Vet!quote:
Dat is wel een mooie korting, ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Vet!
![]()
minder dan de helft betalen genot
Van 39,99 voor 14,74
Of iedereen krijgt genot vandaag!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:32 schreef Groepfunder het volgende:
Zou de TT een verwijzing zijn naar het artikel dat @:Sally zichzelf cadeau gaat doen?
Sally de korting. Wij het genot. Deal!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of iedereen krijgt genot vandaag!
Ow. Ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoorde net dat wij ook 2% extra loonsverhoging krijgen
Dat is een vraag voor jou en een weet voor mijquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:32 schreef Groepfunder het volgende:
Zou de TT een verwijzing zijn naar het artikel dat @:Sally zichzelf cadeau gaat doen?
DIT!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of iedereen krijgt genot vandaag!
Misschien weet ik het ook wel liever niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een vraag voor jou en een weet voor mij
Deze!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:37 schreef Sally het volgende:
Nog verzoeknummers voor in de OP?
Er is nog ruimte
Oeh, de biker babe.... heeft wel ongeveer iets van het artikel wat ik besteld heb vanmorgen...quote:
Haha, eigenlijk wil je het vertellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, de biker babe.... heeft wel ongeveer iets van het artikel wat ik besteld heb vanmorgen...![]()
![]()
@:groepfunder
Your wish is my commandquote:
Dank je wel Sallyquote:
Kate Winslet natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:37 schreef Sally het volgende:
Nog verzoeknummers voor in de OP?
Er is nog ruimte
Volgende OP.quote:
quote:
Jaja - mister Lapo-Hunterquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk wil je het vertellen.Ik voel het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 12-03-2024 12:31:08 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zie ze wel hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
@:LordofLeaves ... Wat is de officiele link...? Want nu is puppy weg![]()
Ja, uit eerdere OP's.quote:
Woef!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, uit eerdere OP's.
Maar niet die van jou - die had je op imgBB geplaatst - met een timer
Ohh die!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, uit eerdere OP's.
Maar niet die van jou - die had je op imgBB geplaatst - met een timer
Nu geen timer..."?quote:
Beagle hondje heeft geen timer.quote:
Ahwquote:
Beagle cutie!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al heb ik slechts een vermoeden waar ik naar zit te kijken. En mijn fantasie was ook leuk.
![]()
Had in het vorige topic waar je het had geplaatst welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beagle hondje heeft geen timer.
Hahah - je dacht een leuk speeltje?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Lief.Al heb ik slechts een vermoeden waar ik naar zit te kijken. En mijn fantasie was ook leuk.
![]()
Whut? Wat stom van mij!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Had in het vorige topic waar je het had geplaatst wel
Onschuldig als ik ben, dacht ik aan een warm zacht dekentje waar je met een kopje thee en een paar bonbons onder kunt kruipen. Ook genieten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahah - je dacht een leuk speeltje?
Hm, de verzameling is wel groot zat nu![]()
Ik vervang alleen degenen die stuk gaan
Die site onthoudt wat je de keer ervoor had ingesteldquote:
Oeh - had ook gekundquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Onschuldig als ik ben, dacht ik aan een warm zacht dekentje waar je met een kopje thee en een paar bonbons onder kunt kruipen. Ook genieten.
Als Beagle hondje nu verdwijnt, dan ga ik claimen!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Die site onthoudt wat je de keer ervoor had ingesteld
Hahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Als Beagle hondje nu verdwijnt, dan ga ik claimen!
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha
Ik heb al 2 gifjes van Beagles uit andere topics gevist nu
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:06 schreef Groepfunder het volgende:
Nog een hondje op z'n hondjes:
[ afbeelding ]
Ze kijken wel blij.quote:
Nou, die onderste meer zoiets van "Nou het moet maar".quote:
Misschien is de relatie al een tijdje gaande en heeft het teefje er niet zo'n zin meer in. Schijnt bij mensen ook wel eens voor te komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, die onderste meer zoiets van "Nou het moet maar".
Zo zou ik ook kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, die onderste meer zoiets van "Nou het moet maar".
Ik zag laatst aankondiging van de nieuwe serie met haar. Goed aan het opdrogen, iddquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Kate Winslet is met afstand de mooiste vrouw die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen en kan qua gratie en schoonheid met niemand worden vergeleken. Einde discussie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag laatst aankondiging van de nieuwe serie met haar. Goed aan het opdrogen, idd![]()
Oeh, ik bied aan hoor... Cruise... En dan op de boeg, haren in de wind...!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]Ze blijft leuk. Ooit vind ik een zelfde vrouw en dan gaan we een cruise maken en grijp ik mijn kans om die schilder-scène na te doen vooral blijven dromen, jongen, vooral blijven dromen
![]()
En vervolgens slaan we romantisch te pletter op een ijsberg en verdrinken we sterk onderkoeld in een kolkende ijszeequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, ik bied aan hoor... Cruise... En dan op de boeg, haren in de wind...!
Die scène bedoelde je toch? Samen 'vliegen'?
Jij verdrinkt... Ik niet... Maar ga 80 jaar later terug en huil nog mn liefdesverdriet weg...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En vervolgens slaan we romantisch te pletter op een ijsberg en verdrinken we sterk onderkoeld in een kolkende ijszee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:52 schreef Sally het volgende:
Ik wil het nog wel graag meemaken als mijn half vergane lichaam wordt aangevreten door de haaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le Diable
Ja, ok dan wordt ons schip opgeblazen door Somalische piraten en verbrand ik dan wel in de vlammenzeequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
Maar de moderne cruiseschepen zijn toch wel bestand? En hebben goede sonar...?!![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, ok dan wordt ons schip opgeblazen door Somalische piraten en verbrand ik dan wel in de vlammenzee
Ja, het blijft een seks sc.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
Ik heb alleen geen hazelbruine ogen....
Hmz.
Over 80 jaar zijn we 120/130quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij verdrinkt... Ik niet... Maar ga 80 jaar later terug en huil nog mn liefdesverdriet weg...
*snik*
Ik heb alleen groen met een vlekje bruinquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het blijft een seks sc.
[..]
Ik ook niet.
Ow ja, das waar. Ik ging uit van de film leeftijdquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb alleen groen met een vlekje bruin
@Sally heeft 50 tinten grijsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik heb drie verschillende tinten blauw, groen en grijs.
Verbaasd mij niks. Dat is een felle!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
@:Sally heeft 50 tinten grijs
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zit nu wel in een heerlijke zilvergrijze fluffy en fuzzy truiquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Qua ogen meer Blauwgroen, en als ik me goed voel, worden ze groener
Ik in een lichtblauw maatpak van Hugo Boss eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit nu wel in een heerlijke zilvergrijze fluffy en fuzzy trui![]()
![]()
Géén idee!quote:
Sally leveld up natuurlijk!quote:
Ow, nog niet thuis?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik in een lichtblauw maatpak van Hugo Boss eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan vormen wij weer een unicum!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén idee!
Vind het wel leuk
Vind groene ogen wel mooi.
"Mensen met groene ogen zijn vaak gedreven en erg gepassioneerd, maar zij zijn ook vaker jaloers. Hierdoor kunnen zij zich vaak vijandig of agressief opstellen. Ook worden mensen met groene ogen vaak omschreven als charmant en aantrekkelijk."iquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén idee!
Vind het wel leuk
Vind groene ogen wel mooi.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, nog niet thuis?
Of je werkkloffie nog niet uitgedaan?
Trouwens ...
Maatpak...
O nee hoor, ik ben maar een simpele docent die slechts kan dromen van zo'n pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Diable
Hihi - zie! Klopt wel een beetje jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:03 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
"Mensen met groene ogen zijn vaak gedreven en erg gepassioneerd, maar zij zijn ook vaker jaloers. Hierdoor kunnen zij zich vaak vijandig of agressief opstellen. Ook worden mensen met groene ogen vaak omschreven als charmant en aantrekkelijk."i
https://visusoogkliniek.n(...)20en%20aantrekkelijk.
Hihi - zie! Klopt wel een beetje jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
i
https://visusoogkliniek.n(...)20en%20aantrekkelijk.
"Groene ogen worden vaak gezien als de ultieme jackpot."quote:Hihi - zie! Klopt wel een beetje ja
Hopelijk niet té vijandig of agressief...
Hoop mn agressie een beetje te kanaliseren en bot te vieren op een manier met consent![]()
Ohai.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
"Groene ogen worden vaak gezien als de ultieme jackpot."
Ben even een rondje exen bellen
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mensen zien mijn ogen toch niet
Dat is (vaak) geen fijne reden. Zo nodig sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:08 schreef Sally het volgende:
Mogguh, hier ook vroeger dan anders. Huisartsbezoekje.
Valt hopelijk mee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is (vaak) geen fijne reden. Zo nodig sterkte toegewenst.
Ja, zit in Rotterdam nuquote:Op woensdag 13 maart 2024 06:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen Stig!Jij was er vanochtend al vroeg bij.
Sallykequote:Op woensdag 13 maart 2024 07:08 schreef Sally het volgende:
Mogguh, hier ook vroeger dan anders. Huisartsbezoekje.
Amykequote:
Hij heeft zn zomerse pakje aangedaan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is ook blij
[ afbeelding ]
Lijdensfiguren ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:32 schreef Lenny77 het volgende:
"Wat bijzonder is in het karakter van mensen met bruine ogen is dat zij vaak door de buitenwereld worden gezien als leidersfiguren. Ook stralen zij meer vertrouwen uit."
Ja weet je.. klopt als een bus he
Oeh, ik ben benieuwd wat mijn bruin-grijs-groene ogen over me zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:32 schreef Lenny77 het volgende:
"Wat bijzonder is in het karakter van mensen met bruine ogen is dat zij vaak door de buitenwereld worden gezien als leidersfiguren. Ook stralen zij meer vertrouwen uit."
(er zit ook een deel groen in, ze zijn niet helemaal bruin)
Jij hebt al het goede in 1 persoonquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd wat mijn bruin-grijs-groene ogen over me zeggen
Hmmm, deels correct, deels niet. Naja, mn ogen zijn ook niet uitgesproken grijs. Ik weet eigenlijk niet welke kleur ze zijnquote:Mensen met grijze ogen zijn vaak moeilijk in te schatten. Zij kunnen evenwichtig zijn, in zichzelf gekeerd of een dubbele persoonlijkheid hebben. Ze zijn vaak moeilijk om te benaderen, maar daarentegen zijn zij de trouwste vrienden op aarde.
Ook kunnen mensen met grijze ogen vaak beter omgaan met pijn en stress. De kans op een depressie of burn-out is bij mensen met grijze ogen vaak kleiner. Van moodswings hebben mensen met grijze ogen wel vaak last, maar zij blijven vaak niet in een negatieve mood hangen
quote:
LoLkequote:Op woensdag 13 maart 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen mensen! En Beagle hondjes!![]()
Lennykequote:Op woensdag 13 maart 2024 09:32 schreef Lenny77 het volgende:
(er zit ook een deel groen in, ze zijn niet helemaal bruin)
Ditquote:
quote:
Vond hem leuk gevondenquote:
Je beziet de wereld door een roze brilquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd wat mijn bruin-grijs-groene ogen over me zeggen
Ja, zo ben ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je beziet de wereld door een roze bril
Je bent toch geen paard?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik
Nee, ik loop gewoon rond met oogkleppen op
Dartel veulentjequote:Op woensdag 13 maart 2024 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent toch geen paard?
Of een showpony of luxe paardquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:17 schreef SemperLibertas het volgende:
Kate Winslet heeft blauwe ogen..
quote:Vaak worden mensen met blauwe ogen als hoffelijk en sexy gezien, maar niet als intelligent
Nee, ik noem je sexy!quote:
Zweep erover!quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een showpony of luxe paard
Maar helaas, stiekem toch gewoon een werkpaard en niet het beste paard van stal![]()
Extreem sexy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Extreem sexy!Extreem domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dominant?quote:
Ach joh, ik ben slachtveequote:Op woensdag 13 maart 2024 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een showpony of luxe paard
Maar helaas, stiekem toch gewoon een werkpaard en niet het beste paard van stal![]()
Ik ben niet blond thoquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dominant?
Hmm zou de term dom blondje dan ook komen, omdat blonde mensen vaak blauwe ogen hebben?
Haha wat zijn wij toch zielig. Naja, gedeelde smart is halve smart zullen we maar denkenquote:
Dat weet ik, jij hebt een van de 7 klassieke schoonheden (al gelden die eigenlijk vooral voor vrouwen geloof ik)quote:
Sproetjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha wat zijn wij toch zielig. Naja, gedeelde smart is halve smart zullen we maar denken
[..]
Dat weet ik, jij hebt een van de 7 klassieke schoonheden (al gelden die eigenlijk vooral voor vrouwen geloof ik)
Maar ik heb sproetjes, dat is er ook 1!
Ik heb groene! Althans, momenteel dan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dominant?
Hmm zou de term dom blondje dan ook komen, omdat blonde mensen vaak blauwe ogen hebben?
Totdat Lenny je te pakken heeft!quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb groene! Althans, momenteel dan.
Boks!quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat Lenny je te pakken heeft!
Lenny is dol op mijn kijkertjes.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat Lenny je te pakken heeft!
Boks!quote:
Dat geloof ik meteen!quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny is dol op mijn kijkertjes.
[..]
Boks!![]()
![]()
Sally lief!
Neu. Lenny doet mij niksquote:
Gok ik hoor.quote:
Klopt, Lenny is altijd lief.quote:
Dan ben je geen dom blondjequote:Op woensdag 13 maart 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/mens(...)oogkleur-veranderen/quote:Maar heb je, zoals bijvoorbeeld actrice Kate Winslet, ‘tussenin-ogen’, met blauwe, grijze, groene en/of lichtbruine elementen, dan kunnen kleine effecten zoals lichtinval en emoties opvallende kleurveranderingen teweegbrengen
Dan moet het wel aan de lichtinval liggen om je oogkleur goed te kunnen zien.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ben je geen dom blondje
Wel leuk, mijn ogen variëren ook in kleur, ook door de tijd heen, op de basisschool waren ze nog donkerbruin en vroeg ik me af hoe dat kon, aangezien mn ouders blauwe en grijze ogen hadden. Nu past mn oogkleur wel bij de rest van de familie.
Pics!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet het wel aan de lichtinval liggen om je oogkleur goed te kunnen zien.Nu weet ik mijn echte kleur nog steeds niet.
Zie mijn fobo.quote:
Haha ja, op foto's is het bij mij ook steeds anders, sowieso lastig foto's maken zonder reflectie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet het wel aan de lichtinval liggen om je oogkleur goed te kunnen zien.Nu weet ik mijn echte kleur nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, op foto's is het bij mij ook steeds anders, sowieso lastig foto's maken zonder reflectie.Groen en bruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ze is gewoon zo kleurrijk en veelzijdigquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog even gekeken naar oogkleur veranderingen en toevallig werd Kate Winslet genoemd @:SemperLibertas:
[..]
https://www.quest.nl/mens(...)oogkleur-veranderen/
Haal je oog er even uit anders en check danquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Haal je oog er even uit anders en check dan
* TheStigsDutchCousin stelt beeld van Lord bijquote:
Oh jeej.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stelt beeld van Lord bij
Ik dacht altijd dat je zo'n langharige rocker wasquote:
Nu met semi lang haar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je zo'n langharige rocker was
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je zo'n langharige rfocker was
quote:
Je zat er dichtbij hoor. Maar waarom zou ik een langharige rocker zijn?quote:
Geen idee, ik had dat beeld in mijn hoofdquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je zat er dichtbij hoor. Maar waarom zou ik een langharige rocker zijn?
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, ik had dat beeld in mijn hoofd
En ook een stuk dikker
Mijn hemel, ik had nog gelijk ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In een ver verleden was ik een dikke, langharige rocker!![]()
Een kleine 15 jaar geleden wel ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik had nog gelijk ook![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een kleine 15 jaar geleden wel ja.
En tevens goth!quote:
Dikker in de broek ja.quote:
HOLY SHI-quote:
Zal jou eens foei!quote:
quote:
Jaquote:
Ja precies. Ik bedoel maar.quote:
quote:
Holy goth!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HOLY SHI-
* TheStigsDutchCousin confused
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Holy goth!
Maar zijn we niet allemaal goth geweest?
Ik heb wel wat fases gehadquote:
Niks mis met zwart, mijn motorpak is zo goed als zwartquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel wat fases gehad
En nog steeds wel dol op zwarte kleding eigenlijk, maar geen zwarte nagellak en lippenstift meer
Lekker warm in de zonquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met zwart, mijn motorpak is zo goed als zwart
Dan is het wel een issue jaquote:
Ze zijn iig vooruitdenkendquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Daarom dragen satanisten ook zwart, alvast voorbereiden voor de hitte in de hel
Haha ja, daar moet je toch niet aan denken. Of in Limbo komen. Alsof ik daar nu niet al zitquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn iig vooruitdenkend
Wel balen als ze dan in de hemel komen
Nou, als ze zo limbo doen dan komen ze wel in Limboquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, daar moet je toch niet aan denken. Of in Limbo komen. Alsof ik daar nu niet al zit
Of zo Limbo:
[ afbeelding ]
Ben jij goed in limbo dansen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als ze zo limbo doen dan komen ze wel in Limbo
Zo flexibel ben ik niet neequote:
Sex SC meet, limbodansenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo flexibel ben ik niet nee
Of wil je dat met mij doen?
Dat weet je nu alquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sex SC meet, limbodansen
Jammer dat ik verhinderd ben.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sex SC meet, limbodansen
Jammer dat ik verhinderd ben.
Volle agenda dit datquote:
Amykequote:Op donderdag 14 maart 2024 07:24 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen! De zon schijnt, het belooft een mooie dag te worden!
Sallykequote:
Zo erg is dat toch niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HOLY SHI-
* TheStigsDutchCousin confused
Ik was alleen verbaasd, plofje rook uit mijn helmquote:
LoLkequote:
Whehehe.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was alleen verbaasd, plofje rook uit mijn helm
Stigs! Meester van Gambonia!quote:
May he rest in peacequote:
Oh dearrrrrr....quote:
Sally in de bus, rustig als een musquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dearrrrrr....
In tha bussss now.
Not by myself..!
Ehmmmmmmquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally in de bus, rustig als een mus
Goede reis!quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
In de bus terug.
Poeh. Geen prettig onderzoekje.
Maar... Voor het goede doel.
Autogenotquote:
Haha, ik stel me wat aan hoor, zit in mn eentje in een vierzitterquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Autogenot
Druk op de weg
En dan klagen dat het druk isquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, ik stel me wat aan hoor, zit in mn eentje in een vierzitter
Wil vanavond een pilsje drinken, dus auto was geen optie.
Have fun!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, ik stel me wat aan hoor, zit in mn eentje in een vierzitter
Wil vanavond een pilsje drinken, dus auto was geen optie.
Nee, mag geen kwetsende grap maken.quote:
Over een trein?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, mag geen kwetsende grap maken.
Ja, iets met treinen naar het oosten enz. Nevermind.quote:
Oh snotverquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, iets met treinen naar het oosten enz. Nevermind.
Zwarte humor welquote:
Er zitten geen negers in hoor.quote:
Nu niet meer nee!quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er zitten geen negers in hoor.
Sallykequote:
LoLkequote:
Stigs! De bochtenafsnijder!quote:
Zonder mes nog wel!quote:
Ja, jij hebt die speciale status eh?quote:
Dat wordt gezegdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, jij hebt die speciale status eh?
Het is wat het is.quote:
Misschien had ik er toch "Some say..." van moeten makenquote:
Dat kan altijd!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien had ik er toch "Some say..." van moeten maken
Ik mis hier een hoop mensen vandaag.quote:
Rust is soms ook goedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik mis hier een hoop mensen vandaag.
Ja, maar dit is eng.quote:
Mwah, dit valt nog wel meequote:
Nu komt het door onze aanwezigheid hier.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, dit valt nog wel mee
Ja, denk hetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu komt het door onze aanwezigheid hier.
Kom, we kappen ermee en gaan een leven zoeken.quote:
Huuuuuquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kom, we kappen ermee en gaan een leven zoeken.
*rondje rijden gaatquote:
quote:
quote:
Ik had spaghetti. Komt dichtbij zo.quote:
Pasta mag ver van me vandaan blijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had spaghetti. Komt dichtbij zo.
Tssss....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pasta mag ver van me vandaan blijven
Teveel koolhydratenquote:
Nou, vooruit.quote:
Smaken verschillenquote:
Ja, heb er geen problemen mee.quote:
quote:
quote:
Boks!quote:
Ow hai. Ehm.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik mis hier een hoop mensen vandaag.
Dat is één.quote:
Ja, maar niet overdagquote:
LoLkequote:
Sallykequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar niet overdag
Mogguh luitjes!
Have fun!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag! Groetjes vanuit de Ardennen!
Ardennenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik reken het goedquote:
Ik zie het door de vingers.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar niet overdag
Mogguh luitjes!
Stigs!quote:
Groetjes terug vanuit het moeras dat Drenthe heet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Je wordt hier dan wel heel erg gemist, denk ik. En verder ga ik er niet over.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
Vandaag overdag ook weer afwezig.
Mag het?
Ahw, lief!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:35 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je wordt hier dan wel heel erg gemist, denk ik. En verder ga ik er niet over.
In de drek ja.quote:
Hmmm... zit je weer mensen te slaan met je zweep?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
Vandaag overdag ook weer afwezig.
Mag het?
Koekskequote:
Hi Koekiebeebquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nou wat een welkomst committeeik bedacht me ineens dat ik even moest gaan koken.
Hoe is het met @:puzzie?
Heey @:groepfunder nog wat leuks gedaan vandaag?
Hey stiggert
Sally mept er lustig op losquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... zit je weer mensen te slaan met je zweep?
Zat ik vanmiddag ook bijna, tijdens het wandelenquote:
Whut?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat ik vanmiddag ook bijna, tijdens het wandelen
Was heel drassig in de bossenquote:
Natte bosjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was heel drassig in de bossen
Dat ook jaquote:
Saai bos.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar geen natte poesjes
Ja, ik al die vrouwen in de slootjes duwen, werden ze kwaadquote:
Tssss... saaie vrouwen in een saai bos.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik al die vrouwen in de slootjes duwen, werden ze kwaad
Ja, stomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tssss... saaie vrouwen in een saai bos.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je had het zo moeten aanpakken:
[ afbeelding ]
Zou het zo doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |