Mijn favoriet is het ook niet, maar de manier waarop dat mens haar laat vallen vind ik asociaal.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
die kwark en olijfolie en zout zijn gewoon voor iedereen
Nou vandeweek hebben ze extra lekker gegeten door de uien en knoflook die Jimmy heeft gekocht en daarmee voor de hele groep goed gekookt heeft.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is zo zielig nooit iets gekocht en dan opnoemen wel haarverf en snoepjes
Oj ja klopt was 2 coins wilde karen nog meebetalen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou vandeweek hebben ze extra lekker gegeten door de uien en knoflook die Jimmy heeft gekocht en daarmee voor de hele groep goed gekookt heeft.
Mocht niet toch....quote:Op zondag 24 maart 2024 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oj ja klopt was 2 coins wilde karen nog meebetalen.
Dat zou wel heel kinderachtig zijn.quote:
quote:
Met barcode en alquote:Op zondag 24 maart 2024 16:02 schreef rinardo het volgende:
pot pasta 6 en 8 coins
[ link | afbeelding ]
Bij het laatste spel hebben Karen en Jimmy niks gewonnen. De rest had toen ieder 10 coins.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
Karen als je minder baco had gekocht had je er ook meer gehad.
Tyron welquote:Op zondag 24 maart 2024 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Je gaat toch niet warm eten en anderen die te weinig coins hebben laten toekijken.
Dat zeg ik hier ook vaak voor de gein: "Kijk dan, in deze winkel verkopen ze ook al Sale, schijnt toch wel een bekend merk te zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 16:38 schreef rinardo het volgende:
ik spreek sale altijd uit als seel Ashley zegt sale zoals de letters staan , ik vind dat raar ze is toch nederlander?
Ik zou het logisch vinden als Ashley de vrijstelling koopt. Ze pleuren haar nu standaard op de bank, dus ze hoeft geen scrupules te hebben en bovendien is er al gezegd dat het ieder voor zich is.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bang om iets te kopen van de groep, straks pakt er gewoon iemand anders een vrijstelling ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |