Ze zou dan eerst haar nominatie moeten afkopen en dan ook een vrijstelling kopen. Kan inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het logisch vinden als Ashley de vrijstelling koopt. Ze pleuren haar nu standaard op de bank, dus ze hoeft geen scrupules te hebben en bovendien is er al gezegd dat het ieder voor zich is.
Ty zei dat ze niet perse met de hele groep het eens hoeven zijn. Maar ook als een deel wil/kan meebetalen daarmee eten kopen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Maar wie doet er dan moeilijk?
Buiten schijnt iets gezegd te zijn tegen Jimmy?
Die weet niet eens af en toe hoe ze haar naam moet schrijven.....dus dit verbaast me niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:38 schreef rinardo het volgende:
ik spreek sale altijd uit als seel Ashley zegt sale zoals de letters staan , ik vind dat raar ze is toch nederlander?
Oh och je. Ja dat kan, maar dan snap ik nu de terughoudendheid van jimmy welquote:Op zondag 24 maart 2024 16:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ty zei dat ze niet perse met de hele groep het eens hoeven zijn. Maar ook als een deel wil/kan meebetalen daarmee eten kopen.
Dat moet toch gewoon kunnen....ja nu niet meer maar als iemand een lijstje krijgt van bewoners dan neem ik aan de hun ook een kassa bonnetje krijgen zodat je precies kan zien wat het jou gekost heeft.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
nou Alice en Tom wilden samen 6 coins uitgeven aan rijst
Jazeker moet dat kunnen, is heel normaal dat je savonds met 8 mensen aan een tafel zit en 6 eten er brood en 2 rijst, het is een spel toch? gewoon naast je neerleggenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon kunnen....ja nu niet meer maar als iemand een lijstje krijgt van bewoners dan neem ik aan de hun ook een kassa bonnetje krijgen zodat je precies kan zien wat het jou gekost heeft.
als dat in je karakter zit wel ja. Ik zou geen hap door mijn strot krijgen als ik weet dat er in een andere kamer mensen zitten die ook trek in wat voedzaams hebben.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen we eten het in de cocoon wel op.
Geef hem groot gelijk als dat diegene zijn die nooit delen , stelen e.d. ga je toch ook niet je coins aan besteden....hij kiest zelf wel wie hij wat gunt en wie niet.quote:
nou dat dus!!!!!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
als dat in je karakter zit wel ja. Ik zou geen hap door mijn strot krijgen als ik weet dat er in een andere kamer mensen zitten die ook trek in wat voedzaams hebben.
Iedereen deelt met bepaalde dingen. Ik heb Ash en Karen ook rond zien gaan met snoep en chipsquote:Op zondag 24 maart 2024 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk als dat diegene zijn die nooit delen , stelen e.d. ga je toch ook niet je coins aan besteden....hij kiest zelf wel wie hij wat gunt en wie niet.
DE vraag is, krijgt Tom hier nu de schuld van?quote:
Van Ash zou ik dit snappen van andere niet. Maar ik denk niet dat Ash de persoon is die dat doet. Die heeft wel wat eigenwaarde en nuchterheid om gewoon het spel te spelen en te nemen zoals het is.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het logisch vinden als Ashley de vrijstelling koopt. Ze pleuren haar nu standaard op de bank, dus ze hoeft geen scrupules te hebben en bovendien is er al gezegd dat het ieder voor zich is.
Nee hij legt alleen ff uit waarom ie zn coins uit het potje heb gehaald. hij eet vanaf nu brood en bewaart zn coins voor brief van thuisquote:Op zondag 24 maart 2024 16:53 schreef Clasientjuh het volgende:
Jemig wat een zeikerd is is Jimmy. Gaan we nu de hele dit aan horen (Ik heb geen genoeg coins)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |