Wat een held is het ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:38 schreef Questular het volgende:
Is dit al eerder gepost? Wat een held.
vrijdag werken om half 9 dus kan ik de tweede vrije training wel ff kiekequote:Op woensdag 20 maart 2024 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Tijdschema GP Australi
Vrijdag 22 maart
📊 Eerste vrije training: 2.30-3.30 uur
📊 Tweede vrije training: 6.00-7.00 uur
Zaterdag 23 maart
📊 Derde vrije training: 2.30-3.30 uur
⏱️ Kwalificatie: 6.00-7.00 uur
Zondag 24 maart
🏁 Race: 5.00 uur
Grotere held aan het worden naast de baan dan op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat een held is het ook
"... because I'm already rich."
The f*ck.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:38 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat ik VT3 ga skippen. En VT2 ook. En VT1. Kwalificatie ook. Race ga ik heel erg m'n best voor doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Tijdschema GP Australi
Vrijdag 22 maart
📊 Eerste vrije training: 2.30-3.30 uur
📊 Tweede vrije training: 6.00-7.00 uur
Zaterdag 23 maart
📊 Derde vrije training: 2.30-3.30 uur
⏱️ Kwalificatie: 6.00-7.00 uur
Zondag 24 maart
🏁 Race: 5.00 uur
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik VT3 ga skippen. En VT2 ook. En VT1. Kwalificatie ook. Race ga ik heel erg m'n best voor doen.
Ik wil een post van jou zien tijdens elke sessie ter bewijs.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:34 schreef WillemsJ het volgende:
[..]![]()
Ik ben zoals altijd: live present
Dat is juist mijn bedoeling, om snel de uitslagen online te plaatsen!quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil een post van jou zien tijdens elke sessie ter bewijs.
Ik ga dit weekend VT1, VT2, VT3, de kwali en de race skippenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik VT3 ga skippen. En VT2 ook. En VT1. Kwalificatie ook. Race ga ik heel erg m'n best voor doen.
Sportredactie onwaardig dit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend VT1, VT2, VT3, de kwali en de race skippen
Geen probleem, live is life, ik alleen kwali en race, de rest geloof ik wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:38 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dat is juist mijn bedoeling, om snel de uitslagen online te plaatsen!
We DM'en je wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend VT1, VT2, VT3, de kwali en de race skippen
Nobel!quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:52 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ga donderdagavond rond 10 uur slapen (in mijn vakantieweek) en rond 1 uur eruit. Tussen de twee vrije trainingen pak ik nog een uurtje erbij
Gewoon van 0 tot 4 slapen en dan van 7 tot 11. 8 uurtjes slaap gehad, race gezien en op tijd voor de middagplanningquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nobel!
Ik ga alles overslaan en als ik geluk heb, in de middag eens integraal terugkijkenMaar voor de race zal ik wat vroeger moeten zijn, aangezien ik op zondagmiddag wat heb staan.
haha - dat ga ik niet redden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gewoon van 0 tot 4 slapen en dan van 7 tot 11. 8 uurtjes slaap gehad, race gezien en op tijd voor de middagplanning
Kan ik je misschien aanmoedigen? Kom lekker anders bij mij kijken, ik zorg voor bier om 5 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
haha - dat ga ik niet redden.
maar wel dank voor het meedenken!
Oh nee, sowieso geen bier voor mij - dat moet defininately koffie zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:20 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Kan ik je misschien aanmoedigen? Kom lekker anders bij mij kijken, ik zorg voor bier om 5 uur 's ochtends
Heb ook nog bakken vol met koffie staan!quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee, sowieso geen bier voor mij - dat moet defininately koffie zijn.
Maar nee helaas.
Lijkt mij gezellig!quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:37 schreef _UserName_ het volgende:
FOK!F1meet bij @:WillemsJ hoor lees ik! NL GP doen?
Als de GP in augustus is dan moet het wel te doen zijn. In september zit ik in Zuid-Afrika. Roken is bij mij niet toegestaan haha, op het balkon geen probleem.quote:
Een user als jij krijgt een speciale behandeling, de VIP meet met @WillemsJ waar je alle ruimte hebt en niet door de anderen wordt afgeleidquote:
Wahahahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:38 schreef Questular het volgende:
Bodyguards zouden ook wel handig zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een user als jij krijgt een speciale behandeling, de VIP meet met @:WillemsJ waar je alle ruimte hebt en niet door de anderen wordt afgeleid
Je hebt ze nodig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bodyguards zouden ook wel handig zijn
Sorry, die was te makkelijk om niet in te koppenquote:
Ja man kop een grap in die ik zelf maakquote:Op donderdag 21 maart 2024 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, die was te makkelijk om niet in te koppen
Just stating the obvious.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja man vrouw kop een grap in die ik zelf maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Verrassendquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
FIA vindt geen bewijs dat voorzitter Ben Sulayem uitslag van F1-race benvloedde https://www.nu.nl/formule(...)ace-beinvloedde.html
Hierbij een foto van de onafhankelijk onderzoekerquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
FIA vindt geen bewijs dat voorzitter Ben Sulayem uitslag van F1-race benvloedde https://www.nu.nl/formule(...)ace-beinvloedde.html
Die ziet er wel betrouwbaar uitquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hierbij een foto van de onafhankelijk onderzoeker
[ afbeelding ]
Wie is deze man?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hierbij een foto van de onafhankelijk onderzoeker
[ afbeelding ]
Nee, het is Bin Snorayem.quote:
Ken alleen zijn broer denk ik, die heeft geen snor.quote:
Mark Webber?quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:11 schreef DjVero het volgende:
Hoop coureurs uit Down Under die in meer of mindere mate aanwezig zijn in de F1.
Oscar Piastri
Liam Lawson
Jack Doohan
Is daar 20-25 jaar geleden iets gebeurd, of zo?
En natuurlijk nog Daniel Ricciardo, maar die is een stuk ouder.
Liam Lawson is een Nieuw-Zeelander. Nieuw-Zeeland wordt over het algemeen niet bestempeld tot "down under".quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:11 schreef DjVero het volgende:
Hoop coureurs uit Down Under die in meer of mindere mate aanwezig zijn in de F1.
Oscar Piastri
Liam Lawson
Jack Doohan
Is daar 20-25 jaar geleden iets gebeurd, of zo?
En natuurlijk nog Daniel Ricciardo, maar die is een stuk ouder.
Poteto potatoquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liam Lawson is een Nieuw-Zeelander. Nieuw-Zeeland wordt over het algemeen niet bestempeld tot "down under".
Jawel hoor! Zowel Australi als Nieuw Zeeland zijn down under.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liam Lawson is een Nieuw-Zeelander. Nieuw-Zeeland wordt over het algemeen niet bestempeld tot "down under".
Mijn familie uit Nieuw-Zeeland denkt daar hl anders overquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel hoor! Zowel Australi als Nieuw Zeeland zijn down under.
Worden ze een beetje serieus genomen vinden ze het weer niet goed.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn familie uit Nieuw-Zeeland denkt daar hl anders over
Amerikanen denken ook dat Nederlands in Duitsland wordt gesproken, zijn wij ook niet bepaald blij meequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Worden ze een beetje serieus genomen vinden ze het weer niet goed.
Amerikanen en denken, dat is al een moeilijke combinatie, maar verder niets tegen Nieuw Zeelanders, het zijn voor de ozzies een beetje wat de belgen voor ons zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Amerikanen denken ook dat Nederlands in Duitsland wordt gesproken, zijn wij ook niet bepaald blij mee
Beetje ouderwets dan van zequote:Op donderdag 21 maart 2024 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn familie uit Nieuw-Zeeland denkt daar hl anders over
https://en.wikipedia.org/wiki/Down_Underquote:The term Down Under is a colloquialism differently construed to refer to Australia and New Zealand, or the Pacific island countries collectively. The term originally referred solely to Australia and gradually expanded in scope.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:46 schreef Jane het volgende:
Je kan het de Nieuw-Zeelanders niet echt kwalijk nemen dat ze niet weten dat ze down under wonen. NZ wordt op zoveel wereldkaarten weggelaten dat ze blijkbaar zelf ook niet meer weten waar ze zich op de planeet bevinden.
Er is/was een heel Twitter-kanaal aan gewijd.
[ x ]
Niet helemaal. In Belgi hebben ze Lord Of The Rings niet opgenomenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Amerikanen en denken, dat is al een moeilijke combinatie, maar verder niets tegen Nieuw Zeelanders, het zijn voor de ozzies een beetje wat de belgen voor ons zijn.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:54 schreef Nizno het volgende:
zie op insta nu een filmpje van Bottas als lifeguard
geen idee wie er interesse in heeft... maar ah ik pleur hem hier maar neer
https://www.instagram.com/reel/C4vXb48CaIe/?igsh=bDBqcDQ1d285MWlz
Ik wist niet dat ie uit den haag kwamquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:54 schreef Nizno het volgende:
zie op insta nu een filmpje van Bottas als lifeguard
geen idee wie er interesse in heeft... maar ah ik pleur hem hier maar neer
https://www.instagram.com/reel/C4vXb48CaIe/?igsh=bDBqcDQ1d285MWlz
Ze wonen in misschien wel het mooiste land ter wereld. Weinig medelijden mee te hebben hoorquote:
Geen medelijden mee hebben, laat ons landje maar lekker van de kaart af. De gemiddelde kiwi vindt het prima als de rest van de wereld vergeet dat we er zijnquote:
Heldquote:
Jammer.quote:
'Kiwi' eerder.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft hij een betere optie?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk van Red Bull maar van hem dan weer niet.
Ook omdat Sainz qua auto karakteristieken exact het tegenovergestelde fijn vindt van wat Max wil. Sainz en Perez zouden een beter paar zijn wat dat betreft.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Audi, Mercedes lijken me betere opties dan 2e rijder bij Red Bull.
Dit ja Sainz is een betere versie van Perez.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook omdat Sainz qua auto karakteristieken exact het tegenovergestelde fijn vindt van wat Max wil. Sainz en Perez zouden een beter paar zijn wat dat betreft.
Ik zie Sainz liever naar Mercedes gaan.
Dit zijn opnamen van verschillende mensen aan elkaar geplakt, misschien wat verschillende teamleden zelf op social media zetten? Deze persoon kan zelf nooit zo snel van de ene naar de andere plek komen om zelf te filmen (bijv zowel op de drivers truck bij het begin als later in bocht 1 vanaf de tribune)quote:Op zondag 24 maart 2024 18:30 schreef Rnie het volgende:
Ik volg al een tijdje dit YouTube kanaal. Iemand een idee wie erachter zit? Bij praktisch elke race maakt hij/zij beelden.
Moet de hele podcast nog luisterenquote:
quote:
Dan moet je opschieten, want ik denk dat dit niet lang online zal staan.quote:Op maandag 25 maart 2024 06:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet de hele podcast nog luisteren
Lijkt me moeilijk, dat was dat zeropod gerucht, ze hadden wel wat upgrades in de planning dacht ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:58 schreef Mano_ het volgende:
In Japan haalt RBR nog een stuk van de sidepods af toch? Ben benieuwd
Ik kan via patreon luisteren daar wordt ie niet gedeletequote:Op maandag 25 maart 2024 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan moet je opschieten, want ik denk dat dit niet lang online zal staan.
Ze gaan Mercedes verder trollenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:58 schreef Mano_ het volgende:
In Japan haalt RBR nog een stuk van de sidepods af toch? Ben benieuwd
De updates komen pas in Imola.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, dat was dat zeropod gerucht, ze hadden wel wat upgrades in de planning dacht ik.
In Japan kleine upgrades maar in Imola verwachten ze grote updates mee te nemen. Net als Ferrari overigens.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht Japan en Imola, maar we weten het snel genoeg.
Zeker, al is NZHerald wel wat biased als het over een landgenoot gaat, ik zou het een goeie stap vinden.quote:
Ik zou 1 race doen.quote:
Wat was hij weer goed he, in Melbourne.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Rnie het volgende:
Windsor neemt opvallend gerucht waar: 'Perez heeft contract al verlengd'
https://www.gpblog.com/nl(...)d-gerucht-perez.html
![]()
![]()
Naja gerucht? Nzherald staat wel bekend als een krant die zn bronnen checked en geen bs verkoopt.quote:
Ja, begrijpelijk toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, al is NZHerald wel wat biased als het over een landgenoot gaat, ik zou het een goeie stap vinden.
vandaar dat Horner de target was.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Rnie het volgende:
Windsor neemt opvallend gerucht waar: 'Perez heeft contract al verlengd'
https://www.gpblog.com/nl(...)d-gerucht-perez.html
![]()
![]()
Nee, tweede worden in de RB19 was 100% vanzelfsprekend. Het is ronduit schandalig dat je 284 punten bij elkaar sprokkelt, je teamgenoot (letterlijk!) het dubbele bij elkaar sprokkelt en het jezelf nog knap lastig maakt tov Hamilton, die maar 50 puntjes achterligt op je.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:32 schreef Beathoven het volgende:
Kan iemand mij een update geven over Perez? Hij werd vorig seizoen toch tweede? En gegeven tweede na Max beter was dan de rest van het veld is het toch best een goede prestatie.
Welke teamgenoot had het beter gedaan?
Terugkeer van Nyck of toch maar beter voor Lian gaan?quote:
Liam zou een prima keuze zijnquote:
Nyck heeft (helaas) geen kans meer, dus Liam lijkt me de meest logische keuze.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:43 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Terugkeer van Nyck of toch maar beter voor Lian gaan?
Gerucht gaat dat Perez al getekend heeft voor 2025. Maar goed, zijn geruchten en zoquote:Op maandag 25 maart 2024 10:32 schreef Beathoven het volgende:
Kan iemand mij een update geven over Perez? Hij werd vorig seizoen toch tweede? En gegeven tweede na Max beter was dan de rest van het veld is het toch best een goede prestatie.
Het duivelse dilemma van Red Bull is dat hij, ondanks alle onnodige fouten in 2023, toch nog tweede wordt. Hetzij met de nodige onnodige fouten.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gerucht gaat dat Perez al getekend heeft voor 2025. Maar goed, zijn geruchten en zo
En met enige regelmaat races lang een halve tot hele seconde per rondje (!) verliest op nota bene je teamgenoot. Doe dat in een minder geweldige auto en je wordt er heel rap uitgegooid, want dan pakt je teamgenoot constant punten en wordt jij constant 17e ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, tweede worden in de RB19 was 100% vanzelfsprekend. Het is ronduit schandalig dat je 284 punten bij elkaar sprokkelt, je teamgenoot (letterlijk!) het dubbele bij elkaar sprokkelt en het jezelf nog knap lastig maakt tov Hamilton, die maar 50 puntjes achterligt op je.
Precies.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En met enige regelmaat races lang een halve tot hele seconde per rondje (!) verliest op nota bene je teamgenoot. Doe dat in een minder geweldige auto en je wordt er heel rap uitgegooid, want dan pakt je teamgenoot constant punten en wordt jij constant 17e ofzo.
Ik was voor Sainz gegaan, maar wie ben ik...quote:Op maandag 25 maart 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nyck heeft (helaas) geen kans meer, dus Liam lijkt me de meest logische keuze.
[..]
Gerucht gaat dat Perez al getekend heeft voor 2025. Maar goed, zijn geruchten en zo
Sainz zou ook een goede keuze zijn, mocht Perez er na 2024 mee stoppen. Dat heeft hij ook al eens gezegd.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:07 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik was voor Sainz gegaan, maar wie ben ik...
Denk dat het wel in power struggle past ook tussen Marko en Horner. Horner houdt van Ricciardo. Maar dit weekend was wel slecht van Ricciardo, zie hem niet binnen 2 races voor Tsunoda staan, en denk niet dat het genoeg zal zijn als hij niet voor Tsunoda staat.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, al is NZHerald wel wat biased als het over een landgenoot gaat, ik zou het een goeie stap vinden.
Sainz is als je het over beschikbare rijders hebt de beste optie voor ieder team in 25 wat nog een stoeltje vrij heeft/krijgt, nu gaat het erom hoe slim hij het zelf speelt.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:07 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 25 maart 2024 12:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zolang Helmut er zit komt Sainz niet naast Verstappen te zitten.
De Nyck de Vries behandelingquote:
Ik denk dat het juist Horner is die erg gecharmeerd is van Perez en wil dat hij blijft. Marko denkt daar anders over.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zolang Helmut er zit komt Sainz niet naast Verstappen te zitten.
Dat is toch een algemeen bekend verhaal? De Sainz familie heeft zichzelf nogal onmogelijk gemaakt door allerlei misinformatie naar buiten te brengen over Verstappen toen ze samen in een team zaten. Helmut werd in Bahrain nog genterviewd door de Duitse of Oostenrijkse tv en ze vroegen hem naar de optie Sainz, waarop hij zei dat hem dat geen goed idee leek om de families weer samen te brengen. Overigens schijnt dat neefje van Carlos daar ook een dubieuze rol in gespeeld te hebben, dus die zien ze ook liever niet terug.quote:
Voor RBR wellicht, niet voor dit team. Zal SAI zelf ook niet willen, daar is hij begonnen in de F1.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:07 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik ook liever niet inderdaad. Zie Liam liever rustig verder opgeleid worden dan dat hij meteen in het diepe geknald wordt naast Max.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist Horner is die erg gecharmeerd is van Perez en wil dat hij blijft. Marko denkt daar anders over.
Niet dat Marko dan per se voor Sainz zou gaan, btw. Die is meer het type van 'We zetten Lawson gelijk naast Max', wat ook niet goed zou zijn, denk ik.
Inderdaad. Lekker laten zitten tot zomerstop en dan verder kijken.quote:
Dat is eruit gooien voor de zomerstop.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:58 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker laten zitten tot zomerstop en dan verder kijken.
Dat is allemaal zo lang geleden, dat is een beetje hetzelfde als op het verleden baseren dat Verstappen niet naar Ferrari of Mercedes zou kunnen/willen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is toch een algemeen bekend verhaal? De Sainz familie heeft zichzelf nogal onmogelijk gemaakt door allerlei misinformatie naar buiten te brengen over Verstappen toen ze samen in een team zaten. Helmut werd in Bahrain nog genterviewd door de Duitse of Oostenrijkse tv en ze vroegen hem naar de optie Sainz, waarop hij zei dat hem dat geen goed idee leek om de families weer samen te brengen. Overigens schijnt dat neefje van Carlos daar ook een dubieuze rol in gespeeld te hebben, dus die zien ze ook liever niet terug.
Voorlopig blijft Helmut nog een beetje terughoudend wat Sainz betreft, zal wel te maken hebben met het feit dat Sainz sr. nog gesponsord wordt door Red Bull, maar Marko is normaal gesproken niet iemand die erg taktisch te werk gaat, dus de hele waarheid komt er vast wel een keer uit. Ik denk ook niet dat Max Carlos als teamgenoot wil. Dan nog liever Leclerc.
Ja, in de geest van de theorie dat hij “3e in het algemeen klassement ‘had’ kunnen worden” is die kritiek. Maar ik vind ‘ronduit schandalig’ wel wat overtrokken.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, tweede worden in de RB19 was 100% vanzelfsprekend. Het is ronduit schandalig dat je 284 punten bij elkaar sprokkelt, je teamgenoot (letterlijk!) het dubbele bij elkaar sprokkelt en het jezelf nog knap lastig maakt tov Hamilton, die maar 50 puntjes achterligt op je.
Heerlijkquote:
OMG, set yourself on fire for your three twitters followersquote:
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft. Eerder met de verplichting dat ze twee rookies een FP moeten laten rijden. En dan is het mooi meegenomen dat het in zijn thuisland is.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de duimschroeven worden hem aangedraaid, figh or flight?
quote:
Al 21 uur online en YouTube heeft deze van RPM nog niet gecanceld.quote:
Blijft interessant zo'n inkijkje in de belevingswereld van cc en coquote:
Als Sainz naar Audi gaat, na hoeveel jaar verwacht je dat ze een champ car hebben? dan is Sainz al te oud?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo lang geleden, dat is een beetje hetzelfde als op het verleden baseren dat Verstappen niet naar Ferrari of Mercedes zou kunnen/willen.
Dat Marko dat onlangs nog gezegd heeft wist ik niet maar het lijkt me voor Sainz zelf ook beter om in een team te stappen waar hij of 1e rijder is zoals Audi of een teammaat heeft die niet echt de 1e rijder status heeft zoals Russell vooralsnog bij Mercedes.
De cijfers zeggen wel wat.quote:
Ik verwacht persoonlijk helemaal niks van Audi. Bijna al die projecten van bekende automerken falen in F1, Mercedes uitgezonderd. Honda was op 1 zege na niks, Toyota won nooit een race, BMW nog wel eentje maar ook dat was snel bekeken. Jaguar (via Ford) was ook geen succes.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als Sainz naar Audi gaat, na hoeveel jaar verwacht je dat ze een champ car hebben? dan is Sainz al te oud?
Sainz is wel goed maar zo goed ook weer niet dus kampioen worden zit er voor hem denk ik niet in.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als Sainz naar Audi gaat, na hoeveel jaar verwacht je dat ze een champ car hebben? dan is Sainz al te oud?
Daar snap ik echt niks van, een coureur in z'n 10e seizoen vergelijken met een coureur in z'n eerste race die instapt na slechts 1 FP, Bearman heeft het gewoon heel goed gedaan op een moeilijk circuit.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Ander puntje, als je ziet van Sainz uit de auto haalt, snap ik waarom sommige F1 fans vinden dat Ollie zijn prestatie oke was maar niet goed.
Ik las dat Ricciardo tot Miami de tijd had om in de buurt van Tsunoda te komen. Ben benieuwd.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
Alles moet wijken voor DTS.
Volgens mij had ik nog niemand horen benoemen dat de andere rijders vooral punten lieten liggen en geen van alle achter Max en Perez constant wist te presteren. Dat ze elkaar punten afsnoepten.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:32 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk dat er geen 'perfecte' nummer 2 coureur bestaat die constant 2e word achter de eerste coureur binnen een team. Als je een wagen hebt zoals Red Bull vorig jaar had, ja dan is het makkelijker om 2e te worden als 2e coureur, maar dat had Barrichello ook in 2004 achter Schumi terwijl hij over het hele jaar toch steeds behoorlijk (voor F1 dan) langzamer was.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij had ik nog niemand horen benoemen dat de andere rijders vooral punten lieten liggen en geen van alle achter Max en Perez constant wist te presteren. Dat ze elkaar punten afsnoepten.
Dus dan is een voorsprong uitbouwen ook vrij simpel. Zeker met een snelle wagen als de Red Bull (Racing).
De tering ... ik ben niet iemand die snel zeikt op DTS. Denk dan vooral als mensen het leuk vinden prima ... maar dit gaat nergens over.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
DTS is voor dagjesvolk.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
Het toont wmb vooral maar weer eens aan dat het ze allemaal om (snel) geld te doen is en totaal niet om het structureel uitbreiden van de fanbase voor langere tijd.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs dat kan Liberty niet meer goed. Tijd voor vers vlees.
Dat eerste weet ik niet, het is een andere benadering en de fanbase is wel uitgebreid door DTS, of dat die hard F1 fans worden is altijd afwachten maar ik vrees van niet, ik ben iig geen die hard DTS fan geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Het toont wmb vooral maar weer eens aan dat het ze allemaal om (snel) geld te doen is en totaal niet om het structureel uitbreiden van de fanbase voor langere tijd.
Het is al meerdere malen opgemerkt hier - in de discussie over betaalkanalen - dat niemand fan wordt van een sport waar ze geen toegang toe hebben. Het is belangrijk dat mensen laagdrempelig kunnen kennismaken, zeker met iets als F1, wat toch anders is dan bijv. een sport als voetbal wat massaal door mensen op amateurniveau wordt gespeeld.
Ik heb die serie van McLaren nooit gezien, maar dat is wel precies het soort gratis content die van iemand die al een klein beetje genteresseerd is een 'fan' kan maken. En ironisch genoeg ook het soort content dat van een Netflix-abonnee, die met F1 kennis heeft gemaakt door DTS en nu mr wil, een (betalende) F1-klant kan maken.
De kijkcijfers van DTS zullen wel teruglopen en dit is het enige wat ze kunnen bedenken. Erg treurig en in mijn ogen een brevet van onvermogen.
P.S. Ik ben zelf al halverwege seizoen 1 gestopt met DTS, btw. Uit ergernis. Maar goed, het was ook niet voor mij bedoeld. En inmiddels hebben we Netflix ook opgezegd, dus ik kan niet eens meer kijken.
Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het kwalitatief om te janken is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
De kijkcijfers van DTS zullen wel teruglopen en dit is het enige wat ze kunnen bedenken. Erg treurig en in mijn ogen een brevet van onvermogen
Durf Te Snikken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het kwalitatief om te janken is.
Daarom ben ik ook meer #teamFIA dan #teamFOM. De FIA handelt imho in ieder geval meer uit sportief oogpunt dan voor geld. Zoals bijvoorbeeld het willen uitbreiden naar meer teams, etc.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Het toont wmb vooral maar weer eens aan dat het ze allemaal om (snel) geld te doen is en totaal niet om het structureel uitbreiden van de fanbase voor langere tijd.
...
Of die het beter gaat doen (mocht het waar zijn n mocht hij verkozen worden) is ook nog maar de vraag natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook meer #teamFIA dan #teamFOM. De FIA handelt imho in ieder geval meer uit sportief oogpunt dan voor geld. Zoals bijvoorbeeld het willen uitbreiden naar meer teams, etc.
Al zijn de acties van MBS niet altijd even handig. Maar volgens Joe Saward zijn er geruchten dat Prins Bernard jr. zich kandidaat wil stellen als FIA president voor de volgende termijn.
Nog een jaar meen ik maar dat heeft Bernard ook niet zomaar gewonnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of die het beter gaat doen (mocht het waar zijn n mocht hij verkozen worden) is ook nog maar de vraag natuurlijk![]()
Wanneer loopt de huidige termijn af?
Vandaar het deel tussen haakjesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een jaar meen ik maar dat heeft Bernard ook niet zomaar gewonnen.
Het zit nogal vreemd in elkaar geloof ik die FIA verkiezingen, een beetje zoals bij de FIFA, ieder land telt net zo zwaar dus in Afrika en Azie lobbyen voor je stemmen loont.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaar het deel tuusen haakjes![]()
Maar dank!
Ok, dank!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zit nogal vreemd in elkaar geloof ik die FIA verkiezingen, een beetje zoals bij de FIFA, ieder land telt net zo zwaar dus in Afrika en Azie lobbyen voor je stemmen loont.
In theorie wel, in de praktijk betekent het inderdaad gewoon veel goedkope stemmen kopenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dank!
Op zich klinkt het overigens wel logisch dat ieder lid een stem met even groot gewicht heeft.
Dat is wel een beetje jammer dan, ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk betekent het inderdaad gewoon veel goedkope stemmen kopen
Niet, vrees ik, dat maakt het in heel veel sportbonden altijd zo lastig. Geen idee hoe je dat zou kunnen verbeteren op een eerlijke manier.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer dan, ja.
Maar hoe verkoop je het ad leden om een andere stemverhouding toe te (gaan) passen?
De continentale bonden even veel macht geven netto.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet, vrees ik, dat maakt het in heel veel sportbonden altijd zo lastig. Geen idee hoe je dat zou kunnen verbeteren op een eerlijke manier.
quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
Dan wordt meteen de racisme/kolonialisme kaart getrokken en de bobo's vinden dit natuurlijk een prima systeem om aan de macht te komen en te blijven. Ik weet niet of er een limiet is op de termijnen maar Todt heeft er meen ik 3 gedaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De continentale bonden even veel macht geven netto.
De kijkcijfers lopen inderdaad flink terug.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
De kijkcijfers van DTS zullen wel teruglopen en dit is het enige wat ze kunnen bedenken. Erg treurig en in mijn ogen een brevet van onvermogen.
Ik zie hem er sws nooit voor Tsunoda komen, hij heeft ook aangegeven verbaasd te zijn dat Tsunoda zo snel met die wagen is...quote:Op maandag 25 maart 2024 12:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
zie hem niet binnen 2 races voor Tsunoda staan, en denk niet dat het genoeg zal zijn als hij niet voor Tsunoda staat.
Ik ben eigenlijk vreselijk nieuwsgierig wat Tsunoda kan in een RedBull. Ik heb zomaar eens het idee dat we die kerel met zijn allen vreselijk onderschatten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik zie hem er sws nooit voor Tsunoda komen, hij heeft ook aangegeven verbaasd te zijn dat Tsunoda zo snel met die wagen is...als het nyck was geweest die dit gezegd had, dan had hij nu al thuisgezeten
Als waar is wat Horner toen uitkraamde over Ricciardo's snelheid in de Red Bull tijdens die bandentest vorig jaar dan zou Tsunoda sneller moeten zijn dan Perez.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vreselijk nieuwsgierig wat Tsunoda kan in een RedBull. Ik heb zomaar eens het idee dat we die kerel met zijn allen vreselijk onderschatten.
quote:Red Bull team principal Christian Horner claims Daniel Ricciardo has transformed himself from being “pretty broken” to showing “front row” pace in the Silverstone test, which paved the way to the AlphaTauri promotion.
quote:“His times during the tyre test were extremely competitive. It was a very impressive drive and we are excited to see what the rest of the season brings for Daniel on loan at Scuderia AlphaTauri.”
Als dat verhaal van Horner klopt dan is Tsunoda mogelijk sneller dan Verstappen!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als waar is wat Horner toen uitkraamde over Ricciardo's snelheid in de Red Bull tijdens die bandentest vorig jaar dan zou Tsunoda sneller moeten zijn dan Perez.
[..]
[..]
Dan weten we ook meteen waarom hij niet naar Red Bull magquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat verhaal van Horner klopt dan is Tsunoda mogelijk sneller dan Verstappen!!
Dat is echt de beste communicatie die er mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De kijkcijfers lopen inderdaad flink terug.
[ x ]
Yuki is goed racehout inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vreselijk nieuwsgierig wat Tsunoda kan in een RedBull. Ik heb zomaar eens het idee dat we die kerel met zijn allen vreselijk onderschatten.
Natuurlijk, daarom wel grappig dat behalve Ricciardo Horner ook voor lul staat.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een bandentest zegt mij helemaal niks, leuke PR-praatjes toen van Horner vooral.
kerelTJEquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Razendsnel de muur in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Tsunoda deze winter, of ergens afgelopen jaren, een stuk serieuzer is geworden in zijn aanpak. Serieuzer trainen, eten, etc, buiten de races om.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb me gergerd aan die volkslied-vraag. Niet omdat ik een overgevoelige patriot ben o.i.d., maar omdat ze zo'n vraag echt NOOIT zou stellen aan bijv. een Brit of een Amerikaan. Stel je voor, een NLse reporter (Jack Plooij ofzoquote:
Yuki is gelukkig geen Hulkenberg, die geprogrammeerd lijkt in kansrijke positie een muur te vinden.quote:
Ik denk dat, als hij dat niet had laten zien, Liam nu in die auto zou rijden. Een paar races punten pakken voor het vertrouwen lijkt me wat ie nu nodig heeft. Lijkt me fantastisch als die jongen gaat presteren waardoor hij recht heeft die grote bek te hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Tsunoda deze winter, of ergens afgelopen jaren, een stuk serieuzer is geworden in zijn aanpak. Serieuzer trainen, eten, etc, buiten de races om.
Mwa, het was wel het interview voor zo’n vraag. En als je Max zo hoort heeft hij liever dit interview dan die oeverloze interviews over een race seizoen met eeuwig gezaag over speculaties.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb me gergerd aan die volkslied-vraag. Niet omdat ik een overgevoelige patriot ben o.i.d., maar omdat ze zo'n vraag echt NOOIT zou stellen aan bijv. een Brit of een Amerikaan. Stel je voor, een NLse reporter (Jack Plooij ofzo) had die vraag aan Lewis gesteld toen die nog aan het winnen was.
![]()
"Don't you ever get sick of hearing God Save The Queen?"
Half NL zou over de zeik gaan mbt Jack en z'n lompe vragen, het internet zou te klein zijn en de Britten zouden het opvatten als niet alleen een belediging van Lewis, maar ook van wijlen Elisabeth II.
Ook Fransen, Italianen en Duitsers blijven wrs van zulke vragen gevrijwaard, maar als je uit zo'n klein kutland als NL komt, met zo'n 'onbekend' volkslied, ja dan moet je zo'n (toch licht beledigende) vraag maar verwachten en weg kunnen lachen.
Wel een goed antwoord van Max, btw.
Wanneer precies in het seizoen denk je?quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk serieus dat we Liam dit seizoen in die wagen van Ricciardo gaan zien.
Imolaquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wanneer precies in het seizoen denk je?
Zitten niet voor niets de letters van zijn naam in!quote:
Het is ook het begin van het Europese gedeeltequote:Op woensdag 27 maart 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten niet voor niets de letters van zijn naam in!
Mijn grap wat doe jequote:Op woensdag 27 maart 2024 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is ook het begin van het Europese gedeelte
Was deel van het spel dat hij Helmut niet nodig had, De Vries presteerde natuurlijk niet super en om hem in die auto te zetten ook niet echt een goeie zet van Marko, want te oud om als talent beschouwd te worden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:25 schreef Rnie het volgende:
Ik vermoed dat Horner veeeels te druk bezig was op Whatsapp, ten tijden van Ricci's Red Bull test op Silverstone.
Klaarblijkelijk heeft hij zich gewoonweg vergist in de tijden van Ricciboy.
Ah ja, dus dan zet we "rookie" daniel er maar, in die het voor elkaar krijgt om slechter te presteren dat de coureur die hij verving, hij heeft immers ook maar 12 jaar ervaring...quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was deel van het spel dat hij Helmut niet nodig had, De Vries presteerde natuurlijk niet super en om hem in die auto te zetten ook niet echt een goeie zet van Marko, want te oud om als talent beschouwd te worden.
Ik denk dat het hele Toro Rosso is geen opleidingsteam meer in datzelfde licht gezien moet worden, een beweging van Horner om Marko buitenspel te zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:00 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ah ja, dus dan zet we "rookie" daniel er maar, in die het voor elkaar krijgt om slechter te presteren dat de coureur die hij verving, hij heeft immers ook maar 12 jaar ervaring...
Wordt steeds gekker allemaalquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was deel van het spel dat hij Helmut niet nodig had, De Vries presteerde natuurlijk niet super en om hem in die auto te zetten ook niet echt een goeie zet van Marko, want te oud om als talent beschouwd te worden.
Misschien ben ik ook wel gek hoor dat ik dit vermoed maar het blijft vreemd dat Horner Ricciardo zo pushte omdat hij zo snel was op Silverstone en sinds hij dat stoeltje heeft er eigenlijk weinig van bakt.quote:
Ricciardo bakte er in 2022 in zijn laatste McLaren-jaar ook al niks meer van. Maar misschien had Horner toch nog hoop dat hij nog ergens een tweede jeugd zou vinden. Ziet er vooralsnog niet echt naar uit.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel gek hoor dat ik dit vermoed maar het blijft vreemd dat Horner Ricciardo zo pushte omdat hij zo snel was op Silverstone en sinds hij dat stoeltje heeft er eigenlijk weinig van bakt.
Alles beter dan De Vries die niet beter was dan Tsunoda. Dus dan wikken en wegen, Ricciardo of Lawson.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel gek hoor dat ik dit vermoed maar het blijft vreemd dat Horner Ricciardo zo pushte omdat hij zo snel was op Silverstone en sinds hij dat stoeltje heeft er eigenlijk weinig van bakt.
Hij's fijn!quote:
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. De Vries werd gecontracteerd door Marko vlak voordat Mateschitz overleed en toen 'Oostenrijk' dus nog min of meer volledige zeggenschap had over dit soort zaken. Horner had dat stoeltje wellicht op dat moment al aan zijn 'favourite driver' Ricciardo hebben willen geven, die op dat moment ook net ontslagen was bij McLaren. Na het overlijden van Mateschitz is Horner, zo nu bekend is, begonnen met zijn power grab en heeft 'Oostenrijks' keuze Nyck ingewisseld voor zijn eigen keuze, Daniel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
Dani Ric heeft nog 2 racesquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk serieus dat we Liam dit seizoen in die wagen van Ricciardo gaan zien.
Met dien verstande dat De Vries geen redbull junior was, sowieso het predikaat junior al lang ontgroeid was en in het hoofd team iemand rijdt die niet optimaal functioneert. Van Nyck werd meer verwacht, zoals direct resultaat en hij was ook al 28 met redelijk wat ervaring en bagage.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. De Vries werd gecontracteerd door Marko vlak voordat Mateschitz overleed en toen 'Oostenrijk' dus nog min of meer volledige zeggenschap had over dit soort zaken. Horner had dat stoeltje wellicht op dat moment al aan zijn 'favourite driver' Ricciardo hebben willen geven, die op dat moment ook net ontslagen was bij McLaren. Na het overlijden van Mateschitz is Horner, zo nu bekend is, begonnen met zijn power grab en heeft 'Oostenrijks' keuze Nyck ingewisseld voor zijn eigen keuze, Daniel.
Want wat je verder ook van De Vries vindt als coureur, het is gewoon heel vreemd en ongebruikelijk (zelfs voor RB/TR/AT) om een rookie niet eens een half seizoen te gunnen, dus ook ik vermoed dat we hier simpelweg de machtstrijd aan het werk hebben gezien.
Ik ben er eigenlijk helemaal niet van overtuigd dat Horner van Perez af wil(de). Het zijn vooral F1-kijkers en pundits die steeds zeggen dat Checo vervangen moet worden (deels omdat ze hopen dat een ander het Verstappen wel moeilijk kan maken), maar ik denk eigenlijk steeds meer dat Horner het wel best vindt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met dien verstande dat De Vries geen redbull junior was, sowieso het predikaat junior al lang ontgroeid was en in het hoofd team iemand rijdt die niet optimaal functioneert. Van Nyck werd meer verwacht, zoals direct resultaat en hij was ook al 28 met redelijk wat ervaring en bagage.
Nyck had mazzel dat redbull al lange tijd geen grote talenten heeft opgeleid dus dat er plekjes vrijkwamen en hij had ook meteen veel pech dat in hetzelfde jaar/periode het functioneren van Perez een actief probleem werd. Was het 2e stoeltje bij het hoofdteam stabiel geweest dan was de noodzaak om Nyck zo snel al te wippen er niet geweest.
Dat is ook eigenlijk hun rol.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:00 schreef Jane het volgende:
-aanvulling-
Ik denk dat Marko meer puur naar de kwaliteiten als coureur kijkt dan Horner, eigenlijk.
Het hangt ook wat teveel van toeval af vind ik, toen Red Bull besloot om niet verder te gaan met Albon werd opeens Perez uit de hoge hoed getoverd omdat hij een race won met de Pink Mercedes, De Vries belt Marko en krijgt een stoeltje in een AT, Ricciardo doet hetzelfde met Horner en krijgt dan weer Nycks' stoeltje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk hun rol.
Marko wil zo goed mogelijke coureurs in hun auto's terwijl het Horner zijn 1e taak is om het team zo goed mogelijk te laten presteren.
En dat gaat het makkelijkste als er n is die alles kan winnen en de ander die geen punten weg snoept van je nr.1 maar wel goed genoeg is om 2e in het WK te worden.
Toto heeft ook een paar keer in die situatie gezeten en dan ging alles van een leien dakje maar zodra Bottas en Rosberg begonnen te winnen staken de problemen al snel de kop op.
Het gat tussen tsunoda en Ricciardo is over de eerste drie races een stuk groter dan tussen tsunoda en de vries over de eerste drie races, dus alles beter dan de vries? Alles behalve de man (met 12 jaar ervaring) die er nu zit...quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alles beter dan De Vries die niet beter was dan Tsunoda. Dus dan wikken en wegen, Ricciardo of Lawson.
Lawson was ten tijden van De Vries al te licht bevonden, dr Marko had De Vries naar voren geschoven dus nu was het aan Horner om de beslissing te maken?
Het is eigenlijk ook gewoon scouten. Niet elke spits rendeert in elk elftal en niet elke coureur kan met elke auto karakteristieken even goed overweg.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt ook wat teveel van toeval af vind ik, toen Red Bull besloot om niet verder te gaan met Albon werd opeens Perez uit de hoge hoed getoverd omdat hij een race won met de Pink Mercedes, De Vries belt Marko en krijgt een stoeltje in een AT, Ricciardo doet hetzelfde met Horner en krijgt dan weer Nycks' stoeltje.
Bottas naar Mercedes was ook een last minute call omdat Rosberg er opeens genoeg van had.
Dan heeft het ook wel een beetje met de auto te maken of de 2e coureur er ook snel mee is.
Het is wel scouten maar dan houdt de vergelijking ook wel op met voetbal, je vist uit een veel kleinere vijver, het is een ander type transfermarkt, contracten worden in het algemeen uitgediend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook gewoon scouten. Niet elke spits rendeert in elk elftal en niet elke coureur kan met elke auto karakteristieken even goed overweg.
En dus zoek je coureurs die overweg kunnen met je auto of op zijn minst een tweede coureur die dezelfde voorkeur heeft als de eerste, zeker als je een topteam hebt met een ontwerper die weet wat hij doet. Namelijk de snelst mogelijke auto maken. De coureur moet zich goed voelen in de snelste auto of zich daar aan kunnen passen, niet andersom.
In die is de keuze van Perez onbegrijpelijk en zou een keuze voor Sainz dat ook zijn.
Toch kun je je afvragen hoe realistisch het is om van iemand met 1 F1-race als bagage direct te verwachten dat hij een team draagt. Of die nu 22, 28 of 34 is. En wat voor ervaring had hij dan? In de formule E? In het WEC?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met dien verstande dat De Vries geen redbull junior was, sowieso het predikaat junior al lang ontgroeid was en in het hoofd team iemand rijdt die niet optimaal functioneert. Van Nyck werd meer verwacht, zoals direct resultaat en hij was ook al 28 met redelijk wat ervaring en bagage.
Nyck had mazzel dat redbull al lange tijd geen grote talenten heeft opgeleid dus dat er plekjes vrijkwamen en hij had ook meteen veel pech dat in hetzelfde jaar/periode het functioneren van Perez een actief probleem werd. Was het 2e stoeltje bij het hoofdteam stabiel geweest dan was de noodzaak om Nyck zo snel al te wippen er niet geweest.
Ik verwoord het verkeerd. Het ging niet om de kwaliteit van De Vries maar om Tsunoda. De Vries deed het prima alleen was niet direct competitief ten opzichte van zijn teamgenoot. Redbull had niks aan een coureur die net zo snel of uiteindelijk marginaal iets sneller als Tsunoda is want ze hebben Tsunoda al. Met een Perez die een stuk langzamer dan Verstappen is had De Vries net het verkeerde jaar want het moest direct terwijl in andere seizoenen er meer rust en tijd is om iemand tot zijn potentieel te laten komen. Het is pech, De Vries maakte als invaller veel indruk en er werd verlangd dat hij in de basis direct zou leveren (bijna niemand levert meteen)quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch kun je je afvragen hoe realistisch het is om van iemand met 1 F1-race als bagage direct te verwachten dat hij een team draagt. Of die nu 22, 28 of 34 is. En wat voor ervaring had hij dan? In de formule E? In het WEC?
Je hoort van vrijwel alle debutanten dat het even tijd vergt voordat je het helemaal onder de knie hebt. Testen mag niet, afgezien van de 3 testdagen voor het seizoen. Ik vind dat je iemand minimaal een jaar de tijd moet geven. Het was ook niet zo dat hij helemaal niets presteerde met dat hok. Het viel tegen met de verwachtingen, maar kom op. Ik begrijp sowieso de houding van Nederlanders richting de Vries helemaal niet. Zijn we zo blas geworden sinds Max dat we een Nederlandse jongen gaan lopen bashen die een F1-carrire probeert op te bouwen en die ontegenzeglijk wat in zijn mars heeft?
Hierdoor moet ik aan de aflevering van de Talking Bull-podcast denken waarin een van de mensen zat die werkte (of had gewerkt) aan de simulatorsoftware van RBR. Tegen het einde komt een vraag van een kijker over hoe ze het terrein zo realistisch mogelijk kunnen simuleren en daar mag ze echt heel weinig over vertellen wegens 'Top Secret'.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
Mercedes identifies ‘correlation issues’ between sim and on-track performance
Toch leuk om bevestiging te krijgenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
maw we are fucked en dat voor de 3e keer op rij
oftewel: ze hebben het probleem al jarenlang, maar onderkennen het nu pasquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
maw we are fucked en dat voor de 3e keer op rij
Goed inzichtquote:Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toch leuk om bevestiging te krijgen
Starflyer in F1 / [F1 Algemeen] F1 2023 #858 Raceweek *O*
Dat denk ik ook. Het was hiervoor nooit een issue, want motor openzetten en gaan met die banaan. Pas nu ze dat voordeel niet meer hebben, komen ze erachter dat hun processen niet optimaal zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oftewel: ze hebben het probleem al jarenlang, maar onderkennen het nu pas
Verbaast me niet nee. Vraag me al een tijdje af waarom Mercedes garant zou moeten staan voor succes. Ja het is een topteam, maar dat uit zich meer in secundaire zaken dan daadwerkelijk een sterke auto.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het was hiervoor nooit een issue, want motor openzetten en gaan met die banaan. Pas nu ze dat voordeel niet meer hebben, komen ze erachter dat hun processen niet optimaal zijn.
Jawel, maar mercedes heeft nog altijd de knaken, mensen en de potentie. Echter komt het er niet echt uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 00:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Reminder dat Williams ooit ook een absoluut top team was, en waar ze nu staan
Ze krijgen het ook niet meer voor elkaar in dit reglement, daar is het te laat voor, nu weet ik niet precies wat de regels allemaal gaan zijn voor 26 op gebied van aero, chassis etc. maar dan hebben ze wel weer een een kans. Ik ga er vanuit dat ze qua power unit wel tot de besten gaan behoren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jawel, maar mercedes heeft nog altijd de knaken, mensen en de potentie. Echter komt het er niet echt uit.
Misschien ook verkeerde prioriteiten? Leuk dingen als een das, maar je weet dat die niet lang getolereerd wordt.
Eens. Las gisteren in de gauwigheid dat die regels in de basis gepresenteerd zijn ? Lichtere auto’s met minder downforce.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze krijgen het ook niet meer voor elkaar in dit reglement, daar is het te laat voor, nu weet ik niet precies wat de regels allemaal gaan zijn voor 26 op gebied van aero, chassis etc. maar dan hebben ze wel weer een een kans. Ik ga er vanuit dat ze qua power unit wel tot de besten gaan behoren.
De stap van zelfvertrouwen naar arrogantie is niet zo'n grote, ze dachten echt dat ze ook in 22 toonaangevend zouden zijn en het heeft lang geduurd voor ze beseften dat ze er goed naast zaten. Eerst werd het nog op valsspelen van de anderen gegooid, toen bleek dat door dat TD Red Bull nog verder wegliep was het voor hun alweer te laat om het 23 concept rigoreus te veranderen, wat McLaren bijvoorbeeld wel gedaan heeft maar daardoor de 1e helft 23 heeft weggegooid. Toen lag het opeens aan Mike Elliott en moest James Allison terug en zou het allemaal wel goed komen, dus niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
Overigens kun je je wel afvragen of mercedes niet de hele boel op de schop moet gooien.
Af gaande op de man die deze reglementen het eerste in zijn vingers had zitten, Newey, verbaasde het enorm dat de teams zo de mist in waren gegaan met die porpoising. Mercedes die hier het meest last van had moet je ze aanrekenen.
Sowieso mis je bij ze de solide basis waarop ze de rest van de auto kunnen uitbouwen. Leuk extreem zijn, maar beter begin je simpeler om dat uit te bouwen naar extreme oplossingen.
Of het alleen arrogantie is weet ik niet. Maar ik denk wel dat ze door al hun succes vergeten zijn dat je in de f1 over de hele breedte moet presteren wil je blijven winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
De stap van zelfvertrouwen naar arrogantie is niet zo'n grote, ze dachten echt dat ze ook in 22 toonaangevend zouden zijn en het heeft lang geduurd voor ze beseften dat ze er goed naast zaten. Eerst werd het nog op valsspelen van de anderen gegooid, toen bleek dat door dat TD Red Bull nog verder wegliep was het voor hun alweer te laat om het 23 concept rigoreus te veranderen, wat McLaren bijvoorbeeld wel gedaan heeft maar daardoor de 1e helft 23 heeft weggegooid. Toen lag het opeens aan Mike Elliott en moest James Allison terug en zou het allemaal wel goed komen, dus niet.
Ja, en Calimero gedrag is niet wat je naar buiten moet brengen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Of het alleen arrogantie is weet ik niet. Maar ik denk wel dat ze door al hun succes vergeten zijn dat je in de f1 over de hele breedte moet presteren wil je blijven winnen.
Hehe, ik doe ze te kort, maar voor mij blijft het een raceteam wat in blousejes loopt. En dan het bijhorende gekonkel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, en Calimero gedrag is niet wat je naar buiten moet brengen.
Manmanmanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
Vowles provides chassis repair update as he assesses chances of Williams competing with two cars in Japan
https://www.formula1.com/(...)olegc27FgdB86EEswyHX
We maken het mee. Claire zou halverwege de vrije trainingen met haar persoonlijk vervoer de boel komen afleveren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman
Wat een bende moet dat team niet geweest zijn als dit na een grote verbetering is.
Leuk dat zijn naam even wordt benoemdquote:
Als je de comments leest dan kun je daar uit aflezen dat het bericht voor geen meter klopt.quote:
Beetje het niveau van F1 media. 5 minuten googlen is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je de comments leest dan kun je daar uit aflezen dat het bericht voor geen meter klopt.
Deze man is al jaren niet meer zo belangrijk voor Red Bull en ook niet Max zijn chief mechanic. Heeft al een tijd geleden stappen terug gedaan om meer thuis te zijn.
Hij zal vast een waardevol lid van het team zijn, maar niet zo belangrijk als hier wordt voorgedaan.
de kop is stelliger dan de inhoud maar....... dit ziet er goed uitquote:Ziggo lijkt de Formule 1-rechten in Nederland vanaf 2025 weer in handen te krijgen. GPblog heeft vernomen dat Ziggo de enige overgebleven partij is en snel naar buiten zal treden met het nieuws.
De uitzendrechten voor de Formule 1 zijn sinds 2022 in handen van Viaplay, maar dat contract loopt aan het eind van 2024 af. Viaplay wilde zelf graag de rechten behouden, maar heeft het moeten afleggen. Ziggo zou er namelijk vandoor gegaan zijn met het hoogste bod, zo heeft GPblog uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
Ziggo heeft de F1 weer terug: Viaplay en andere concurrente afgetroefd
[..]
de kop is stelliger dan de inhoud maar....... dit ziet er goed uit
Bah !quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bah?quote:
Vandaag is een nationale feestdag. Op naar de tandarts.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beter dan Mol & Plooijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Bah?
Jij vond bij ViaPlay wel... okayyy...?
Kom, we vergeten de beroerde kwaliteit, al die andere pijnpunten en weet ik veel wat ter bescherming van een duo dat fout op fout op fout stapelt en ultravermoeiend commentaar geven, puur omdat Olav niet perfect is.quote:
Dat is het helaas al snel.quote:
Het interesseert me echt geen reet meer wie het Nederlandse commentaar geeft. Hoewel alles beter is dan Olav, luister ik gewoon de internationale broadcast.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom, we vergeten de beroerde kwaliteit, al die andere pijnpunten en weet ik veel wat ter bescherming van een duo dat fout op fout op fout stapelt en ultravermoeiend commentaar geven, puur omdat Olav niet perfect is.
Zeer onpatriottistisch, ditquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet meer wie het Nederlandse commentaar geeft. Hoewel alles beter is dan Olav, luister ik gewoon de internationale broadcast.
Enige voordeel van Ziggo is de betere beeldkwaliteit, maar de rest niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom, we vergeten de beroerde kwaliteit, al die andere pijnpunten en weet ik veel wat ter bescherming van een duo dat fout op fout op fout stapelt en ultravermoeiend commentaar geven, puur omdat Olav niet perfect is.
Daar had ik zelf (ook) geen last vanquote:
Niet perfect? Hij maakt meer fouten in 1 race dan dat duo in een seizoen doen. En hij doet er nog arrogant over ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon Inge Dekker naast Nelson zetten, bring back het gouden duo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is het helaas al snel.
Nelson en Chiel mogen wat mij betreft blijven, maar Melroy is niks
"mijn mening is een feit"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:43 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Niet perfect? Hij maakt meer fouten in 1 race dan dat duo in een seizoen doen. En hij doet er nog arrogant over ook.
Maargoed, ik verhuis als het goed is naar een Ziggo gebied, dus ik vind het prima.
Ja, qua commentaar is bij beide wel wat aan te merken, maar bij Viaplay beter te negeren. Nabeschouwing bij Viaplay is prima. Op de race en coureurs gericht en weinig lolbroekerij. Jack zit ik helemaal niet op te wachten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Bah?
Jij vond bij ViaPlay wel... okayyy...?
Niemand is dat. Alleen hebben Olav en Jack hun beste tijd gehad. Fijne bij Viaplay is ook nog eens dat men niet denkt dat men beter is dan dat ze zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef trein2000 het volgende:
Haten op Olav en Jack
ULTRApositief zijn over die amateurs van viaplee![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zal overloper Coronel dan weer terugkeren?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die likt zich wel weer naar binnen, doet toch ook een tour met Kamphues.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:21 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Zal overloper Coronel dan weer terugkeren?
Wanneer was die 'beste tijd' van Jack dan precies?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niemand is dat. Alleen hebben Olav en Jack hun beste tijd gehad. Fijne bij Viaplay is ook nog eens dat men niet denkt dat men beter is dan dat ze zijn.
Ik zei gelukkig niet goeie tijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wanneer was die 'beste tijd' van Jack dan precies?
Toen hij nog niet op tv wasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wanneer was die 'beste tijd' van Jack dan precies?
Ah super fijn dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel zonder Olaf Mol.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:35 schreef DeeBee het volgende:
Weer lekker moppen tappen tegenover coureurs met de tandarts en "stoer" schelden tijdens het commentaar
Mol en Plooij cholera
Daar kijk ik ook niet naar uit, dat het weer "normaal op tv" komt vind ik dan wel prettig al had ik weinig klachten over viaplay.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:35 schreef DeeBee het volgende:
Weer lekker moppen tappen tegenover coureurs met de tandarts en "stoer" schelden tijdens het commentaar
Mol en Plooij cholera
Waarom niet? Water onder de brug en zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:11 schreef Rianne84 het volgende:
Zouden figuren als Giedo dan weer welkom zijn bij Ziggo?
Alleen Melroy alleen al is al 10x zo erg.... idd liever nieuwe bloed, als Melroy en die niks gepresteerd hebbende maar alles beter wetende Albers maar opzouten.quote:
Winkelman!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alleen Melroy alleen al is al 10x zo erg.... idd liever nieuwe bloed, als Melroy en die niks gepresteerd hebbende maar alles beter wetende Albers maar opzouten.
Die wil ik wel als opvolger van Olavquote:
Ik vind Albers wel grappig, die moet je dan ook niet serieus nemen, doet hij zelf ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alleen Melroy alleen al is al 10x zo erg.... idd liever nieuwe bloed, als Melroy en die niks gepresteerd hebbende maar alles beter wetende Albers maar opzouten.
Wellicht horen we het snel. F1 weer op het vertrouwde nest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil ik wel als opvolger van Olav
Dus deze week de officile bekendmaking? Als ziggo de rechten heeft dan f1tv er ook naast bestaan.
Als het zo is dan via kpn een ziggo sport totaal abo afsluiten eind dit jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellicht horen we het snel. F1 weer op het vertrouwde nest.
Zit al bij ziggo dus dat scheeltquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het zo is dan via kpn een ziggo sport totaal abo afsluiten eind dit jaar.
Ik ben overgestapt op glasvezelinternet en wil niet meer terug. Ik ben net kpn overgestapt en kreeg coolblue kadobon van 250 euro voor abo van 2 jaar bij kpn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit al bij ziggo dus dat scheelt
Ik heb alles nog en ondanks dat ziggo F1 en PL kwijt was. werd de prijs hoger, dus benieuwd hoe ze dat volgend jaar gaan doen, al schijnt voor Ziggo F1 ook de lifeline te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het zo is dan via kpn een ziggo sport totaal abo afsluiten eind dit jaar.
Om abonnees aan te trekken die naar andere aanbieders zijn overgestapt voor glasvezel verbindingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alles nog en ondanks dat ziggo F1 en PL kwijt was. werd de prijs hoger, dus benieuwd hoe ze dat volgend jaar gaan doen, al schijnt voor Ziggo F1 ook de lifeline te zijn.
Klopt maar dan gaat het erom hoeveel ze in rekening gaan brengen, het was 100 miljoen voor 3 jaar de afgelopen keer en dat zal nu minimaal 120 zijn, dus die 40 miljoen/jaar moet ergens vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om abonnees aan te trekken die naar andere aanbieders zijn overgestapt voor glasvezel verbinding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |