quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
Alles moet wijken voor DTS.
Volgens mij had ik nog niemand horen benoemen dat de andere rijders vooral punten lieten liggen en geen van alle achter Max en Perez constant wist te presteren. Dat ze elkaar punten afsnoepten.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:32 schreef Beathoven het volgende:
Kan iemand mij een update geven over Perez? Hij werd vorig seizoen toch tweede? En gegeven tweede na Max beter was dan de rest van het veld is het toch best een goede prestatie.
Welke teamgenoot had het beter gedaan?
Ik denk dat er geen 'perfecte' nummer 2 coureur bestaat die constant 2e word achter de eerste coureur binnen een team. Als je een wagen hebt zoals Red Bull vorig jaar had, ja dan is het makkelijker om 2e te worden als 2e coureur, maar dat had Barrichello ook in 2004 achter Schumi terwijl hij over het hele jaar toch steeds behoorlijk (voor F1 dan) langzamer was.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij had ik nog niemand horen benoemen dat de andere rijders vooral punten lieten liggen en geen van alle achter Max en Perez constant wist te presteren. Dat ze elkaar punten afsnoepten.
Dus dan is een voorsprong uitbouwen ook vrij simpel. Zeker met een snelle wagen als de Red Bull (Racing).
De tering ... ik ben niet iemand die snel zeikt op DTS. Denk dan vooral als mensen het leuk vinden prima ... maar dit gaat nergens over.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
DTS is voor dagjesvolk.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
Het toont wmb vooral maar weer eens aan dat het ze allemaal om (snel) geld te doen is en totaal niet om het structureel uitbreiden van de fanbase voor langere tijd.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs dat kan Liberty niet meer goed. Tijd voor vers vlees.
Dat eerste weet ik niet, het is een andere benadering en de fanbase is wel uitgebreid door DTS, of dat die hard F1 fans worden is altijd afwachten maar ik vrees van niet, ik ben iig geen die hard DTS fan geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Het toont wmb vooral maar weer eens aan dat het ze allemaal om (snel) geld te doen is en totaal niet om het structureel uitbreiden van de fanbase voor langere tijd.
Het is al meerdere malen opgemerkt hier - in de discussie over betaalkanalen - dat niemand fan wordt van een sport waar ze geen toegang toe hebben. Het is belangrijk dat mensen laagdrempelig kunnen kennismaken, zeker met iets als F1, wat toch anders is dan bijv. een sport als voetbal wat massaal door mensen op amateurniveau wordt gespeeld.
Ik heb die serie van McLaren nooit gezien, maar dat is wel precies het soort gratis content die van iemand die al een klein beetje geïnteresseerd is een 'fan' kan maken. En ironisch genoeg ook het soort content dat van een Netflix-abonnee, die met F1 kennis heeft gemaakt door DTS en nu méér wil, een (betalende) F1-klant kan maken.
De kijkcijfers van DTS zullen wel teruglopen en dit is het enige wat ze kunnen bedenken. Erg treurig en in mijn ogen een brevet van onvermogen.
P.S. Ik ben zelf al halverwege seizoen 1 gestopt met DTS, btw. Uit ergernis. Maar goed, het was ook niet voor mij bedoeld. En inmiddels hebben we Netflix ook opgezegd, dus ik kan niet eens meer kijken.
Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het kwalitatief om te janken is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
De kijkcijfers van DTS zullen wel teruglopen en dit is het enige wat ze kunnen bedenken. Erg treurig en in mijn ogen een brevet van onvermogen
Durf Te Snikken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het kwalitatief om te janken is.
Daarom ben ik ook meer #teamFIA dan #teamFOM. De FIA handelt imho in ieder geval meer uit sportief oogpunt dan voor geld. Zoals bijvoorbeeld het willen uitbreiden naar meer teams, etc.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Het toont wmb vooral maar weer eens aan dat het ze allemaal om (snel) geld te doen is en totaal niet om het structureel uitbreiden van de fanbase voor langere tijd.
...
Of die het beter gaat doen (mocht het waar zijn én mocht hij verkozen worden) is ook nog maar de vraag natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook meer #teamFIA dan #teamFOM. De FIA handelt imho in ieder geval meer uit sportief oogpunt dan voor geld. Zoals bijvoorbeeld het willen uitbreiden naar meer teams, etc.
Al zijn de acties van MBS niet altijd even handig. Maar volgens Joe Saward zijn er geruchten dat Prins Bernard jr. zich kandidaat wil stellen als FIA president voor de volgende termijn.
Nog een jaar meen ik maar dat heeft Bernard ook niet zomaar gewonnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of die het beter gaat doen (mocht het waar zijn én mocht hij verkozen worden) is ook nog maar de vraag natuurlijk![]()
Wanneer loopt de huidige termijn af?
Vandaar het deel tussen haakjesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een jaar meen ik maar dat heeft Bernard ook niet zomaar gewonnen.
Het zit nogal vreemd in elkaar geloof ik die FIA verkiezingen, een beetje zoals bij de FIFA, ieder land telt net zo zwaar dus in Afrika en Azie lobbyen voor je stemmen loont.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaar het deel tuusen haakjes![]()
Maar dank!
Ok, dank!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zit nogal vreemd in elkaar geloof ik die FIA verkiezingen, een beetje zoals bij de FIFA, ieder land telt net zo zwaar dus in Afrika en Azie lobbyen voor je stemmen loont.
In theorie wel, in de praktijk betekent het inderdaad gewoon veel goedkope stemmen kopenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dank!
Op zich klinkt het overigens wel logisch dat ieder lid een stem met even groot gewicht heeft.
Dat is wel een beetje jammer dan, ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk betekent het inderdaad gewoon veel goedkope stemmen kopen
Niet, vrees ik, dat maakt het in heel veel sportbonden altijd zo lastig. Geen idee hoe je dat zou kunnen verbeteren op een eerlijke manier.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer dan, ja.
Maar hoe verkoop je het ad leden om een andere stemverhouding toe te (gaan) passen?
De continentale bonden even veel macht geven netto.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet, vrees ik, dat maakt het in heel veel sportbonden altijd zo lastig. Geen idee hoe je dat zou kunnen verbeteren op een eerlijke manier.
quote:Op maandag 25 maart 2024 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kom net dit tegen:
[ x ]
Dan wordt meteen de racisme/kolonialisme kaart getrokken en de bobo's vinden dit natuurlijk een prima systeem om aan de macht te komen en te blijven. Ik weet niet of er een limiet is op de termijnen maar Todt heeft er meen ik 3 gedaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De continentale bonden even veel macht geven netto.
De kijkcijfers lopen inderdaad flink terug.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Jane het volgende:
De kijkcijfers van DTS zullen wel teruglopen en dit is het enige wat ze kunnen bedenken. Erg treurig en in mijn ogen een brevet van onvermogen.
Ik zie hem er sws nooit voor Tsunoda komen, hij heeft ook aangegeven verbaasd te zijn dat Tsunoda zo snel met die wagen is...quote:Op maandag 25 maart 2024 12:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
zie hem niet binnen 2 races voor Tsunoda staan, en denk niet dat het genoeg zal zijn als hij niet voor Tsunoda staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |