12 a 1300 euro.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat heeft die nu al verdiend 8x ..... geen idee wat het kost
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano tegen Jimmie: ik irriteer me steeds meer aan haar (Ashley)
Staan opeens Ashely en Karen in de slaapkamer ook
Zo was het ook helemaal niet bedoeld . de moderatie wordt een beetje overdreven soms wmbquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Je had het tegen mij en ik vond je reactie niet negatief voelend
Ja, en jammer genoeg de stream eraf nu ....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:34 schreef Ireth het volgende:
Kutje&Co nu "gezellig" bij Jim en Dilano..
Jimmy gooit zijn eigen glazen in. Het is niet erg dat hij zich ineens tegen Ashley en Karen keert, maar doe dat niet zo schijnheilig. In hun gezicht doen of er niets aan de hand is en lekker met ze giechelen en zodra ze uit het zicht zijn kwaadspreken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja moest lachen
uitgerekend op dat moment..
aardig verdiend al dan hahaquote:
Wat een vals gedoe, ik vind het zo jammerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef Ireth het volgende:
Heeft Ashley al lopen klagen dat Tom naar binnen ging tijdens het vliegtuigje??
Als je andere titel wil roepen we @Dotteke er ff bijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry had hem weer niet door ik let nooit echt op de nummers haha![]()
Is altijd wel iemand die opent.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
sorry had hem weer niet door ik let nooit echt op de nummers haha![]()
Maar dat doet hij al langer, eerst ook bij Ty en Randy vriendelijk doen daar info delen en dan weer terug naar de andere groep.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy gooit zijn eigen glazen in. Het is niet erg dat hij zich ineens tegen Ashley en Karen keert, maar doe dat niet zo schijnheilig. In hun gezicht doen of er niets aan de hand is en lekker met ze giechelen en zodra ze uit het zicht zijn kwaadspreken.
was niet gedaan he, dat word gevraagd sarcastischquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een vals gedoe, ik vind het zo jammer
nee hoor dan had ik maar moeten opletten he hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je andere titel wil roepen we @:Dotteke er ff bij
Ik hoop het wel. Hij vergeet dat er camera's op staan en de mensen thuis het wel zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar dat doet hij al langer, eerst ook bij Ty en Randy vriendelijk doen daar info delen en dan weer terug naar de andere groep.
Benieuwd of het een keer uitkomt.
Ik vind Ash vals ,dat bedoel ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was niet gedaan he, dat word gevraagd sarcastisch
ja dat snap ik, maar vind zelf ook leuk maar ja moet leren op nummers te letten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |