LOl tja en genoeg tijd.... hahaha maar ben geen ster in alles onthouden he en zal niet de eerste keer zijn dat ik dm drama daarover heb dan weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ik doe er gerust 4 tegelijk.
Met genoeg nachtrust is dat prima te doen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:09 schreef kree het volgende:
en wil ff buurten in andere SC ook eigenlijk wel.
Hahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:15 schreef kree het volgende:
maar ok voor de gezelligheid doe ik vandaag nog wel ff mee
ja hoe stom het ook is, het is wel zo enzo. LOL. andere zijn btw ook wel leuk maar zo traag......quote:
Dat is echt super kutquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
Wilde gelijk wandelen maar oortjes zaten niet in houder
Wegleggen dan maarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat ik ongelukkig wordt van mijn mobiel vandaag
Ja ga ik zometeen doen.quote:
Hey champquote:
Lekker wat anders gaan doen danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat ik ongelukkig wordt van mijn mobiel vandaag
Hoe cliffhanger van wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:43 schreef kree het volgende:
tis erg ik heb nu cliffhanger met de aftel klok van happy?
Made itquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:43 schreef kree het volgende:
tis erg ik heb nu cliffhanger met de aftel klok van happy?
Naar wat?quote:
Je0quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
L
[..]
Lekker wat anders gaan doen dan
Happy en ik kunnen niks over onze date vertellenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:46 schreef kree het volgende:
wtf happy nu moet je zeggen ook.... tot je nieuwe date? of wat is het de intercity ofzo?
Closequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:46 schreef kree het volgende:
wtf happy nu moet je zeggen ook.... tot je nieuwe date? of wat is het de intercity ofzo?
Hoe is het met die vriendin die je vorige week belde?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:46 schreef kree het volgende:
WTF dude.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Happy en ik kunnen niks over onze date vertellen
ouwe geilpijp, ik geloof er geen reet van. want zit je nu te verzinnen achter je laptop. hahahaha. maargoed.quote:
Nee hoor, vraag maar aan HC'tjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
ouwe geilpijp, ik geloof er geen reet van. want zit je nu te verzinnen achter je laptop. hahahaha. maargoed.
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Happy en ik kunnen niks over onze date vertellen
Gast, slaap jij wel eensquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis dat niks me meer zal verbazen. hahahaha.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis dat niks me meer zal verbazen. hahahaha.
Oh, had je dat bericht niet gehad? je missie is al een paar maanden afgelopen. Niemand leest je bevindingen meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef kree het volgende:
ja mag het eigenlijk niet zeggen maar ben undercover, speciale missie vanuit fok om jullie ff wel in de gaten te houden he.
owhquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:55 schreef murp het volgende:
[..]
Oh, had je dat bericht niet gehad? je missie is al een paar maanden afgelopen. Niemand leest je bevindingen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |