daarom moet je je ook niet bezig houden met saaie dingen, hier is het leukerquote:
nicequote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Heel flauw.
Maar ik heb dus een basgitaarstandaaaard
Heb je ook een standaard basgitaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Heel flauw.
Maar ik heb dus een basgitaarstandaaaard
Ja, maar deze is dan weer niet standaard, dit is een actievequote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je ook een standaard basgitaar?
Te kort geslapen, niet meer echt misselijk. Best ok.quote:
Wat heeft de dela ermee te maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
En ik wil mijn belastingaangifte doen, maar kom niet ingelogd bij Dela
Maar gelukkig voel je je niet zo beroerd als gisterenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Te kort geslapen, niet meer echt misselijk. Best ok.
En toen keek ik rond in huis en nu gaat het
Klopt. Denk toch stress.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar gelukkig voel je je niet zo beroerd als gisteren
bakkie koffie doen? ik heb dit ook he en komt gewoon door geen koffie drinken vaak.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkel geslapen, heel diep. Beetje hoofdpijn nu. Maar verder goed
Neuh, drink geen koffiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
bakkie koffie doen? ik heb dit ook he en komt gewoon door geen koffie drinken vaak.
Ik moet mijn ORV en uitvaartverzekering opvoeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat heeft de dela ermee te maken?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet mijn ORV en uitvaartverzekering opvoeren.
Maar ik ga even huilen in een hoekje
Ik moet ¤8442 aan belasting bijbetalen en ¤492 aan Zvw bijdrage.
*geeft glaasje water vd hoofdpijn*quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkel geslapen, heel diep. Beetje hoofdpijn nu. Maar verder goed
Dat moet je nu plots bijbetalen aan de belasting?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet mijn ORV en uitvaartverzekering opvoeren.
Maar ik ga even huilen in een hoekje
Ik moet ¤8442 aan belasting bijbetalen en ¤492 aan Zvw bijdrage.
Thxquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
*geeft glaasje water vd hoofdpijn*
Fijn dat je lekker hebt geslapen
Nee dat moet ik dit jaar bijbetalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat moet je nu plots bijbetalen aan de belasting?
Of dat is al verrekend..
Ah ok.. je had t al liggen gelukkig..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat moet ik dit jaar bijbetalen.
Ik wist dat dit er aan ging komen maar het is wel meer dan ik had bedacht.
Ik heb laatst ook al de voorlopige aanslag van 2024 moeten betalen,
Dus nu moet ik in korte tijd heeeeeeel veeeeeeel betalen.
Maar gelukkig heb ik het netjes allemaal apart gezet.
Jawelquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Och, dat betekent dat ik het de rest van het jaar niet heb betaald
jaja opa ik weet t......quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
Ja precies.. gelukkig hield je er al rekening mee..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Och, dat betekent dat ik het de rest van het jaar niet heb betaald
wss niet, maargoed hoop dat ik niet te vervelend voor jullie benquote:
Welnee hooguit irritantquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
wss niet, maargoed hoop dat ik niet te vervelend voor jullie ben
saaiheid wel meer. maar ok maakt niet uit, ik speel hjet spel ook zoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm.. is het drank? Vermoeidheid?
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
saaiheid wel meer. maar ok maakt niet uit, ik speel hjet spel ook zo
mwah maakt me niet zoveel uit ff. Ik denk eigenlijk doe ff volgende week beetje niet zoveel met deze scquote:
Waarom volgende week?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:00 schreef kree het volgende:
[..]
mwah maakt me niet zoveel uit ff. Ik denk eigenlijk doe ff volgende week beetje niet zoveel met deze sc
nou euhm toch he, en verder maakt het mij niet uit wie wat zegt of wat de discussie is of alleen maar punten. Maaaaaar en denk niet zo door mij maar mss is het niet voor iedereen leuk ofzo. Dus ok doe ff weekje rustig aanquote:
Niet per direct ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:04 schreef kree het volgende:
afgezien van denk heb er ook weinig tijd voor. maarja he.
Ik volg echt te weinig van wat hier staatquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou euhm toch he, en verder maakt het mij niet uit wie wat zegt of wat de discussie is of alleen maar punten. Maaaaaar en denk niet zo door mij maar mss is het niet voor iedereen leuk ofzo. Dus ok doe ff weekje rustig aan
En Google translate pakt geen kreeiaansquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg echt te weinig van wat hier staat
Google knows I've triedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
En Google translate pakt geen kreeiaans
hoeft ook niet, maar ik weet voor feit dat sommige het niet leuk vinden hier enzo. dat wil ik maar zeggen en wie of wat boeit niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg echt te weinig van wat hier staat
Brood is allang op!quote:
Doe ze daar de groetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:09 schreef kree het volgende:
en wil ff buurten in andere SC ook eigenlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |