De Russische inmenging verdwijnt niet als de verkeerde kandidaat gewonnen heeft, hoor. Dat is toch wel te begrijpen?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach het is altijd wel iets met verkiezingen.
Toen Trump won, was het "door russiche inmenging"
Toen Biden won, was het ineens "eerlijke verkiezing"
Als nu Biden toch zou winnen, zou het nu russische inmenging zijn want Putin heeft gezegd dat hij Biden prefereert.
En als Trump nu wint zou het dan "eerlijk" zijn.
Je moet kunnen volgen hoor
Inmenging in buitenlandse politiek verdwijnt nooit en blijft overal aanwezig.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De Russische inmenging verdwijnt niet als de verkeerde kandidaat gewonnen heeft, hoor. Dat is toch wel te begrijpen?
Het blijft ntl makkelijk om 1 boeman te hebben voor al wat niet naar jouw zin gaatquote:Op maandag 18 maart 2024 12:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Inmenging in buitenlandse politiek verdwijnt nooit en blijft overal aanwezig.
Nederland heeft ook gedoneerd aan de campagne van Hilary Clinton destijds.
Je bedoelt de Clinton Foundation? Ja, riekt naar corruptie, maar niet tegen de regels.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Inmenging in buitenlandse politiek verdwijnt nooit en blijft overal aanwezig.
Nederland heeft ook gedoneerd aan de campagne van Hilary Clinton destijds.
Kort antwoord: Rusland verzwakken.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan het doel?
Het zijn allemaal boeven joh.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je bedoelt de Clinton Foundation? Ja, riekt naar corruptie, maar niet tegen de regels.
Wat wel tegen de regels is om te vragen aan de president van Oekraïne om een onderzoek te starten naar Joe Biden en zijn zoon, anders zou de militaire steun niet gegeven worden.
Klopt, de VS wordt daar heel vaak voor gebruikt, en dan met name de CIAquote:Op maandag 18 maart 2024 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het blijft ntl makkelijk om 1 boeman te hebben voor al wat niet naar jouw zin gaat
Het ene is volgens de regels en het andere niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal boeven joh.
De één verpakt het alleen wat netter als de ander.
Nee. Het ene is legaal, maar dubieus.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal boeven joh.
De één verpakt het alleen wat netter als de ander.
Oekraïne zet hier vol op in.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kort antwoord: Rusland verzwakken.
Daarom voert Oekraïne drone aanvallen uit op strategische doelen in Rusland en steunen ze de gekke rebellengroep die rond Belgorod wat stennis trapt.
lijkt me sterkquote:Op maandag 18 maart 2024 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt volgens mij de russen nog meer eensgezind en verklaart mss ook de verkiezingsuitslag (@:over_hedge)
Ja en die regels maken ze zelf met hun vriendjes.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee. Het ene is legaal, maar dubieus.
Het andere is illegaal.
Uh, nee. Wetten en regels moeten door het parlement worden goedgekeurd.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja en die regels maken ze zelf met hun vriendjes.
Kom nou toch, je wordt gewoon in de maling genomen door beide partijen.
Even een wet veranderen en de ondernemer veranderd in een crimineel.
Prima als jij je daar aan vast wilt houden hoor maar ik doe daar niet aan mee.
Dat bedoel ik dus met vriendjes.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:35 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Uh, nee. Wetten en regels moeten door het parlement worden goedgekeurd.
Vriendjes of $$$.$$$.$$$quote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met vriendjes.
Of "kompromat"quote:
Ondertussen blijft het dus wel illegaalquote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met vriendjes.
Voor gekken wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:44 schreef sp3c het volgende:
Lekker belangrijk joh, Amerikanen zijn net zo gek als de Russen
In veel opzichten nog veel gekkerquote:Op maandag 18 maart 2024 13:44 schreef sp3c het volgende:
Lekker belangrijk joh, Amerikanen zijn net zo gek als de Russen
Prima joh, blijf jij lekker achter je clubje aan huppelen en verdedigen hier op het forum.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:45 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ondertussen blijft het dus wel illegaal
Ik geef alleen maar aan hoe het zou moeten werken in een rechtsstaat en democratie.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Prima joh, blijf jij lekker achter je clubje aan huppelen en verdedigen hier op het forum.
Ik blijf er bij dat het allemaal onbetrouwbare eikels zijn.
Ongeacht wat de wet zegt.
Dus jij vind het prima om de boel te besodemieteren zolang het maar volgens de wet is?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan hoe het zou moeten werken in een rechtsstaat en democratie.
Dat cynische en apathische helpt zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |