Discussie op BNW:quote:Op maandag 18 maart 2024 09:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee zijn punt was dat jij niet normaal kunt discussiëren. Maar het is blijkbaar voor jou erg lastig om aan zelfreflectie te doen.
De aandacht afleiden van de hopeloosheid van hun eigen frontlinies ?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan het doel?
Dat is een mooie omschrijving van de gemiddelde discussie met jou.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Discussie op BNW:
Iedereen denkt dat je niet van een militaire grootmacht kan winnen, maar dat is wel in de geschiedenis gebeurt.
hoe kom je erbij dat iedereen dat denkt
Nou, denk jij dat Oekraïne kan winnen?
daar geef ik geen antwoord op
Oké, dan weet ik wel wat je antwoord is
waarom vraag je het dan
Omdat je jezelf nu tegenspreekt
hoezo reageer ik op mezelf
Enz...
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De aandacht afleiden van de hopeloosheid van hun eigen frontlinies ?
Of als het westen erachter zit, Putin proberen uitdagen een misstap te plaatsen zodat NATO kan tussenkomen ?
Dat zeg ik, geen zelfreflectie.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Discussie op BNW:
Iedereen denkt dat je niet van een militaire grootmacht kan winnen, maar dat is wel in de geschiedenis gebeurt.
waarom vraag je het dan
Enz...
QFTquote:Op maandag 18 maart 2024 09:57 schreef Candymannetje het volgende:
Dat is een mooie omschrijving van de gemiddelde discussie met jou.
En het was een leuke poging om de verkiezingen daar te "storen"quote:Op maandag 18 maart 2024 10:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou kunnen ja.
Oekraïne is nu weer in het defensief aan de frontlinie en ze hebben schijnbaar mensen over.
Mensen die al 2 jaar aan het vechten zijn krijgen nu verlof.
Dan hebben ze misschien ook wel mensen over om Rusland aan te vallen.
Je haakjes staan op het verkeerde woord. Moet om "verkiezingen"quote:Op maandag 18 maart 2024 10:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En het was een leuke poging om de verkiezingen daar te "storen"
Wel weer een hoop mensenlevens verspild maar ach
Dat vindt jij...quote:Op maandag 18 maart 2024 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je haakjes staan op het verkeerde woord. Moet om "verkiezingen"
Jij vind het wel normale verkiezingen? En je gelooft de uitslag?quote:
Dus jij vindt dat Wilders premier mag en moet worden ?quote:Op maandag 18 maart 2024 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij vind het wel normale verkiezingen? En je gelooft de uitslag?
En op wat baseer jij dat ?quote:Het zijn wel russen btw.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Dat is een vraag met een rare wedervraag beantwoordenquote:Op maandag 18 maart 2024 11:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Wilders premier mag en moet worden ?
[..]
En op wat baseer jij dat ?
zo'n gesprekje had ik laatst met jou en grrrrgquote:Op maandag 18 maart 2024 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Discussie op BNW:
waarom vraag je het dan
Enz...
Op tactisch gebied doen ze het best goed vind ik.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:07 schreef sp3c het volgende:
Belgorod aanvallen is het beste wat ze kunnen doen juist
ze moeten alleen eens leren fatsoenlijk terug te trekken als het tijd is
het hoeft ook niet succesvol te zijn, zolang de Russen in Rusland maar merken dat het oorlog isquote:Op maandag 18 maart 2024 11:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Op tactisch gebied doen ze het best goed vind ik.
Dat het weinig succesvol is kunnen de Oekraïners weinig aan doen.
De tegenstander is nou eenmaal heeft nou eenmaal meer manschappen, uitrusting en grondgebied.
Maakt volgens mij de russen nog meer eensgezind en verklaart mss ook de verkiezingsuitslag (@over_hedge)quote:Op maandag 18 maart 2024 11:11 schreef sp3c het volgende:
het hoeft ook niet succesvol te zijn, zolang de Russen in Rusland maar merken dat het oorlog is
Als je gelooft dat het de echte uitslag is dan wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt volgens mij de russen nog meer eensgezind en verklaart mss ook de verkiezingsuitslag (@:over_hedge)
Hou me niet echt bezig met de Russisch politiek.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je gelooft dat het de echte uitslag is dan wel ja.
Dat is wel waar het op neerkomt ja.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hou me niet echt bezig met de Russisch politiek.
Vertrouw die net zo min als die van ons.
Maar hadden de Russen wel keuze uit verschillende kandidaten?
Of was het meer:
[ ] Vladimir Putin
[ ] Putin, Vladimir
Ach het is altijd wel iets met verkiezingen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hou me niet echt bezig met de Russisch politiek.
Vertrouw die net zo min als die van ons.
Maar hadden de Russen wel keuze uit verschillende kandidaten?
Of was het meer:
[ ] Vladimir Putin
[ ] Putin, Vladimir
Vertrouw jij die uitslag?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt volgens mij de russen nog meer eensgezind en verklaart mss ook de verkiezingsuitslag (@:over_hedge)
Wie ben ik om daar over te oordelen?quote:
Ja corruptie is alleen wanneer het de volgelingen uit komt.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach het is altijd wel iets met verkiezingen.
Toen Trump won, was het "door russiche inmenging"
Toen Biden won, was het ineens "eerlijke verkiezing"
Als nu Biden toch zou winnen, zou het nu russische inmenging zijn want Putin heeft gezegd dat hij Biden prefereert.
En als Trump nu wint zou het dan "eerlijk" zijn.
Je moet kunnen volgen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |