jaja opa ik weet t......quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
Ja precies.. gelukkig hield je er al rekening mee..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Och, dat betekent dat ik het de rest van het jaar niet heb betaald
wss niet, maargoed hoop dat ik niet te vervelend voor jullie benquote:
Welnee hooguit irritantquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
wss niet, maargoed hoop dat ik niet te vervelend voor jullie ben
saaiheid wel meer. maar ok maakt niet uit, ik speel hjet spel ook zoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm.. is het drank? Vermoeidheid?
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
saaiheid wel meer. maar ok maakt niet uit, ik speel hjet spel ook zo
mwah maakt me niet zoveel uit ff. Ik denk eigenlijk doe ff volgende week beetje niet zoveel met deze scquote:
Waarom volgende week?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:00 schreef kree het volgende:
[..]
mwah maakt me niet zoveel uit ff. Ik denk eigenlijk doe ff volgende week beetje niet zoveel met deze sc
nou euhm toch he, en verder maakt het mij niet uit wie wat zegt of wat de discussie is of alleen maar punten. Maaaaaar en denk niet zo door mij maar mss is het niet voor iedereen leuk ofzo. Dus ok doe ff weekje rustig aanquote:
Niet per direct ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:04 schreef kree het volgende:
afgezien van denk heb er ook weinig tijd voor. maarja he.
Ik volg echt te weinig van wat hier staatquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou euhm toch he, en verder maakt het mij niet uit wie wat zegt of wat de discussie is of alleen maar punten. Maaaaaar en denk niet zo door mij maar mss is het niet voor iedereen leuk ofzo. Dus ok doe ff weekje rustig aan
En Google translate pakt geen kreeiaansquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg echt te weinig van wat hier staat
Google knows I've triedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
En Google translate pakt geen kreeiaans
hoeft ook niet, maar ik weet voor feit dat sommige het niet leuk vinden hier enzo. dat wil ik maar zeggen en wie of wat boeit niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg echt te weinig van wat hier staat
Brood is allang op!quote:
Doe ze daar de groetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:09 schreef kree het volgende:
en wil ff buurten in andere SC ook eigenlijk wel.
jaja weet ik, maar alleen deze is al lastig om bij te houden met wie of wat er allemaal gezegd werd, dus doe er maar eentje tegelijkquote:
LOl tja en genoeg tijd.... hahaha maar ben geen ster in alles onthouden he en zal niet de eerste keer zijn dat ik dm drama daarover heb dan weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ik doe er gerust 4 tegelijk.
Met genoeg nachtrust is dat prima te doen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:09 schreef kree het volgende:
en wil ff buurten in andere SC ook eigenlijk wel.
Hahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:15 schreef kree het volgende:
maar ok voor de gezelligheid doe ik vandaag nog wel ff mee
ja hoe stom het ook is, het is wel zo enzo. LOL. andere zijn btw ook wel leuk maar zo traag......quote:
Dat is echt super kutquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde gelijk wandelen maar oortjes zaten niet in houder
Wegleggen dan maarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat ik ongelukkig wordt van mijn mobiel vandaag
Ja ga ik zometeen doen.quote:
Hey champquote:
Lekker wat anders gaan doen danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat ik ongelukkig wordt van mijn mobiel vandaag
Hoe cliffhanger van wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:43 schreef kree het volgende:
tis erg ik heb nu cliffhanger met de aftel klok van happy?
Made itquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:43 schreef kree het volgende:
tis erg ik heb nu cliffhanger met de aftel klok van happy?
Naar wat?quote:
Je0quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
L
[..]
Lekker wat anders gaan doen dan
Happy en ik kunnen niks over onze date vertellenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:46 schreef kree het volgende:
wtf happy nu moet je zeggen ook.... tot je nieuwe date? of wat is het de intercity ofzo?
Closequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:46 schreef kree het volgende:
wtf happy nu moet je zeggen ook.... tot je nieuwe date? of wat is het de intercity ofzo?
Hoe is het met die vriendin die je vorige week belde?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:46 schreef kree het volgende:
WTF dude.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Happy en ik kunnen niks over onze date vertellen
ouwe geilpijp, ik geloof er geen reet van. want zit je nu te verzinnen achter je laptop. hahahaha. maargoed.quote:
Nee hoor, vraag maar aan HC'tjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
ouwe geilpijp, ik geloof er geen reet van. want zit je nu te verzinnen achter je laptop. hahahaha. maargoed.
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Happy en ik kunnen niks over onze date vertellen
Gast, slaap jij wel eensquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis dat niks me meer zal verbazen. hahahaha.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis dat niks me meer zal verbazen. hahahaha.
Oh, had je dat bericht niet gehad? je missie is al een paar maanden afgelopen. Niemand leest je bevindingen meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef kree het volgende:
ja mag het eigenlijk niet zeggen maar ben undercover, speciale missie vanuit fok om jullie ff wel in de gaten te houden he.
owhquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:55 schreef murp het volgende:
[..]
Oh, had je dat bericht niet gehad? je missie is al een paar maanden afgelopen. Niemand leest je bevindingen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |