Geile donder ben je ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil Tousart en Trimmel tegelijkertijd
oeh die had ik laatst ook gemaakt, smaakte goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had n zon vers maaltijdpakket voor kip madras.. zal ik teruggaan en burgers gaan maken?
Moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had n zon vers maaltijdpakket voor kip madras.. zal ik teruggaan en burgers gaan maken?
Donderdag zei ze dat dat in mijn stadium nog heel gebruikelijk is.. dus mag alleen in uiterste gevallen overdag slapen maar zo veel mogelijk gewoon doorgaan..quote:
Moest googlenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil Tousart en Trimmel tegelijkertijd
Jouw stadium?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Donderdag zei ze dat dat in mijn stadium nog heel gebruikelijk is.. dus mag alleen in uiterste gevallen overdag slapen maar zo veel mogelijk gewoon doorgaan..
Ow ok, nou als je een lepeltje nodig hebt om beter te slapen dan zeg het maarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Donderdag zei ze dat dat in mijn stadium nog heel gebruikelijk is.. dus mag alleen in uiterste gevallen overdag slapen maar zo veel mogelijk gewoon doorgaan..
Jij verdwaald elke keerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ok, nou als je een lepeltje nodig hebt om beter te slapen dan zeg het maar
ligt prettiger dan mesje mesje, dan duwt er wat in je rugquote:
Ohhquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja van herstel. Ik ben nog relatief kort onder behandeling
Burnout depressie en angsstoornisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh
Hm.. geen idee waarvoor.. misschien heb je t wel verteld..sorry
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:22 schreef kree het volgende:
fuckers fuckers fuckers, om American pie nog maar ff te quoten. hahaha.
Rot voor jequote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Burnout depressie en angsstoornis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |