quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, op foto's is het bij mij ook steeds anders, sowieso lastig foto's maken zonder reflectie.Groen en bruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ze is gewoon zo kleurrijk en veelzijdigquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog even gekeken naar oogkleur veranderingen en toevallig werd Kate Winslet genoemd @:SemperLibertas:
[..]
https://www.quest.nl/mens(...)oogkleur-veranderen/
Haal je oog er even uit anders en check danquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet het wel aan de lichtinval liggen om je oogkleur goed te kunnen zien.Nu weet ik mijn echte kleur nog steeds niet.
Grapjas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Haal je oog er even uit anders en check dan
* TheStigsDutchCousin stelt beeld van Lord bijquote:
Oh jeej.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stelt beeld van Lord bij
Ik dacht altijd dat je zo'n langharige rocker wasquote:
Nu met semi lang haar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je zo'n langharige rocker was
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je zo'n langharige rfocker was
quote:
Je zat er dichtbij hoor. Maar waarom zou ik een langharige rocker zijn?quote:
Geen idee, ik had dat beeld in mijn hoofdquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je zat er dichtbij hoor. Maar waarom zou ik een langharige rocker zijn?
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, ik had dat beeld in mijn hoofd
En ook een stuk dikker
Mijn hemel, ik had nog gelijk ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In een ver verleden was ik een dikke, langharige rocker!![]()
Een kleine 15 jaar geleden wel ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik had nog gelijk ook![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een kleine 15 jaar geleden wel ja.
En tevens goth!quote:
Dikker in de broek ja.quote:
HOLY SHI-quote:
Zal jou eens foei!quote:
quote:
Jaquote:
Ja precies. Ik bedoel maar.quote:
quote:
Holy goth!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HOLY SHI-
* TheStigsDutchCousin confused
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Holy goth!
Maar zijn we niet allemaal goth geweest?
Ik heb wel wat fases gehadquote:
Niks mis met zwart, mijn motorpak is zo goed als zwartquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel wat fases gehad
En nog steeds wel dol op zwarte kleding eigenlijk, maar geen zwarte nagellak en lippenstift meer
Lekker warm in de zonquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met zwart, mijn motorpak is zo goed als zwart
Dan is het wel een issue jaquote:
Ze zijn iig vooruitdenkendquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Daarom dragen satanisten ook zwart, alvast voorbereiden voor de hitte in de hel
Haha ja, daar moet je toch niet aan denken. Of in Limbo komen. Alsof ik daar nu niet al zitquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn iig vooruitdenkend
Wel balen als ze dan in de hemel komen
Nou, als ze zo limbo doen dan komen ze wel in Limboquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, daar moet je toch niet aan denken. Of in Limbo komen. Alsof ik daar nu niet al zit
Of zo Limbo:
[ afbeelding ]
Ben jij goed in limbo dansen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, als ze zo limbo doen dan komen ze wel in Limbo
Zo flexibel ben ik niet neequote:
Sex SC meet, limbodansenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo flexibel ben ik niet nee
Of wil je dat met mij doen?
Dat weet je nu alquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sex SC meet, limbodansen
Jammer dat ik verhinderd ben.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sex SC meet, limbodansen
Jammer dat ik verhinderd ben.
Volle agenda dit datquote:
Amykequote:Op donderdag 14 maart 2024 07:24 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen! De zon schijnt, het belooft een mooie dag te worden!
Sallykequote:
Zo erg is dat toch niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HOLY SHI-
* TheStigsDutchCousin confused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |