Die vind ik juist doodeng!quote:Op maandag 11 maart 2024 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind die robots van Boston Dynamics wel tof
Wat ga je eten? (Nee, niet je vriendin!)quote:
Kipblokjes met kaas en ketjapquote:Op maandag 11 maart 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat ga je eten? (Nee, niet je vriendin!)
Klinkt goed. Eetse!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kipblokjes met kaas en ketjap
Thanks!quote:
Geweldige dingen. ik heb ze twee keer in actie gezien tijdens tests van Starship en dat zag er wel vet tof uit. Daarnaast zijn ze ook bezig met tests voor op Mars. Ik hoop dat ik dat ooit nog kan zien op beelden van Marsquote:
Blij om te lezen dat je zo enthousiast bent. Vond die salto makende robot ook maar eng.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geweldige dingen. ik heb ze twee keer in actie gezien tijdens tests van Starship en dat zag er wel vet tof uit. Daarnaast zijn ze ook bezig met tests voor op Mars. Ik hoop dat ik dat ooit nog kan zien op beelden van Mars
Die was wel lachen. hij kon ook goed dansenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blij om te lezen dat je zo enthousiast bent. Vond die salto makende robot ook maar eng.
Brrrrr.....quote:Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was wel lachen. hij kon ook goed dansen
Ja maar goed waar het om gaat is dat ze uiteindelijk op Mars onderzoek kunnen doen en dan zijn ze verrekte handigquote:
Mooi daar laten blijven.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar goed waar het om gaat is dat ze uiteindelijk op Mars onderzoek kunnen doen en dan zijn ze verrekte handig
Ik heb wel beelden gezien waar ze in grotten worden gebruikt voor tests.quote:
Zal wel weer iets Skynet achtigs worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel beelden gezien waar ze in grotten worden gebruikt voor tests.
Ze zijn niet voor de gezellie ontwikkeld natuurlijk
Nah ja ieder zijn dingquote:Op maandag 11 maart 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Skynet achtigs worden.
Zie toch liever C3PO robots rondlopen.quote:
Ja en 1000 keer zo minder eng.quote:
Dat ding was zo nep als wat natuurlijk , maar wel humor en ik heb die films ook gezien.quote:
Tuurlijk is het nep. Zo behoren robots zich ook te gedragen. Niet als een malle doorgedraaide ninja.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ding was zo nep als wat natuurlijk , maar wel humor en ik heb die films ook gezien.
Okay, dat heb ik dan weer niet zo gezienquote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nep. Zo behoren robots zich ook te gedragen. Niet als een malle doorgedraaide ninja.
Weet ik. En dat is prima natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay, dat heb ik dan weer niet zo gezien
Ninjabot!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nep. Zo behoren robots zich ook te gedragen. Niet als een malle doorgedraaide ninja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |