De Russische inmenging verdwijnt niet als de verkeerde kandidaat gewonnen heeft, hoor. Dat is toch wel te begrijpen?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach het is altijd wel iets met verkiezingen.
Toen Trump won, was het "door russiche inmenging"
Toen Biden won, was het ineens "eerlijke verkiezing"
Als nu Biden toch zou winnen, zou het nu russische inmenging zijn want Putin heeft gezegd dat hij Biden prefereert.
En als Trump nu wint zou het dan "eerlijk" zijn.
Je moet kunnen volgen hoor
Inmenging in buitenlandse politiek verdwijnt nooit en blijft overal aanwezig.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De Russische inmenging verdwijnt niet als de verkeerde kandidaat gewonnen heeft, hoor. Dat is toch wel te begrijpen?
Het blijft ntl makkelijk om 1 boeman te hebben voor al wat niet naar jouw zin gaatquote:Op maandag 18 maart 2024 12:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Inmenging in buitenlandse politiek verdwijnt nooit en blijft overal aanwezig.
Nederland heeft ook gedoneerd aan de campagne van Hilary Clinton destijds.
Je bedoelt de Clinton Foundation? Ja, riekt naar corruptie, maar niet tegen de regels.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Inmenging in buitenlandse politiek verdwijnt nooit en blijft overal aanwezig.
Nederland heeft ook gedoneerd aan de campagne van Hilary Clinton destijds.
Kort antwoord: Rusland verzwakken.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan het doel?
Het zijn allemaal boeven joh.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je bedoelt de Clinton Foundation? Ja, riekt naar corruptie, maar niet tegen de regels.
Wat wel tegen de regels is om te vragen aan de president van Oekraïne om een onderzoek te starten naar Joe Biden en zijn zoon, anders zou de militaire steun niet gegeven worden.
Klopt, de VS wordt daar heel vaak voor gebruikt, en dan met name de CIAquote:Op maandag 18 maart 2024 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het blijft ntl makkelijk om 1 boeman te hebben voor al wat niet naar jouw zin gaat
Het ene is volgens de regels en het andere niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal boeven joh.
De één verpakt het alleen wat netter als de ander.
Nee. Het ene is legaal, maar dubieus.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal boeven joh.
De één verpakt het alleen wat netter als de ander.
Oekraïne zet hier vol op in.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kort antwoord: Rusland verzwakken.
Daarom voert Oekraïne drone aanvallen uit op strategische doelen in Rusland en steunen ze de gekke rebellengroep die rond Belgorod wat stennis trapt.
lijkt me sterkquote:Op maandag 18 maart 2024 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt volgens mij de russen nog meer eensgezind en verklaart mss ook de verkiezingsuitslag (@:over_hedge)
Ja en die regels maken ze zelf met hun vriendjes.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee. Het ene is legaal, maar dubieus.
Het andere is illegaal.
Uh, nee. Wetten en regels moeten door het parlement worden goedgekeurd.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja en die regels maken ze zelf met hun vriendjes.
Kom nou toch, je wordt gewoon in de maling genomen door beide partijen.
Even een wet veranderen en de ondernemer veranderd in een crimineel.
Prima als jij je daar aan vast wilt houden hoor maar ik doe daar niet aan mee.
Dat bedoel ik dus met vriendjes.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:35 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Uh, nee. Wetten en regels moeten door het parlement worden goedgekeurd.
Vriendjes of $$$.$$$.$$$quote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met vriendjes.
Of "kompromat"quote:
Ondertussen blijft het dus wel illegaalquote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met vriendjes.
Voor gekken wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:44 schreef sp3c het volgende:
Lekker belangrijk joh, Amerikanen zijn net zo gek als de Russen
In veel opzichten nog veel gekkerquote:Op maandag 18 maart 2024 13:44 schreef sp3c het volgende:
Lekker belangrijk joh, Amerikanen zijn net zo gek als de Russen
Prima joh, blijf jij lekker achter je clubje aan huppelen en verdedigen hier op het forum.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:45 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ondertussen blijft het dus wel illegaal
Ik geef alleen maar aan hoe het zou moeten werken in een rechtsstaat en democratie.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Prima joh, blijf jij lekker achter je clubje aan huppelen en verdedigen hier op het forum.
Ik blijf er bij dat het allemaal onbetrouwbare eikels zijn.
Ongeacht wat de wet zegt.
Dus jij vind het prima om de boel te besodemieteren zolang het maar volgens de wet is?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan hoe het zou moeten werken in een rechtsstaat en democratie.
Dat cynische en apathische helpt zeker niet.
Als het volgens de wet is, is het per definitie geen besodemieterenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij vind het prima om de boel te besodemieteren zolang het maar volgens de wet is?
Ok duidelijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:09 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als het volgens de wet is, is het per definitie geen besodemieteren
Als het mag, dan mag het. Wat is daar onduidelijk aan?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ok duidelijk.
Klopt niet want er zijn talloze manieren om de boel te bedonderen zonder de wet te overtreden.
Ga ik uiteraard niet hier online vertellen.
Maar de wet voorziet niet in alles.
Omdat ik ook nog zo iets is als fatsoen en moraal?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:20 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als het mag, dan mag het. Wat is daar onduidelijk aan?
In politiek?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat ik ook nog zo iets is als fatsoen en moraal?
Ja, daar zou je politici ook aan willen houden, maar bij Trump kan dat allemaal de prullenbak in.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat ik ook nog zo iets is als fatsoen en moraal?
En alleen bij Trump?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:20 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, daar zou je politici ook aan willen houden, maar bij Trump kan dat allemaal de prullenbak in.
Wat overblijft zijn de de zaken die illegaal en crimineel zijn.
Als ze zich prima aan de wet houden, dan is er geen probleem nee. "But her e-mails" moet ik aan denken.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En alleen bij Trump?
De rest houdt zich prima aan de wet en daar heb je geen problemen mee?
Je weet dat het niet wettelijk verboden is om een oorlog te starten?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als ze zich prima aan de wet houden, dan is er geen probleem nee. "But her e-mails" moet ik aan denken.
Ging wel tegen de regels in, maar niet crimineel gezien een probleem. Itt tot Trump die verschillende keren crimineel gedrag heeft vertoond.
Ja dat Biden al 5 maanden een genocide steunt is een voorbeeld van fatsoen en moraalquote:Op maandag 18 maart 2024 15:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En alleen bij Trump?
De rest houdt zich prima aan de wet en daar heb je geen problemen mee?
Uh? Putin is een dictator, die kan doen en laten wat hij wil.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je weet dat het niet wettelijk verboden is om een oorlog te starten?
Dus Putin houdt zich keurig aan de wet.
Geen probleem voor je?
De VS steunt Israël, daar is genoeg steun voor in het parlement en volgens mij ook genoeg publieke steun.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja dat Biden al 5 maanden een genocide steunt is een voorbeeld van fatsoen en moraal
Maar laat het ons vooral over Trump hebben ntl
Yep en hij houdt zich keurig aan de wet.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Uh? Putin is een dictator, die kan doen en laten wat hij wil.
Natuurlijk is dat een probleem, maar dat heeft niks met de kaders van wat voor wet dan ook te maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep en hij houdt zich keurig aan de wet.
Dat is dus geen probleem voor je?
Jawel hoor, is internationale wetgeving.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een probleem, maar dat heeft niks met de kaders van wat voor wet dan ook te maken.
Ik ben per definitie tegen dictators.
Duidelijk toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:20 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als het mag, dan mag het. Wat is daar onduidelijk aan?
Dus jij hebt ook geen problemen met het feit dat Putin een oorlog is gestart?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het ene is volgens de regels en het andere niet.
Wat probeer je te beweren? Nogmaals, een dictator kan doen en laten wat die wil.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jawel hoor, is internationale wetgeving.
Of het nou een dictator, autocraat, democraat of andere aan inflatie onderhevige term is maakt niet uit.
Ze mogen van de wet een oorlog starten.
[..]
Duidelijk toch?
Een dictator kan per definitie niks fout doenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen problemen met het feit dat Putin een oorlog is gestart?
Het is tenslotte niet tegen de regels.
Dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:25 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat probeer je te beweren? Nogmaals, een dictator kan doen en laten wat die wil.
Jazeker wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Een dictator kan per definitie niks fout doen
Ik ben benieuwd hoe daar op gereageerd wordt.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:58 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Oekraïne zet hier vol op in.
Ik verwacht in de nabije toekomst honderden drone-aanvallen op Rusland per dag.
Dat Poetin een oorlog is gestart is nieuw voor mij.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen problemen met het feit dat Putin een oorlog is gestart?
Het is tenslotte niet tegen de regels.
Prima, dan noemen we het een speciale operatie.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat Poetin een oorlog is gestart is nieuw voor mij.
Volgens mij heeft hij het over een speciale militaire operatie.
Die speciale militaire operatie een oorlog noemen zou in Rusland zelfs strafbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |