Broodjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe had je ze gemaakt? Water loopt me in de mond. Ik wil dat eten vanavond..
Goed om te horenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok mooiMet patatje gaat het ook goed. Net ff lekker een wandeling gemaakt
Waar smaakt samouraisaus naar..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Broodje
IJsbergsla onderop
tomaat op de sla
hamburger
cheddar kaas
jalapenos pepertjes
samourai saus
Was echt extreem lekker.
Mwaa niet echtquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef JustinK het volgende:
[..]Heb je wel weer een beetje kunnen slapen?
Whyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:14 schreef kree het volgende:
soms denk ik he was sommige van jullie foksters maar ergens buurvrouw ofzo. Hahahaha. de praktijk wijst uit altijd heel ver weg
Beetje whiskeysaus-achtig maar dan iets pittig. Is van Calve.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar smaakt samouraisaus naar..
Ik heb dus al eten maar ik wil.dat..
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar smaakt samouraisaus naar..
Ik heb dus al eten maar ik wil.dat..
quote:Samuraisaus bestaat uit sambal en mayonaise. Het is een vrij hete saus die vooral bekend is in België en daar ook veelvuldig wordt genuttigd. De saus wordt geassocieerd met oosterse vechtsporten. Een voorbeeld van een tekst op een verpakking is: Een vurig pikante saus met tomatensmaak
Ik wilquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje whiskeysaus-achtig maar dan iets pittig. Is van Calve.
nou zou dat wel gezellig vinden...... mijn buren zijn btw ook aardig hoor. Maarja he.quote:
Kip madras ook lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had n zon vers maaltijdpakket voor kip madras.. zal ik teruggaan en burgers gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |