SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Rene frogerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sluit fok! Ga kijken of er nog leuke dingen te doen zijn in de buurt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geen zin inquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sluit fok! Ga kijken of er nog leuke dingen te doen zijn in de buurt.
Moet eerder in huis wat doen
Maar ook geen zin inTrust nobody![]()
Hey Killemquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja geef even n zetje dat ik wat ga doenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ok kunnen we je helpen nog denk>?Trust nobody![]()
ok schopje onder je reet dan, en als je je daar verveelt dan mag je hier ook nog beginnen met stofzuigenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja geef even n zetje dat ik wat ga doen
Do what you love, love what you do!![]()
Dacht kom ook even bolkenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
ok schopje onder je reet dan, en als je je daar verveelt dan mag je hier ook nog beginnen met stofzuigen
Trust nobody![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik zit trouwens ff nog voor te bereiden muziek voor morgen en ff in iPad goed zetten enzo. Echt oefenen hoef ik het niet want ken het wel. maar ff setlist ok maken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
ok schopje onder je reet dan, en als je je daar verveelt dan mag je hier ook nog beginnen met zuigen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey knijntjuhquote:
tis wel herkenbaar hoor, want heb dit dus net zo goed, gewoon geen zin in zeker niet opruimen of huishoudelijke dingen doen. LOLquote:
Als ik me ff druk maak is het in uurtje wel weer gedaan ook. maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel herkenbaar hoor, want heb dit dus net zo goed, gewoon geen zin in zeker niet opruimen of huishoudelijke dingen doen. LOL
Als ik me ff druk maak is het in uurtje wel weer gedaan ook. maarja he.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dacht klinkt dubbel, die Kree toch maar even terug gescrold en zag dat het niet Kree wasquote:
Zo. Ik zitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ook, te wachten op een telefoontjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Koekie, zit te wachten op een telefoontje van het ziekenhuisquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koekie, zit te wachten op een telefoontje van het ziekenhuiskomt er een kleinkind bij?
![]()
daar is toch niks gay aan? deden we vroeger ook allemaal en zou het nog doen hoor. allemaal zo dramatisch is t niet, tis nou niet dat het bij iedereen onwijs anders is ofzo daar beneden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ik gaa met niemand douchen ik
ben niet gayDo what you love, love what you do!![]()
Hey KW hoe is het?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ben niet gayWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat niet woke van jou.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ben niet gay![]()
Zeker nooit gevoetbaldquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:20 schreef KoningWouter het volgende:
ben niet gay
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hoewel heb flink lidteken enzo wel. maarja dat kwam door tijger in Tanzania.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: