Nee hoor, ik weiger alleen antwoorden te geven aan mensen die niks toevoegen en alleen maar komen zeiken.quote:
De aanvallende partij heeft tot 5 x meer verliezen dan de verdedigende partij.quote:
We weten beide het antwoord al, je hoeft dus niet te antwoorden.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weiger alleen antwoorden te geven aan mensen die niks toevoegen en alleen maar komen zeiken.
Zou dat met de huidige drones en technologie nog steeds zo zijn?quote:Op maandag 18 maart 2024 08:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
De aanvallende partij heeft tot 5 x meer verliezen dan de verdedigende partij.
En geen 10%.
De gemiddelde Rus heeft hierin te doen wat Putin wil.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook hier snijdt het mes 2 kanten op: hoeveel is de gemiddelde Rus bereid te geven om deze zinloze oorlog voort te zetten.
Iedereen kijkt op tegen grootmachten, die niet kunnen verliezen.
Maar Rusland heeft destijds Afghanistan ook opgegeven.
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 08:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
We weten beide het antwoord al, je hoeft dus niet te antwoorden.
Het gaat niet om bezetten, maar om het innemen van grondgebied.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou dat met de huidige drones en technologie nog steeds zo zijn?
Om een gebied echt te bezetten heb je wel boots on the grond nodig dus dan liggen de verliezen wel hoger.
Maar tegenwoordig kan de "soldaat" op een veilige plek zitten van het front en daar een drone de loopgraven in sturen.
Dus ik betwijfel die ratio.
Bij andere recente oorlogen zie ik die ratio ook niet.
Ja dat weet iedereen maar hoe kom je dan aan de ratio 1:5?quote:Op maandag 18 maart 2024 08:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat niet om bezetten, maar om het innemen van grondgebied.
Daarvoor moet de aanvallende partij meer risicos nemen.
Volgens mij reageer ik op jou en niet op mezelf.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat jij kennelijk tegen jezelf in gaat. En dat is vreemd.
Achja, hij probeert weer verwarring te scheppen en zo de discussie te "winnen". Dat trucje kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik op jou en niet op mezelf.
Ja valt wel op hè.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Achja, hij probeert weer verwarring te scheppen en zo de discussie te "winnen". Dat trucje kennen we inmiddels wel.
Daarom dat ik mij afzijdig gehouden heb van deze "discussie"quote:Op maandag 18 maart 2024 08:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weiger alleen antwoorden te geven aan mensen die niks toevoegen en alleen maar komen zeiken.
Je kunt ook tegen jezelf ingaan in een reactie naar een ander.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik op jou en niet op mezelf.
Ik begrijp die ratio überhaupt niet helemaal. Het heeft immers ook vele voordelen om de aanvallende partij te zijn. En er spelen zoveel verschillende factoren. Maar misschien kan sp3c het onderbouwen. Ben erg benieuwd waar hij het op baseert.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou dat met de huidige drones en technologie nog steeds zo zijn?
Om een gebied echt te bezetten heb je wel boots on the grond nodig dus dan liggen de verliezen wel hoger.
Maar tegenwoordig kan de "soldaat" op een veilige plek zitten van het front en daar een drone de loopgraven in sturen.
Dus ik betwijfel die ratio.
Bij andere recente oorlogen zie ik die ratio ook niet.
Kiek, jij weet tenminste wie er mee kwam.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik begrijp die ratio überhaupt niet helemaal. Het heeft immers ook vele voordelen om de aanvallende partij te zijn. En er spelen zoveel verschillende factoren. Maar misschien kan sp3c het onderbouwen. Ben erg benieuwd waar hij het op baseert.
Al jouw reacties zijn makkelijk te ontkrachten omdat je geen enkele kennis van zaken hebt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen jezelf ingaan in een reactie naar een ander.
Je had mijn reactie heel eenvoudig kunnen ontkrachten. Inkoppertje.
Maar je besloot anders.
Ach veel van die ratio's zijn volgens mij gebaseerd op oekrainse verklaringen van russische vleesaanvallen, wat allesbehalve geloofwaardig klinkt, maar wel lekker bekt in de media ntl.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik begrijp die ratio überhaupt niet helemaal. Het heeft immers ook vele voordelen om de aanvallende partij te zijn. En er spelen zoveel verschillende factoren. Maar misschien kan sp3c het onderbouwen. Ben erg benieuwd waar hij het op baseert.
Ja, dat is hoe het loopt bij BNW, zodra iemand niet het gewenste narratief volgt moet er op in gehakt worden.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Al jouw reacties zijn makkelijk te ontkrachten omdat je geen enkele kennis van zaken hebt.
Enige wat je doet is afzeiken.
Denk je nou echt dat ik van jou wil "winnen" ofzo?
Er valt geen fatsoenlijke discussie met jou te voeren omdat je minimale kennis hebt van het onderwerp.
Wat je wat je doet is proberen verwarring te zaaien.
Niemand is daar van onder de indruk, wekt alleen irritatie op en meer niet.
Ja ga maar weer zielig doen en BNW zwart maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is hoe het loopt bij BNW, zodra iemand niet het gewenste narratief volgt moet er op in gehakt worden.
Dat zal ook niet veranderen.
Maar ik ben niet onder de indruk van je ad hominem.
Nee zijn punt was dat jij niet normaal kunt discussiëren. Maar het is blijkbaar voor jou erg lastig om aan zelfreflectie te doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is hoe het loopt bij BNW, zodra iemand niet het gewenste narratief volgt moet er op in gehakt worden.
Dat zal ook niet veranderen.
Maar ik ben niet onder de indruk van je ad hominem.
Zo werkt dat met gaslightingquote:Op maandag 18 maart 2024 09:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee zijn punt was dat jij niet normaal kunt discussiëren. Maar het is blijkbaar voor jou erg lastig om aan zelfreflectie te doen.
Maar wat verwacht je dan precies van een Oekraïense aanval op doelen in Rusland?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:17 schreef UncleScorp het volgende:
Het oekrains geklungel van de laatste dagen kan ook tellen.
Tot 3x geprobeerd Belgorod aan te vallen.
En dat dit "russische militanten" zouden zijn klinkt ook weer als onzin.
Er is een serieus geplande aanval uitgevoerd met vele tanks en oa Bradley's (wat dan weer doet veronderstellen dat het westen wel degelijk op de hoogte was hiervan). Een aanval met westers materiaal op russisch grondgebied.
Naar 't schijnt zouden deze troepen opgeleid zijn door franse vreemdelingenlegioen en wilden ze een aanval uitvoeren op Belgorod om daar een opslagplaats van nucleaire wapens in te nemen.
Ze zijn allen uitgeschakeld na 3 vergeefse pogingen.
Er wordt gespeculeerd dat dit hetgeen was wat Victoria Nuland bedoelde dat Rusland zich kon verwachten aan een onaangename verrassing.
Dream on bitch
Wat is volgens jou dan het doel?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je dan precies van een Oekraïense aanval op doelen in Rusland?
Dat ze Belgorod gaan in nemen bijvoorbeeld?
Als dat de gedachte is, dan is het inderdaad een hoop geklungel.
Maar Oekraïne heeft daar geen belang bij.
Aanvallen op Belgorod zijn niet nieuw, dat zien we al deze hele oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |