abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 maart 2024 @ 14:18:23 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212978485
twitter
pi_212978639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Was deel van het spel dat hij Helmut niet nodig had, De Vries presteerde natuurlijk niet super en om hem in die auto te zetten ook niet echt een goeie zet van Marko, want te oud om als talent beschouwd te worden.
Wordt steeds gekker allemaal _O-
De enige echte.
  woensdag 27 maart 2024 @ 14:50:27 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212978738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:37 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wordt steeds gekker allemaal _O-
Misschien ben ik ook wel gek hoor dat ik dit vermoed maar het blijft vreemd dat Horner Ricciardo zo pushte omdat hij zo snel was op Silverstone en sinds hij dat stoeltje heeft er eigenlijk weinig van bakt.
  woensdag 27 maart 2024 @ 14:54:22 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212978766
Jaaaaaaaaaaa, de nieuwe lollipopman

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 maart 2024 @ 15:50:49 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212979429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Misschien ben ik ook wel gek hoor dat ik dit vermoed maar het blijft vreemd dat Horner Ricciardo zo pushte omdat hij zo snel was op Silverstone en sinds hij dat stoeltje heeft er eigenlijk weinig van bakt.
Ricciardo bakte er in 2022 in zijn laatste McLaren-jaar ook al niks meer van. Maar misschien had Horner toch nog hoop dat hij nog ergens een tweede jeugd zou vinden. Ziet er vooralsnog niet echt naar uit.
pi_212979720
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Misschien ben ik ook wel gek hoor dat ik dit vermoed maar het blijft vreemd dat Horner Ricciardo zo pushte omdat hij zo snel was op Silverstone en sinds hij dat stoeltje heeft er eigenlijk weinig van bakt.
Alles beter dan De Vries die niet beter was dan Tsunoda. Dus dan wikken en wegen, Ricciardo of Lawson.
Lawson was ten tijden van De Vries al te licht bevonden, dr Marko had De Vries naar voren geschoven dus nu was het aan Horner om de beslissing te maken?
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 maart 2024 @ 16:26:01 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212979754
Ricciardone.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 maart 2024 @ 17:28:33 #212
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_212980612
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, de nieuwe lollipopman

Hij's fijn! :D
  woensdag 27 maart 2024 @ 17:34:24 #213
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_212980697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Misschien ben ik ook wel gek hoor dat ik dit vermoed maar het blijft vreemd dat Horner Ricciardo zo pushte omdat hij zo snel was op Silverstone en sinds hij dat stoeltje heeft er eigenlijk weinig van bakt.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. De Vries werd gecontracteerd door Marko vlak voordat Mateschitz overleed en toen 'Oostenrijk' dus nog min of meer volledige zeggenschap had over dit soort zaken. Horner had dat stoeltje wellicht op dat moment al aan zijn 'favourite driver' Ricciardo hebben willen geven, die op dat moment ook net ontslagen was bij McLaren. Na het overlijden van Mateschitz is Horner, zo nu bekend is, begonnen met zijn power grab en heeft 'Oostenrijks' keuze Nyck ingewisseld voor zijn eigen keuze, Daniel.

Want wat je verder ook van De Vries vindt als coureur, het is gewoon heel vreemd en ongebruikelijk (zelfs voor RB/TR/AT) om een rookie niet eens een half seizoen te gunnen, dus ook ik vermoed dat we hier simpelweg de machtstrijd aan het werk hebben gezien.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 27 maart 2024 @ 18:14:12 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212981217
'The illustrious knight of the racing realm, Lord Maximus'

En dat stuk met Hamilton

Beide geniaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212981825
quote:
80s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Hij's fijn! :D
You're DOtD? But, you won the race?

_O-
pi_212982014
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, de nieuwe lollipopman

_O- BRS - boredom reduction system.... :D _O-

Met Mateflix! _O_

Edit: en Stake (Bottas?) weer met z'n pitstop... nu GP 2024, plots naar GP 2025 :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 27-03-2024 19:47:30 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 maart 2024 @ 20:49:38 #217
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_212983619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk serieus dat we Liam dit seizoen in die wagen van Ricciardo gaan zien.
Dani Ric heeft nog 2 races
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_212983812
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:34 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. De Vries werd gecontracteerd door Marko vlak voordat Mateschitz overleed en toen 'Oostenrijk' dus nog min of meer volledige zeggenschap had over dit soort zaken. Horner had dat stoeltje wellicht op dat moment al aan zijn 'favourite driver' Ricciardo hebben willen geven, die op dat moment ook net ontslagen was bij McLaren. Na het overlijden van Mateschitz is Horner, zo nu bekend is, begonnen met zijn power grab en heeft 'Oostenrijks' keuze Nyck ingewisseld voor zijn eigen keuze, Daniel.

Want wat je verder ook van De Vries vindt als coureur, het is gewoon heel vreemd en ongebruikelijk (zelfs voor RB/TR/AT) om een rookie niet eens een half seizoen te gunnen, dus ook ik vermoed dat we hier simpelweg de machtstrijd aan het werk hebben gezien.
Met dien verstande dat De Vries geen redbull junior was, sowieso het predikaat junior al lang ontgroeid was en in het hoofd team iemand rijdt die niet optimaal functioneert. Van Nyck werd meer verwacht, zoals direct resultaat en hij was ook al 28 met redelijk wat ervaring en bagage.

Nyck had mazzel dat redbull al lange tijd geen grote talenten heeft opgeleid dus dat er plekjes vrijkwamen en hij had ook meteen veel pech dat in hetzelfde jaar/periode het functioneren van Perez een actief probleem werd. Was het 2e stoeltje bij het hoofdteam stabiel geweest dan was de noodzaak om Nyck zo snel al te wippen er niet geweest.
  woensdag 27 maart 2024 @ 23:00:54 #219
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_212985681
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Met dien verstande dat De Vries geen redbull junior was, sowieso het predikaat junior al lang ontgroeid was en in het hoofd team iemand rijdt die niet optimaal functioneert. Van Nyck werd meer verwacht, zoals direct resultaat en hij was ook al 28 met redelijk wat ervaring en bagage.

Nyck had mazzel dat redbull al lange tijd geen grote talenten heeft opgeleid dus dat er plekjes vrijkwamen en hij had ook meteen veel pech dat in hetzelfde jaar/periode het functioneren van Perez een actief probleem werd. Was het 2e stoeltje bij het hoofdteam stabiel geweest dan was de noodzaak om Nyck zo snel al te wippen er niet geweest.

Ik ben er eigenlijk helemaal niet van overtuigd dat Horner van Perez af wil(de). Het zijn vooral F1-kijkers en pundits die steeds zeggen dat Checo vervangen moet worden (deels omdat ze hopen dat een ander het Verstappen wel moeilijk kan maken), maar ik denk eigenlijk steeds meer dat Horner het wel best vindt.

Wij denken vaak dat teambazen puur naar de kwaliteiten als coureur kijken, maar dat is een veel te romantisch beeld. Het maakt uit of je uit een groot of klein land komt, het maakt uit of je zelf goede sponsors meeneemt, bij Alpine maakt het uit dat je Frans bent, bij Ferrari dat je Italiaans ben of iig spreekt (of meervoudig WDC bent), enz, enz.

Mexico is een groot land en Checo is er immens populair. Ricciardo is ontzettend geliefd in alle Engelstalige landen. Ik denk zomaar dat die dingen bij Horner zwaar meetellen, marketingtechnisch gezien. Wat dat betreft heeft Max mazzel dat hij zó goed is dat dat het feit dat hij uit het kleine, vrij oninteressante NL komt (ruimschoots) compenseert. :P

-aanvulling-
Ik denk dat Marko meer puur naar de kwaliteiten als coureur kijkt dan Horner, eigenlijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 28 maart 2024 @ 12:38:29 #220
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_212990736
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2024 23:00 schreef Jane het volgende:
-aanvulling-
Ik denk dat Marko meer puur naar de kwaliteiten als coureur kijkt dan Horner, eigenlijk.
Dat is ook eigenlijk hun rol.
Marko wil zo goed mogelijke coureurs in hun auto's terwijl het Horner zijn 1e taak is om het team zo goed mogelijk te laten presteren.
En dat gaat het makkelijkste als er één is die alles kan winnen en de ander die geen punten weg snoept van je nr.1 maar wel goed genoeg is om 2e in het WK te worden.
Toto heeft ook een paar keer in die situatie gezeten en dan ging alles van een leien dakje maar zodra Bottas en Rosberg begonnen te winnen staken de problemen al snel de kop op.
Wie dit leest is gek
  donderdag 28 maart 2024 @ 12:51:12 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212990966
quote:
99s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Dat is ook eigenlijk hun rol.
Marko wil zo goed mogelijke coureurs in hun auto's terwijl het Horner zijn 1e taak is om het team zo goed mogelijk te laten presteren.
En dat gaat het makkelijkste als er één is die alles kan winnen en de ander die geen punten weg snoept van je nr.1 maar wel goed genoeg is om 2e in het WK te worden.
Toto heeft ook een paar keer in die situatie gezeten en dan ging alles van een leien dakje maar zodra Bottas en Rosberg begonnen te winnen staken de problemen al snel de kop op.
Het hangt ook wat teveel van toeval af vind ik, toen Red Bull besloot om niet verder te gaan met Albon werd opeens Perez uit de hoge hoed getoverd omdat hij een race won met de Pink Mercedes, De Vries belt Marko en krijgt een stoeltje in een AT, Ricciardo doet hetzelfde met Horner en krijgt dan weer Nycks' stoeltje.
Bottas naar Mercedes was ook een last minute call omdat Rosberg er opeens genoeg van had.

Dan heeft het ook wel een beetje met de auto te maken of de 2e coureur er ook snel mee is.
pi_212991218
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Alles beter dan De Vries die niet beter was dan Tsunoda. Dus dan wikken en wegen, Ricciardo of Lawson.
Lawson was ten tijden van De Vries al te licht bevonden, dr Marko had De Vries naar voren geschoven dus nu was het aan Horner om de beslissing te maken?
Het gat tussen tsunoda en Ricciardo is over de eerste drie races een stuk groter dan tussen tsunoda en de vries over de eerste drie races, dus alles beter dan de vries? Alles behalve de man (met 12 jaar ervaring) die er nu zit...
pi_212991535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het hangt ook wat teveel van toeval af vind ik, toen Red Bull besloot om niet verder te gaan met Albon werd opeens Perez uit de hoge hoed getoverd omdat hij een race won met de Pink Mercedes, De Vries belt Marko en krijgt een stoeltje in een AT, Ricciardo doet hetzelfde met Horner en krijgt dan weer Nycks' stoeltje.
Bottas naar Mercedes was ook een last minute call omdat Rosberg er opeens genoeg van had.

Dan heeft het ook wel een beetje met de auto te maken of de 2e coureur er ook snel mee is.
Het is eigenlijk ook gewoon scouten. Niet elke spits rendeert in elk elftal en niet elke coureur kan met elke auto karakteristieken even goed overweg.

En dus zoek je coureurs die overweg kunnen met je auto of op zijn minst een tweede coureur die dezelfde voorkeur heeft als de eerste, zeker als je een topteam hebt met een ontwerper die weet wat hij doet. Namelijk de snelst mogelijke auto maken. De coureur moet zich goed voelen in de snelste auto of zich daar aan kunnen passen, niet andersom.

In die is de keuze van Perez onbegrijpelijk en zou een keuze voor Sainz dat ook zijn.
  donderdag 28 maart 2024 @ 14:54:39 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212992715
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is eigenlijk ook gewoon scouten. Niet elke spits rendeert in elk elftal en niet elke coureur kan met elke auto karakteristieken even goed overweg.

En dus zoek je coureurs die overweg kunnen met je auto of op zijn minst een tweede coureur die dezelfde voorkeur heeft als de eerste, zeker als je een topteam hebt met een ontwerper die weet wat hij doet. Namelijk de snelst mogelijke auto maken. De coureur moet zich goed voelen in de snelste auto of zich daar aan kunnen passen, niet andersom.

In die is de keuze van Perez onbegrijpelijk en zou een keuze voor Sainz dat ook zijn.
Het is wel scouten maar dan houdt de vergelijking ook wel op met voetbal, je vist uit een veel kleinere vijver, het is een ander type transfermarkt, contracten worden in het algemeen uitgediend.

En overweg kunnen met de auto, dat is gewoon het verschil in klasse, een stabiele auto is meestal niet de snelste auto en een snelle niet de stabielste, het is aan de coureur om daar het meeste uit te halen.
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:36:28 #225
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212993243
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Met dien verstande dat De Vries geen redbull junior was, sowieso het predikaat junior al lang ontgroeid was en in het hoofd team iemand rijdt die niet optimaal functioneert. Van Nyck werd meer verwacht, zoals direct resultaat en hij was ook al 28 met redelijk wat ervaring en bagage.

Nyck had mazzel dat redbull al lange tijd geen grote talenten heeft opgeleid dus dat er plekjes vrijkwamen en hij had ook meteen veel pech dat in hetzelfde jaar/periode het functioneren van Perez een actief probleem werd. Was het 2e stoeltje bij het hoofdteam stabiel geweest dan was de noodzaak om Nyck zo snel al te wippen er niet geweest.

Toch kun je je afvragen hoe realistisch het is om van iemand met 1 F1-race als bagage direct te verwachten dat hij een team draagt. Of die nu 22, 28 of 34 is. En wat voor ervaring had hij dan? In de formule E? In het WEC?
Je hoort van vrijwel alle debutanten dat het even tijd vergt voordat je het helemaal onder de knie hebt. Testen mag niet, afgezien van de 3 testdagen voor het seizoen. Ik vind dat je iemand minimaal een jaar de tijd moet geven. Het was ook niet zo dat hij helemaal niets presteerde met dat hok. Het viel tegen met de verwachtingen, maar kom op. Ik begrijp sowieso de houding van Nederlanders richting de Vries helemaal niet. Zijn we zo blasé geworden sinds Max dat we een Nederlandse jongen gaan lopen bashen die een F1-carrière probeert op te bouwen en die ontegenzeglijk wat in zijn mars heeft?
Rini dankjewel.
  donderdag 28 maart 2024 @ 16:07:05 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212993774
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Toch kun je je afvragen hoe realistisch het is om van iemand met 1 F1-race als bagage direct te verwachten dat hij een team draagt. Of die nu 22, 28 of 34 is. En wat voor ervaring had hij dan? In de formule E? In het WEC?
Je hoort van vrijwel alle debutanten dat het even tijd vergt voordat je het helemaal onder de knie hebt. Testen mag niet, afgezien van de 3 testdagen voor het seizoen. Ik vind dat je iemand minimaal een jaar de tijd moet geven. Het was ook niet zo dat hij helemaal niets presteerde met dat hok. Het viel tegen met de verwachtingen, maar kom op. Ik begrijp sowieso de houding van Nederlanders richting de Vries helemaal niet. Zijn we zo blasé geworden sinds Max dat we een Nederlandse jongen gaan lopen bashen die een F1-carrière probeert op te bouwen en die ontegenzeglijk wat in zijn mars heeft?
Ik verwoord het verkeerd. Het ging niet om de kwaliteit van De Vries maar om Tsunoda. De Vries deed het prima alleen was niet direct competitief ten opzichte van zijn teamgenoot. Redbull had niks aan een coureur die net zo snel of uiteindelijk marginaal iets sneller als Tsunoda is want ze hebben Tsunoda al. Met een Perez die een stuk langzamer dan Verstappen is had De Vries net het verkeerde jaar want het moest direct terwijl in andere seizoenen er meer rust en tijd is om iemand tot zijn potentieel te laten komen. Het is pech, De Vries maakte als invaller veel indruk en er werd verlangd dat hij in de basis direct zou leveren (bijna niemand levert meteen)

De houding van half Nederland richting De Vries is schandalig en sloeg nergens op. Ook daar had hij pech dat net zijn landgenoot Max is. Puur omdat hij niet de nieuwe Messi of Max was kreeg hij de wind van voren. Helemaal mesjogge
  donderdag 28 maart 2024 @ 16:32:40 #228
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_212993982
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
Mercedes identifies ‘correlation issues’ between sim and on-track performance

Hierdoor moet ik aan de aflevering van de Talking Bull-podcast denken waarin een van de mensen zat die werkte (of had gewerkt) aan de simulatorsoftware van RBR. Tegen het einde komt een vraag van een kijker over hoe ze het terrein zo realistisch mogelijk kunnen simuleren en daar mag ze echt heel weinig over vertellen wegens 'Top Secret'.


Op 35 min 28 sec, ongeveer.

Het is echt niet alleen de vloer van de auto waar andere teams graag eens een blik op zouden willen werpen. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 28 maart 2024 @ 17:38:22 #229
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212994776
quote:
Toch leuk om bevestiging te krijgen :)

Starflyer in F1 / [F1 Algemeen] F1 2023 #858 Raceweek *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 maart 2024 @ 19:22:58 #230
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_212996661
quote:
oftewel: ze hebben het probleem al jarenlang, maar onderkennen het nu pas
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 28 maart 2024 @ 21:06:06 #231
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212998761
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 17:38 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Toch leuk om bevestiging te krijgen :)

Starflyer in F1 / [F1 Algemeen] F1 2023 #858 Raceweek *O*
Goed inzicht ;)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 maart 2024 @ 21:08:19 #232
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212998810
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 19:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
oftewel: ze hebben het probleem al jarenlang, maar onderkennen het nu pas
Dat denk ik ook. Het was hiervoor nooit een issue, want motor openzetten en gaan met die banaan. Pas nu ze dat voordeel niet meer hebben, komen ze erachter dat hun processen niet optimaal zijn.
  donderdag 28 maart 2024 @ 23:52:21 #233
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213001184
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Het was hiervoor nooit een issue, want motor openzetten en gaan met die banaan. Pas nu ze dat voordeel niet meer hebben, komen ze erachter dat hun processen niet optimaal zijn.
Verbaast me niet nee. Vraag me al een tijdje af waarom Mercedes garant zou moeten staan voor succes. Ja het is een topteam, maar dat uit zich meer in secundaire zaken dan daadwerkelijk een sterke auto.
pi_213001468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 23:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ja het is een topteam,
Reminder dat Williams ooit ook een absoluut top team was, en waar ze nu staan
  vrijdag 29 maart 2024 @ 07:24:56 #235
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213001959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 00:58 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Reminder dat Williams ooit ook een absoluut top team was, en waar ze nu staan
Jawel, maar mercedes heeft nog altijd de knaken, mensen en de potentie. Echter komt het er niet echt uit.
Misschien ook verkeerde prioriteiten? Leuk dingen als een das, maar je weet dat die niet lang getolereerd wordt.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 08:39:59 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213002543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 07:24 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Jawel, maar mercedes heeft nog altijd de knaken, mensen en de potentie. Echter komt het er niet echt uit.
Misschien ook verkeerde prioriteiten? Leuk dingen als een das, maar je weet dat die niet lang getolereerd wordt.
Ze krijgen het ook niet meer voor elkaar in dit reglement, daar is het te laat voor, nu weet ik niet precies wat de regels allemaal gaan zijn voor 26 op gebied van aero, chassis etc. maar dan hebben ze wel weer een een kans. Ik ga er vanuit dat ze qua power unit wel tot de besten gaan behoren.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 10:11:56 #237
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213003731
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 08:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze krijgen het ook niet meer voor elkaar in dit reglement, daar is het te laat voor, nu weet ik niet precies wat de regels allemaal gaan zijn voor 26 op gebied van aero, chassis etc. maar dan hebben ze wel weer een een kans. Ik ga er vanuit dat ze qua power unit wel tot de besten gaan behoren.
Eens. Las gisteren in de gauwigheid dat die regels in de basis gepresenteerd zijn ? Lichtere auto’s met minder downforce.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 10:25:05 #238
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213003923
Overigens kun je je wel afvragen of mercedes niet de hele boel op de schop moet gooien.

Af gaande op de man die deze reglementen het eerste in zijn vingers had zitten, Newey, verbaasde het enorm dat de teams zo de mist in waren gegaan met die porpoising. Mercedes die hier het meest last van had moet je ze aanrekenen.

Sowieso mis je bij ze de solide basis waarop ze de rest van de auto kunnen uitbouwen. Leuk extreem zijn, maar beter begin je simpeler om dat uit te bouwen naar extreme oplossingen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 10:54:24 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213004418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
Overigens kun je je wel afvragen of mercedes niet de hele boel op de schop moet gooien.

Af gaande op de man die deze reglementen het eerste in zijn vingers had zitten, Newey, verbaasde het enorm dat de teams zo de mist in waren gegaan met die porpoising. Mercedes die hier het meest last van had moet je ze aanrekenen.

Sowieso mis je bij ze de solide basis waarop ze de rest van de auto kunnen uitbouwen. Leuk extreem zijn, maar beter begin je simpeler om dat uit te bouwen naar extreme oplossingen.
De stap van zelfvertrouwen naar arrogantie is niet zo'n grote, ze dachten echt dat ze ook in 22 toonaangevend zouden zijn en het heeft lang geduurd voor ze beseften dat ze er goed naast zaten. Eerst werd het nog op valsspelen van de anderen gegooid, toen bleek dat door dat TD Red Bull nog verder wegliep was het voor hun alweer te laat om het 23 concept rigoreus te veranderen, wat McLaren bijvoorbeeld wel gedaan heeft maar daardoor de 1e helft 23 heeft weggegooid. Toen lag het opeens aan Mike Elliott en moest James Allison terug en zou het allemaal wel goed komen, dus niet.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 11:08:55 #240
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213004657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
De stap van zelfvertrouwen naar arrogantie is niet zo'n grote, ze dachten echt dat ze ook in 22 toonaangevend zouden zijn en het heeft lang geduurd voor ze beseften dat ze er goed naast zaten. Eerst werd het nog op valsspelen van de anderen gegooid, toen bleek dat door dat TD Red Bull nog verder wegliep was het voor hun alweer te laat om het 23 concept rigoreus te veranderen, wat McLaren bijvoorbeeld wel gedaan heeft maar daardoor de 1e helft 23 heeft weggegooid. Toen lag het opeens aan Mike Elliott en moest James Allison terug en zou het allemaal wel goed komen, dus niet.
Of het alleen arrogantie is weet ik niet. Maar ik denk wel dat ze door al hun succes vergeten zijn dat je in de f1 over de hele breedte moet presteren wil je blijven winnen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 11:11:04 #241
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_213004697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:08 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Of het alleen arrogantie is weet ik niet. Maar ik denk wel dat ze door al hun succes vergeten zijn dat je in de f1 over de hele breedte moet presteren wil je blijven winnen.
Ja, en Calimero gedrag is niet wat je naar buiten moet brengen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 29 maart 2024 @ 11:27:54 #242
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213004997
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:11 schreef wdn het volgende:

[..]
Ja, en Calimero gedrag is niet wat je naar buiten moet brengen.
Hehe, ik doe ze te kort, maar voor mij blijft het een raceteam wat in blousejes loopt. En dan het bijhorende gekonkel.
pi_213006097
twitter
pi_213006233
Vowles provides chassis repair update as he assesses chances of Williams competing with two cars in Japan

https://www.formula1.com/(...)olegc27FgdB86EEswyHX
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 maart 2024 @ 13:29:14 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213006278
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
Vowles provides chassis repair update as he assesses chances of Williams competing with two cars in Japan

https://www.formula1.com/(...)olegc27FgdB86EEswyHX
Manmanman :')

Wat een bende moet dat team niet geweest zijn als dit na een grote verbetering is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 maart 2024 @ 14:08:00 #246
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213006733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Manmanman :')

Wat een bende moet dat team niet geweest zijn als dit na een grote verbetering is.
We maken het mee. Claire zou halverwege de vrije trainingen met haar persoonlijk vervoer de boel komen afleveren.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 14:08:25 #247
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213006738
Netflix op de bijrijdersstoel.
  Moderator vrijdag 29 maart 2024 @ 14:34:21 #248
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213007097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Leuk dat zijn naam even wordt benoemd (8>

Dan doe ik het maar.

Lee Stevenson.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213007363
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Als je de comments leest dan kun je daar uit aflezen dat het bericht voor geen meter klopt.

Deze man is al jaren niet meer zo belangrijk voor Red Bull en ook niet Max zijn chief mechanic. Heeft al een tijd geleden stappen terug gedaan om meer thuis te zijn.

Hij zal vast een waardevol lid van het team zijn, maar niet zo belangrijk als hier wordt voorgedaan.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 15:30:30 #250
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
  vrijdag 29 maart 2024 @ 19:34:03 #251
21467 franske19
Hit the deck!
pi_213010441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als je de comments leest dan kun je daar uit aflezen dat het bericht voor geen meter klopt.

Deze man is al jaren niet meer zo belangrijk voor Red Bull en ook niet Max zijn chief mechanic. Heeft al een tijd geleden stappen terug gedaan om meer thuis te zijn.

Hij zal vast een waardevol lid van het team zijn, maar niet zo belangrijk als hier wordt voorgedaan.
Beetje het niveau van F1 media. 5 minuten googlen is teveel gevraagd.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 29 maart 2024 @ 19:45:00 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213010592
Ziggo heeft de F1 weer terug: Viaplay en andere concurrente afgetroefd

quote:
Ziggo lijkt de Formule 1-rechten in Nederland vanaf 2025 weer in handen te krijgen. GPblog heeft vernomen dat Ziggo de enige overgebleven partij is en snel naar buiten zal treden met het nieuws.

De uitzendrechten voor de Formule 1 zijn sinds 2022 in handen van Viaplay, maar dat contract loopt aan het eind van 2024 af. Viaplay wilde zelf graag de rechten behouden, maar heeft het moeten afleggen. Ziggo zou er namelijk vandoor gegaan zijn met het hoogste bod, zo heeft GPblog uit betrouwbare bron vernomen.
de kop is stelliger dan de inhoud maar....... dit ziet er goed uit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 maart 2024 @ 19:51:37 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213010688
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
Ziggo heeft de F1 weer terug: Viaplay en andere concurrente afgetroefd
[..]
de kop is stelliger dan de inhoud maar....... dit ziet er goed uit
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_213010939


  vrijdag 29 maart 2024 @ 20:43:07 #255
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_213011670
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
Ziggo heeft de F1 weer terug: Viaplay en andere concurrente afgetroefd
[..]
de kop is stelliger dan de inhoud maar....... dit ziet er goed uit
Bah !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')