Thanks!quote:
Geweldige dingen. ik heb ze twee keer in actie gezien tijdens tests van Starship en dat zag er wel vet tof uit. Daarnaast zijn ze ook bezig met tests voor op Mars. Ik hoop dat ik dat ooit nog kan zien op beelden van Marsquote:
Blij om te lezen dat je zo enthousiast bent. Vond die salto makende robot ook maar eng.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geweldige dingen. ik heb ze twee keer in actie gezien tijdens tests van Starship en dat zag er wel vet tof uit. Daarnaast zijn ze ook bezig met tests voor op Mars. Ik hoop dat ik dat ooit nog kan zien op beelden van Mars
Die was wel lachen. hij kon ook goed dansenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blij om te lezen dat je zo enthousiast bent. Vond die salto makende robot ook maar eng.
Brrrrr.....quote:Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was wel lachen. hij kon ook goed dansen
Ja maar goed waar het om gaat is dat ze uiteindelijk op Mars onderzoek kunnen doen en dan zijn ze verrekte handigquote:
Mooi daar laten blijven.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar goed waar het om gaat is dat ze uiteindelijk op Mars onderzoek kunnen doen en dan zijn ze verrekte handig
Ik heb wel beelden gezien waar ze in grotten worden gebruikt voor tests.quote:
Zal wel weer iets Skynet achtigs worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel beelden gezien waar ze in grotten worden gebruikt voor tests.
Ze zijn niet voor de gezellie ontwikkeld natuurlijk
Nah ja ieder zijn dingquote:Op maandag 11 maart 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Skynet achtigs worden.
Zie toch liever C3PO robots rondlopen.quote:
Ja en 1000 keer zo minder eng.quote:
Dat ding was zo nep als wat natuurlijk , maar wel humor en ik heb die films ook gezien.quote:
Tuurlijk is het nep. Zo behoren robots zich ook te gedragen. Niet als een malle doorgedraaide ninja.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ding was zo nep als wat natuurlijk , maar wel humor en ik heb die films ook gezien.
Okay, dat heb ik dan weer niet zo gezienquote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nep. Zo behoren robots zich ook te gedragen. Niet als een malle doorgedraaide ninja.
Weet ik. En dat is prima natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay, dat heb ik dan weer niet zo gezien
Ninjabot!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nep. Zo behoren robots zich ook te gedragen. Niet als een malle doorgedraaide ninja.
Power Rangers!quote:
Sjezus dat is oudquote:
Ik zie het als een middel wat ooit ingezet gaat worden voor onderzoek op Mars , en die robots zullen ze hard nodig hebbenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik. En dat is prima natuurlijk.
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het als een middel wat ooit ingezet gaat worden voor onderzoek op Mars , en die robots zullen ze hard nodig hebben
Keek het vroeger wel vaak. De allereerste serie dan.quote:
Whehe, met de fascistische White Power Ranger.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keek het vroeger wel vaak. De allereerste serie dan.
Ja, toen kon dat nogquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, met de fascistische White Power Ranger.
Mooie tijden waren dat.quote:
En je had ook de Black Power Ranger! Dus jaquote:
Het eerste klopt, tweede heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
De Lord is met ons. Dan kan Stig vandaag veilig rijden.
Groepquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:18 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen.Vandaag een dagje thuiswerken.
LoLkequote:
Sallykequote:
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDD!!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het eerste klopt, tweede heb ik zo mijn twijfels over.
Slinger jezelf maar even aan.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDD!!
POOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR!!!
Jaja. Up inmiddels.quote:
Oh, nu maak je ons nieuwsgierig. Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:05 schreef Sally het volgende:
Maar had wat leuks in de mailbox, even gebruik van gemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, nu maak je ons nieuwsgierig. Vertel! Vertel! Vertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, nu maak je ons nieuwsgierig. Vertel! Vertel! Vertel!Ik hoorde gewoon helemaal dit alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
->
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bertje Visquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon helemaal dit al![]()
->
[..]
Kortinggenotquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:23 schreef Sally het volgende:
Ik had een kortingscoupon
Op het artikel wat ik eigenlijk al gisteren met de bon van die dag dacht te krijgen. Maar dat was op de laptop... Nu via de app op de telefoon was het wél het juiste - leuke - artikel!
![]()
Yeah yeah, weet dat jij fan bent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |