Ze zien het sarcasme in vele berichten niet eensquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo jammer, deze shit in de hele groep had zoveel onrust veroorzaakt, nu denken deze twee dat ze geweldig zijn ...![]()
![]()
Dat dus, je zou toch denken dat ze na al die jaren bij de FEBO weten hoe ze TV moeten maken ....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:08 schreef Ireth het volgende:
Ze zien het sarcasme in vele berichten niet eens
Haha dat word nukkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Geen fanmail voor ty en dil persoonlijk
Ieder ander had voor drama gezorgd ...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:12 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy had moeten gaan dan was het dramaaaa
Echt?🫣quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er stond zojuist echt iets anders .....
Die man aan de telefoon, die zwoele stemquote:
Het is echt zo zonde ditquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had vanmiddag al een anti-climax voorspeld, maar had deze teleurstelling echter niet aan zien komen ...
Jaaaaaa moest een beetje lachen dacht ?? wat krijgen we nou hahahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man aan de telefoon, die zwoele stem
En laat het licht schijnen ofzo...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
hee dit is een bericht voor alice: twijfel nooit aan jezelf en ik zie jou als een echte winnaar van 2024
weer telefoon
hee ashley ik wil je laten weten hoe ongelooflijk trots ik ben op de manier waarop jij in bb staat het is niet gemakkelijk om jezelf te laten zien
gaat me te snel
iets met doel , missie, het zijn die momenten van positief gevoel die ons sterker maken
pff wat sprak die veel in
Ja, vind het ook wel leuk.quote:
Tis 0,0 champiquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
Dillie die niet drinkt tikt de champies aardig weg
En lult alweer tactisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |