Lijkt me ook niet eerlijk dat er maar 1 daar naar binnen mag.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
hoop dat hij niet terug naar de winkel mag
vandaag.. bedoel ikquote:Op zondag 24 maart 2024 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet eerlijk dat er maar 1 daar naar binnen mag.
30quote:Op zondag 24 maart 2024 15:32 schreef Ebinas het volgende:
Hoeveel coins heeft hij nu? 10 toch, waarvan 5 van hemzelf?
30 en 4 van hemzelfquote:Op zondag 24 maart 2024 15:32 schreef Ebinas het volgende:
quote:
30 bij zichquote:Op zondag 24 maart 2024 15:32 schreef Ebinas het volgende:
moet lachenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:33 schreef Was-beer het volgende:
Ze kunnen nog coins verdienen deze week.
Jimmy: oh dan wacht ik dat ff af![]()
![]()
Ja ik schrik hier echt van.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy is echt te bang voor de groep. Dat hij verkeerde dingen koopt voor te veel coins.
quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
32 coins. Hij doet alsof niemand coins wilde geven maar ashley had toch de.meeste bezwaar
Ashley wilde niets hebben?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik schrik hier echt van.
De generaal is echt de baas
Die wilde eerst niksquote:
Ja eensquote:Op zondag 24 maart 2024 15:35 schreef engine het volgende:
Koop een paar bloemkolen en doe niet zo moeilijk.
Herkenbaar, je zou mij bijna fomohomo kunnen noemen🤣quote:Op zondag 24 maart 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar stel je voor hč
Dat je wat mis
Fomo
zijn de prijzen per stuk of voor wat er ligt ?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:35 schreef engine het volgende:
Koop een paar bloemkolen en doe niet zo moeilijk.
En knorrige en chagrijnige bewonersquote:Op zondag 24 maart 2024 15:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar krijgt ie vanavond spijt van, alleen wat brood voor de bewoners
Ja he dat blijkt wel hij is.echt huiverig.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik schrik hier echt van.
De generaal is echt de baas
Ja maar de basics raken op voor zover ik het begreep...quote:Op zondag 24 maart 2024 15:36 schreef spapaars het volgende:
Ik kan wel leven met pannenkoeken, aan pindakaas heb ik genoeg, ik heb wel eerder met een paar euro een week moeten overleven.
Ikke ikke ikke en de groep mag stikken.
Showmannetje.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
Mooie iemand met principes![]()
En nu food fittie
hij had zijn vinger geloof ik snel opgestokenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:37 schreef spapaars het volgende:
Heb het gemist waarom mocht hij daar naar binnen?
Nee je kon geen eten uit de pot kopenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Voor 50 euro uit de pot had hij veel kunnen kopen. Karen heeft 5000 uit de pot verspeelt. En daar werd ook niets van gezegd
Wel als je een complete maaltijd wilt voor 8 personenquote:
niet dat je die voor een ander mag kopen ookquote:
Dat dacht ik dus ook de hele tijd....quote:Op zondag 24 maart 2024 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij had groenten moeten kopen. Was best veel voor weinig.
Kunnen pasta maken van de bloem die ze krijgen en eieren.
Coins Spaquote:Op zondag 24 maart 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
88.000 en dan niet voor een paar 100 euries wat kopen.
Eten was volgens mij alleen met coins te betalen. Vrijstelling en dingen van thuis met euro's uit de potquote:Op zondag 24 maart 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
Het eten en drinken moeten ze betalen met coinsquote:Op zondag 24 maart 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
Oke verkeerd begrepenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee je kon geen eten uit de pot kopen
Alleen van coins
1 coin voor 1 paprikaquote:Op zondag 24 maart 2024 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je een complete maaltijd wilt voor 8 personen
Randy denkt er wel eens over na.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er gaat vast wel iemand een vrijstelling of nominatie afkopen uit de pot kopen ....
Slappe hap zou dat zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er gaat vast wel iemand een vrijstelling of nominatie afkopen uit de pot kopen ....
Ik hoorde toch 'n ondertoontje bij Ashleyquote:Op zondag 24 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Ash geeft Jimmy een compliment dat hij het netjes heeft gedaan zo
Zeker weten. Die wilde ook echt niet voor die coinsquote:Op zondag 24 maart 2024 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoorde toch 'n ondertoontje bij Ashley
Nou zo is het niet dus.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:36 schreef spapaars het volgende:
Ik kan wel leven met pannenkoeken, aan pindakaas heb ik genoeg, ik heb wel eerder met een paar euro een week moeten overleven.
Ikke ikke ikke en de groep mag stikken.
Naar mannetje en kan ook slecht tegen zijn verliesquote:Op zondag 24 maart 2024 15:48 schreef Was-beer het volgende:
Tyron wil niet betalen als de helft het niet doet en dan wel mee eet. Ze hebben het over dingen voor jezelf kopen en dan alleen etenJe zou een ander eens iets gunnen
Heb ik niet gehoord en gezienquote:Op zondag 24 maart 2024 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Groentes 2 coins, en ook dat nam hij niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou zo is het niet dus.
Jimmy zou zelf wel willen maar de groep wil niet dat er zoveel coins wordt uitgegeven.
quote:Op zondag 24 maart 2024 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja jezus dit is echt zuurder dan ashleyquote:
Rode koolquote:Op zondag 24 maart 2024 15:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Groentes 2 coins, en ook dat nam hij niet.
En nog veel meer van wortels tot broccoliquote:Op zondag 24 maart 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rode kool
Die snap ik dan wel weer
Gister heeft hij nog een preek van BB gehad dat hij vooral aan zichzelf moet denkenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:48 schreef Was-beer het volgende:
Tyron wil niet betalen als de helft het niet doet en dan wel mee eet. Ze hebben het over dingen voor jezelf kopen en dan alleen etenJe zou een ander eens iets gunnen
1 bos wortels 3 coinsquote:Op zondag 24 maart 2024 15:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nog veel meer van wortels tot broccoli
het was per stukquote:Op zondag 24 maart 2024 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn de prijzen per stuk of voor wat er ligt ?
Hij deelt zijn limo hij deelt zijn kaas. Het kan niet zo zijn dat de geen met de meeste coins maar moeten dokken voor de geen die het allemaal aan koffie en chocolade hebben uitgegeven.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:48 schreef Was-beer het volgende:
Hij stond ook net nog gauw een bonk kaas naar binnen te werken. Echt een groepsmensquote:Op zondag 24 maart 2024 15:48 schreef Was-beer het volgende:
Dacht 30coins ze hebben 4coins per persoon moeten geven,quote:Op zondag 24 maart 2024 15:32 schreef Ebinas het volgende:
En ze komt er aan met een glas water voor hem, waar hij geen zin in heeftquote:Op zondag 24 maart 2024 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Glenn ligt in ee nstoel en vraagt Ash of er nog een pot opstaat, hij hoort wat.
En de rollen zijn een keer omgedraaid, ze gaat kijken
Kan de hele groep van eten.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 bos wortels 3 coins
1 wortel pp
Das ook net niks hč
Ook nogquote:Op zondag 24 maart 2024 15:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze komt er aan met een glas water voor hem, waar hij geen zin in heeft
Ashley is vast bang voor Glenn, ze wordt als een slaafje gebruiktquote:Op zondag 24 maart 2024 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook nog![]()
En dan gedraagt hij zich ook nog als een King
Kun je saus van maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doosje tomaten ( 6 stuks )
2 coins
Nou ja, ik denk wel dat ze hem heel erg dichtbij wil houden op dit momentquote:Op zondag 24 maart 2024 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley is vast bang voor Glenn, ze wordt als een slaafje gebruikt
Nee hoor, pure angst. Ik zag het.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk wel dat ze hem heel erg dichtbij wil houden op dit moment
6 tomaten maak je geen saus mee voor 8 personen.quote:
Die heeft hij gister gedeeld. Het is zijn kaas. Hij heeft van de week zijn drop gedeeld etcquote:Op zondag 24 maart 2024 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij stond ook net nog gauw een bonk kaas naar binnen te werken. Echt een groepsmens
Limonade siroop ook gedeeld.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft hij gister gedeeld. Het is zijn kaas. Hij heeft van de week zijn drop gedeeld etc
Dat is toch niet gemeen?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
Wat lult jimmy nu gemeen over mensen. Dat iedereen die genomineerd is daar wel heen wil om vrijstelling te kopen.
Ze waren toch al closequote:Op zondag 24 maart 2024 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk wel dat ze hem heel erg dichtbij wil houden op dit moment
Tuurlijk heeft Jimmy gelijk!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
bosje wortels 3 coins da heb je misschien 1 wortel pp , Jimmy heeft gelijk
[ link | afbeelding ]
Des te meer gedoequote:Op zondag 24 maart 2024 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
In plaats van ieder voor zich wordt het toch een beetje " één voor allen, allen voor één" in verband met het eten, en dat was toch eigenlijk niet de bedoeling van BB?
Dacht dat er een lampje ging branden toen ze hoorde dat ze nog 3 weken moeten. Dat was toch bij hun ook te horen?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
Vandaag over 2 weken hebben we een zware kater
Ash
Ze zijn er heilig van overtuigd dat ze nog 2 weken moeten
Loten zou het eerlijkst zijn. En wie geweest is mag niet meer meelotenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat nog wel een dingetje worden wie morgen mag ....![]()
![]()
![]()
Je moet het in het geheel zien, opgeteld hebben ze honderden coins.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
bosje wortels 3 coins da heb je misschien 1 wortel pp , Jimmy heeft gelijk
[ link | afbeelding ]
Gunnen aan de mensen die hun coins aan van alles en nog wat hebben uitgegeven omdat ze het lekker vinden. Moeten de mensen die zelf de coins bijelkaar gespeeld hebben en zuinig zijn geweest maar zorgen dat er eten op tafel komt.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt mensen gunnen het elkaar niet. Karen zegt ik kan niet elke dag geven. Jimmy zegt ik ook niet.
Wat de stem al vertelde, buiten BB heb je helemaal niets aan die coins.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:04 schreef marky het volgende:
[..]
Gunnen aan de mensen die hun coins aan van alles en nog wat hebben uitgegeven omdat ze het lekker vinden. Moeten de mensen die zelf de coins bijelkaar gespeeld hebben en zuinig zijn geweest maar zorgen dat er eten op tafel komt.
Nee johquote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je moet het in het geheel zien, opgeteld hebben ze honderden coins.
6 coins dus, saus maken van tomaten voor 8 personen dan heb je zeker 3 dubbele nodig , en dan nog bek plagenquote:
En na BB hebben ze er niks meer aan, zei BB zelf. Dus uitgeven die zooi, zij het verstandigquote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo dat het spel morgen is afgelopen. Ieder bepaald zijn eigen spel.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat de stem al vertelde, buiten BB heb je helemaal niets aan die coins.
Misschien was het wel een hint van BB dat er zware opdrachten aan komen, dan zou dat zomaar eens tot de mogelijkheden kunnen behoren; 48 uur wakker.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:05 schreef mazaru het volgende:
Jimmy denkt iedere dag om 9 uur naar bed te gaan. Ik hoop dat BB iets verzint waardoor ze de hele nacht op moeten blijven.
dat valt denk ik heel erg tegen,quote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ploegendienstenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hint van BB dat er zware opdrachten aan komen, dan zou dat zomaar eens tot de mogelijkheden kunnen behoren; 48 uur wakker.
Heeft weinig met het eindspel te maken, coins doen daar niet in mee.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo dat het spel morgen is afgelopen. Ieder bepaald zijn eigen spel.
En er komen nog spellen waar ze weer nieuwe coins mee kunnen verdienen. Ze zijn gewoon krenterig en bang om wat tekort te komen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft weinig met het eindspel te maken, coins doen daar niet in mee.
Nog een paar weken te gaan, en dan krijgen ze de gelegenheid om wat lekkers te kunnen kopen, doen ze het niet.
Nee Tyron is de enige die veel heeft en die heeft er 30 , de rest allemaal veel en veel minder Jimmy 1 en ashley 4quote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik weet al wie! Iemand die nooit kookt.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat nog wel een dingetje worden wie morgen mag ....![]()
![]()
![]()
Dat zie je al met douchen, ze staan allemaal met een bakje water achter het deurtje.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En er komen nog spellen waar ze weer nieuwe coins mee kunnen verdienen. Ze zijn gewoon krenterig en bang om wat tekort te komen.
en vooral niets willen uitgeven voor de hele groep, je zult maar eens moeten delen met de mensen die je niet mag....quote:Op zondag 24 maart 2024 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En er komen nog spellen waar ze weer nieuwe coins mee kunnen verdienen. Ze zijn gewoon krenterig en bang om wat tekort te komen.
Tyron?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik
[..]
Ik weet al wie! Iemand die nooit kookt.
Ty had er gister 28 nadat ie kaas had gekocht.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Ty heeft er veel
De rest niet
Dat wordt dan weer wel leuk. Niks mee betalen, dan ook niet veel te etenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
en vooral niets willen uitgeven voor de hele groep, je zult maar eens moeten delen met de mensen die je niet mag....
Ashley maakte het meeste bezwaar wat ik hoorde.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
en vooral niets willen uitgeven voor de hele groep, je zult maar eens moeten delen met de mensen die je niet mag....
Drank is belangrijker dan etenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Oh het wordt gedeeld door bepaald groepje de siroop enzo. Mag iemand die de coins zelf bij elkaar gespeeld ook zelf beslissen waar en met wie hij dat deelt. Karen heeft elke keer drank gekocht.
Neuh, ze staan een beetje te genieten van het hele kleine beetje zon van vandaagquote:Op zondag 24 maart 2024 16:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze die zombiedrug gebruikt?
Dus dat!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Oh het wordt gedeeld door bepaald groepje de siroop enzo. Mag iemand die de coins zelf bij elkaar gespeeld ook zelf beslissen waar en met wie hij dat deelt. Karen heeft elke keer drank gekocht.
Oh hebben hen die gepakt! Hier alleen maar grijs en nat de hele dagquote:Op zondag 24 maart 2024 16:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, ze staan een beetje te genieten van het hele kleine beetje zon van vandaag
het is een dragqueen en dramaqueen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy is wel weer heel erg aan het overdrijven met alles. Maarja dat is zijn rol daar.
En een stiekeme stoker. Hij verdraait van allesquote:
De personen die genoeg munten hebben nog. Die zuiniger zijn geweestquote:Op zondag 24 maart 2024 16:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dus dat!
Wie vonden Jimmy en Karen buiten net ‘niet winnaar waardig’
Flakka.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze die zombiedrug gebruikt?
Keulen is te ver weg, anders had ik wel een idee wat het zou kunnen zijnquote:
Donderen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Keulen is te ver weg, anders had ik wel een idee wat het zou kunnen zijn
Tom is dacht ik wel zuinig geweest met zijn coons, maar Ty heeft er veel uit zijn duo met Dilano die ook zuinig wasquote:Op zondag 24 maart 2024 16:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ty had er gister 28 nadat ie kaas had gekocht.
Tom had er 24 vertelde ie toen.
Van de rest geen idee
Komt niks tekort.quote:
Nee hoor, die stampt zich gewoon helemaal vol. Echt een groepsmensquote:
En delen weer.....quote:Op zondag 24 maart 2024 16:26 schreef Was-beer het volgende:
Randy heeft kwark met olijfolie en zout gemaakt om te dippen
Alleen door die wijn?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach gut, Karen is niet meer welkom in de nabijheid van mevrouw, ze mag nog wel bij Jimmy hinniken. Best wel zielig voor Ka. Ze heeft haar benen onder haar kont uitgelopen voor die mevrouw.
Glenn ashley randy en tyron en ook jimmy en karen ook brood gegeten. Niet alleen alice, trouwens die heeft die broden gemaakt ookquote:Op zondag 24 maart 2024 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, die stampt zich gewoon helemaal vol. Echt een groepsmens
Ik ben wel klaar met Karenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach gut, Karen is niet meer welkom in de nabijheid van mevrouw, ze mag nog wel bij Jimmy hinniken. Best wel zielig voor Ka. Ze heeft haar benen onder haar kont uitgelopen voor die mevrouw.
Mijn favoriet is het ook niet, maar de manier waarop dat mens haar laat vallen vind ik asociaal.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
die kwark en olijfolie en zout zijn gewoon voor iedereen
Nou vandeweek hebben ze extra lekker gegeten door de uien en knoflook die Jimmy heeft gekocht en daarmee voor de hele groep goed gekookt heeft.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is zo zielig nooit iets gekocht en dan opnoemen wel haarverf en snoepjes
Oj ja klopt was 2 coins wilde karen nog meebetalen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou vandeweek hebben ze extra lekker gegeten door de uien en knoflook die Jimmy heeft gekocht en daarmee voor de hele groep goed gekookt heeft.
Mocht niet toch....quote:Op zondag 24 maart 2024 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oj ja klopt was 2 coins wilde karen nog meebetalen.
Dat zou wel heel kinderachtig zijn.quote:
quote:
Met barcode en alquote:Op zondag 24 maart 2024 16:02 schreef rinardo het volgende:
pot pasta 6 en 8 coins
[ link | afbeelding ]
Bij het laatste spel hebben Karen en Jimmy niks gewonnen. De rest had toen ieder 10 coins.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
Karen als je minder baco had gekocht had je er ook meer gehad.
Tyron welquote:Op zondag 24 maart 2024 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Je gaat toch niet warm eten en anderen die te weinig coins hebben laten toekijken.
Dat zeg ik hier ook vaak voor de gein: "Kijk dan, in deze winkel verkopen ze ook al Sale, schijnt toch wel een bekend merk te zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 16:38 schreef rinardo het volgende:
ik spreek sale altijd uit als seel Ashley zegt sale zoals de letters staan , ik vind dat raar ze is toch nederlander?
Ik zou het logisch vinden als Ashley de vrijstelling koopt. Ze pleuren haar nu standaard op de bank, dus ze hoeft geen scrupules te hebben en bovendien is er al gezegd dat het ieder voor zich is.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bang om iets te kopen van de groep, straks pakt er gewoon iemand anders een vrijstelling ....
Ze zou dan eerst haar nominatie moeten afkopen en dan ook een vrijstelling kopen. Kan inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het logisch vinden als Ashley de vrijstelling koopt. Ze pleuren haar nu standaard op de bank, dus ze hoeft geen scrupules te hebben en bovendien is er al gezegd dat het ieder voor zich is.
Ty zei dat ze niet perse met de hele groep het eens hoeven zijn. Maar ook als een deel wil/kan meebetalen daarmee eten kopen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Maar wie doet er dan moeilijk?
Buiten schijnt iets gezegd te zijn tegen Jimmy?
Die weet niet eens af en toe hoe ze haar naam moet schrijven.....dus dit verbaast me niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:38 schreef rinardo het volgende:
ik spreek sale altijd uit als seel Ashley zegt sale zoals de letters staan , ik vind dat raar ze is toch nederlander?
Oh och je. Ja dat kan, maar dan snap ik nu de terughoudendheid van jimmy welquote:Op zondag 24 maart 2024 16:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ty zei dat ze niet perse met de hele groep het eens hoeven zijn. Maar ook als een deel wil/kan meebetalen daarmee eten kopen.
Dat moet toch gewoon kunnen....ja nu niet meer maar als iemand een lijstje krijgt van bewoners dan neem ik aan de hun ook een kassa bonnetje krijgen zodat je precies kan zien wat het jou gekost heeft.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
nou Alice en Tom wilden samen 6 coins uitgeven aan rijst
Jazeker moet dat kunnen, is heel normaal dat je savonds met 8 mensen aan een tafel zit en 6 eten er brood en 2 rijst, het is een spel toch? gewoon naast je neerleggenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon kunnen....ja nu niet meer maar als iemand een lijstje krijgt van bewoners dan neem ik aan de hun ook een kassa bonnetje krijgen zodat je precies kan zien wat het jou gekost heeft.
als dat in je karakter zit wel ja. Ik zou geen hap door mijn strot krijgen als ik weet dat er in een andere kamer mensen zitten die ook trek in wat voedzaams hebben.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen we eten het in de cocoon wel op.
Geef hem groot gelijk als dat diegene zijn die nooit delen , stelen e.d. ga je toch ook niet je coins aan besteden....hij kiest zelf wel wie hij wat gunt en wie niet.quote:
nou dat dus!!!!!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
als dat in je karakter zit wel ja. Ik zou geen hap door mijn strot krijgen als ik weet dat er in een andere kamer mensen zitten die ook trek in wat voedzaams hebben.
Iedereen deelt met bepaalde dingen. Ik heb Ash en Karen ook rond zien gaan met snoep en chipsquote:Op zondag 24 maart 2024 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk als dat diegene zijn die nooit delen , stelen e.d. ga je toch ook niet je coins aan besteden....hij kiest zelf wel wie hij wat gunt en wie niet.
DE vraag is, krijgt Tom hier nu de schuld van?quote:
Van Ash zou ik dit snappen van andere niet. Maar ik denk niet dat Ash de persoon is die dat doet. Die heeft wel wat eigenwaarde en nuchterheid om gewoon het spel te spelen en te nemen zoals het is.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het logisch vinden als Ashley de vrijstelling koopt. Ze pleuren haar nu standaard op de bank, dus ze hoeft geen scrupules te hebben en bovendien is er al gezegd dat het ieder voor zich is.
Nee hij legt alleen ff uit waarom ie zn coins uit het potje heb gehaald. hij eet vanaf nu brood en bewaart zn coins voor brief van thuisquote:Op zondag 24 maart 2024 16:53 schreef Clasientjuh het volgende:
Jemig wat een zeikerd is is Jimmy. Gaan we nu de hele dit aan horen (Ik heb geen genoeg coins)
Het zal me een rotzorg zijn. Ben het geklaag en gezaag zo zat. Ik ga wel naar de cocoonquote:Op zondag 24 maart 2024 16:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
DE vraag is, krijgt Tom hier nu de schuld van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |