SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Rene frogerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sluit fok! Ga kijken of er nog leuke dingen te doen zijn in de buurt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen zin inquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sluit fok! Ga kijken of er nog leuke dingen te doen zijn in de buurt.
Moet eerder in huis wat doen
Maar ook geen zin inTrust nobody![]()
Hey Killemquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja geef even n zetje dat ik wat ga doenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ok kunnen we je helpen nog denk>?Trust nobody![]()
ok schopje onder je reet dan, en als je je daar verveelt dan mag je hier ook nog beginnen met stofzuigenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja geef even n zetje dat ik wat ga doen
Do what you love, love what you do!![]()
Dacht kom ook even bolkenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
ok schopje onder je reet dan, en als je je daar verveelt dan mag je hier ook nog beginnen met stofzuigen
Trust nobody![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik zit trouwens ff nog voor te bereiden muziek voor morgen en ff in iPad goed zetten enzo. Echt oefenen hoef ik het niet want ken het wel. maar ff setlist ok maken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
ok schopje onder je reet dan, en als je je daar verveelt dan mag je hier ook nog beginnen met zuigen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey knijntjuhquote:
tis wel herkenbaar hoor, want heb dit dus net zo goed, gewoon geen zin in zeker niet opruimen of huishoudelijke dingen doen. LOLquote:
Als ik me ff druk maak is het in uurtje wel weer gedaan ook. maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel herkenbaar hoor, want heb dit dus net zo goed, gewoon geen zin in zeker niet opruimen of huishoudelijke dingen doen. LOL
Als ik me ff druk maak is het in uurtje wel weer gedaan ook. maarja he.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dacht klinkt dubbel, die Kree toch maar even terug gescrold en zag dat het niet Kree wasquote:
Zo. Ik zitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ook, te wachten op een telefoontjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Koekie, zit te wachten op een telefoontje van het ziekenhuisquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koekie, zit te wachten op een telefoontje van het ziekenhuiskomt er een kleinkind bij?
![]()
daar is toch niks gay aan? deden we vroeger ook allemaal en zou het nog doen hoor. allemaal zo dramatisch is t niet, tis nou niet dat het bij iedereen onwijs anders is ofzo daar beneden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ik gaa met niemand douchen ik
ben niet gayDo what you love, love what you do!![]()
Hey KW hoe is het?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ben niet gayWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat niet woke van jou.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ben niet gay![]()
Zeker nooit gevoetbaldquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ben niet gay
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hoewel heb flink lidteken enzo wel. maarja dat kwam door tijger in Tanzania.Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NeeO jasses! Wat naar, ik dacht iets leuks maar dit is helemaal niet leuk. Hopelijk komt dat telefoontje snel met een positief berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Spekkoekquote:
Jij bent S3quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wij eengeletterden tellen ook mee![]()
Hey Dot! Ja op zich goed hoor. Mag, in overleg met therapeut, meer meds afbouwen/stoppen.quote:
En hoe is het daar?![]()
weet je wat pas klote is, moeten pissen in een bekertje onder toezicht..... LOLDo what you love, love what you do!![]()
Zit al vanaf 9.30 steeds op een telfoontje te wachten eerst voor dit dan voor dat dan voor zus en dan voor zo en ondertussen kan je niets. Moet naar Deventer ziekenhuis Terwijl we hier zo mooi ziekenhuis hebben maar daar nemen ze na 20 uur in de avond niemand meer op de spoedeisendehulp meer opquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O jasses! Wat naar, ik dacht iets leuks maar dit is helemaal niet leuk. Hopelijk komt dat telefoontje snel met een positief berichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is goed nieuws, wat fijn of niet. Hopelijk heel geleidelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot! Ja op zich goed hoor. Mag, in overleg met therapeut, meer meds afbouwen/stoppen.
En hoe is het daar?![]()
Hier gaat het momenteel niet zo lekker lees mijn andere postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb dat nog nooit mogen meemakenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef kree het volgende:
weet je wat pas klote is, moeten pissen in een bekertje onder toezicht..... LOLmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat is naarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit al vanaf 9.30 steeds op een telfoontje te wachten eerst voor dit dan voor dat dan voor zus en dan voor zo en ondertussen kan je niets. Moet naar Deventer ziekenhuis Terwijl we hier zo mooi ziekenhuis hebben maar daar nemen ze na 20 uur in de avond niemand meer op de spoedeisendehulp meer op
Maak fotosOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja las het een minuutje geleden. Wat rot voor jullie. Hopelijk hoor je snel dat het goed is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is goed nieuws, wat fijn of niet. Hopelijk heel geleidelijk![]()
Hier gaat het momenteel niet zo lekker lees mijn andere post![]()
mjah ja dat is wel klote dat wachten idd. maar je kunt t zo zien, als er echt wat was dan hadden ze je wel gebeld zelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit al vanaf 9.30 steeds op een telfoontje te wachten eerst voor dit dan voor dat dan voor zus en dan voor zo en ondertussen kan je niets. Moet naar Deventer ziekenhuis Terwijl we hier zo mooi ziekenhuis hebben maar daar nemen ze na 20 uur in de avond niemand meer op de spoedeisendehulp meer op
Tis niet heel raar hoor zeker met operaties dat er ff wat meer wachttijd in zit. echt zenuwslopende dat ook als je het zelf meemaakt en niet weet wanneer precies.Do what you love, love what you do!![]()
Ja is echt kudt, vooral als je geen rijbewijs hebt en van andere afhankelijk bentquote:
Ik woon op 5 min van het ziekenhuis af als ik met de scootmobiel ga
Zo jammer al die bezuinigingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het ook thnxquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja las het een minuutje geleden. Wat rot voor jullie. Hopelijk hoor je snel dat het goed is.
Hoe is het met je schouder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat rot voor jullie! Ik wist helemaal niet dat dat ziekenhuis na 20.00 niemand meer op neemt, rare regel ook..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit al vanaf 9.30 steeds op een telfoontje te wachten eerst voor dit dan voor dat dan voor zus en dan voor zo en ondertussen kan je niets. Moet naar Deventer ziekenhuis Terwijl we hier zo mooi ziekenhuis hebben maar daar nemen ze na 20 uur in de avond niemand meer op de spoedeisendehulp meer op![]()
Nog steeds ruk. Wel een stuk minder dan eerst maar zwemmen zit er voorlopig nog niet in: wil ik het niet weer overbelasten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook thnx
Hoe is het met je schouder?![]()
Ja dat is altijd zo. Het is alleen zo dat je niet kan plannen met iemand om te gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ja dat is wel klote dat wachten idd. maar je kunt t zo zien, als er echt wat was dan hadden ze je wel gebeld zelf.
Tis niet heel raar hoor zeker met operaties dat er ff wat meer wachttijd in zit. echt zenuwslopende dat ook als je het zelf meemaakt en niet weet wanneer precies.
Lag hij hier dan was ik er vanmorgen om 9 uur geweest
Maar als ik nu iemand regel en hij is dan net onderweg rij je voor nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja Pier (klier) Eringa heeft dit zo besloten in het kader van de bezuinigingenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat rot voor jullie! Ik wist helemaal niet dat dat ziekenhuis na 20.00 niemand meer op neemt, rare regel ook..
Vrouwen kunnen hier ook niet meer bevallen en zo moet je voor diverse andere dingen naar Apeldoorn of DeventerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja kweet niet moet ie niet ff blijven dan in ziekenhuis? lijkt me wel met zoiets?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo. Het is alleen zo dat je niet kan plannen met iemand om te gaan.
Lag hij hier dan was ik er vanmorgen om 9 uur geweest
Maar als ik nu iemand regel en hij is dan net onderweg rij je voor niets
Ik moest week blijven nl voor wat een kleine operatie was, maarja toch paar zakken bloed ingegaan en ik kreeg koorts en mocht daardoor niet weg. dus toch nog 6 dagen ipv 1Do what you love, love what you do!![]()
Nee zodra de stent gezet is wordt hij weer terug gebracht naar Deventer. Het is niet zeker of hij naar huis mag of een nachtje moet blijven, maar dan in Deventer. Mits alles goed gegaan is in Zwollequote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
naja kweet niet moet ie niet ff blijven dan in ziekenhuis? lijkt me wel met zoiets?
Ik moest week blijven nl voor wat een kleine operatie was, maarja toch paar zakken bloed ingegaan en ik kreeg koorts en mocht daardoor niet weg. dus toch nog 6 dagen ipv 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jemig hoop en bid voor je dat het allemaal goed gaat. Ik had ze wss al gebeld ff of met de poli om te vragen, maarja.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zodra de stent gezet is wordt hij weer terug gebracht naar Deventer. Het is niet zeker of hij naar huis mag of een nachtje moet blijven, maar dan in Deventer. Mits alles goed gegaan is in ZwolleDo what you love, love what you do!![]()
Nee, ik ga er vanuit als er met hem iets aan de hand is ik wel gebeld wordt. DIe mensen moeten allemaal hard werken en wil ze niet storen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
jemig hoop en bid voor je dat het allemaal goed gaat. Ik had ze wss al gebeld ff of met de poli om te vragen, maarja.
Ze kunnen ook een spoedgeval tussen door gekregen hebben dan zal het ook langer duren.
Of ik krijg zo een berichtje dat hij alweer in Deventer is en zijn ze het in Zwolle vergeten door te geven.
Bureaucratie ook dat gesleep met patienten..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zodra de stent gezet is wordt hij weer terug gebracht naar Deventer. Het is niet zeker of hij naar huis mag of een nachtje moet blijven, maar dan in Deventer. Mits alles goed gegaan is in Zwolle![]()
klopt is ook zo en idd dat gebeurde met mij ook, sterker nog lag al helemaal nakend in mn ziekenhuiskleedje op weg naar de operatie kamer en moest terug. Dus nee het is niet ongewoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ga er vanuit als er met hem iets aan de hand is ik wel gebeld wordt. DIe mensen moeten allemaal hard werken en wil ze niet storen.
Ze kunnen ook een spoedgeval tussen door gekregen hebben dan zal het ook langer duren.
Of ik krijg zo een berichtje dat hij alweer in Deventer is en zijn ze het in Zwolle vergeten door te geven.
Maaaaaar. kan me voorstellen dat dat wachten op wel beetje killing is.Do what you love, love what you do!![]()
moet zeggen wan toch had ik er de zenuwen over, want ja je legt je leven letterlijk en figuurlijk in iemand anders handen. en met allerlei naalden en dingen etc terwijl je naar een tl balk kijkt in het plafond, werd gek. Was blij na 3 keer ademen was ik weg en toen ik wakker werd dacht ik ok kwartier, maar was het meer als 4 uur verder enzo. wtf moment wel.Do what you love, love what you do!![]()
Laatste ronde van vandaag?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje zat tbh![]()
ok danquote:![]()
Ja je moet toch af en toe ff schopje hebben om wat te doen dus..... En ok nu tevreden?Do what you love, love what you do!![]()
Ietsjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
ok dan![]()
Ja je moet toch af en toe ff schopje hebben om wat te doen dus..... En ok nu tevreden?
Trust nobody![]()
Haha ja wilde even kijken hoe veel er op een regel en in een bericht pasten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha ja hier ook, maar ik post geen 624smileys
![]()
![]()
Moest lachenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha ja hier ook, maar ik post geen 624smileys
![]()
![]()
Ik vind die rode smileys zo tof.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kies dan blije smileys.. schrok ervan![]()
Owquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind die rode smileys zo tof.Trust nobody![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Heb tot nu toe een fijne dag. En met jou patatje?Met patatje gaat het ook goed. Net ff lekker een wandeling gemaakt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ie er lag in mijn ooghoek
Schrok ervan
Wat dacht je dan dat het was?![]()
snoertjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:00 schreef JustinK het volgende:
Mensen schrikken ook weleens van mijn snoer![]()
Afscheidswals aan de waterlijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en het kost wat steeds die ambulancesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bureaucratie ook dat gesleep met patienten..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
Heb gisteren zelf Hot & Spicy burgers gemaakt:
[ afbeelding ]
Was extreem lekker en eens wat anders dan pasta![]()
![]()
vind wel HC heeft wel een beloning verdient, ik heb nog ijsje voor je
HC belonen is @JustinK's taakquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef kree het volgende:
Is er nog genoeg liefde hier?
Of moet ik even bij storten?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zou graag jouw liefde in mijn mond gestort krijgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Of moet ik even bij storten?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Immer Liebequote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Of moet ik even bij storten?![]()
![]()
Liefde van Mick is altijd welkom!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Of moet ik even bij storten?![]()
Ik heb vragen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw liefde in mijn mond gestort krijgen.Jaaaaquote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja maar geef wil wel ff knuffel hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Of moet ik even bij storten?
Oehhh jammmquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Was extreem lekker en eens wat anders dan pasta
Trust nobody![]()
Stort maar volquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Of moet ik even bij storten?Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef kree het volgende:
Trust nobody![]()
Wij ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is Achterhoeks voor:
Vaak ben je te bang.
Weet niet precies waarom ik dat typte.![]()
Hoe had je ze gemaakt? Water loopt me in de mond. Ik wil dat eten vanavond..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Was extreem lekker en eens wat anders dan pastaTrust nobody![]()
Ik ben n watje iddquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is Achterhoeks voor:
Vaak ben je te bang.
Weet niet precies waarom ik dat typte.Trust nobody![]()
Remmen is angstquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Broodjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe had je ze gemaakt? Water loopt me in de mond. Ik wil dat eten vanavond..
IJsbergsla onderop
tomaat op de sla
hamburger
cheddar kaas
jalapenos pepertjes
samourai saus
Was echt extreem lekker.![]()
![]()
Goed om te horenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok mooiMet patatje gaat het ook goed. Net ff lekker een wandeling gemaakt
![]()
Voetbal is spannendOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waar smaakt samouraisaus naar..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Broodje
IJsbergsla onderop
tomaat op de sla
hamburger
cheddar kaas
jalapenos pepertjes
samourai saus
Was echt extreem lekker.
Ik heb dus al eten maar ik wil.dat..
Trust nobody![]()
soms denk ik he was sommige van jullie foksters maar ergens buurvrouw ofzo. Hahahaha. de praktijk wijst uit altijd heel ver weg
Mwaa niet echtquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef JustinK het volgende:
[..]Heb je wel weer een beetje kunnen slapen?
![]()
Whyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:14 schreef kree het volgende:
soms denk ik he was sommige van jullie foksters maar ergens buurvrouw ofzo. Hahahaha. de praktijk wijst uit altijd heel ver wegTrust nobody![]()
Beetje whiskeysaus-achtig maar dan iets pittig. Is van Calve.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar smaakt samouraisaus naar..
Ik heb dus al eten maar ik wil.dat..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar smaakt samouraisaus naar..
Ik heb dus al eten maar ik wil.dat..quote:Samuraisaus bestaat uit sambal en mayonaise. Het is een vrij hete saus die vooral bekend is in België en daar ook veelvuldig wordt genuttigd. De saus wordt geassocieerd met oosterse vechtsporten. Een voorbeeld van een tekst op een verpakking is: Een vurig pikante saus met tomatensmaak![]()
Ik wilquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje whiskeysaus-achtig maar dan iets pittig. Is van Calve.
Trust nobody![]()
nou zou dat wel gezellig vinden...... mijn buren zijn btw ook aardig hoor. Maarja he.quote:
tis nou niet dat ze op de koffie komen of ff filmpje kijken samen met me.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had n zon vers maaltijdpakket voor kip madras.. zal ik teruggaan en burgers gaan maken?
Trust nobody![]()
Ik wil Tousart en Trimmel tegelijkertijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kip madras ook lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had n zon vers maaltijdpakket voor kip madras.. zal ik teruggaan en burgers gaan maken?![]()
![]()
Geile donder ben je ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil Tousart en Trimmel tegelijkertijd![]()
oeh die had ik laatst ook gemaakt, smaakte goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had n zon vers maaltijdpakket voor kip madras.. zal ik teruggaan en burgers gaan maken?
Moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
Het is weekend, party hardy![]()
![]()
Donderdag zei ze dat dat in mijn stadium nog heel gebruikelijk is.. dus mag alleen in uiterste gevallen overdag slapen maar zo veel mogelijk gewoon doorgaan..quote:![]()
Moest googlenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil Tousart en Trimmel tegelijkertijdTrust nobody![]()
Jouw stadium?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Donderdag zei ze dat dat in mijn stadium nog heel gebruikelijk is.. dus mag alleen in uiterste gevallen overdag slapen maar zo veel mogelijk gewoon doorgaan..Trust nobody![]()
Ow ok, nou als je een lepeltje nodig hebt om beter te slapen dan zeg het maarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Donderdag zei ze dat dat in mijn stadium nog heel gebruikelijk is.. dus mag alleen in uiterste gevallen overdag slapen maar zo veel mogelijk gewoon doorgaan..![]()
![]()
Jij verdwaald elke keerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ok, nou als je een lepeltje nodig hebt om beter te slapen dan zeg het maar![]()
![]()
ligt prettiger dan mesje mesje, dan duwt er wat in je rugquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ohhquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja van herstel. Ik ben nog relatief kort onder behandeling
Hm.. geen idee waarvoor.. misschien heb je t wel verteld..sorryTrust nobody![]()
fuckers fuckers fuckers, om American pie nog maar ff te quoten. hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Burnout depressie en angsstoornisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh
Hm.. geen idee waarvoor.. misschien heb je t wel verteld..sorry![]()
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:22 schreef kree het volgende:
fuckers fuckers fuckers, om American pie nog maar ff te quoten. hahaha.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Rot voor jequote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Burnout depressie en angsstoornis
Trust nobody![]()
Soep is stap 1 in elk genezingsprocesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Burnout depressie en angsstoornis
Ben jij liever de grote, of de kleine lepel?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kom er NU aanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ok tomatensoep maken en kwarkcake met speculoos maken. Tot later
Eet smakelijk. Laterquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ok tomatensoep maken en kwarkcake met speculoos maken. Tot later![]()
![]()
Geniet ervanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ok tomatensoep maken en kwarkcake met speculoos maken. Tot laterTrust nobody![]()
geen appeltaart?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ok tomatensoep maken en kwarkcake met speculoos maken. Tot laterDo what you love, love what you do!![]()
Jij bent de enige hier met een onverklaarbare fascinatie met American Pie.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Enjoyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ok tomatensoep maken en kwarkcake met speculoos maken. Tot later![]()
![]()
regen? haha ik zit nog met vol in de zon in huis net als hele middag trouwens, draait net beetje weg.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niet iedereen kan het zo goed hebben als jijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
regen? haha ik zit nog met vol in de zon in huis net als hele middag trouwens, draait net beetje weg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ZW he, mss is het mazzel, iig min was droogt dat is goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het zo goed hebben als jijDo what you love, love what you do!![]()
Nog een paar uur dan ga ik weer all you can eatenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eat all you canquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog een paar uur dan ga ik weer all you can eaten![]()
Dat worden een paar mooie rondes morgenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog een paar uur dan ga ik weer all you can eaten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat worden een paar mooie rondes morgen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rondes wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat worden een paar mooie rondes morgen![]()
Hard naar de wc lopen jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe oke dan.
Ik denk je gaat hardlopen of zo![]()
![]()
Maar wat is je mening?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yorbe scoooooortOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
OF denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Streamt hij dan op Twitch of op OF ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: