12 a 1300 euro.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat heeft die nu al verdiend 8x ..... geen idee wat het kost
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano tegen Jimmie: ik irriteer me steeds meer aan haar (Ashley)
Staan opeens Ashely en Karen in de slaapkamer ook
Zo was het ook helemaal niet bedoeld . de moderatie wordt een beetje overdreven soms wmbquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Je had het tegen mij en ik vond je reactie niet negatief voelend
Ja, en jammer genoeg de stream eraf nu ....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:34 schreef Ireth het volgende:
Kutje&Co nu "gezellig" bij Jim en Dilano..
Jimmy gooit zijn eigen glazen in. Het is niet erg dat hij zich ineens tegen Ashley en Karen keert, maar doe dat niet zo schijnheilig. In hun gezicht doen of er niets aan de hand is en lekker met ze giechelen en zodra ze uit het zicht zijn kwaadspreken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja moest lachen
uitgerekend op dat moment..
aardig verdiend al dan hahaquote:
Wat een vals gedoe, ik vind het zo jammerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef Ireth het volgende:
Heeft Ashley al lopen klagen dat Tom naar binnen ging tijdens het vliegtuigje??
Als je andere titel wil roepen we @Dotteke er ff bijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry had hem weer niet door ik let nooit echt op de nummers haha![]()
Is altijd wel iemand die opent.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry had hem weer niet door ik let nooit echt op de nummers haha![]()
Maar dat doet hij al langer, eerst ook bij Ty en Randy vriendelijk doen daar info delen en dan weer terug naar de andere groep.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy gooit zijn eigen glazen in. Het is niet erg dat hij zich ineens tegen Ashley en Karen keert, maar doe dat niet zo schijnheilig. In hun gezicht doen of er niets aan de hand is en lekker met ze giechelen en zodra ze uit het zicht zijn kwaadspreken.
was niet gedaan he, dat word gevraagd sarcastischquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een vals gedoe, ik vind het zo jammer
nee hoor dan had ik maar moeten opletten he hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je andere titel wil roepen we @:Dotteke er ff bij
Ik hoop het wel. Hij vergeet dat er camera's op staan en de mensen thuis het wel zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar dat doet hij al langer, eerst ook bij Ty en Randy vriendelijk doen daar info delen en dan weer terug naar de andere groep.
Benieuwd of het een keer uitkomt.
Ik vind Ash vals ,dat bedoel ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was niet gedaan he, dat word gevraagd sarcastisch
ja dat snap ik, maar vind zelf ook leuk maar ja moet leren op nummers te letten danquote:
Hij weet het ook wel. Zei een paar weken terug al dat hij ook niet zal gaan winnen omdat hij dit doet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Hij vergeet dat er camera's op staan en de mensen thuis het wel zien.
Ik ga wel ff naar mijn eigen stofzuiger luisterenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:40 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze niet weer gaan kaarten? Dat geploink is irritant
Maar dat komt ook omdat ze niet horen hoe hij achter hun rug aan het praten is denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij weet het ook wel. Zei een paar weken terug al dat hij ook niet zal gaan winnen omdat hij dit doet.
Maar over het algemeen wordt er (wat ik zo zie) niet negatief over hem gepraat in het huis.
Je moet het wel zelf in de gaten houden natuurlijk! Je hebt vaker lapo en dat een ander uiteindelijk maar opent na twee minuten wachtenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar vind zelf ook leuk maar ja moet leren op nummers te letten dan
Ik naar mijn douchewaterquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga wel ff naar mijn eigen stofzuiger luisteren
Gaat dat niet meer in overlegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga wel ff naar mijn eigen stofzuiger luisteren
Lang leven TikTok daar hebben ze dat vandaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:43 schreef Puzzie het volgende:
Die mannen bedenken wel iedere keer spelletjes
Armen wijd.quote:
Dat heb ik allemaal nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
Lang leven TikTok daar hebben ze dat vandaan.
Dit speelde ik al ver voor TikTok bestond.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
Lang leven TikTok daar hebben ze dat vandaan.
dat snap ik ja dat ik zelf moet opletten dat zei ik ook, en ik maak er toch geen drama van als een ander opentquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet het wel zelf in de gaten houden natuurlijk! Je hebt vaker lapo en dat een ander uiteindelijk maar opent na twee minuten wachten
Beerpong?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit speelde ik al ver voor TikTok bestond.
Dus I call bullshit
ahhhh morgen ruilen dan maarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gaat dat niet meer in overlegOk ik dweil wel dan
foutjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:43 schreef Puzzie het volgende:
Die mannen bedenken wel iedere keer spelletjes
stream 2 met jimmyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
2 streams op een infantiel spelletje
0 streams op Ashley & Co
Nee potten pannen en bekers pong... Toen het spel beerpong nog niet te koop was en enkel een ding was met gewone Red solo cupsquote:
Dat kan maar zij hebben het gezien op TikTokquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit speelde ik al ver voor TikTok bestond.
Dus I call bullshit
Ze beschermen Ashley denk ik. Ze zit de afgelopen dagen alleen maar te bashen. Is niet goed voor haar populariteit.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
2 streams op een infantiel spelletje
0 streams op Ashley & Co
Van mij mag ze weg. Klaar met haarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze beschermen Ashley denk ik. Ze zit de afgelopen dagen alleen maar te bashen. Is niet goed voor haar populariteit.
Nee, hij heeft het tegen iedereen gezegd, behalve tegen haar en Karenquote:
Ahh de rest weet het wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het tegen iedereen gezegd, behalve tegen haar en Karen
In ieder geval Tom en Dilano en ik dacht ook Alice, maar die laatste weet ik niet zeker.quote:
Ze gaat ook echt wel weg voor de finale. Ze is een terugkomer en die winnen nooit. Ze heeft genoeg gestookt nu wordt het tijd dat er wat meer emotie komt. Mensen moeten weer bijelkaar komen.quote:
Dillie heeft het hem zelf vertelt , die wist het van Randyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval Tom en Dilano en ik dacht ook Alice, maar die laatste weet ik niet zeker.
Daar moet eeenquote:
Ik denk dat we het over verschillende dingen hebben. Ik had het over zijn plotselinge afkeer van Ashley en Karen.quote:
Ik had het over Jimmyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over verschillende dingen hebben. Ik had het over zijn plotselinge afkeer van Ashley en Karen.
Is die bang dat ze gestolen worden??quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:01 schreef Snoozey het volgende:
jaaa, tom had gisteravond 'zijn coins uit de koker gehaald. hoeveel bang heb je dan
Ash en Karen hebben een gat in de hand.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is die bang dat ze gestolen worden??
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is die bang dat ze gestolen worden??
Oh, nou worden ze ook al voor dieven uitgemaakt?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ash en Karen hebben een gat in de hand.
Waarom? Hebben ze al eerder coins gestolen?quote:
Ik snap hem wel , ze haalt al weken streken uit mbt zijn gevoelquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:04 schreef Snoozey het volgende:
want karen heeft eerder dat soort streken uitgehaald? nee
Dat spreekwoord hebben we in Nederland ook. Maar volgens mij heeft hij ze er niet uit gehaald maar wel geteld.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, nou worden ze ook al voor dieven uitgemaakt?
Hebben ze in België ook het spreekwoord "Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"?
Andere streken naar hem toe?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Hebben ze al eerder coins gestolen?
En andersom niet zeker😂quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:10 schreef mazaru het volgende:
Tom wil dus al dagen achter elkaar wel over haar praten, maar niet met haar.
Begrijpelijk, er valt ook niet met haar te pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:10 schreef mazaru het volgende:
Tom is daar afgelopen nacht mee begonnen. De dames donderdag meteen na het bekend maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:10 schreef mazaru het volgende:
ja verbaasde me net ook dat hij dat zegt tegen Tomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Raar verhaal dat Glenn het slechtpraten vanAsh over Dan niet heeft meegekregen
Ja dat snap ik dus echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja verbaasde me net ook dat hij dat zegt tegen Tom
Tom valt ook door de mand. Hoezo moet Jimmy erbij zitten? Moet zijn handje vastgehouden worden? Moet Jimmy zeggen waarom Tom boos is?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
glenn: je moet je niet slecht voelen over keuzes
tom: ik moet niet tegen alice zeggen dat ik het niet gedaan heb
glenn: ik had dat toen met sabo, die wilde ik er ook niet opzetten, had het met haar alleen over de buitenwereld. Heb haar er toen opgezet omdat ik wist dat ik haar niet kon redden.
Tom: Ashely is de hele week bezig over danny dat hij zo is veranderd...
Glenn: ik heb dat niet gehoord? ga je praten?
Tom: met wie met Ash? ik heb niks verkeerd gedaan he.. Karen kan naar mij komen he.
Glenn: ben je klaar om te praten?
tom: ja met Jimmie erbij.. en als er niet geluisterd wordt (iets van dan niet?)
Beter met mensen erbij,. een derdequote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
glenn: je moet je niet slecht voelen over keuzes
tom: ik moet niet tegen alice zeggen dat ik het niet gedaan heb
glenn: ik had dat toen met sabo, die wilde ik er ook niet opzetten, had het met haar alleen over de buitenwereld. Heb haar er toen opgezet omdat ik wist dat ik haar niet kon redden.
Tom: Ashely is de hele week bezig over danny dat hij zo is veranderd...
Glenn: ik heb dat niet gehoord? ga je praten?
Tom: met wie met Ash? ik heb niks verkeerd gedaan he.. Karen kan naar mij komen he.
Glenn: ben je klaar om te praten?
tom: ja met Jimmie erbij.. en als er niet geluisterd wordt (iets van dan niet?)
Uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand en dan is het zaak wie blijft ondanks dat toch nog rechtop staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom valt ook door de mand. Hoezo moet Jimmy erbij zitten? Moet zijn handje vastgehouden worden? Moet Jimmy zeggen waarom Tom boos is?
Ze vallen echt stuk voor stuk door de mand daar.
Ik vind het juist verstandig , altijd een derde erbijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom valt ook door de mand. Hoezo moet Jimmy erbij zitten? Moet zijn handje vastgehouden worden? Moet Jimmy zeggen waarom Tom boos is?
Denk als soort mediator? Kan het me wel voorstellen gezien het vorige gesprek wat Tom met Karen had in het groene kamertje.. Karen was toen nogal fel en bleef maar dingen herhalen ipv te luisteren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kunnen dingen minder makkelijk verdraaid worden, extra paar orenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, als getuige zodat ze niet kunnen liegen dus geen ja en nee spelletje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist!! En in die situatie nodigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:18 schreef cat123 het volgende:
[..]
Kunnen dingen minder makkelijk verdraaid worden, extra paar oren
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn vindt het raar de tijd zonder zijn vrouw/ vriendin.
Iedereen gaat het gemis voelen....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn vindt het raar de tijd zonder zijn vrouw/ vriendin.
Karen is net zo vals als Ash ,Walgelijk stel bij elkaarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:20 schreef Snoozey het volgende:
daarom ook iemand die pro karen is
waarom alleen iemand voor tom's hand
Dan mag er voor Karen ook steun bij en dan kunnen ze er net zo goed een groepsgesprek van maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het juist verstandig , altijd een derde erbij
Jim was ook voor allebei....althans dat denkt Tom nog.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:20 schreef Snoozey het volgende:
daarom ook iemand die pro karen is
waarom alleen iemand voor tom's hand
Dan regelt ze dat toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mag er voor Karen ook steun bij en dan kunnen ze er net zo goed een groepsgesprek van maken.
Het is een volwassen vent die bang is voor een confrontatiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:18 schreef cat123 het volgende:
[..]
Kunnen dingen minder makkelijk verdraaid worden, extra paar oren
Dat is het juist niet maar goed , dit heeft ook geen zinquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een volwassen vent die bang is voor een confrontatie
Precies. Schatje hier, schatje daar, maar ondertussen zwart maken zodra ze buiten gehoorsafstand zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]![]()
Die heeft ook op de acteurschool gezeten.
Nee dat denk ik niet, maar heb haar eerder tegen Tom gehoord....Als hij maar één zin gezegd heb komt ze al drie keer met een weerwoord.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een volwassen vent die bang is voor een confrontatie
Als Karen had gezegd dat ze wel met Tom zou willen praten, maar alleen als Ashley erbij zou zitten dan was het commentaar anders geweest denk ik zo maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het juist niet maar goed , dit heeft ook geen zin
Het is alleen ook wel dat hij op de een of andere manier zichzelf steeds in deze ellende verzeilt raakt.quote:
Ja dat herken ik dan ook , maar dat wil niet zeggen dat het zijn schuld isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Het is alleen ook wel dat hij op de een of andere manier zichzelf steeds in deze ellende verzeilt raakt.
Dat was het gisteren al vind ik. Je kunt best even boos blijven en bij elkaar uit de buurt blijven. Maar je woont in 1 huis en verziekt de sfeer voor het hele huis door dit kinderachtige gedragquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:33 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vind t tijd worden dat ze 's gaan praten met elkaar
Dat is wel een beetje zo, weet dat Rohani het zelfde zei dat hij over haar heen walste met stemming. En iedereen vond dat smerig van haar dat ze zo praatte over hem en geloofde dat niet van lieve Tom.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Het is alleen ook wel dat hij op de een of andere manier zichzelf steeds in deze ellende verzeilt raakt.
inderdaad beter met iemand erbij. Met Karin een normaal gesprek voeren is bijna niet mogelijk,of ze luistert niet, of ze begrijpt het niet, en na een geprek kletst ze het door maar dan verdraaid ze alles.quote:
Roni was dominant , Ka zei dat Basi dominant was en nu weer heeft Tom het gedaan na steen papier schaarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo, weet dat Rohani het zelfde zei dat hij over haar heen walste met stemming. En iedereen vond dat smerig van haar dat ze zo praatte over hem en geloofde dat niet van lieve Tom.
Nou kan het zijn dat Karen eigenlijk dat als zelfde smoes gebruikt of er zit toch iets van waarheid in.
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:36 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
inderdaad beter met iemand erbij. Met Karin een normaal gesprek voeren is bijna niet mogelijk,of ze luistert niet, of ze begrijpt het niet, en na een geprek kletst ze het door maar dan verdraaid ze alles.
Ik lees vaak dat er met Tom niet te praten valt.Heb jij dat gesprek gezien met Karin waar Ash constant aan het lachen was en Jimmy er bij werd geroepen als mediator.Tom werd toen volledig in een hoek gedreven en voor schut gezet.quote:
Dat in een hoek drijven doen ze nu ook bij Tomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat er met Tom niet te praten valt.Heb jij dat gesprek gezien met Karin waar Ash constant aan het lachen was en Jimmy er bij werd geroepen als mediator.Tom werd toen volledig in een hoek gedreven en voor schut gezet.
Dat was echt heel vies.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
GVD....zie dat Ashley haar koffer pakt, Dacht even ze gaat vrijwillig .
Zie ik in ene die grote Nouschka in beeld komen
Klopt ook en laat spel beslissingen graag aan iemand anders over tijdens het spel......zodat het nooit haar schuld is of zo.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Roni was dominant , Ka zei dat Basi dominant was en nu weer heeft Tom het gedaan na steen papier schaar
Daarnaast is ka zelf ook erg bepalend
Ka speelt net zo vies als Ash, Bij mij zijn de kwartjes woensdag en donderdag gevallenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook en laat spel beslissingen graag aan iemand anders over tijdens het spel......zodat het nooit haar schuld is of zo.....
Maar dat is ook niet gek, als een paar mensen je valkuilen kennen, en er gebruik van maken,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Speelt liever de grote onschuldige. En het zielige meisje,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Roni was dominant , Ka zei dat Basi dominant was en nu weer heeft Tom het gedaan na steen papier schaar
Daarnaast is ka zelf ook erg bepalend
Yepquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:50 schreef cat123 het volgende:
[..]
Speelt liever de grote onschuldige. En het zielige meisje,
Maar stiekem is ze heel sneaky, en weet ze dondersgoed wat ze doet,
Misschien nog wel een grotere manipulator dan Ashley.
Wind ieder om de vingers met oogjes geven, en onschuldig gezicht treken.
Geen idee wat je precies bedoeltquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:50 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet dat Ashley niet op stream is op dit moment maar de gesprekken gaan er wel constant over...
Wat wel heel frappant is dat Ashley 2 maanden lang iedereen kan bashen, manipuleren, delegeren.... en wordt haar hier een hand boven het hoofd gehouden... maar nu is Tom aan de beurt en moet Asley zo snel mogelijk het veld ruimen... hoe frappant en lachwekkend...
Tijdens het nomineren in de dbk (tv gisteren) zag ik ook dat gedrag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:50 schreef cat123 het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat Karen weet van zijn ADHD/autisme en Ronahi dat niet wist. Ashley weet het ook. Die spreekt zelfs Ty er op aan dat hij misschien wat terughoudender moet zijn in zijn communicatie naar hem en nu zelf maken ze aan alle kanten misbruik van de situatie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:50 schreef cat123 het volgende:
[..]
Glenn wat een sneu gedragquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
Glenn ff rapporteren bij de qeeun..
"Had ie ook nog iets over mij???"
Ik trek het echt niet meer om dat nog aan te horenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:02 schreef Puzzie het volgende:
Ashl is weer smerig alles aan het verdraaien
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:03 schreef cat123 het volgende:
Nu weet ik waar ze me aan doet denken, een goudvis!
Nee maar ik geloof in karma dus ergens gaat dat terugkomenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik trek het echt niet meer om dat nog aan te horen
Op het droge.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:03 schreef cat123 het volgende:
In de plee en doortrekken (en dan hoor ik haar nu zeggen dat ze moet plassen!! Wie propt ff??)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:03 schreef cat123 het volgende:
Ik hoop het zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof in karma dus ergens gaat dat terugkomen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de plee en doortrekken (en dan hoor ik haar nu zeggen dat ze moet plassen!! Wie propt ff??)
Kazerne Kaartenhuis staat op instortenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:05 schreef marky het volgende:
Ze had gewoon gehoopt dat ze haar legertje op orde had maar het is een rommeltje.
Deze zocht ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kazerne Kaartenhuis staat op instorten
Ik hoorde een heel ander gesprek op stream 2quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:07 schreef Ebinas het volgende:
Maar ze zeggen dat een goudvis een geheugen heeft van 10 sec.
Hoe lang is Ash nu al bezig Tom te bashen?
Da's geen 10 sec.
Goudvissen zijn best intelligentquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:07 schreef Ebinas het volgende:
Da's geen 10 sec.
Nou te bang om een eigen beslissing te nemen omdat anders Ashley boos wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:07 schreef mazaru het volgende:
De enige volwassene met verstand in dat huis is Glenn
[ afbeelding ]
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:10 schreef kiki2024 het volgende:
weet iemand of Tom al met Karin of Ashley heeft gesproken?
onzin, die is echt niet bang voor Ashleyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Nou te bang om een eigen beslissing te nemen omdat anders Ashley boos wordt.
Nee, wil die alleen doen als Jimmy bij hem komt zitten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:10 schreef kiki2024 het volgende:
weet iemand of Tom al met Karin of Ashley heeft gesproken?
Zwemmen ook steeds hetzelfde rondje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:07 schreef Ebinas het volgende:
Da's geen 10 sec.
ok. thnxquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, wil die alleen doen als Jimmy bij hem komt zitten.
Echt wel,hij is een broekpoepertquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
onzin, die is echt niet bang voor Ashley
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel,hij is een broekpoepert
Hij brengt anders vrij vakkundig het verhaal om zeep dat Tom Karen gedwongen heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja echt wel Queenpleaser is hijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat op de verkeerde streamquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:18 schreef cat123 het volgende:
En daar gaan we weer, alle ballen op Tom, 3,2,1..
Ja , precies, maar te laat,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:20 schreef Thorelf het volgende:
Wauw trash.. je blijft aan de gang..nu probeert ze het nog te draaien
en zeker om wie het gaat ook de verloren stem zo gezegdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het juist verstandig , altijd een derde erbij
zo begint dat..Niet boeiend wil zeggen dat ze zichzelf eruit wil lullen. Zo konkelt dat soort volkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:21 schreef cat123 het volgende:
Karin zegt dat ze niks gezegd heeft over de nominatie, oké..
wtf. Geen geheugen ofzo?
Nu vind Ashley het niet zo boeiend,
Euhm sure, toch blijf je door drammen en zeuren erover.
In 1 keer, samen, dubbele exit.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
Volgende week zijn wij aan de beurt , nou als het aan mij ligt mogen ze allebei weg
Hoe vaker ze het zegt,hoe meer ze het zelf gaat geleuven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:26 schreef Joyce-43 het volgende:
whahaha ze heeft niet slecht gepraat zegt Karen![]()
Er moet nog een keer een dubbele komen volgens mijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:26 schreef cat123 het volgende:
[..]
In 1 keer, samen, dubbele exit.
2 voor de prijs van 1
En Alice als enige dame in de finale?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er moet nog een keer een dubbele komen volgens mij
ik heb nog helemaal geen beeld bij de finalequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Alice als enige dame in de finale?
De enige die niet boog is Tyron.....ze wilde praten en hij nog niet....hij was ook zeker niet van plan om sorry te zeggen en dat was waarom ze met hem wilde praten.....maar dat lukte niet....dus toen maar gewoon langzaam aan wat aan hem zeggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:17 schreef mazaru het volgende:
Glenn is de enige in dat huis die Ashley rechtstreeks aansprak op haar gedrag en later ging hij ook 1 op 1 een gesprek met haar aan om het uit te praten.
Snap niet dat dit mag......quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen beeld bij de finale
Ash aan het slijmen bij de fans
Hoop dat ze eens flink op de vingers getikt worden......quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Dit maffe acteerstukje kan nog eens tegen ze gaan werken vermoed ik zo...
Ze manifesterenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:29 schreef ledn81 het volgende:
Karen en Ashley gaan een denkbeeldig kaarsje branden voor Danny![]()
Ik dacht dat ze al bij de psych geweest waren, maar ik hoop dat ie hier nog even tijd vrij heeft
vanmorgen om 11 uurquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:34 schreef Jockari het volgende:
Wanneer is dat vliegtuigje ? (Sorry drukke voormiddag gehad, en niet kunnen volgen).
Nog niet zo lang geleden was Tom een slechterik, omdat hij zich bewust is van de camera's.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Dit maffe acteerstukje kan nog eens tegen ze gaan werken vermoed ik zo...
ze doet het als ze bijna in de slaapkamer is haha had ze het moeten doen toen ze aan kwam lopenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:01 schreef mazaru het volgende:
Karen is niet bang om aan te spreken.
[ x ]
met die kaars is bedacht door karenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:02 schreef cat123 het volgende:
Ashley voert weer opnieuw het showtje op.
Weet dat de camera weer op d’r staat.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:34 schreef Jockari het volgende:
Wanneer is dat vliegtuigje ? (Sorry drukke voormiddag gehad, en niet kunnen volgen).
Maar Jock had deze gemist.quote:
Dat bericht was al even geleden hè, was meen ik toen ze in gesprek was met Glenn,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
met die kaars is bedacht door karen
Ze hebben het aan tafel even over het gebedje voor blijven,quote:
Klopt,maar ik zou ook niet met Karen gaan praten..heeft totaal geen zin.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Samen aan tafel en geen van 2en vraagt even om samen te gaan praten pfff koppige mensen
Samequote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Klopt,maar ik zou ook niet met Karen gaan praten..heeft totaal geen zin.
Hij moet dringend naar huis. Beter voor hem ook.quote:
13 Aprilquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij moet dringend naar huis. Beter voor hem ook.
Tom gaat nergens heen volgens mijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij moet dringend naar huis. Beter voor hem ook.
Ik hoorde Randy daarna nog zeggen : ik zet er 1 met 8 weken op de bank.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil graag een tattoo van wat haar mama op een kaart heeft geschreven
'just be you'
en dan ook zoals zij het geschreven heeft.. op haar bovenarm.
ahh dat bedoelde hijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde Randy daarna nog zeggen : ik zet er 1 met 8 weken op de bank.
Danny is ook vals bezigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:33 schreef OmaJacky het volgende:
Danny denkt dat Tom zo doet omdat Karen z'n vertrouwen heeft geschonden omdat ze het verteld heeft en hij het geheim wilde houden.
Gelukkig zegt Glenn dat hij het wel wilde vertellen maar samen met Karen en niet op deze manier.
Danny blijft maar zeuren over Tom hoe hij op dit moment doet.
Glenn zegt weer hij moet dat op z'n eigen manier doen.
Danny is beetje Oost-Indisch doof, hoort maar 1 of 2 woorden en maakt er een ander verhaal van.
We hebben op stream exact kunnen zien hoe ronahi de waarheid mbt Tom verdraaidequote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo, weet dat Rohani het zelfde zei dat hij over haar heen walste met stemming. En iedereen vond dat smerig van haar dat ze zo praatte over hem en geloofde dat niet van lieve Tom.
Nou kan het zijn dat Karen eigenlijk dat als zelfde smoes gebruikt of er zit toch iets van waarheid in.
Hij heeft ook al voor hetere vuren gestaan.....toen Karen en Ashley in het gifkamertje op hem in aan het praten waren en hij zich af dekte met het dekentje zodat hij ze hem niet meer konden zien. Hij was helemaal geblokkeerd en durfde zich niet meer te vertonen.........toen dacht ik die jongen met eruit dit kan nooit in zijn voordeel gaan werken als een volwassen man zich onder een deken moet verstoppen....mijn maag draaide om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |