taken gedaan. Zoals de meeste bewoners daar. Weet dat tyron wel eens overslaat. Maar ashley ging vanmorgen ineens koelkast doen. En Alice heeft alles gestofzuigd in dat huis vandaag. Waarom moet ze altijd negatief praten over mensen zo zonde.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Ashley: in al die weken heeft Alice niet schoongemaakt en nu is ze ineens de keukenprinses
Daar is een reden voor, en ik ben het hier mee eens...quote:Op zondag 24 maart 2024 17:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik haar nog aanhoren waar ze Alice te kust en te keur zwart maakt. Het maakt niet uit hoe of wat als het maar gebeurd bij haar
En bij gebrek aan papiertje pak wat van die slierten uit je nekquote:Op zondag 24 maart 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Pak een papiertje en maak het schoon en was je handen erna
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:12 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Lieve Bart, mijn penseeltje is stukgemaakt door Tom en hij heb ook op de bril geplast"
Nog zo een met Tunnelvisie. Ze denkt vast dat als ze het maar vaak en hard genoeg zegt, wordt het vast waar.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Hier zal ik maar niet zeggen wat ik er over dacht. Op de de hoeveelheid hogere machten die ik hiervoor wilde aanroepen zou een kerkvorst jaloers wordenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:03 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |