Ze zien het sarcasme in vele berichten niet eensquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo jammer, deze shit in de hele groep had zoveel onrust veroorzaakt, nu denken deze twee dat ze geweldig zijn ...![]()
![]()
Dat dus, je zou toch denken dat ze na al die jaren bij de FEBO weten hoe ze TV moeten maken ....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:08 schreef Ireth het volgende:
Ze zien het sarcasme in vele berichten niet eens
Haha dat word nukkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Geen fanmail voor ty en dil persoonlijk
Ieder ander had voor drama gezorgd ...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:12 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy had moeten gaan dan was het dramaaaa
Echt?🫣quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er stond zojuist echt iets anders .....
Die man aan de telefoon, die zwoele stemquote:
Het is echt zo zonde ditquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had vanmiddag al een anti-climax voorspeld, maar had deze teleurstelling echter niet aan zien komen ...
Jaaaaaa moest een beetje lachen dacht ?? wat krijgen we nou hahahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man aan de telefoon, die zwoele stem
En laat het licht schijnen ofzo...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
hee dit is een bericht voor alice: twijfel nooit aan jezelf en ik zie jou als een echte winnaar van 2024
weer telefoon
hee ashley ik wil je laten weten hoe ongelooflijk trots ik ben op de manier waarop jij in bb staat het is niet gemakkelijk om jezelf te laten zien
gaat me te snel
iets met doel , missie, het zijn die momenten van positief gevoel die ons sterker maken
pff wat sprak die veel in
Ja, vind het ook wel leuk.quote:
Tis 0,0 champiquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
Dillie die niet drinkt tikt de champies aardig weg
En lult alweer tactisch
Klopt ook dat heeft hij nooit gezegd.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
ty: dit is niet eens waar. 'zegt ook steeds dat het hem niet uitmaakt als iemand naar huis gaat'
zou hij gezegd hebben
Viel mij ook op dat bij de fans die net op het filmpje waren het merendeel Belgische fans waren.quote:
hahaha zaligquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Ben ik een partypooper???
Ty : Ja
Dilano : Echt?
Ty : Ja
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
Dillie ik ben een partypooper
Vind je mij een partypooper
Ja ja je zit langs de kant en doet niet mee (Ty)
Die slang ziet hij niet eens, mannetje is zo vol van zichzelfquote:
Juiste wel want hij zei dat hij gebeten was.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:27 schreef ammartje het volgende:
[..]
Die slang ziet hij niet eens, mannetje is zo vol van zichzelf
Zou zelf die negatieve shit ook niet lezen. Leuk de leuke berichten er uithalenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:27 schreef ammartje het volgende:
[..]
Die slang ziet hij niet eens, mannetje is zo vol van zichzelf
Ik zou het juist wel lezen, daar kun je van leren. Dilano doet het nu ook, het zet hem tot nadenken. Benieuwd of hij er iets mee gaat doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou zelf die negatieve shit ook niet lezen. Leuk de leuke berichten er uithalen
Zoiets gun je gewoon iedereen en hun hebben hem terecht gewonnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Het is ook echt een leuke prijs......snap dat er een boel het hun niet gunnen maar dit is de leukste prijs die je kan krijgen.....
Hij wil thuis wel verder de commentaren lezen om te weten te komen waarom mensen dat zo denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano snapt niet wat hij doet dat mensen denken dat hij nep is tov Jimmy.
Die jongen word zwaar depri danquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil thuis wel verder de commentaren lezen om te weten te komen waarom mensen dat zo denken.
De grootste oorzaak waarom ik dat denk is omdat hij tegen Tyrone heeft gezegd dat hij Jimmy gebruikte om informatie te krijgen die hij dan aan zijn groepje kon doorvertellen terwijl hijzelf geen informatie aan Jimmy gaf.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil thuis wel verder de commentaren lezen om te weten te komen waarom mensen dat zo denken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dilano: mensen vinden er ook wat van dat ik het meesterbrein ben van dit seizoen
Ik heb dat niet gehoord, (Heb de streams niet altijd aan) dus ik vond het ook al vreemd. Maar goed ze roepen al langer dat hij niet betrouwbaar isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
De grootste oorzaak waarom ik dat denk is omdat hij tegen Tyrone heeft gezegd dat hij Jimmy gebruikte om informatie te krijgen die hij dan aan zijn groepje kon doorvertellen terwijl hijzelf geen informatie aan Jimmy gaf.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:37 schreef woxxel2 het volgende:
Jimmy heeft de kijker goed gemanipuleerd met z'n gejammer over dilano
nah, je leest hier toch ook verschillende meningen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Over jimmy ook negatieve tweets dat hij niet eerlijk zou zijn. Dit is gewoon stoken
BB probeert wel iets te forceren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Over jimmy ook negatieve tweets dat hij niet eerlijk zou zijn. Dit is gewoon stoken
twee zielen één gedachte.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat leuk om te zien hoe ze genieten van de leuke berichten en telefoontjes van de andere bewoners.
inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty leest veel over anderen voor. Dilano vrijwel alleen over zichzelf.
Dat is gewoon wat ze denken en constant roepenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano vervult zich dat ze morgen moeten nomineren
Okequote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat ze denken en constant roepen
21quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar bb is opnieuw begonnen in 2020 toch? Dan moeten en nu toch al 4 winnaars zijn? Van 20, 21, 22 en 23 ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk heel veel adhd/ass mensen
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat die twee zo'n een half uurtje streamlock krijgen in dat kot ....
Oh, dat filmpje van Alice en Ty die zichzelf een klap op zijn neus geeft kan ik keer op keer bekijken en lig in een deuk....vooral hoe Alice gewoon slap wordt van het lachen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze moeten er zo een opstel over schrijven van BB denk ik .....
Als hij er zelf om vraagt en wil horen, why not?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben vooral benieuwd of Dilano de negatieve tweets over Jimmy met hem gaat delen ...
🤣😅🫣quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat BB deze hele stream vanavond nog even herhaalt in het huis .....
Dat is nu ook echt wel belangrijk hoop dat het lukt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
ty wil geen negatieve dingen gaan benoemen in het huis
hij wil de sfeer goed houden
Zei hij al voordat ze daar heen gingenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dil wil ook nog mee geven dat ze meer moeten genietenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vond het perfect. Ze genoten, deden het leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Conclusie, dit hele idee was een tien, de uitvoering een dikke onvoldoende ....
lijken ze soms ook wat te vergeten.. zitten soms zoo in het spel ipv het daar leuk zien te hebben met elkaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dil wil ook nog mee geven dat ze meer moeten genieten
Omgquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dilano: mensen vinden er ook wat van dat ik het meesterbrein ben van dit seizoen
Snap ik ook wel, is ook weinig vermaak daar het is hangen, kaarten of rummicuppenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijken ze soms ook wat te vergeten.. zitten soms zoo in het spel ipv het daar leuk zien te hebben met elkaar.
Vooral hijzelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft hem dat in zijn oor gefluiserd......
Ja snap ik ook wel maar ze doen weinig samen. Heb het idee dat ze andere jaren meer lol maakten samen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, is ook weinig vermaak daar het is hangen, kaarten of rummicuppen
Ja eigenlijk wel. Hij valt mij echt heel erg mee nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
@rinardoquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Proost ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
BB gaat het insturen voor de Oscars.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
Leuk berichtje wat ze opgenomen hebben en ook top dat ze het namens alle bewoners doen
hij heeft een gigantisch ego en is een egoïstisch mannetje naar mijn mening.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dilano pakt wel weer even de meeste shine. Ty wat meer op de achtergrond
NEE.quote:
Ty is bescheiden eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dilano pakt wel weer even de meeste shine. Ty wat meer op de achtergrond
Uiterlijk vanavond nog tactisch overlegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:14 schreef kater1 het volgende:
Grappig dat Dilano er eindelijk vrolijk en ontspannen uitziet
Ja lachuh die BB dit jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB gaat het insturen voor de Oscars.
Straks heeft ie een kater, kater1quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:14 schreef kater1 het volgende:
Grappig dat Dilano er eindelijk vrolijk en ontspannen uitziet
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:15 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Uiterlijk vanavond nog tactisch overleg
ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:17 schreef jooba het volgende:
Ik hoop dat dat klein akelig ventje van een Dylano op de bank komt.
Wel een eye opener.quote:
Nnu afwachten of ze het ook in de praktijk brengenquote:
Dat siert hem dat hij ook haar de leuke berichten doorgeeftquote:
hij is goedgezind terug gekomen, was wel ook een bericht over geloof ik, er was ook bericht van beginr dat diegen hun humor leuk vond van hem en Ashleyquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat siert hem dat hij ook haar de leuke berichten doorgeeft
Nee, zit te kijken en te luisterenquote:
ja maar is vrij rustig hahaquote:
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze Jim verteld van zijn jonge fan?? Ik was ff in de keuken..
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
ja dat die belde dat die Jimmy leuk vond alleen niet met Halloween want dat was eng zeiden meisjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
precies dit. ik wil hem echt zo graag weg hebben...hij is de met de dag vreselijker aan het wordenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley vraagt iets, Ty wil antwoorden, maar Dilano neemt het over, Valt me nu echt op dat Ty een stuk bescheidener is dan Dilano
Yep dat zij en Tom in de finale gaan komen...Wat een dom aandachtswijf is het weer..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:34 schreef marky het volgende:
Ashley pakt er weer precies uit wat haar helpt.
Op welke stream? Ik zie haar niet. Vond dit x juist echt IEDEREEN leuk reagerenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:34 schreef marky het volgende:
Ashley pakt er weer precies uit wat haar helpt.
Gewoon op de dezelfde streamquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op welke stream? Ik zie haar niet. Vond dit x juist echt IEDEREEN leuk reageren
TY neemt de comments serieus en wil wat positiever zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:40 schreef marky het volgende:
Ashley betrekt het weer op haar. Ik hoop dat Ty nog met haar gaat praten en haar verteld dat ze haar dikke ik een keer thuis moet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |