Ja snap ik ook wel maar ze doen weinig samen. Heb het idee dat ze andere jaren meer lol maakten samen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, is ook weinig vermaak daar het is hangen, kaarten of rummicuppen
Ja eigenlijk wel. Hij valt mij echt heel erg mee nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
@rinardoquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Proost ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
BB gaat het insturen voor de Oscars.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
Leuk berichtje wat ze opgenomen hebben en ook top dat ze het namens alle bewoners doen
hij heeft een gigantisch ego en is een egoïstisch mannetje naar mijn mening.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dilano pakt wel weer even de meeste shine. Ty wat meer op de achtergrond
NEE.quote:
Ty is bescheiden eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dilano pakt wel weer even de meeste shine. Ty wat meer op de achtergrond
Uiterlijk vanavond nog tactisch overlegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:14 schreef kater1 het volgende:
Grappig dat Dilano er eindelijk vrolijk en ontspannen uitziet
Ja lachuh die BB dit jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB gaat het insturen voor de Oscars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |