🤣😅🫣quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat BB deze hele stream vanavond nog even herhaalt in het huis .....

Dat is nu ook echt wel belangrijk hoop dat het lukt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
ty wil geen negatieve dingen gaan benoemen in het huis
hij wil de sfeer goed houden

Zei hij al voordat ze daar heen gingenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef Kissingbird het volgende:

Dil wil ook nog mee geven dat ze meer moeten genietenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:01 schreef Kissingbird het volgende:

Ik vond het perfect. Ze genoten, deden het leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Conclusie, dit hele idee was een tien, de uitvoering een dikke onvoldoende ....

lijken ze soms ook wat te vergeten.. zitten soms zoo in het spel ipv het daar leuk zien te hebben met elkaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dil wil ook nog mee geven dat ze meer moeten genieten

Omgquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dilano: mensen vinden er ook wat van dat ik het meesterbrein ben van dit seizoen

Snap ik ook wel, is ook weinig vermaak daar het is hangen, kaarten of rummicuppenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijken ze soms ook wat te vergeten.. zitten soms zoo in het spel ipv het daar leuk zien te hebben met elkaar.

Vooral hijzelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft hem dat in zijn oor gefluiserd......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |